abonnement Unibet Coolblue
pi_193997592
De FOK!Stok begon oorspronkelijk als een balk die vervolgens door een plank is vervangen welke opgevolgd werd door een metalen versie en later weer teruggekeerde in de gedaante van een balk!!.

Ergens in Nederland aan een plaatsnaambord ligt deze "Stok" met FOK!STOK erop geschreven.


De huidige Stok gemaakt door: Dagoduck

Spelregels:

• Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
• Kun je dat niet binnen 24 uur doen, laat de stok dan gewoon liggen.
• Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door andere users voordat je hem zelf weer op gaat halen. Een uitzondering is wanneer hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen:
- na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen
- na 2 weken mag je hem zelf weer verplaatsen
- voor beide geldt: alleen wanneer er geen serieuze interesse getoond is om hem te verplaatsen.
• De FOK!stok moet in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.

Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland

Bij elke verplaatsing is er een cijfercombinatie nodig. Je kunt aan de volgende users de combinatie vragen:
Maringo, TARAraboemdijee, Nattekat, Spockjuh_, m1st1g, just me, Light, Dagoduck,Houniet, Rob.
(laatste wijziging april 2020)

Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing

HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER *O*

De geschiedenis
Deze FOK!Wiki, vol met gegevens van de vorige rondes, foto's en verplaatsers is zonder waarschuwing vooraf gestopt. Dagoduck is een vervangende naslag Fanpagina begonnen.
Ook is er Maringo's FOK!stok site, waar ook de plaatsen staan gegroepeerd per provincie en gemeente, zodat je snel kunt kijken welke plaatsen in je omgeving nog nooit de stok op bezoek hebben gehad.

De topics van ronde 13
269|270|271|272

De gegevens van de 13e ronde! (huidige ronde)
SPOILER: Eerdere verplaatsingen in deze ronde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
054. | 30-6-2020 Empel (Noord-Brabant) Spockjuh_
055. | 02-7-2020 Wilgenbocht (Noord-Holland) Dagoduck
056. | 04-7-2020 Medemblik (Noord-Holland) nostra
057. | 05-7-2020 Berkhout (Noord-Holland) aKboR
058. | 06-7-2020 Rustenburg (Noord-Holland) Dagoduck
059. | 10-7-2020 Verloreneinde (Noord-Holland) OscarMopperkont
060. | 10-7-2020 Schellinkhout (Noord-Holland) nostra
061. | 10-7-2020 Carpoolplein De Leekerlanden (Noord-Holland) Dagoduck
062. | 12-7-2020 Wijdenes (Noord-Holland) OscarMopperkont

Trivia
Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem van de kloteplek te halen waar je hem zelf hebt neergelegd... :')
Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... :o
Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen.
Een JJH'tje doen - de stok ophalen en de volgende 2 weken geen zin hebben om 'm weg te leggen...
Een 2cv'tje doen - in plaats van foto's een filmpje/vlog maken.
Een Spockjuh_ doen - altijd maar roepen dat het lang duurt! en zelf ALLE tijd nemen voor het wegleggen
Een Nattekat doen - met een dagretour per trein het land doorkruisen om de stok te halen, met live updates.
Een Fientje doen - de stok neerleggen bij een zelf verzonnen plaatsnaambord.
Een Fogel doen - 1300km reizen om de stok een slinger te geven.
Een wolfrolfje doen - eindeloos zeuren dat de stok naar Zoetermeer moet, zonder hem zelf ooit op te halen om hem daar neer te leggen.

Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen?
Daar is deze mooie website van Maringo voor! i * tijdelijk buiten gebruik

De FOK!stok is een idee van harrie1 ^O^

Deze OP Wiki is ook opgeheven :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 12-07-2020 22:01:17 ]
pi_193997635
Voor de nieuwsgierigen...
de laatste locatie:
GC / FOK!STOK door Nederland #273 - Medemblik (nostra)

De plaatsen die geweest zijn:
quote:
6s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:24 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je kunt HIER een ctrl-F-je doen om te kijken of ie ergens al gelegen heeft.

Ronde 13 heb ik er ook in staan nu en geüpdate:
https://fokstok.fandom.com/nl/wiki/Ronde_13
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:16:29 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193998238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:46 schreef Rob het volgende:
Voor de nieuwsgierigen...
de laatste locatie:
GC / FOK!STOK door Nederland #273 - Medemblik (nostra)

De plaatsen die geweest zijn:
[..]

Je mag in de OP wel naar de hoofdpagina linken: https://fokstok.fandom.com/nl/wiki/Hoofdpagina

Heb alle andere rondes er ook in gezet. :) En ik heb de dubbelen uit de lijst met plaatsen die zijn geweest gehaald en de lijst gealfabetiseerd.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_193998288
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:16 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je mag in de OP wel naar de hoofdpagina linken: https://fokstok.fandom.com/nl/wiki/Hoofdpagina

Heb alle andere rondes er ook in gezet. :) En ik heb de dubbelen uit de lijst met plaatsen die zijn geweest gehaald en de lijst gealfabetiseerd.
done
^O^ netjes gedaan @Dagoduck ^O^
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:20:43 #5
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193998329
Als er nog mensen zijn die foto's van eerdere Stokken hebben, graag.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_193998358
Alles is weg ...

Alles heeft zij meegenomen...
Vijf Gastendoekjes... Weg :'(
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:35:01 #7
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193998628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:22 schreef Rob het volgende:
Alles is weg ...

Alles heeft zij meegenomen...
Vijf Gastendoekjes... Weg :'(
Plates, kandelaren, citruspers.

Die van ronde zes heb ik wel foto's van. Ronde 3 ook gevonden.



Binnenkort maar even verder zoeken.

Edit: Ronde 4:


Edit: Ronde 5:


[ Bericht 5% gewijzigd door Dagoduck op 08-07-2020 23:06:04 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:13:36 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193999533
Wat ik laatst deed met wat extra foto's en tekst was in de vroegere jaren van de Stok blijkbaar heel normaal. Moet je kijken wat een verslagen. En ook niet eens één persoon maar aardig wat die dat deden.

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef Impry het volgende:
Hij is weer in beweging! ;)

Een verslagje van een relatief korte, maar wel nuttige, verplaatsing.
Ik was in de buurt en dacht opeens aan de stok, alleen wist ik niet meer precies qua foto's waar de sleutel enzo lag. Dus eerst via m'n telefoon de foto's en omschrijving opgezocht en toen richting de borden gelopen.

[ afbeelding ]
Aangekomen op het Halve Zolenpad, op een voor mij erg bekende plek.
Maar ik zag dat het gras gemaaid was, dus vreesde eigenlijk het ergste.
Maar gelukkig was die angst niet nodig, want al snel zag ik dat de Stok er nog lag.
[ afbeelding ]

Nadat vorige keer we Stokkie erop hadden zitten, hadden we deze keer een andere vriend opdde stok, alleen deze was niet zo gezellig. Dus ik heb Slakkie er maar redelijk snel afgehaald.
[ afbeelding ]

Echter toen ik de sleutel had gepakt bleek dat er ergens anders een kleiner broertje van Slakkie was :P Ook die maar even weggehaald met een stokje.
[ afbeelding ]

Na het massieve slot eraf gehaald te hebben, bleek toch wel dat de stok niet ongeschonden uit z'n maaibeurt is gekomen en er is dan ook een flinke hap uit aan de rechtse kant.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hopsakee, zo de kofferbak in en op weg naar z'n volgende lokatie.

Alleen het begon opeens snel donker te worden, erg snel, en ik vreesde al wel dat het flink zou gaan regenen. En dat ging het dus ook, maar aangezien ik morgen/zondag geen tijd heb wilde ik hem wel meteen op z'n nieuwe lokatie leggen, dus toch maar even doorgezet en niet zo veel foto's meer gemaakt.

En hier ligt hij dan nu:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En de sleutel ligt in dit bord:
[ afbeelding ]

En nog even een overzichtsfoto:
[ afbeelding ]
De stok ligt dus op het rechterbord op bovenstaande foto en het is een klein parallelweggetje waar je gewoon op kunt rijden.

Ik heb hem hier neergelegd op een manier waarop je hem binnen een paar seconde vanaf de snelweg mee kunt nemen.
Je gaat even de A59 af en die kun je meteen weer op. (je kunt ook even langs de Mac, heb ik ook gedaan ;) )
[ afbeelding ]
Kan vanaf beide kanten, maar bij dit kaartje ben ik even uitgegaan van Knpnt. Hooipolder richting Den Bosch.
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2008 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
Toen ik het berichtje zag dat de fokstok weer geplaatst was heb ik google earth eens aangeslingerd om te kijken waar die lag. Op de tom tom deurne ingevoerd, want dat lag dichtbij. 50 km in totaal, mooi dacht ik :P. swine opgebeld en hij had ook wel zin om mee te gaan :) zo gezegd zo gedaan. Na een korte research op google voor de vindplaats, het zoeken naar de tom tom, en het dak open gooien van de cabrio.

[ afbeelding ]

Op weg naar de binnenstad van Nijmegen om swine op te halen, waarna we terug zijn gegaan om de snelweg naar venlo te pakken. Na een mooie rit met de avondzon in onze rug waren we bijna bij venlo gekomen, tijd om de tomtom aan te slingeren. Het bleek iets verder weg te zijn als dat ik ingeschat had, dus dan maar wat langer doorrijden ;) uiteindelijk kwamen we het dorpje in, het eerste bord was het niet. Toen zijn we door het dorp gereden naar de andere kant, maar daar was geen bord te vinden, dus bij een benzinepomp omgekeerd, en maar terug door het dorp gereden. Daarna de andere kant maar eens in proberen te gaan en toen we voor bij een bruggetje reden herkenden we de plaats al van de fotos.

[ afbeelding ]

Toen we daar aan kwamen keken we eerst aan de verkeerde kant, maar daarna vonden we de stok
aan de goede kant, en de sleutel lag er ook nog bij :P

[ afbeelding ]

Toen de stok in de auto gegooit, de tomtom weer aangeslingerd, en weggereden.

[ afbeelding ]

Omdat de tank leeg was moesten we opzoek naar een benzinestation. Net toen we de snelweg opdraaiden was er al een te vinden. Nadat we tankten en weggereden waren kwam ik tot de conclusie dat ik de dop was vergeten erop te doen. Dat was klote, dus achteruit op de vluchtstrook gereden (ca. 500 meter…. Wat voor boete kan ik daar voor krijgen???) en daarna onze tocht vervolgd naar Nijmegen. Nu weer thuisgekomen, swine naar huis gebracht, en de stok staat dus in de bijkeuken te wachten op zijn volgende bestemming :).

[ afbeelding ]

helaas zijn de fotos van de blixem tijdens het onweer mislukt :( maar het was wel mooi om te zien ;)
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2008 18:26 schreef Burdie het volgende:
Zo, een tripje naar het mooie Wilp, midden op de Veluwe, bleek vandaag voor ons (WebSpider & ik) bijzonder vruchtbaar. We hadden deze mooie (ahum) zondagmiddag gepland om eens lekker de studeerkamer op te ruimen, maar toen werd de stok ineens geplaatst op 35 minuten rijden van ons huis!

Ineens hadden we een goede reden om de boel even de boel te laten twee van onze hobbies te combineren: fok en geocaching. Voor wie nog nooit van geocaching heeft gehoord: het is een hobby waarbij je met behulp van je GPS-device op zoek gaat naar verborgen 'schatten' die overal verstopt kunnen zijn.

Goed, eerst op weg naar Wilp. Ik was zo eigenwijs om TomTom niet aan te knallen, dus had de verkeerde afslag van de A1 te pakken :7. No problemo, zo hebben we een mooi stukje veluwe kunnen zien ;).

De stok zagen we al vanuit de auto liggen en we konden er vrijwel naast parkeren. Daarna was het nog even zoeken naar de sleutel ("paniek! er past niets IN het straatnaambordje! help!") maar uiteindelijk bleek het de nuchtere WebSpider wel te lukken om de sleutel tevoorschijn te toveren.

[ afbeelding ]

Op de achtergrond zie je het bordje waar de stok lag, en ja hoor.... na even kort geprutst te hebben, konden we stokkie in de auto leggen. Alwaar we hem eventjes van een versnapering voorzagen, hij had namelijk dorst, arme stokkie O+!

[ afbeelding ]

Tijdens het ritje naar zijn nieuwe stek, mocht stokkie even meegenieten van onze andere hobby: geocachen. Zo bezochten we een plaats met mooie verhalen, een carpoolplaats met zwerfkat en het wonderschone Barneveld. Uiteindelijk vonden we voor stokkie een mooi plekje, vlakbij een veld waar je (voor 25 cent per stuk) zelf zonnebloemen kunt plukken!

Eerst maakten we even een afscheidsfoto van stokkie, afgekeken van Pheno, met onze Fok-avatars erbij:

[ afbeelding ]
(mijn CD is helaas hier niet te zien :().

Daarna plaatsten we stokkie aan het plaatsnaambordje alhier:

[ afbeelding ]
(hier is mijn CD wel zichtbaar ;)).

Hier ligt stokkie dus eventjes uit te rusten van de vermoeiende reis met twee rare fokkers 8-).

Wat foto's van de locatie van stokkie, voor degene die hem weer wil komen bevrijden:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en de sleutel ligt hierin:

[ afbeelding ]
(misschien heb je een trapje nodig, als je niet zo groot bent ;)).

Tot zover de avonturen van stokkie, WebSpider en Burdie! *O*.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:15:05 #9
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193999568
Ah, vlak daarna ging het meteen fout. Toen kwam deze gozer in de reeks:

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2008 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
shit had ik moete wete jmmr dak vandaag weg was naar deventer boeke markt ben nog langs amersfoort gerede met trein ahh, jammer maja als hij in den helder ligt (waar hij nog nooit is geweest) wil ik hem wel halen (het liefst op mijn verjaardag 17 aug.) zou leuk zijn

ga zeker dit topic volgen toppie (c)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_193999621
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, vlak daarna ging het meteen fout. Toen kwam deze gozer in de reeks:
[..]

_O-

Google zoeken op fokstok wiki - afbeeldingen ook nog filmpje
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:21:15 #11
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193999702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:17 schreef Rob het volgende:

[..]

_O-

Google zoeken op fokstok wiki - afbeeldingen ook nog filmpje
Wel miniaturen, maar beter dan niets.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_193999729
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik de afbeeldingen heb kunnen vinden..

[ Bericht 27% gewijzigd door Rob op 09-07-2020 00:42:08 ]
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:23:37 #13
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193999747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:22 schreef Rob het volgende:
[ link | [url=https://i.postimg.cc/grgDbFqf/180px-Fok-stok5.jpg[/url] [ [url=https://i.postimg.cc/jWY64stJ/180px-Fok-Stok6.jpg]afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
:D

Nu nog de juiste rondes erbij.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_193999752
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:23 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

:D

Nu nog de juiste rondes erbij.
i nieuwe lijst in spoiler eerder bericht.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rob op 08-07-2020 23:52:07 ]
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:25:36 #15
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193999779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:24 schreef Rob het volgende:

[..]

in de naam van de foto..
_O_

Ik ga morgen (of ergens komende) week even verder kijken. Dat gaat een mooie pagina over de Stok worden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 9 juli 2020 @ 01:15:41 #16
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194000647
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194000763
quote:
:)

i ik ben uitgezocht. Alles wat ik gevonden heb staat onder de spoiler in eerdere post.
  donderdag 9 juli 2020 @ 01:41:32 #18
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194000770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 01:40 schreef Rob het volgende:

[..]

:)

i ik ben uitgezocht. Alles wat ik gevonden heb staat onder de spoiler in eerdere post.
Ah, dus we waren de afgelopen uren met hetzelfde bezig _O-

Edit: Hoe kom je aan Stok 8d? Zie ik in het topic (van destijds) niet staan.

Edit2: Ik ben ook de enige die die stok heeft verplaatst, zou niet meer weten hoe ie eruit zag.

Edit3: Waar jij 8d hebt moet 8e zijn waarschijnlijk, en 8e=8f, mogelijk. Die stokken van CookieSlikker waren nagenoeg gelijk qua stijl en slot.

Ja dus.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dagoduck op 09-07-2020 02:01:30 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 9 juli 2020 @ 01:55:09 #19
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194000825
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194000881
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 01:41 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ah, dus we waren de afgelopen uren met hetzelfde bezig _O-

Edit: Hoe kom je aan Stok 8d? Zie ik in het topic (van destijds) niet staan.

Edit2: Ik ben ook de enige die die stok heeft verplaatst, zou niet meer weten hoe ie eruit zag.

Edit3: Waar jij 8d hebt moet 8e zijn waarschijnlijk, en 8e=8f, mogelijk. Die stokken van CookieSlikker waren nagenoeg gelijk qua stijl en slot.

Ja dus.
Vreemd want ik had gezegd dat ik op zoek zou gaan.. dan doe ik dat ook.. Dus je had je de moeite kunnen besparen?

Eerlijk gezegd.. ik ben niet aan het werk dus registreer niet waar ik welke info vandaan heb :)
Allerlei bronnen gebruikt waaronder Google. 't forum en archive.org en nog iets..
In volgorde naar ontbrekende foto's gezocht dus zou redelijk in opvolgende lijn moeten staan.
Alle bronnen per foto nagezocht dus niet onthouden waar ik welke gevonden heb. Was al blij dat ik wat had :)
  donderdag 9 juli 2020 @ 02:17:35 #21
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194000897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 02:12 schreef Rob het volgende:

[..]

Vreemd want ik had gezegd dat ik op zoek zou gaan.. dan doe ik dat ook.. Dus je had je de moeite kunnen besparen?
Zie ik nergens staan. Maar maakt niet uit, was geen moeite, is namelijk wat ik het liefste doe. Beetje rondspeuren op zoek naar stukjes informatie. Daarom is Wikipedia ook wel een hobby van me.

quote:
Eerlijk gezegd.. ik ben niet aan het werk dus registreer niet waar ik welke info vandaan heb :)
Allerlei bronnen gebruikt waaronder Google. 't forum en archive.org en nog iets..
In volgorde naar ontbrekende foto's gezocht dus zou redelijk in opvolgende lijn moeten staan.
Ik heb een redelijk beeld van de stokhistorie nu.

Oja, en ik heb bier. En al zes albums van Neil Young geluisterd. Ik vermaak me wel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194000902
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 02:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Zie ik nergens staan. Maar maakt niet uit, was geen moeite, is namelijk wat ik het liefste doe. Beetje rondspeuren op zoek naar stukjes informatie. Daarom is Wikipedia ook wel een hobby van me.
[..]

Ik heb een redelijk beeld van de stokhistorie nu.

Oja, en ik heb bier. En al zes albums van Neil Young geluisterd. Ik vermaak me wel.
hmmm stond waarschijnlijk in de post waar nu de foto's instaan. Die tekst heb ik weggehaald en vervangen door de foto's. Jij had erna nog wat gepost dus ik nam aan dat je het gelezen had.

Iets als zoek jij de rest ik de foto's
  donderdag 9 juli 2020 @ 02:23:17 #23
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194000909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 02:19 schreef Rob het volgende:

[..]

hmmm stond waarschijnlijk in de post waar nu de foto's instaan. Die tekst heb ik weggehaald en vervangen door de foto's. Jij had erna nog wat gepost dus ik nam aan dat je het gelezen had.

Iets als zoek jij de rest ik de foto's
Ah, maakt niet uit. We komen er wel. Ik zal ergens komende dagen het allemaal op de fanwiki zetten.

De "plaatsen die nog moeten" laat ik aan Maringo over (tenzij dat nog een jaar duurt ;) ), ik denk dat ik meer met het verhaal van de stok bezig ga.

Een artikeltje over de 'rellen' hoort er eigenlijk ook nog wel bij _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194001876
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
Een artikeltje over de 'rellen' hoort er eigenlijk ook nog wel bij _O-
Genoeg rellen gehad...
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:34:59 #25
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194005187
Tweede stok







Wat een bende _O-



[ Bericht 24% gewijzigd door Dagoduck op 09-07-2020 12:59:39 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194005825
Die prullaria eraan is ook wel leuk.
Nu is het een vrij zakelijke stok met een nette tekst en met zelfs een QR-code erop?
pi_194008588
ja nu wordt die minder als "zwerfvuil" aangezien ;)
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:35:38 #28
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194008852
Heb inmiddels afbeeldingen van alle stokken en alle variaties (wanneer er weer een nieuw slot op kwam). Behalve van stok 8d, toevallig net de gene waarvan ik de enige ben die hem verplaatst heeft, @CookieSlikker heeft hem gemaakt, maar die is niet meer actief. En Stok 11b, gemaakt door @ErkendFokker verplaatst door @TARAraboemdijee

Van stok 8(a) heb ik alleen een slechte foto, misschien heeft @swollywood of @Puala daar nog een foto van.

En ik heb geen foto van de stok zoals @I hem weglegde in ronde 12: duct tape stok met nieuw groen slot. Want de verplaatsing daarna werd het duct tape vervangen door een nieuw jasje.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194011275
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is @:OscarMopperkont eigenlijk.
Hier :W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 9 juli 2020 @ 20:17:25 #30
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194012044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hier :W
Mooi op tijd, heb je bijna ingehaald.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194012190
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mooi op tijd, heb je bijna ingehaald.

[ afbeelding ]
:o

Ja die statistieken van maringo doen het niet :(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194012207
Ik zit al op 43, nice
Hooray for boobies!
  vrijdag 10 juli 2020 @ 00:07:03 #33
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_194016665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:22 schreef Rob het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik de afbeeldingen heb kunnen vinden..
Ik heb ook ooit een Fokstok gemaakt/opnieuw omkleed ik heb daar volgens mij nog foto’s als je leuk vind ga ik voor je kijken.
Sweet but not that sweet !
pi_194016674
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 00:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit een Fokstok gemaakt/opnieuw omkleed ik heb daar volgens mij nog foto’s als je leuk vind ga ik voor je kijken.
@Dagoduck wil die graag hebben dank je..
  vrijdag 10 juli 2020 @ 00:21:13 #35
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194016765
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 00:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit een Fokstok gemaakt/opnieuw omkleed ik heb daar volgens mij nog foto’s als je leuk vind ga ik voor je kijken.
Die stok van jou heb ik wel een foto van, stond nog in het topic. Toch bedankt. Ben op zoek naar een foto van de Stok zoals jij hem destijds aantrof. :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 10 juli 2020 @ 07:57:30 #36
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_194018067
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 00:21 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Die stok van jou heb ik wel een foto van, stond nog in het topic. Toch bedankt. Ben op zoek naar een foto van de Stok zoals jij hem destijds aantrof. :P
Je bedoeld toen hij aan vervanging toe was?
Sweet but not that sweet !
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:13:02 #37
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_194018191
Deze dan? Geen idee wanneer, voor 2013 geloof ik :')

https://imgur.com/a/ev2xpbR


Edit: Altijd al goed geweest in het uploaden van foto's 14.gif

Kan iemand er iets mee?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:17:11 #38
458335 Stokslag12
Dan gebeurt het
pi_194018220
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:13 schreef nijnja het volgende:
Deze dan? Geen idee wanneer, voor 2013 geloof ik :')

https://imgur.com/a/ev2xpbR


Edit: Altijd al goed geweest in het uploaden van foto's 14.gif

Kan iemand er iets mee?
Best lastig na al die jaren, zo'n foto in het juiste formaat uploaden. :')

  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:10:17 #39
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_194018705
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:17 schreef Stokslag12 het volgende:

[..]

Best lastig na al die jaren, zo'n foto in het juiste formaat uploaden. :')

[ afbeelding ]
Nooit gekund, al ging het destijds via de pc nog aardig vaak goed. Nu, na al die jaren smartphone kan ik het nog steeds niet. Gooi mij maar weg :N

Maar goed dat ik dat ding niet meer verplaats, anders zou het iedere keer zo'n bende worden :')

Dank wel ^O^
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_194018762
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:10 schreef nijnja het volgende:

[..]

Nooit gekund, al ging het destijds via de pc nog aardig vaak goed. Nu, na al die jaren smartphone kan ik het nog steeds niet. Gooi mij maar weg :N

Maar goed dat ik dat ding niet meer verplaats, anders zou het iedere keer zo'n bende worden :')

Dank wel ^O^
Ja schandalig dat je niet meer mee gooit met de stok
pi_194019161
duurt lang
Hooray for boobies!
pi_194019289
Pfff, ook de wiki weg -O-


Ik flikker die stok vanaf nu maar gewoon random waar ik zin heb ipv gemeentes vol te maken...

Wie heeft die Wiki pagina verwijderd? :(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194020064
On the move
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:08:47 #44
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194020097
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 07:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Je bedoeld toen hij aan vervanging toe was?
Ja, ducttape met groen slot.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:13 schreef nijnja het volgende:
Deze dan? Geen idee wanneer, voor 2013 geloof ik :')

https://imgur.com/a/ev2xpbR

Edit: Altijd al goed geweest in het uploaden van foto's 14.gif

Kan iemand er iets mee?
Stok 6b. Heb ik allemaal foto's van. Alleen die ik noemde in post #28 moet ik nog. En de enige die daar eventueel foto's van kunnen hebben heb ik in die post genoemd.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:10:56 #45
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194020116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pfff, ook de wiki weg -O-

Ik flikker die stok vanaf nu maar gewoon random waar ik zin heb ipv gemeentes vol te maken...

Wie heeft die Wiki pagina verwijderd? :(
Ik heb een nieuwe gemaakt :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
On the move
Genot.

Deze plaatsen moeten nog in NH:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juli 2020 @ 11:18:54 #46
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194020195
Is de wiki verwijderd??
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juli 2020 @ 11:19:48 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194020207
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Heb inmiddels afbeeldingen van alle stokken en alle variaties (wanneer er weer een nieuw slot op kwam). Behalve van stok 8d, toevallig net de gene waarvan ik de enige ben die hem verplaatst heeft, @:cookieslikker heeft hem gemaakt, maar die is niet meer actief. En Stok 11b, gemaakt door @:ErkendFokker verplaatst door @:TARAraboemdijee

Van stok 8(a) heb ik alleen een slechte foto, misschien heeft @:swollywood of @:Puala daar nog een foto van.

En ik heb geen foto van de stok zoals @:I hem weglegde in ronde 12: duct tape stok met nieuw groen slot. Want de verplaatsing daarna werd het duct tape vervangen door een nieuw jasje.
Welke verplaatsingen waren dat van 11b?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:20:27 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194020216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Welke verplaatsingen waren dat van 11b?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194020226
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:10 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe gemaakt :)
[..]

Genot.

Deze plaatsen moeten nog in NH:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb hem ergens anders gelegd


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:22:33 #50
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194020240
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:21 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh ik heb hem ergens anders gelegd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.

@Rob kom er maar in!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194020245
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nice.

@:Rob kom er maar in!
Hij stond niet op de lijst en was nog niet geweest 8-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:33:19 #52
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194020355
Oh, en stok 3a mis ik ook nog die was na de eerste plaatsing meteen alweer verdwenen. Gemaakt door @ID-Tweak en @Dafar beiden al jaaaaaren niet meer op FOK!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juli 2020 @ 11:34:59 #53
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194020385
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb ik in ieder geval niet meer op mijn telefoon. Volgens mij gebruikte ik destijds nog Photobucket, en dat account is ook weg
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_194022475




Helaas zijn de kersen nog niet geoogst. ;(
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194022668
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:36 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas zijn de kersen nog niet geoogst. ;(
^O^ netjes
  vrijdag 10 juli 2020 @ 13:57:27 #56
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194022687
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:36 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas zijn de kersen nog niet geoogst. ;(
Lekker bezig *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194022691
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:55 schreef Rob het volgende:

[..]

^O^ netjes
Nou hup. die auto in!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194022708
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:57 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Nou hup. die auto in!
Morgen pas tijd.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 14:01:32 #59
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194022730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:57 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Nou hup. die auto in!
Over een half uur ga ik een poging wagen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194022851
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Over een half uur ga ik een poging wagen.
*O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 10 juli 2020 @ 16:05:22 #61
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194024374


Komt u maar *O*

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194024618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]

Komt u maar *O*

[ afbeelding ]
_O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194025074
257km voor een kop koffie en een big mac. En de stok.

Nee bedankt, we zijn maandag weer terug in A'veen :P
  vrijdag 10 juli 2020 @ 20:30:25 #64
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_194027604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:15 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Ja schandalig dat je niet meer mee gooit met de stok
De wil is er, de mogelijkheid echter wat minder. Iets met vrouw, kind en onregelmatige diensten ;(
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_194029008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 20:30 schreef nijnja het volgende:

[..]

De wil is er, de mogelijkheid echter wat minder. Iets met vrouw, kind en onregelmatige diensten ;(
Uitje met vrouw en kind :7 vraag maar hoe dat werkt aan @spockjuh enzo
pi_194030635
:X
Hooray for boobies!
pi_194032713
Je neemt ze toch gewoon mee, op stokkenjacht? En onderweg nog even langs een restaurant met speeltuin, of zoiets... Wordt het een leuk uitje voor het hele gezin.
(afhankelijk van de leeftijd van de kleine, natuurlijk)

[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 11-07-2020 11:46:29 ]
pi_194032930
Kinderen zijn nooit leuk :N
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194033589
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kinderen zijn nooit leuk :N
Mopperkont......
pi_194033986
maar waar is de stok nu?
pi_194034183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar waar is de stok nu?
Bij de Mac
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 11 juli 2020 @ 15:03:22 #72
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194036880
Ligt ie er nou nogsteeds. Man man man. :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194037579
straks de stok moddertje vet :p
pi_194039324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
straks de stok moddertje vet :p
Of hij neemt steeds een Salad.
pi_194048670
Stok is on the move
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194048987
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 09:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stok is on the move
Richting Maastricht toevallig? :+
pi_194048994
Om iets preciezer te zijn: Schin op Geul :P alhoewel we morgen weer naar Amstelveen teruggaan.
pi_194049008
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 10:25 schreef iamredleader het volgende:
Schin op Geul
Ik dacht al, als je 250 km van de stok af bent moest het haast wel Limburg of misschien een flink stuk in Zeeland zijn...
pi_194049014
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194049039
Toch nog een dikke duizend inwoners...

Rob? In de startblokken?
pi_194050235
wie sleept hem even naar de andere kant van t water? :+
  zondag 12 juli 2020 @ 12:19:47 #82
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194050296
quote:
10s.gif Op zondag 12 juli 2020 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch nog een dikke duizend inwoners...

Rob? In de startblokken?
Dat gebied is populair, over een paar decennia ligt Enkhuizen aan Hoorn vast.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194050787
quote:
6s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:19 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat gebied is populair, over een paar decennia ligt Enkhuizen aan Hoorn vast.
Staan wel leuke huizen daar.... :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 12 juli 2020 @ 17:11:35 #84
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194055325
quote:
10s.gif Op zondag 12 juli 2020 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch nog een dikke duizend inwoners...

Rob? In de startblokken?
Die heeft Chryslerproblemen. :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194055924
quote:
6s.gif Op zondag 12 juli 2020 17:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Die heeft Chryslerproblemen. :+
Alweer? Of nog steeds?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194056233
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Alweer? Of nog steeds?
die dingen hebben altijd wat :+
  maandag 13 juli 2020 @ 09:29:01 #87
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_194065085
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 17:57 schreef Rob het volgende:

[..]

@:maringo wat heb je nodig om de fokstok.maringo website weer up te krijgen?
Tijd.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_194068809
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:29 schreef Maringo het volgende:

[..]

Tijd.
Dat valt niet te sponsoren :)
pi_194070786
Jawel... Ander zaken afnemen ;p
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:55:49 #90
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194083125
Komop mensen, jullie kunnen dit! Grijp die Stok!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194083503
@Dagoduck ja toe dan
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:40:41 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194083756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
@:Dagoduck ja toe dan
Ik mag nog niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194083812
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:40 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik mag nog niet.
Regels zijn om te benden :w :+
  dinsdag 14 juli 2020 @ 14:02:41 #94
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194084245
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Regels zijn om te benden :w :+
Nee, dan wordt het een chaos.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194094910
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194095587
quote:
Ja hey, had hem dan iets minder in de middle of nowhere gelegd! :(
pi_194095819
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:15 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja hey, had hem dan iets minder in de middle of nowhere gelegd! :(
Neuh, want dan had ie wel in Limburg gelegen of zo _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194096024
als ik de keuze hebben tussen naar limburg rijden of naar noord holland dan is de laatste voor mij toch een beetje meer midle of nowhere :P
Hooray for boobies!
  woensdag 15 juli 2020 @ 10:45:28 #99
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194096844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
als ik de keuze hebben tussen naar limburg rijden of naar noord holland dan is de laatste voor mij toch een beetje meer midle of nowhere :P
En je wil hem in een plaats die begint met een E leggen natuurlijk.

Jij bent wel de enige zo ongeveer waarvoor Wijdenes zowel via Amsterdam als via de Houtribdijk dezelfde reistijd heeft :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194098123
* Ou-Tannu heeft de keuze eventueel.. Afsluitdijk of houtrib.. maar geen tijd :P en zin :+
pi_194100010
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heeft de keuze eventueel.. Afsluitdijk of houtrib.. maar geen tijd :P en zin :+
Dan maak je maar zin en tijd
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194101115
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2020 13:54 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dan maak je maar zin en tijd
sponser jij mn tank Euro102?
pi_194101502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 15:24 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

sponser jij mn tank Euro102?
102?

95 gooi je er maar in :+

Al heeft tanken weer niks met zin en tijd te maken :P
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194101656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 15:48 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

102?

95 gooi je er maar in :+

Al heeft tanken weer niks met zin en tijd te maken :P
95 krijgt die pas weer als ik weer meer rijden moet :w
  woensdag 15 juli 2020 @ 17:00:51 #105
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194102482
Als ik euro 95 of 98 of 102 erin gooi doet ie het niet. :T
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194102712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik euro 95 of 98 of 102 erin gooi doet ie het niet. :T
dan ga je toch lekker zonnebloem olie er in gieten ;)
pi_194103516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 15:24 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

sponser jij mn tank Euro102?
Jij rijdt in een prinsessenmobiel? :+
  woensdag 15 juli 2020 @ 19:08:10 #108
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194104007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 17:21 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dan ga je toch lekker zonnebloem olie er in gieten ;)
Ik hou het bij diesel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194106348
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 19:08 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik hou het bij diesel.
Ik ook. En Stokje ligt weer eens in mijn auto. Nieuwe locatie komt morgen wel.
  donderdag 16 juli 2020 @ 01:15:13 #110
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194108416
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:48 schreef Light het volgende:

[..]

Ik ook. En Stokje ligt weer eens in mijn auto. Nieuwe locatie komt morgen wel.
Jaaaa *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194109822
ach de komende 4 weken hoef ik t topic toch niet te volgen... vakantie vieren.... en ik geloof er geen moer van dat iemand dat ding bij heel heel veel toeval in het gebied waar ik vakantie doe weet te droppen ;)

en nee ik ga niet zeggen welk gebied :P
pi_194112769
Als je niet vertelt waar je de komende weken zit, is die kans minder groot inderdaad.
Wel in Nederland?
pi_194113788
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je niet vertelt waar je de komende weken zit, is die kans minder groot inderdaad.
Wel in Nederland?
Jazeker
pi_194114206
In Nederland is maar weinig op meer dan 2,5 uur rijden. Behalve de Waddeneilanden :P
pi_194114211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:48 schreef Light het volgende:

Ik ook. En Stokje ligt weer eens in mijn auto. Nieuwe locatie komt morgen wel.
In before "duurt lang spock" :P
pi_194115498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:05 schreef iamredleader het volgende:
In Nederland is maar weinig op meer dan 2,5 uur rijden. Behalve de Waddeneilanden :P
Of Schin op Geul...
pi_194120758
Waar blijven de foto's @Light
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 16 juli 2020 @ 22:10:18 #118
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194120769
Duurt Light.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194122159
Ja, morgen, dat zei ik toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194124111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 21:48 schreef Light het volgende:

[..]

Ik ook. En Stokje ligt weer eens in mijn auto. Nieuwe locatie komt morgen wel.
Morgen: de dag na vandaag...
als het woensdag is dan is morgen donderdag en overmorgen vrijdag 😇
Vandaag = vrijdag :+
pi_194124136
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:35 schreef Light het volgende:
Ja, morgen, dat zei ik toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat werk ook goed loopt? Genoeg klussen?

Koffie is altijd snel gezet, mocht je in de buurt van 020 zijn ;)
pi_194124165
Smooth

Was gisteren in Amsterdam, Hortus botanicus o.a. Heb geen koffie gezien -O-
Hooray for boobies!
  vrijdag 17 juli 2020 @ 08:34:54 #123
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194124417
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:35 schreef Light het volgende:
Ja, morgen, dat zei ik toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is me te ver weg.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194126382
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 07:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Smooth

Was gisteren in Amsterdam, Hortus botanicus o.a. Heb geen koffie gezien -O-
Dan moet je ook even bellen, flapdrol :P
pi_194126518
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 07:43 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Hoop dat werk ook goed loopt? Genoeg klussen?
Ik hoef geen droog brood te eten.
quote:
Koffie is altijd snel gezet, mocht je in de buurt van 020 zijn ;)
Bijna alles is in de buurt van 020. (Ik weet niet of dat andersom ook geldt.)
pi_194126745
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 11:30 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Dan moet je ook even bellen, flapdrol :P
Te laat he :P volgende keer nieuwe kansen.
Hooray for boobies!
pi_194127367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 11:38 schreef Light het volgende:

Ik hoef geen droog brood te eten.
Mooi ^O^
quote:
Bijna alles is in de buurt van 020. (Ik weet niet of dat andersom ook geldt.)
Zeker wel! Van 020 naar Schin op Geul is net zo ver als omgekeerd
:P
pi_194129214
Light, duurt lang :P
pi_194129745
komt ie
Hooray for boobies!
pi_194129751
DUURT LANG!
Hooray for boobies!
pi_194130087
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 14:59 schreef Puala het volgende:
Light, duurt lang :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194130252
Prachtig weer... ^O^
pi_194130550
owh, bij de posbank.
Hooray for boobies!
pi_194132211
Morgen maar eens een nieuwe locatie uitzoeken

Hooray for boobies!
  vrijdag 17 juli 2020 @ 18:33:40 #135
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194132242
Ah, vlakbij de Havikerwaard, waar voorouders van me 300 jaar geleden leefden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194132289
Heb je hem weer _O-
Hooray for boobies!
  vrijdag 17 juli 2020 @ 18:40:34 #137
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194132342
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Heb je hem weer _O-
De FOK!Stok is niet het enige wat me naar vage dorpjes en gehuchten brengt. Af en toe lekker wat voorouderlijke plaatsen bezoeken :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194132463
Wiki is nog kaduk neem ik aan
Hooray for boobies!
pi_194140215
Het zou zo maar kunnen zijn dat we zo direct al op pad gaan *O*

Voor het eerst in maanden niemand op zaterdag verplichtingen, familiestokverplaatsing 8-)
Hooray for boobies!
pi_194140543
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Voor het eerst in maanden niemand op zaterdag verplichtingen, familiestokverplaatsing 8-)
Maar nu ben je op deze zaterdag druk met de vakantievoorbereidingen?
Dus dingen als de tent ter test uitzetten in de tuin, luchtbedden controleren, alle rommel alvast klaarleggen om in de auto te stouwen straks...
pi_194140606
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar nu ben je op deze zaterdag druk met de vakantievoorbereidingen?
Dus dingen als de tent ter test uitzetten in de tuin, luchtbedden controleren, alle rommel alvast klaarleggen om in de auto te stouwen straks...
nop
Hooray for boobies!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:30:09 #142
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194141538
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Wiki is nog kaduk neem ik aan
https://fokstok.fandom.com/nl/wiki/Hoofdpagina
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194141684
Ja had die al gevonden. Zat mobiel toen ik de vraag stelde ^O^

Hooray for boobies!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:49:21 #144
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194141726
Stokkie weer met het vliegtuig *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194142404
Met het vliegtuig is stokkie zo aan de andere kant van het land...

Mooi dat de wiki het weer doet... ^O^
pi_194142499
We zijn nu twee uur onderweg B-)
Hooray for boobies!
pi_194142588
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
We zijn nu twee uur onderweg B-)
oeh... naar boven of naar beneden? *tromgeroffel*...

Het puntje van Limburg misschien, of het wordt Cadzand, bij de Zeelandse-Belgische grens...
pi_194142987
Zo :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
pi_194143113
Ah. 2 uur onderweg maar niet 2 uur verplaatsen... Werden we even op het verkeerde been gezet... :D

Verplaatsingen hoeven ook niet per se enorme afstanden te zijn... Alleen als 'ie ergens lang genoeg heeft rondgehangen wordt het tijd om een geheel ander deel van het land aan te doen...

Pinpointen is met streetview gelukkig een stuk makkelijker geworden.
Stel dat dat er nog niet was, dan werd het al een heel stuk lastiger.

[ Bericht 25% gewijzigd door gebrokenglas op 18-07-2020 14:08:00 ]
  zaterdag 18 juli 2020 @ 16:43:58 #150
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_194145526
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
...Pinpointen is met streetview gelukkig een stuk makkelijker geworden.
Stel dat dat er nog niet was, dan werd het al een heel stuk lastiger.
Het is idd wel wat makkelijker geworden met streetview.
Al had het ook wel zijn charme dat je zonder streetview, op de foto;s zat te staren naar een herkenningspunt welke je op maps zou kunnen zien, toch de locatie wist te pinpointen O+
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_194147878
Wanneer gaat die stok naar Zoetermeer ?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194155812
Waarneer komt de stok naar Eibergen?
  zondag 19 juli 2020 @ 11:59:33 #153
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194157522
Volgens de userkaart woont @Dotteke in de buurt, misschien wil ze een verplaatsing doen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194172231
50km is me toch te ver fietzen
pi_194176447
quote:
6s.gif Op zondag 19 juli 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de userkaart woont @:Dotteke in de buurt, misschien wil ze een verplaatsing doen?
Ja @Dotteke kom eens in beweging _O- ^O^
  maandag 20 juli 2020 @ 14:40:03 #156
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194176616
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 08:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
50km is me toch te ver fietzen
Daarom heb ik de auto gepakt :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 14:45:06 #157
388664 crew  Dotteke
pi_194176682
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:30 schreef Rob het volgende:

[..]

Ja @:dotteke kom eens in beweging _O- ^O^
Euhhhhhhhh moet ff terug lezen waar dit overgaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 14:46:53 #158
388664 crew  Dotteke
pi_194176704
quote:
6s.gif Op zondag 19 juli 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de userkaart woont @:Dotteke in de buurt, misschien wil ze een verplaatsing doen?
Euh ik was er gisteren wel heel dicht bij, ik was in Brummen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 14:47:30 #159
388664 crew  Dotteke
pi_194176713
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:30 schreef Rob het volgende:

[..]

Ja @:dotteke kom eens in beweging _O- ^O^
Gelezen, wel dichtbij maar ik ga niet. Althans niet nu misschien zaterdag als hij er dan nog ligt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_194176757
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Gelezen, wel dichtbij maar ik ga niet. Althans niet nu misschien zaterdag als hij er dan nog ligt.
^O^
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 14:51:11 #161
388664 crew  Dotteke
pi_194176771
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:49 schreef Rob het volgende:

[..]

^O^
Ben er verdorie gisteren langs gekomen, had ik het maar geweten heb de eerste mention gelezen en dacht later ik kijk nog even hoe of wat.
Wist ik met de beste wil van de wereld niet waar ik gementiond was _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 20 juli 2020 @ 15:19:49 #162
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194177146
Ik zit nu op een terrasje in Toldijk. Denk niet dat ie er zaterdag nog ligt ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 juli 2020 @ 15:51:14 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194177637
1:46
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_194177652
Dagoduck zit er op een kwartiertje rijden vanaf...
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 16:36:35 #165
388664 crew  Dotteke
pi_194178318
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nu op een terrasje in Toldijk. Denk niet dat ie er zaterdag nog ligt ;)
O dan bent u dicht bij, zwaai je ff als je langs komt rijden. :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 16:36:53 #166
388664 crew  Dotteke
pi_194178321
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Dagoduck zit er op een kwartiertje rijden vanaf...
Ik 9 min maar ik rijd niet zit gewoon thuis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_194178348
ik op 23 minuten :P
Hooray for boobies!
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 16:40:35 #168
388664 crew  Dotteke
pi_194178372
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik op 23 minuten :P
Waar zit u dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_194178448
Spockjuh is de plaatser van de stok en zit dus vast ergens daar in de buurt op een camping.
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 16:53:06 #170
388664 crew  Dotteke
pi_194178572
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Spockjuh is de plaatser van de stok en zit dus vast ergens daar in de buurt op een camping.
Kan, of hij of ij woont er in de buurt. Het kan allemaal :D
Maar het scheelt hoef ik zaterdag niet meer te gaan
:P @Rob lees je dat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_194179561
Ik woon in de hoofdstad van de Veluwe *;
Hooray for boobies!
pi_194181300
Muhaha lekker op de camping
  maandag 20 juli 2020 @ 19:57:12 #173
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194181434


Succes!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194184044
Gepinpoint.

Wat doet 'ie daar nou weer, back in NH...?
Het zou mooi zijn als 'ie weer terugkomt... :)

[ Bericht 11% gewijzigd door gebrokenglas op 20-07-2020 22:24:10 ]
  maandag 20 juli 2020 @ 22:30:33 #175
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194184219
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Gepinpoint.

Wat doet 'ie daar nou weer, back in NH...?
Het zou mooi zijn als 'ie weer terugkomt... :)

NH is bijna compleet :)

Wel een apart dorpje trouwens, want je rijdt erdoorheen, gaat eruit en rijdt er daarna weer doorheen, terwijl die twee delen niet met elkaar verbonden zijn.

De Weere De Weere De Weere De Weere

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194185243
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kan, of hij of ij woont er in de buurt. Het kan allemaal :D
Maar het scheelt hoef ik zaterdag niet meer te gaan
:P @:Rob lees je dat?
:D :P
pi_194185428
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 19:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Muhaha lekker op de camping
Er zou een kleine camping hier in onze tuin passen, dat klopt wel
Hooray for boobies!
  woensdag 22 juli 2020 @ 14:00:07 #178
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194207375
Kom op stokjagers!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194207876
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
Kom op stokjagers!
Misschien iets minder in een uithoek de volgende keer?
  woensdag 22 juli 2020 @ 15:01:30 #180
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194208029
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:46 schreef DW457 het volgende:

[..]

Misschien iets minder in een uithoek de volgende keer?
Hij ligt heel erg in de buurt!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194208163
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hij ligt heel erg in de buurt!
Voor jou misschien. Maar voor de rest van Fok! blijkbaar niet. Toen hij destijds in omgeving Utrecht lag, maakte hij meerdere verplaatsingen op 1 dag :)
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:52:25 #182
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194209205
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Voor jou misschien. Maar voor de rest van Fok! blijkbaar niet. Toen hij destijds in omgeving Utrecht lag, maakte hij meerdere verplaatsingen op 1 dag :)
Vorig jaar op Texel waren er iets van 14 verplaatsingen op 1 dag. Wat nou uithoek. :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194209280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:52 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Vorig jaar op Texel waren er iets van 14 verplaatsingen op 1 dag. Wat nou uithoek. :P
Want dat is hetzelfde :')

Maar hoe dan ook, we tellen af. Vanaf maandag mag je hem zelf weer ophalen en verplaatsen :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 17:01:45 ]
pi_194209424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:46 schreef DW457 het volgende:

[..]

Misschien iets minder in een uithoek de volgende keer?
Alles buiten Noord Holland is een uithoek
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194209432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Voor jou misschien. Maar voor de rest van Fok! blijkbaar niet. Toen hij destijds in omgeving Utrecht lag, maakte hij meerdere verplaatsingen op 1 dag :)
Als ie nu in Utrecht ligt, ligt ie er wel een paar maanden :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194210951
In NH blijft 'ie nooit lang liggen. We hebben bijvoorbeeld Rob nog...
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:26:07 #187
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194211382
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Als ie nu in Utrecht ligt, ligt ie er wel een paar maanden :+
Nee hoor. :+
pi_194214756
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:12 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Alles buiten Noord Holland is een uithoek
Ah, dus jij gaat hem verplaatsen? Top ^O^
pi_194222277
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]

Succes!
Ja zeg, ik blijf dat ding niet terug de bewoonde wereld in slepen.
  donderdag 23 juli 2020 @ 15:35:43 #190
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194223502
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 14:04 schreef Light het volgende:

[..]

Ja zeg, ik blijf dat ding niet terug de bewoonde wereld in slepen.
Ach, N-H is bijna vol.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194234760
Wat staat nog open in NH?
pi_194235060
Ligt vast aan mij... kan dit plaatje niet pinpointen ;(
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:04:50 #193
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194235163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Wat staat nog open in NH?
Bovenkarspel
Grootebroek
Hauwert
Onderdijk
Oosterblokker
Zuidermeer
Zwaagdijk-Oost/Bedrijvenpark W.F.O
Zwaagdijk-West
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:06:31 #194
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194235188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:59 schreef iamredleader het volgende:
Ligt vast aan mij... kan dit plaatje niet pinpointen ;(
Tip: Je moet De Weere uit om er weer in te gaan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194235317
Thanks! Pinpoint gemaakt, ik ga op pad. Over drie kwartier ben ik er :)
pi_194236281
Ladies, gentlemen and meat popsicles - we've got him!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 11:34:24 #197
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194236633
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:14 schreef iamredleader het volgende:
Ladies, gentlemen and meat popsicles - we've got him!
*O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194238298
Stok is weer geplaatst, foto's komen eraan.
pi_194239671
Opgehaald door zoon #1


Nieuwe plek!


Andere kant van het bord:


Succes met de pinpoint, zal niet al te moeilijk zijn :)
pi_194239756
Blijf het grappig vinden dat dit topic nog steeds loopt want het is al een tijdje onderhand. :P

Nou wie weet ik wil die stok ook nog wel eens in mijn handen hebben. Ff wachten totdat ie weer eens in de buurt is.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:48:34 #201
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194240107
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Opgehaald door zoon #1
[ afbeelding ]

Nieuwe plek!
[ afbeelding ]

Andere kant van het bord:
[ afbeelding ]

Succes met de pinpoint, zal niet al te moeilijk zijn :)
Gemeente Opmeer mag wel eens wat aan die borden doen, en bij gemeente Koggenland hangen ze ook al scheef.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194240644
Zijn we weeerrrrrrrrrrrr, TT aangepast!
pi_194241698
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Opgehaald door zoon #1
[ afbeelding ]

Nieuwe plek!
[ afbeelding ]

Andere kant van het bord:
[ afbeelding ]

Succes met de pinpoint, zal niet al te moeilijk zijn :)
Ja, die pinpoint is wel te doen. Maar ik sla nog een keer over.
pi_194250781
* Toverstokje heeft haar magische krachten geprobeerd te gebruiken maar was niet waterproof.. }:|
pi_194253237
Geen spell om de waterdichtheid te verhogen? Slappe stok dan ;)
pi_194255160
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
Geen spell om de waterdichtheid te verhogen? Slappe stok dan ;)
Slapstick :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 26 juli 2020 @ 10:47:45 #207
13309 nostra
ask why
pi_194264826
Pik hem zo wel even op.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194264891
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:47 schreef nostra het volgende:
Pik hem zo wel even op.
^O^
  zondag 26 juli 2020 @ 12:45:23 #209
13309 nostra
ask why
pi_194265920


Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194266297
Ah, mooie plek! Pinpoint gemaakt, even kijken of vanmiddag haalbaar is...
pi_194266618
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:34 schreef iamredleader het volgende:
Ah, mooie plek! Pinpoint gemaakt, even kijken of vanmiddag haalbaar is...
Jij mag nog niet :N
pi_194266684
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:04 schreef Toverstokje het volgende:

Jij mag nog niet :N
O ja ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 juli 2020 @ 14:13:34 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194266698
Hoe lang geleden is het al voor mij?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 juli 2020 @ 14:15:45 #214
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_194266717
Pinpoint gevonden *O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194267364
*Poef*
pi_194268179


En daar is ie weer .... *poef* :s)
  zondag 26 juli 2020 @ 17:06:17 #217
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194268323
Lekker bezig allemaal.

quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:48 schreef Toverstokje het volgende:
[ afbeelding ]

En daar is ie weer .... *poef* :s)
Geen bewaking achter je aan? :P

Verplaatsing alleen of samen met O. Mopperkont?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 juli 2020 @ 17:12:37 #218
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194268375
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Hoe lang geleden is het al voor mij?
9 maart 2018
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 juli 2020 @ 17:27:46 #219
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_194268563


En een station verder *O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194269011
quote:
6s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker bezig allemaal.
[..]

Geen bewaking achter je aan? :P

Verplaatsing alleen of samen met O. Mopperkont?
Geen bewaking maar wel een mopperkont achter me aan zo te zien :o
  zondag 26 juli 2020 @ 18:22:54 #221
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_194269212
Ik mag dan wel vakantie hebben maar hij ligt nog steeds aan de verkeerde kant van het IJsselmeer :+
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_194269236
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:22 schreef boertie het volgende:
Ik mag dan wel vakantie hebben maar hij ligt nog steeds aan de verkeerde kant van het IJsselmeer :+
Ga halen dan :P
  zondag 26 juli 2020 @ 18:26:41 #223
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_194269252
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:25 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ga halen dan :P
Kom maar brengen ~O>
Regio Twente/Salland kan ik mee leven O-)
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  zondag 26 juli 2020 @ 18:43:36 #224
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_194269533
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:22 schreef boertie het volgende:
Ik mag dan wel vakantie hebben maar hij ligt nog steeds aan de verkeerde kant van het IJsselmeer :+
Als je vakantie hebt, heb je dus tijd zat om even er op uit te gaan 8-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 26 juli 2020 @ 21:28:06 #225
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194272017
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:08 schreef Toverstokje het volgende:

[..]

Geen bewaking maar wel een mopperkont achter me aan zo te zien :o
Maar waren jullie samen of niet? (even voor de wiki en de stats) :P Heeft ie überhaupt aan/bij het bord gelegen of heb je gewoon een foto gemaakt vanuit de auto? B-) Want ik zie hem niet op de foto.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 juli 2020 @ 21:29:22 #226
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194272032
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Als je vakantie hebt, heb je dus tijd zat om even er op uit te gaan 8-)
Misschien ga ik nog even een kijkje nemen ergens de komende dagen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 juli 2020 @ 01:48:17 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194274726
quote:
6s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

9 maart 2018
Dat kan langer *O*

;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_194275327
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 01:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat kan langer *O*

;(
Daar zijn al topics voor in MEN. Topicreeks: Zo langzaam mogelijk
pi_194276698
We gaan straks op pad w/
  maandag 27 juli 2020 @ 10:32:38 #230
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194276826
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:22 schreef iamredleader het volgende:
We gaan straks op pad w/
*O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194278021
Dames en heren... We hebben hem!
pi_194279260
Weer geplaatst foto's volgen nog
pi_194280177
Wie sleurt dat ding naar de achterhoek?
  maandag 27 juli 2020 @ 15:13:34 #234
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194280235
Geen idee, ik wacht op foto's. Maar het is me eigenlijk al te laat vandaag.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194280713
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:39 schreef iamredleader het volgende:
Weer geplaatst foto's volgen nog
*O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194282148
We hebben vandaag een mooi (mini)rondje Nederland gedaan!

Eerst vanuit Amstelveen naar de oude locatie. Lekker met drie kinderen in de auto, muziekje aan en heel gezellig kwebbelen.

Stok opgehaald en bedacht dat we nog nooit via de N307 hebben gereden... dus met een omweg via Lelystad zijn we uiteindelijk hier aangekomen:



Alwaar de jongens de stok nog even aanwijzen voor wij vertrekken:



Tot de volgende keer :W
pi_194282656
Daar heeft ie al gelegen ;(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194282669
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:07 schreef iamredleader het volgende:
We hebben vandaag een mooi (mini)rondje Nederland gedaan!
^O^
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194282701
quote:
6s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:28 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Maar waren jullie samen of niet? (even voor de wiki en de stats) :P Heeft ie überhaupt aan/bij het bord gelegen of heb je gewoon een foto gemaakt vanuit de auto? B-) Want ik zie hem niet op de foto.
Nee niet samen :N
Aparte vervoersmiddelen 🏍
En ja hij heeft er wel gelegen maar ik was zo enthousiast over de plek dat ik bijna vergat het ding er achter te laten :')
  maandag 27 juli 2020 @ 19:03:49 #240
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194282847
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:50 schreef Toverstokje het volgende:

[..]

Nee niet samen :N
Aparte vervoersmiddelen 🏍
En ja hij heeft er wel gelegen maar ik was zo enthousiast over de plek dat ik bijna vergat het ding er achter te laten :')
^O^

Je mag weer. 10.gif
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 28 juli 2020 @ 10:47:47 #241
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194291300
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194291431
oh dat is dichtbij, ik stap zo wel ff de auto in :Y
  dinsdag 28 juli 2020 @ 17:05:23 #243
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194296597
De FOK!Stok wiki is weer geüpdate. :)

https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194296834
Yay voor de wiki!!
pi_194297392
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
De wiki doet het weer!

https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok
nice *O*
Kan alleen deze OP niet meer aanpassen, maar fijn dat hij er weer is.
Wel jammer van al dat werk van Dagoduck aan de fanpage.
Dank je Dagoduck.


nu @Maringo nog dan is het balletje weer rond ;)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 18:08:56 #246
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194297464
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:02 schreef Rob het volgende:

[..]

nice *O*
Kan alleen deze OP niet meer aanpassen, maar fijn dat hij er weer is.
Wel jammer van al dat werk van Dagoduck aan de fanpage.
Dank je Dagoduck.
Het werk viel eigenlijk wel mee, was voornamelijk kopiëren plakken. Verder nog wat opmerkingen die ik ook gewoon in de wiki heb gezet nu. En heel wat uitgezoek over welke Stok/slot/combinatie nou wanneer in het spel kwam, en de foto's erbij zoeken, maar dat is geen verloren info! De pagina over de stok zal ik wel nog een keer afmaken en eventueel aan de wiki toevoegen. Het is alleen niet meer mogelijk om afbeeldingen aan de FOK!wiki toe te voegen volgens mij.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194302692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:57 schreef Puala het volgende:
oh dat is dichtbij, ik stap zo wel ff de auto in :Y
En?
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:07:57 #248
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_194305128
Ik las niet goed en dacht dat ie in Zoetermeer lag.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:13:02 #249
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_194305175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:57 schreef Puala het volgende:
oh dat is dichtbij, ik stap zo wel ff de auto in :Y
Ben je ook gaan rijden en heb je de Stok opgehaald?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_194305547
De stok ligt in mijn auto
pi_194306681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:52 schreef Puala het volgende:
De stok ligt in mijn auto
Wanneer ga je 'm plaatsen?
pi_194307042
*O* hoop enigszins in de buurt! Even langswippen
Hooray for boobies!
pi_194311143
Hij ligt

pi_194314974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:50 schreef Puala het volgende:
Hij ligt

[ afbeelding ]
Ja, in mijn auto.
pi_194315129
Morgen ben ik met de jongens op pad naar Zwolle. Mocht hij ergens een beetje in de buurt liggen... O-)
  donderdag 30 juli 2020 @ 02:32:38 #256
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194317375
Vrijdag wil ik wel een poging wagen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194319689
Duurt lang
Hooray for boobies!
pi_194323394
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang
Ja, stuk ongeduld. Ik vertrek nu, in zuidelijke richting.
pi_194323500
*O*
pi_194324485
Mooi plekje gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194324714
Interessant O-)
Hooray for boobies!
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:42:36 #262
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194324726
Ik heb de stok wel eens in het buitenland gelegd :@ o|O
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_194327217
Denk dat de stok er morgen niet meer ligt B-)
Hooray for boobies!
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:31:49 #264
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194328375
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
Denk dat de stok er morgen niet meer ligt B-)
Ligt ie wel ergens morgen? :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194328405
Stimmt :Y
Hooray for boobies!
pi_194328574
In elk geval ligt hij nu mooi dichtbij (relatief dan, nog altijd zo'n 150km)...
pi_194330003


En doorrrr
Hooray for boobies!
pi_194330920
Het plaatsje is niet eens te vinden joh.

edit: heb even de tomtom erbij gepakt om te kijken waar de route naartoe ging... Gevonden nu. :)

[ Bericht 43% gewijzigd door gebrokenglas op 30-07-2020 22:11:09 ]
pi_194335166
Ik heb 'm
pi_194335318
Wie slingert 't hem naar 't oosten?
pi_194335367
Lag ie in Limburg (Hingen), volg ik het topic even niet ;( Was mooi ritje geweest om even met de scooter naartoe te kretsen
U MAD?
pi_194337355
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
Lag ie in Limburg (Hingen), volg ik het topic even niet ;( Was mooi ritje geweest om even met de scooter naartoe te kretsen
Hingen, da's al best even geleden.
pi_194337850
Binnenkort maar eens naar limboland brengen
Hooray for boobies!
pi_194338224
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:05 schreef Light het volgende:

[..]

Hingen, da's al best even geleden.
30 juni toch?
U MAD?
pi_194338235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

30 juni toch?
Dan klopt de uitspraak toch
pi_194338261
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:11 schreef Puala het volgende:

[..]

Dan klopt de uitspraak toch
Das toch niet lang een maand :')
U MAD?
pi_194339162
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

30 juni toch?
21 mei, volgens het schema in de OP.
pi_194339807
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:23 schreef Light het volgende:

[..]

21 mei, volgens het schema in de OP.
Ook kort.
U MAD?
pi_194341461
Voor fokstok begrippen lang geleden. Opgelost
Hooray for boobies!
pi_194351359
Noorderlingen, ik kan jullie blij maken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194351431
Jaaaaah op naar het noorden *O* *O*
Hooray for boobies!
pi_194355435
:N
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:02:21 #283
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194355502
Leuke plek :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194382017
Duurt lang >:)
pi_194382289
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:59 schreef Rob het volgende:
Duurt lang >:)
Hup gaan met die Chrysler :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194382384
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:20 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hup gaan met die Chrysler :+
:'(
Nog steeds niet gerepareerd, hopelijk deze week nog.
Maar vandaag wordt er een ander tweedehandsje dat ik gekocht heb opgeleverd dus morgen aan de route als alles meezit. *O*
pi_194382750
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:26 schreef Rob het volgende:
Maar vandaag wordt er een ander tweedehandsje dat ik gekocht heb opgeleverd ...
Nog een Chrysler? Of nu een ander merk?
pi_194382888
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:50 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nog een Chrysler? Of nu een ander merk?

zoiets alleen lichter
Citroën C5 - 2.0-16V Ligne Prestige AUTOMAAT
pi_194383228
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:02 schreef Rob het volgende:
Citroën C5
Da's nog eentje met hydropneumatische vering. ^O^
Automaat ook nog, dat zal lekker rijden...
pi_194383729
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:26 schreef Rob het volgende:

[..]

:'(
Nog steeds niet gerepareerd, hopelijk deze week nog.
Maar vandaag wordt er een ander tweedehandsje dat ik gekocht heb opgeleverd dus morgen aan de route als alles meezit. *O*
Niet handiger om hem dan maar weg te doen?

Als mijn garage m'n auto niet met een dag of 2 kan maken dan mogen ze hem houden _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194383916
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:05 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Niet handiger om hem dan maar weg te doen?

Als mijn garage m'n auto niet met een dag of 2 kan maken dan mogen ze hem houden _O-
Een speciale kabel met censor moest uit Duitsland komen ruim twee weken onderweg geweest en toen was het te druk gevolgd door vakantie van de garage
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:22:51 #292
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194383939
Hebbes.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194384153
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Hebbes.
*O* *O* *O* *G* *O* *O* *O*
pi_194386362
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Hebbes.
*O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194386369
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:21 schreef Rob het volgende:

[..]

Een speciale kabel met censor moest uit Duitsland komen ruim twee weken onderweg geweest en toen was het te druk gevolgd door vakantie van de garage
Ah lekker handig.. maar goed, binnenkort dus weer on the road
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194386776
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ah lekker handig.. maar goed, binnenkort dus weer on the road
het is wel de bedoeling ja :)
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:46:12 #297
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194387746
Deze is wel wat voor jou Rob. Heb bij het café wat er zit heerlijk geluncht afgelopen vrijdag.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194388423
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is wel wat voor jou Rob. Heb bij het café wat er zit heerlijk geluncht afgelopen vrijdag.

[ afbeelding ]
Van Assema. _O_ Leuke plek inderdaad.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:37:10 #299
458335 Stokslag12
Dan gebeurt het
pi_194388516
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is wel wat voor jou Rob. Heb bij het café wat er zit heerlijk geluncht afgelopen vrijdag.

[ afbeelding ]
Vort met de Ford! 😜

Bijna in onze achtertuin, maar voorlopig ben ik niet in de gelegenheid om de stok weer te droppen.
Zeker niet nu Noord Holland bijna vol is en de website met nog af te werken plaatsen nog steeds niet online is.
pi_194388595
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is wel wat voor jou Rob. Heb bij het café wat er zit heerlijk geluncht afgelopen vrijdag.

[ afbeelding ]
niet zo moeilijk met die bootjes er bij :)
Alleen op Maps staat het bord nog niet.
  maandag 3 augustus 2020 @ 19:08:32 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194388942
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:44 schreef Rob het volgende:

[..]

niet zo moeilijk met die bootjes er bij :)
Alleen op Maps staat het bord nog niet.
Nope, bord is pas onlangs geplaatst. Toen wij de lijst met plaatsen opstelden had het gehucht nog geen bord, Maringo heeft hem dus ook niet op zijn site (als ie een site had gehad :') ) Daarom wist ik/wisten we ook niet dat ie nog moest, kwam hem vrijdag toevallig tegen :D

Harry's plaatsengids geeft ook nog aan dat de plaats een gehucht zonder bord is. Zal hem even een berichtje sturen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')