quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:35 schreef Light het volgende:
Ja, morgen, dat zei ik toch?Hoop dat werk ook goed loopt? Genoeg klussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie is altijd snel gezet, mocht je in de buurt van 020 zijn![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:35 schreef Light het volgende:
Ja, morgen, dat zei ik toch?Dat is me te ver weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dan moet je ook even bellen, flapdrolquote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Smooth
Was gisteren in Amsterdam, Hortus botanicus o.a. Heb geen koffie gezien
Ik hoef geen droog brood te eten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoop dat werk ook goed loopt? Genoeg klussen?
Bijna alles is in de buurt van 020. (Ik weet niet of dat andersom ook geldt.)quote:Koffie is altijd snel gezet, mocht je in de buurt van 020 zijn
Te laat hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je ook even bellen, flapdrol
Mooiquote:
Zeker wel! Van 020 naar Schin op Geul is net zo ver als omgekeerdquote:Bijna alles is in de buurt van 020. (Ik weet niet of dat andersom ook geldt.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FOK!Stok is niet het enige wat me naar vage dorpjes en gehuchten brengt. Af en toe lekker wat voorouderlijke plaatsen bezoekenquote:
Maar nu ben je op deze zaterdag druk met de vakantievoorbereidingen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Voor het eerst in maanden niemand op zaterdag verplichtingen, familiestokverplaatsing
nopquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar nu ben je op deze zaterdag druk met de vakantievoorbereidingen?
Dus dingen als de tent ter test uitzetten in de tuin, luchtbedden controleren, alle rommel alvast klaarleggen om in de auto te stouwen straks...
oeh... naar boven of naar beneden? *tromgeroffel*...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Het is idd wel wat makkelijker geworden met streetview.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
...Pinpointen is met streetview gelukkig een stuk makkelijker geworden.
Stel dat dat er nog niet was, dan werd het al een heel stuk lastiger.
Ja @Dotteke kom eens in bewegingquote:Op zondag 19 juli 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de userkaart woont @:Dotteke in de buurt, misschien wil ze een verplaatsing doen?
Daarom heb ik de auto gepaktquote:
Euhhhhhhhh moet ff terug lezen waar dit overgaatquote:
Euh ik was er gisteren wel heel dicht bij, ik was in Brummenquote:Op zondag 19 juli 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de userkaart woont @:Dotteke in de buurt, misschien wil ze een verplaatsing doen?
Gelezen, wel dichtbij maar ik ga niet. Althans niet nu misschien zaterdag als hij er dan nog ligt.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelezen, wel dichtbij maar ik ga niet. Althans niet nu misschien zaterdag als hij er dan nog ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |