Gemeente Opmeer mag wel eens wat aan die borden doen, en bij gemeente Koggenland hangen ze ook al scheef.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Opgehaald door zoon #1
[ afbeelding ]
Nieuwe plek!
[ afbeelding ]
Andere kant van het bord:
[ afbeelding ]
Succes met de pinpoint, zal niet al te moeilijk zijn
Ja, die pinpoint is wel te doen. Maar ik sla nog een keer over.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Opgehaald door zoon #1
[ afbeelding ]
Nieuwe plek!
[ afbeelding ]
Andere kant van het bord:
[ afbeelding ]
Succes met de pinpoint, zal niet al te moeilijk zijn
Slapstickquote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
Geen spell om de waterdichtheid te verhogen? Slappe stok dan
Jij mag nog nietquote:Op zondag 26 juli 2020 13:34 schreef iamredleader het volgende:
Ah, mooie plek! Pinpoint gemaakt, even kijken of vanmiddag haalbaar is...
Geen bewaking achter je aan?quote:Op zondag 26 juli 2020 16:48 schreef Toverstokje het volgende:
[ afbeelding ]
En daar is ie weer .... *poef*
9 maart 2018quote:
Geen bewaking maar wel een mopperkont achter me aan zo te zienquote:Op zondag 26 juli 2020 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker bezig allemaal.
[..]
Geen bewaking achter je aan?
Verplaatsing alleen of samen met O. Mopperkont?
Ga halen danquote:Op zondag 26 juli 2020 18:22 schreef boertie het volgende:
Ik mag dan wel vakantie hebben maar hij ligt nog steeds aan de verkeerde kant van het IJsselmeer
Kom maar brengenquote:
Als je vakantie hebt, heb je dus tijd zat om even er op uit te gaanquote:Op zondag 26 juli 2020 18:22 schreef boertie het volgende:
Ik mag dan wel vakantie hebben maar hij ligt nog steeds aan de verkeerde kant van het IJsselmeer
Maar waren jullie samen of niet? (even voor de wiki en de stats)quote:Op zondag 26 juli 2020 18:08 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Geen bewaking maar wel een mopperkont achter me aan zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |