uitstraling zit met z'n broek op z'n enkels in kpd te zoeken naar je foto'squote:Op woensdag 8 juli 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit zoveel KPD topics in MyAT gehad
wat ga je eten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
Pff moet vroeg eten, want moet voor sluitingstijd nog in de gamma zijn. en daarna beagle knuffelen
Ik weet niet eens wat KPD is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitstraling zit met z'n broek op z'n enkels in kpd te zoeken naar je foto's
Cquote:
ah lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb gisteren een cordon bleu uit de vriezer gehaald..
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben de hele dag al aan het dansen voor m'n laptop met fijne en/of foute muziekjes over de speaker, zo is de werkdag wel vol te houden.
Ik schup ze allemaal terug over de Maas! En jou ook.quote:
ik kom de maas nooit over m'n jongquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik schup ze allemaal terug over de Maas! En jou ook.
Nee thuisquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
moet je dan niet veel verzendkosten betalen?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitstraling zit met z'n broek op z'n enkels in kpd te zoeken naar je foto's
Heten die ook zo?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kip stukken van mora waren goed uit de oven
k heb ook niks met culinaire hoogstandjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je de smaak van zanger Rinus hebt wel ja
Straks wel als je tong en je smaakpapillen weer werkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb ook niks met culinaire hoogstandjes
vreet nu gewoon nog alles op wat ik tegen komquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks wel als je tong en je smaakpapillen weer werken
RIP loslopende kittens, vogeltjes, spinnen, verdwaalde toeristenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vreet nu gewoon nog alles op wat ik tegen kom
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vreet nu gewoon nog alles op wat ik tegen kom
Kleine steentjes, weggegooide pennen, haarspeldjes, patatvorkjes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RIP loslopende kittens, vogeltjes, spinnen, verdwaalde toeristen
Lekker maatquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
kibbeling gekocht bij de appie voor het eerst
Foetussen, schroevendraaiers, krantenjongens, middenklasse auto's, zebra's.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine steentjes, weggegooide pennen, haarspeldjes, patatvorkjes.
De gastvrije gerbil is altijd open en er mag gerookt worden!quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is de Geurende Gerbil open vanavond?
Druk dagje dus geen zin om te koken.
spinnen toch niet johquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RIP loslopende kittens, vogeltjes, spinnen, verdwaalde toeristen
moet jij weten, ik eet waar ik trek in hebquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet het zelden maar zeker niet doordeweeks.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
De gastvrije gerbil is altijd open en er mag gerookt worden!
JA IS GOED JOHquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet jij weten, ik eet waar ik trek in heb
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cordon bleu.. peterselie aardappels.. munt erwten
Zeg nooit nooitquote:De zeesluis zal echter nooit 'Irma Sluis' gedoopt worden. Volgens een woordvoerder van de gemeente moet iemand minstens tien jaar dood zijn voordat er een sluis naar hem of haar kan worden vernoemd.
Voor die drie keer in het jaar dat ik het eet kan het me weinig boeien welke dag van de week het is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet het zelden maar zeker niet doordeweeks.
Ik dacht een salade. Wekelijkse kookavond bij de woonbegeleiding, dus ik hoef zelf niets te doen. Behalve het eten opeten en naar de locatie te gaan...quote:
Monster dat je er bent.quote:
En dat werkt in de horecaquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb ook niks met culinaire hoogstandjes
Lekker bossiequote:Op woensdag 8 juli 2020 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht een salade. Wekelijkse kookavond bij de woonbegeleiding, dus ik hoef zelf niets te doen. Behalve het eten opeten en naar de locatie te gaan...
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een gerimpelde paprika die op moet, zonde om weg te gooien
Ow. warm je dat dan op in de oven?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
kibbeling gekocht bij de appie voor het eerst
Ga maar weer gewoon een stukje lopen, misschien dat je dan weer wat helderder kan denken.quote:
Met olijven en knoflook in de chopper. Balsamico ern wat versgemalen zwarte peper. Misschien blokjes feta of zo. Lekk^hquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een gerimpelde paprika die op moet, zonde om weg te gooien
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foetussen, schroevendraaiers, krantenjongens, middenklasse auto's, zebra's.
Nee, eet ze koudquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. warm je dat dan op in de oven?
ohquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik had ze een keer van de Lidl maar die was ongelofelijk goor.
ja vanavondquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar weer gewoon een stukje lopen, misschien dat je dan weer wat helderder kan denken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.
Heel Den Haag brandschoonquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.
oke ben de trek nu wel kwijtquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.
Ik vind die bakjes altijd vrij weinig inhoud hebben voor die prijs.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef Leonos het volgende:
Ja, 220 graden voorververwarmen, dan 10 minuten erin.
Met kibbeling saus.
dat denk ik bij jou ook altijd!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die bakjes altijd vrij weinig inhoud hebben voor die prijs.
Doen mensen dat nog steeds ja?quote:
Dan ga ik nu wel lopen om te vluchtenquote:
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen mensen dat nog steeds ja?Grotere energieverkwisting kan ik me nauwelijks indenken
Auw. Het ergste is nog dat je het meent ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik bij jou ook altijd!!!!!!!!!
KOEKOEK
NICE
awww nee haagsie, je bent gewoon een makkelijk slachtofferquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Auw. Het ergste is nog dat je het meent ook
Ja dag hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww nee haagsie, je bent gewoon een makkelijk slachtoffer
Volg je een thuisstudie?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
k heb mij door 3 loi hoofdstukken heen geworsteld vandaag
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik bij jou ook altijd!!!!!!!!!
KOEKOEK
NICE
ja vandaag binnen gekregen. Gaat toch wat dieper dan dat code academy. En veel meer theorie. Bij codeacademy moest je alles gelijk proberenquote:
Ik heb zo'n turbo die heel snel voorverwarmtquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen mensen dat nog steeds ja?Grotere energieverkwisting kan ik me nauwelijks indenken
Gelijk de eetjens erin als je hem aan zet jatoggg.quote:
Nice.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag binnen gekregen. Gaat toch wat dieper dan dat code academy. En veel meer theorie. Bij codeacademy moest je alles gelijk proberen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry die kreeg je nog terug
Ik kan weleens checken hoe lang het met de airfryer duurt. Want ik heb een geijkte industriėle thermometer die tussen -200 en +200 graden tot op 0,1 graad nauwkeurig is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n turbo die heel snel voorverwarmtWant dat vergeet ik altijd.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry die kreeg je nog terug
Nog altijd geen reden om niet culinair opgevoed te zijnquote:
Zeg het hem flesquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nare vent
Zit dat meisje niet zo te pesten joh
Overigens moet ik nog steeds beginnen aan mijn schuur en ligt het nu al wekenlang vol met hout, schroeven en allerlei zooiquote:
Ja vind de hoeveelheid van dat culinaire hoogvliegerij altijd zo tegenvallenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd geen reden om niet culinair opgevoed te zijn
a.s. weekend?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens moet ik nog steeds beginnen aan mijn schuur en ligt het nu al wekenlang vol met hout, schroeven en allerlei zooi
Ik hoor dat @LTVDK je vriendje wil worden. Die moet nog een overkapping makenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens moet ik nog steeds beginnen aan mijn schuur en ligt het nu al wekenlang vol met hout, schroeven en allerlei zooi
Ja dan heb ik wel vrij maar zaterdag een verjaardags bbq dus zondag zwaar brak vrees ik.quote:
nah daar komt echt niks meer van terecht dit jaarquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat @:LTVDK je vriendje wil worden. Die moet nog een overkapping maken
Jezus is dat nog niet afquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat @:LTVDK je vriendje wil worden. Die moet nog een overkapping maken
Wat een smoesjes nu alquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan heb ik wel vrij maar zaterdag een verjaardags bbq dus zondag zwaar brak vrees ik.
Ik zou toch een keer een grote spiegel op de grond leggen, dag niet eten, stukje worst op de spiegel leggen, hurken met je rok omhoog en dan kijken of er geen lintworm joehoe komt zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind de hoeveelheid van dat culinaire hoogvliegerij altijd zo tegenvallen
gatverdamme johquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou toch een keer een grote spiegel op de grond leggen, dag niet eten, stukje worst op de spiegel leggen, hurken met je rok omhoog en dan kijken of er geen lintworm joehoe komt zeggen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou toch een keer een grote spiegel op de grond leggen, dag niet eten, stukje worst op de spiegel leggen, hurken met je rok omhoog en dan kijken of er geen lintworm joehoe komt zeggen.
vind je? heb toch liever culinaire hoogvliegerij dan met buikpijn naar een vreetschuur geweest te zijn..quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snelle bevrediging huehue FTWquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind je? heb toch liever culinaire hoogvliegerij dan met buikpijn naar een vreetschuur geweest te zijn..
Je kan toch gewoon prima eten zonder culinair hoogstaand te doen :pquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind je? heb toch liever culinaire hoogvliegerij dan met buikpijn naar een vreetschuur geweest te zijn..
Nee er is alleen culinair/vijf sterren of vreetschuur.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon prima eten zonder culinair hoogstaand te doen :p
naja.. ligt aan je referentiekaderquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon prima eten zonder culinair hoogstaand te doen :p
Ah, je komt in CUL...quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee er is alleen culinair/vijf sterren of vreetschuur.
ah.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee er is alleen culinair/vijf sterren of vreetschuur.
Ik ben er een keer geweest, maar ik snap de hype niet zo. Er zijn mensen die het compleet de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik het niet. Het is lekker, maar niet OMIGOSH lekker.quote:
Gewoon in een toko gaan werken waar de kwaliteit en kwantiteit naar behoren zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ditquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest, maar ik snap de hype niet zo. Er zijn mensen die het compleet de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik het niet. Het is lekker, maar niet OMIGOSH lekker.
Nee het is niet briljant, maar je hebt wel een gezellige avond zonder dat je met twee uur weer buiten staat en ik vond het lekker zat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest, maar ik snap de hype niet zo. Er zijn mensen die het compleet de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik het niet. Het is lekker, maar niet OMIGOSH lekker.
Dat is waar. Veel van die restaurants geven je twee uur en dan moet je nog haasten ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het is niet briljant, maar je hebt wel een gezellige avond zonder dat je met twee uur weer buiten staat en ik vond het lekker zat.
Nou ja, we hebben hier ook zo'n tapasrestaurant (niet Zusje) en daar ben ik met vier uur eten en kleppen pas weg hoor. Zusje konden we ook lang zitten, geloof ik. Maar dat is al minstens 7 jaar geleden, ik weet niet of ze hun concept aangepast hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
verwacht wel iets meer van iets wat pretendeert avondvullend te zijn.
Dit is meer iets voor 'even snel in een klein restaurantje/cafetaria/bistrotje een happie doen'
Ik ben een fatty maar het tempo van bijvoorbeeld Sumo kan ik niet bijbenen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is waar. Veel van die restaurants geven je twee uur en dan moet je nog haasten ook
Ik ben bang dat het nog niet eens begonnen isquote:
Ik heb vorig jaar nog een uur of vier bij 't Zusje gezetenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben hier ook zo'n tapasrestaurant (niet Zusje) en daar ben ik met vier uur eten en kleppen pas weg hoor. Zusje konden we ook lang zitten, geloof ik. Maar dat is al minstens 7 jaar geleden, ik weet niet of ze hun concept aangepast hebben.
6 rondes en dan stoppen ze alquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een fatty maar het tempo van bijvoorbeeld Sumo kan ik niet bijbenen.
huh, waarom datquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze een schotel vol sushi op tafel schuiven en je elkaar aankijkt van 'had jij nog wat besteld?'quote:
Ik heb wel eens de verkeerde bestelling al opgevreten voordat ze aan het tafeltje stonden dat het voor een ander tafeltje wasquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze een schotel vol sushi op tafel schuiven en je elkaar aankijkt van 'had jij nog wat besteld?'
Maar dat het geen zak uitmaakt wat je pakt want het smaakt allemaal toch hetzelfde.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze een schotel vol sushi op tafel schuiven en je elkaar aankijkt van 'had jij nog wat besteld?'
Dan moet je ook niet alleen zalm nemenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dat het geen zak uitmaakt wat je pakt want het smaakt allemaal toch hetzelfde.
verschrikkelijk ze ruilen nu spullen voor voedsel met elkaarquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal lekker he?
Die hebben geen Sumo-problemenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk ze ruilen nu spullen voor voedsel met elkaar
Ja dat zag ik ook. Hoorde net dat 50 procent van de libanezen bang is niet genoeg eten te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Stonden ook rijen voor louis vuiton daar laatst, dus laat hen wat geld storten
nah is een gewoon een rijke elite die hun geld op een bank buiten libanon hebben staan, is ook een corrupte bende daarquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Hoorde net dat 50 procent van de libanezen bang is niet genoeg eten te hebben.
Maar geld is ook niet meer te verkrijgen dus misschien dat die tassen meer investering of ruilgoed is dan luxetas
Gewoon, zo'n brander aan zonder dat je er iets mee opwarmt.quote:
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah is een gewoon een rijke elite die hun geld op een bank buiten libanon hebben staan, is ook een corrupte bende daar
Klinkt als een verwachte opvolger voor die idioot die ze er nu hebben zittenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
One of the reasons Kanye West believes he will be able to get on the ballot despite missing deadlines to file is because of the coronavirus -- a disease he says he contracted in February.
"Chills, shaking in the bed, taking hot showers, looking at videos telling me what I'm supposed to do to get over it, it was terrible terrible but it will make me a great president, I am invincible" West said of that time.
Over vier jaar misschien, maar die gozer praat alleen onzinquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
One of the reasons Kanye West believes he will be able to get on the ballot despite missing deadlines to file is because of the coronavirus -- a disease he says he contracted in February.
"Chills, shaking in the bed, taking hot showers, looking at videos telling me what I'm supposed to do to get over it, it was terrible terrible but it will make me a great president, I am invincible" West said of that time.
Okay hinnik gekker dan Trump en Putin bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Je moet eens naar die tent in Woerden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de verkeerde bestelling al opgevreten voordat ze aan het tafeltje stonden dat het voor een ander tafeltje was
IQ van ruim onder de 75 schat ik zo in.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay hinnik gekker dan Trump en Putin bij elkaar.
Volgens mij is het daar al jaren kut. Net als in Jemen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja geloof vrij recent deden ze het best goed?
Ehm, nee. In Libanon was de afgelopen jaren betrekkelijke rust en betrekkelijke welvaart. In Jemen is het al jaren burgeroorlog.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar al jaren kut. Net als in Jemen.
No oil.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
dacht libanon was toch wel een van de meer welvarende arabische landen?
Relatief niet, nou ja wel ellende jaren 80 achter de rug en uiteraard niet de miljarden van olie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hadden het niet slecht toch?
90%quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
lig alweer met een dekentje op de bank, slechte zomer
Nee de miljarden van olie hebben de mensen in Irak en Iran wat gebracht bedoel jequote:Op woensdag 8 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatief niet, nou ja wel ellende jaren 80 achter de rug en uiteraard niet de miljarden van olie.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
90%
Nat en bewolkt
Vanavond is er kortdurend een drogere periode, maar dit houdt niet lang stand. Vannacht trekt namelijk vanuit het westen opnieuw regen over het land. Het koelt onder de bewolking niet ver af, het wordt minimaal 12 tot 15 graden. Morgen is het weer een regenachtige dag. Onder de bewolking loopt de temperatuur op naar een graad of 17, maar in opklaringen in het zuiden schiet het kwik omhoog tot 23 graden. De wind is matig van kracht en komt in de middag uit het zuidwesten.
In venezuela en nigeria heeft de olie de bevolking ook veel gebrachtquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de miljarden van olie hebben de mensen in Irak en Iran wat gebracht bedoel je
Ja ze moeten natuurlijk wel een vreedzame sociale volksvertegenwoordiger kiezen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de miljarden van olie hebben de mensen in Irak en Iran wat gebracht bedoel je
Zoek dan leuk werk, wat zou je graag willen doen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Man man man, wat een kutdag op het werk weer.
Wat vond je het kutst?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Man man man, wat een kutdag op het werk weer.
rappen!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek dan leuk werk, wat zou je graag willen doen?
Maar die stress is momenteel toch helemaal niet meer nodig?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ik merk dat overal de mensen iets aangebrander en gestresster zijn dan normaal. De normale uitlaatklep is er nu niet door Cor en die kut Ona.
Dat kan het ook flink vertekenen.
Bijzonder toch. Je zou zeggen als je geld zat hebt hoef je je niet te laten omkopenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
In venezuela en nigeria heeft de olie de bevolking ook veel gebracht
Allemaal corrupte regimes die het geld op hun eigen bankrekening zetten
Genoeg bedrijven die op omvallen staan nog hoor en daar zitten best grote namen tussenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar die stress is momenteel toch helemaal niet meer nodig?
eh ja die laten zich door die oliebedrijven betalen die concessies krijgen om het uit de grond te halenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder toch. Je zou zeggen als je geld zat hebt hoef je je niet te laten omkopen
Oh ja, zat. De echte klap gaat nog komen. Bedrijven die het 2-3 maanden konden uitzingen op reserves, en voor wie het nu echt te lang begint te duren...quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg bedrijven die op omvallen staan nog hoor en daar zitten best grote namen tussen
Ja weet ik maar het gemiddelde kleine brein is nog lang niet zover.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar die stress is momenteel toch helemaal niet meer nodig?
Ja moet in restaurants ook. Totdat ze vragen wat je wilt bestellen, dan mag ie af. En als je naar het toilet gaat moet ie weer op.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het gemiddelde kleine brein is nog lang niet zover.
Hier in DU is het nog paniek met mondkapjes enzo. Iedereen heeft hem binnen en in de rij onder de kin hangen, dat dan weer wel. Gaat om het idee![]()
Ja klopt, ik merk welquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja moet in restaurants ook. Totdat ze vragen wat je wilt bestellen, dan mag ie af. En als je naar het toilet gaat moet ie weer op.
quote:In de Verenigde Staten is opnieuw een recordaantal nieuwe besmettingen geregistreerd. Gisteren kwamen er [..] 60.021 coronabesmettingen bij. De dagen daarvoor lag het aantal nieuwe besmettingen steeds tussen 50.000 en 60.000.
Sinds half juni neemt het aantal besmettingen snel toe, vooral na versoepelingen van maatregelen in staten als Florida, Texas en Arizona. In Phoenix AZ is een groot tekort aan testen. Burgemeester Gallego zegt dat ze een lage drempel wil voor testen, maar dat mensen nu soms acht uur in de auto moeten wachten voordat ze aan de beurt zijn.
Ja dat is klote.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg bedrijven die op omvallen staan nog hoor en daar zitten best grote namen tussen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach zijn ze sneller groepsimuum
Ik vind “het aantal gevallen” zo’n nietszeggend cijfer dat het me nada noppes doet.quote:
Okee Willem.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind “het aantal gevallen” zo’n nietszeggend cijfer dat het me nada noppes doet.
Al is de hele wereld besmet, hopelijk weinig doden en klaar dan, en doooorrrrr
Sterkte!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
vanavond vroeg slapen.
Lag vannacht half te slapen, door een mug gestoken en het leek alsof die mijn hele hand had opgegeten
Was het misschien een tijgermug?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
vanavond vroeg slapen.
Lag vannacht half te slapen, door een mug gestoken en het leek alsof die mijn hele hand had opgegeten
Moet eerst even m'n studie afmaken dan op zoek naar leuk werkquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek dan leuk werk, wat zou je graag willen doen?
Geen toetje vanavondquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Net toen ik veel liep vandaag was
[Excuses]
- mijn batterij leeg
- Lag mij telefoon in de lader
- vergat ik mijn telefoon telkens
- mijn stapapp stuk
[/Excuses]
Nog steeds dood denk ik maar ik hoor morgen wel meer, morgen gaan ze mijn laptop weer in elkaar zetten.quote:
Jammer van de kat welquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds dood denk ik maar ik hoor morgen wel meer, morgen gaan ze mijn laptop weer in elkaar zetten.Met een heel klein beetje geluk werkt het weer maar we denken allemaal dat het einde verhaal is.
Heb wel de vriendschap verbroken met die persoon.. Niet eens zo zeer om wat hij gedaan heeft maar wel om hoe hij reageert enz.
Zeker maar aan de andere kant heb haar ook al sinds corona niet meer gezien.quote:
Met een zeldzaam groot beetje mirakel misschien jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Met een heel klein beetje geluk werkt het weer
Ja, dat laatste is meer dan terecht. Iets repareren kan altijd mis gaan, maar hij reageerde wel heel lompquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds dood denk ik maar ik hoor morgen wel meer, morgen gaan ze mijn laptop weer in elkaar zetten.Met een heel klein beetje geluk werkt het weer maar we denken allemaal dat het einde verhaal is.
Heb wel de vriendschap verbroken met die persoon.. Niet eens zo zeer om wat hij gedaan heeft maar wel om hoe hij reageert enz.
Ja dat zag ik ook. Weg ermee zegquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Vooral de zin: Ja het was misschien nog te maken, nu niet meer. Ik ga het niet betalen voor je.
Nee sorry dan zijn we geen vrienden.
Precies.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een zeldzaam groot beetje mirakel misschien ja
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is meer dan terecht. Iets repareren kan altijd mis gaan, maar hij reageerde wel heel lomp
Heb gisteren nog gezegd dat ik met de helft van het bedrag ook wel genoegen neem en/of hij niet via de verzekering kan oplossen ofzo maar nope mijn probleem.quote:
dat zijn er wel veelquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn naar schatting 625 miljoen katten op de wereld.
Wat een aarsfiguur zeg. En dan denk je dat dat een vriend isquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Heb gisteren nog gezegd dat ik met de helft van het bedrag ook wel genoegen neem en/of hij niet via de verzekering kan oplossen ofzo maar nope mijn probleem.
Als jij gewoon een beetje door eet valt het best mee.quote:
Heb je een sigaret in 3DSMax gemaakt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het weer bericht wat er boven staatquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een sigaret in 3DSMax gemaakt?
Ja precies maar hij blijft er ook bij dat het geen kwaad kon en omdat de laptop nu open ligt is het helemaal zijn verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een aarsfiguur zeg. En dan denk je dat dat een vriend is
dat krijg ik niet op hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon een beetje door eet valt het best mee.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderen zulke personenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja precies maar hij blijft er ook bij dat het geen kwaad kon en omdat de laptop nu open ligt is het helemaal zijn verantwoordelijkheid niet meer.Ja wtf dat ding ligt open door hem.
Heb ik ook gedaan, ik vind het heel jammer want ben echt 13 jaar vrienden geweest met hem maar ja.quote:
Waarboven?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het weer bericht wat er boven staat
Ja wel bizar hoe dat dan gaat ja. Dat je je zo in iemand vergist blijkt te hebben al die tijdquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik vind het heel jammer want ben echt 13 jaar vrienden geweest met hem maar ja.
Wat een vertrouwenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah daar komt echt niks meer van terecht dit jaar
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zonquote:
Reinier moet zijn muil houwenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zon
De regenachtige periode die we nu ervaren is niet ongewoon voor een Nederlandse zomer, zo vertellen meteorologen aan NU.nl. Vanaf zaterdag knapt het voor zonliefhebbers gelukkig weer op. "We krijgen dan te maken met een hogedrukgebied en dat kan tien tot veertien dagen duren. 20 tot 25 graden, een volstrekt normale temperatuur. Dat mogen we aangenaam zomerweer noemen", aldus weerman Reinier van den Berg.
Na ik kom hem vast nog keer weer tegen bij vrienden.. we delen een vriendengroep en wellicht dat we het dan nog wel uitpraten maar voor nu is het even klaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel bizar hoe dat dan gaat ja. Dat je je zo in iemand vergist blijkt te hebben al die tijdIk zou er wel even aangeslagen van zijn denk ik
Heb ik geen ene tiefes aan REINIERquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zon
De regenachtige periode die we nu ervaren is niet ongewoon voor een Nederlandse zomer, zo vertellen meteorologen aan NU.nl. Vanaf zaterdag knapt het voor zonliefhebbers gelukkig weer op. "We krijgen dan te maken met een hogedrukgebied en dat kan tien tot veertien dagen duren. 20 tot 25 graden, een volstrekt normale temperatuur. Dat mogen we aangenaam zomerweer noemen", aldus weerman Reinier van den Berg.
Kon alleen de behuizing (noem je dat zo?) van de laptop nergens vinden maar die heeft hij vast meegenomen naar huis om schoon te maken ofzo. Die jongen is er morgen pas weer dus kon het ook niet vragen maar boeiend komt wel goed haha.quote:
quote:
Kom helpen dan ipv alleen maar te veroordelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog niet eens begonnen is
Reinier is zo’n latente homo van gristelijke huize, dus dat vindt hij vast fijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*tilt zijn tartan op richting die preutweerman.
ohquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:31 schreef G-Pier het volgende:
Het bedrijf waar ik voor werkte heeft vandaag (laatste proefdag) besloten dat het tóch geen match is omdat ik niet op tijd de basics van fotografie kon begrijpen ongeacht hoe goed ik was in klantcontact. Weer solliciteren :/
HALLO ZEG ZUURPRUIM> JE HEBT JE REGEN GEHAD JAquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reinier is zo’n latente homo van gristelijke huize, dus dat vindt hij vast fijn
Mitsubishi Coltquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:08 schreef Leonos het volgende:
ben auto's aan het kijken voor rond de 5k, mijn eerste, wat een hel is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |