verschrikkelijk ze ruilen nu spullen voor voedsel met elkaarquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal lekker he?
Die hebben geen Sumo-problemenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk ze ruilen nu spullen voor voedsel met elkaar
Ja dat zag ik ook. Hoorde net dat 50 procent van de libanezen bang is niet genoeg eten te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Stonden ook rijen voor louis vuiton daar laatst, dus laat hen wat geld storten
nah is een gewoon een rijke elite die hun geld op een bank buiten libanon hebben staan, is ook een corrupte bende daarquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Hoorde net dat 50 procent van de libanezen bang is niet genoeg eten te hebben.
Maar geld is ook niet meer te verkrijgen dus misschien dat die tassen meer investering of ruilgoed is dan luxetas
Gewoon, zo'n brander aan zonder dat je er iets mee opwarmt.quote:
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah is een gewoon een rijke elite die hun geld op een bank buiten libanon hebben staan, is ook een corrupte bende daar
Klinkt als een verwachte opvolger voor die idioot die ze er nu hebben zittenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
One of the reasons Kanye West believes he will be able to get on the ballot despite missing deadlines to file is because of the coronavirus -- a disease he says he contracted in February.
"Chills, shaking in the bed, taking hot showers, looking at videos telling me what I'm supposed to do to get over it, it was terrible terrible but it will make me a great president, I am invincible" West said of that time.
Over vier jaar misschien, maar die gozer praat alleen onzinquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
One of the reasons Kanye West believes he will be able to get on the ballot despite missing deadlines to file is because of the coronavirus -- a disease he says he contracted in February.
"Chills, shaking in the bed, taking hot showers, looking at videos telling me what I'm supposed to do to get over it, it was terrible terrible but it will make me a great president, I am invincible" West said of that time.
Okay hinnik gekker dan Trump en Putin bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Je moet eens naar die tent in Woerden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de verkeerde bestelling al opgevreten voordat ze aan het tafeltje stonden dat het voor een ander tafeltje was
IQ van ruim onder de 75 schat ik zo in.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay hinnik gekker dan Trump en Putin bij elkaar.
Volgens mij is het daar al jaren kut. Net als in Jemen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja geloof vrij recent deden ze het best goed?
Ehm, nee. In Libanon was de afgelopen jaren betrekkelijke rust en betrekkelijke welvaart. In Jemen is het al jaren burgeroorlog.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar al jaren kut. Net als in Jemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |