Monster dat je er bent.quote:
En dat werkt in de horecaquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb ook niks met culinaire hoogstandjes
Lekker bossiequote:Op woensdag 8 juli 2020 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht een salade. Wekelijkse kookavond bij de woonbegeleiding, dus ik hoef zelf niets te doen. Behalve het eten opeten en naar de locatie te gaan...
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een gerimpelde paprika die op moet, zonde om weg te gooien
Ow. warm je dat dan op in de oven?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
kibbeling gekocht bij de appie voor het eerst
Ga maar weer gewoon een stukje lopen, misschien dat je dan weer wat helderder kan denken.quote:
Met olijven en knoflook in de chopper. Balsamico ern wat versgemalen zwarte peper. Misschien blokjes feta of zo. Lekk^hquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een gerimpelde paprika die op moet, zonde om weg te gooien
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foetussen, schroevendraaiers, krantenjongens, middenklasse auto's, zebra's.
Nee, eet ze koudquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. warm je dat dan op in de oven?
ohquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik had ze een keer van de Lidl maar die was ongelofelijk goor.
ja vanavondquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar weer gewoon een stukje lopen, misschien dat je dan weer wat helderder kan denken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.
Heel Den Haag brandschoonquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.
oke ben de trek nu wel kwijtquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.
Ik vind die bakjes altijd vrij weinig inhoud hebben voor die prijs.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef Leonos het volgende:
Ja, 220 graden voorververwarmen, dan 10 minuten erin.
Met kibbeling saus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |