uitstraling zit met z'n broek op z'n enkels in kpd te zoeken naar je foto'squote:Op woensdag 8 juli 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit zoveel KPD topics in MyAT gehad
wat ga je eten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
Pff moet vroeg eten, want moet voor sluitingstijd nog in de gamma zijn. en daarna beagle knuffelen
Ik weet niet eens wat KPD is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitstraling zit met z'n broek op z'n enkels in kpd te zoeken naar je foto's
Cquote:
ah lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb gisteren een cordon bleu uit de vriezer gehaald..
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben de hele dag al aan het dansen voor m'n laptop met fijne en/of foute muziekjes over de speaker, zo is de werkdag wel vol te houden.
Ik schup ze allemaal terug over de Maas! En jou ook.quote:
ik kom de maas nooit over m'n jongquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik schup ze allemaal terug over de Maas! En jou ook.
Nee thuisquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
moet je dan niet veel verzendkosten betalen?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitstraling zit met z'n broek op z'n enkels in kpd te zoeken naar je foto's
Heten die ook zo?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kip stukken van mora waren goed uit de oven
k heb ook niks met culinaire hoogstandjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je de smaak van zanger Rinus hebt wel ja
Straks wel als je tong en je smaakpapillen weer werkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb ook niks met culinaire hoogstandjes
vreet nu gewoon nog alles op wat ik tegen komquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks wel als je tong en je smaakpapillen weer werken
RIP loslopende kittens, vogeltjes, spinnen, verdwaalde toeristenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vreet nu gewoon nog alles op wat ik tegen kom
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vreet nu gewoon nog alles op wat ik tegen kom
Kleine steentjes, weggegooide pennen, haarspeldjes, patatvorkjes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RIP loslopende kittens, vogeltjes, spinnen, verdwaalde toeristen
Lekker maatquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
kibbeling gekocht bij de appie voor het eerst
Foetussen, schroevendraaiers, krantenjongens, middenklasse auto's, zebra's.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine steentjes, weggegooide pennen, haarspeldjes, patatvorkjes.
De gastvrije gerbil is altijd open en er mag gerookt worden!quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is de Geurende Gerbil open vanavond?
Druk dagje dus geen zin om te koken.
spinnen toch niet johquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RIP loslopende kittens, vogeltjes, spinnen, verdwaalde toeristen
moet jij weten, ik eet waar ik trek in hebquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet het zelden maar zeker niet doordeweeks.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
De gastvrije gerbil is altijd open en er mag gerookt worden!
JA IS GOED JOHquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet jij weten, ik eet waar ik trek in heb
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cordon bleu.. peterselie aardappels.. munt erwten
Zeg nooit nooitquote:De zeesluis zal echter nooit 'Irma Sluis' gedoopt worden. Volgens een woordvoerder van de gemeente moet iemand minstens tien jaar dood zijn voordat er een sluis naar hem of haar kan worden vernoemd.
Voor die drie keer in het jaar dat ik het eet kan het me weinig boeien welke dag van de week het is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet het zelden maar zeker niet doordeweeks.
Ik dacht een salade. Wekelijkse kookavond bij de woonbegeleiding, dus ik hoef zelf niets te doen. Behalve het eten opeten en naar de locatie te gaan...quote:
Monster dat je er bent.quote:
En dat werkt in de horecaquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb ook niks met culinaire hoogstandjes
Lekker bossiequote:Op woensdag 8 juli 2020 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht een salade. Wekelijkse kookavond bij de woonbegeleiding, dus ik hoef zelf niets te doen. Behalve het eten opeten en naar de locatie te gaan...
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een gerimpelde paprika die op moet, zonde om weg te gooien
Ow. warm je dat dan op in de oven?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
kibbeling gekocht bij de appie voor het eerst
Ga maar weer gewoon een stukje lopen, misschien dat je dan weer wat helderder kan denken.quote:
Met olijven en knoflook in de chopper. Balsamico ern wat versgemalen zwarte peper. Misschien blokjes feta of zo. Lekk^hquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een gerimpelde paprika die op moet, zonde om weg te gooien
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foetussen, schroevendraaiers, krantenjongens, middenklasse auto's, zebra's.
Nee, eet ze koudquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. warm je dat dan op in de oven?
ohquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik had ze een keer van de Lidl maar die was ongelofelijk goor.
ja vanavondquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar weer gewoon een stukje lopen, misschien dat je dan weer wat helderder kan denken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rollators, kunstgebitten, drugsnaalden, tramhaltes.
Heel Den Haag brandschoonquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.
oke ben de trek nu wel kwijtquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dode paarden, wasmachines, stomazakjes, vliegen, bibliotheekboeken.
Ik vind die bakjes altijd vrij weinig inhoud hebben voor die prijs.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef Leonos het volgende:
Ja, 220 graden voorververwarmen, dan 10 minuten erin.
Met kibbeling saus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |