Nice.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag binnen gekregen. Gaat toch wat dieper dan dat code academy. En veel meer theorie. Bij codeacademy moest je alles gelijk proberen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry die kreeg je nog terug
Ik kan weleens checken hoe lang het met de airfryer duurt. Want ik heb een geijkte industriële thermometer die tussen -200 en +200 graden tot op 0,1 graad nauwkeurig is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n turbo die heel snel voorverwarmtWant dat vergeet ik altijd.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry die kreeg je nog terug
Nog altijd geen reden om niet culinair opgevoed te zijnquote:
Zeg het hem flesquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nare vent
Zit dat meisje niet zo te pesten joh
Overigens moet ik nog steeds beginnen aan mijn schuur en ligt het nu al wekenlang vol met hout, schroeven en allerlei zooiquote:
Ja vind de hoeveelheid van dat culinaire hoogvliegerij altijd zo tegenvallenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd geen reden om niet culinair opgevoed te zijn
a.s. weekend?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens moet ik nog steeds beginnen aan mijn schuur en ligt het nu al wekenlang vol met hout, schroeven en allerlei zooi
Ik hoor dat @LTVDK je vriendje wil worden. Die moet nog een overkapping makenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens moet ik nog steeds beginnen aan mijn schuur en ligt het nu al wekenlang vol met hout, schroeven en allerlei zooi
Ja dan heb ik wel vrij maar zaterdag een verjaardags bbq dus zondag zwaar brak vrees ik.quote:
nah daar komt echt niks meer van terecht dit jaarquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat @:LTVDK je vriendje wil worden. Die moet nog een overkapping maken
Jezus is dat nog niet afquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat @:LTVDK je vriendje wil worden. Die moet nog een overkapping maken
Wat een smoesjes nu alquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan heb ik wel vrij maar zaterdag een verjaardags bbq dus zondag zwaar brak vrees ik.
Ik zou toch een keer een grote spiegel op de grond leggen, dag niet eten, stukje worst op de spiegel leggen, hurken met je rok omhoog en dan kijken of er geen lintworm joehoe komt zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind de hoeveelheid van dat culinaire hoogvliegerij altijd zo tegenvallen
gatverdamme johquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou toch een keer een grote spiegel op de grond leggen, dag niet eten, stukje worst op de spiegel leggen, hurken met je rok omhoog en dan kijken of er geen lintworm joehoe komt zeggen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou toch een keer een grote spiegel op de grond leggen, dag niet eten, stukje worst op de spiegel leggen, hurken met je rok omhoog en dan kijken of er geen lintworm joehoe komt zeggen.
vind je? heb toch liever culinaire hoogvliegerij dan met buikpijn naar een vreetschuur geweest te zijn..quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind de hoeveelheid van dat culinaire hoogvliegerij altijd zo tegenvallen
Snelle bevrediging huehue FTWquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind je? heb toch liever culinaire hoogvliegerij dan met buikpijn naar een vreetschuur geweest te zijn..
Je kan toch gewoon prima eten zonder culinair hoogstaand te doen :pquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind je? heb toch liever culinaire hoogvliegerij dan met buikpijn naar een vreetschuur geweest te zijn..
Nee er is alleen culinair/vijf sterren of vreetschuur.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon prima eten zonder culinair hoogstaand te doen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |