Ja precies maar hij blijft er ook bij dat het geen kwaad kon en omdat de laptop nu open ligt is het helemaal zijn verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een aarsfiguur zeg. En dan denk je dat dat een vriend is
dat krijg ik niet op hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon een beetje door eet valt het best mee.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderen zulke personenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja precies maar hij blijft er ook bij dat het geen kwaad kon en omdat de laptop nu open ligt is het helemaal zijn verantwoordelijkheid niet meer.Ja wtf dat ding ligt open door hem.
Heb ik ook gedaan, ik vind het heel jammer want ben echt 13 jaar vrienden geweest met hem maar ja.quote:
Waarboven?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het weer bericht wat er boven staat
Ja wel bizar hoe dat dan gaat ja. Dat je je zo in iemand vergist blijkt te hebben al die tijdquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik vind het heel jammer want ben echt 13 jaar vrienden geweest met hem maar ja.
Wat een vertrouwenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah daar komt echt niks meer van terecht dit jaar
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zonquote:
Reinier moet zijn muil houwenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zon
De regenachtige periode die we nu ervaren is niet ongewoon voor een Nederlandse zomer, zo vertellen meteorologen aan NU.nl. Vanaf zaterdag knapt het voor zonliefhebbers gelukkig weer op. "We krijgen dan te maken met een hogedrukgebied en dat kan tien tot veertien dagen duren. 20 tot 25 graden, een volstrekt normale temperatuur. Dat mogen we aangenaam zomerweer noemen", aldus weerman Reinier van den Berg.
Na ik kom hem vast nog keer weer tegen bij vrienden.. we delen een vriendengroep en wellicht dat we het dan nog wel uitpraten maar voor nu is het even klaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel bizar hoe dat dan gaat ja. Dat je je zo in iemand vergist blijkt te hebben al die tijdIk zou er wel even aangeslagen van zijn denk ik
Heb ik geen ene tiefes aan REINIERquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu nog regen, maar vanaf zaterdag zon
De regenachtige periode die we nu ervaren is niet ongewoon voor een Nederlandse zomer, zo vertellen meteorologen aan NU.nl. Vanaf zaterdag knapt het voor zonliefhebbers gelukkig weer op. "We krijgen dan te maken met een hogedrukgebied en dat kan tien tot veertien dagen duren. 20 tot 25 graden, een volstrekt normale temperatuur. Dat mogen we aangenaam zomerweer noemen", aldus weerman Reinier van den Berg.
Kon alleen de behuizing (noem je dat zo?) van de laptop nergens vinden maar die heeft hij vast meegenomen naar huis om schoon te maken ofzo. Die jongen is er morgen pas weer dus kon het ook niet vragen maar boeiend komt wel goed haha.quote:
quote:
Kom helpen dan ipv alleen maar te veroordelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog niet eens begonnen is
Reinier is zo’n latente homo van gristelijke huize, dus dat vindt hij vast fijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*tilt zijn tartan op richting die preutweerman.
ohquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:31 schreef G-Pier het volgende:
Het bedrijf waar ik voor werkte heeft vandaag (laatste proefdag) besloten dat het tķch geen match is omdat ik niet op tijd de basics van fotografie kon begrijpen ongeacht hoe goed ik was in klantcontact. Weer solliciteren :/
HALLO ZEG ZUURPRUIM> JE HEBT JE REGEN GEHAD JAquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reinier is zo’n latente homo van gristelijke huize, dus dat vindt hij vast fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |