naja.. ligt aan je referentiekaderquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon prima eten zonder culinair hoogstaand te doen :p
Ah, je komt in CUL...quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee er is alleen culinair/vijf sterren of vreetschuur.
ah.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee er is alleen culinair/vijf sterren of vreetschuur.
Ik ben er een keer geweest, maar ik snap de hype niet zo. Er zijn mensen die het compleet de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik het niet. Het is lekker, maar niet OMIGOSH lekker.quote:
Gewoon in een toko gaan werken waar de kwaliteit en kwantiteit naar behoren zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind de hoeveelheid van dat culinaire hoogvliegerij altijd zo tegenvallen
ditquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest, maar ik snap de hype niet zo. Er zijn mensen die het compleet de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik het niet. Het is lekker, maar niet OMIGOSH lekker.
Nee het is niet briljant, maar je hebt wel een gezellige avond zonder dat je met twee uur weer buiten staat en ik vond het lekker zat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest, maar ik snap de hype niet zo. Er zijn mensen die het compleet de hemel in prijzen, maar zo bijzonder vond ik het niet. Het is lekker, maar niet OMIGOSH lekker.
Dat is waar. Veel van die restaurants geven je twee uur en dan moet je nog haasten ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het is niet briljant, maar je hebt wel een gezellige avond zonder dat je met twee uur weer buiten staat en ik vond het lekker zat.
Nou ja, we hebben hier ook zo'n tapasrestaurant (niet Zusje) en daar ben ik met vier uur eten en kleppen pas weg hoor. Zusje konden we ook lang zitten, geloof ik. Maar dat is al minstens 7 jaar geleden, ik weet niet of ze hun concept aangepast hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
verwacht wel iets meer van iets wat pretendeert avondvullend te zijn.
Dit is meer iets voor 'even snel in een klein restaurantje/cafetaria/bistrotje een happie doen'
Ik ben een fatty maar het tempo van bijvoorbeeld Sumo kan ik niet bijbenen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is waar. Veel van die restaurants geven je twee uur en dan moet je nog haasten ook
Ik ben bang dat het nog niet eens begonnen isquote:
Ik heb vorig jaar nog een uur of vier bij 't Zusje gezetenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben hier ook zo'n tapasrestaurant (niet Zusje) en daar ben ik met vier uur eten en kleppen pas weg hoor. Zusje konden we ook lang zitten, geloof ik. Maar dat is al minstens 7 jaar geleden, ik weet niet of ze hun concept aangepast hebben.
6 rondes en dan stoppen ze alquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een fatty maar het tempo van bijvoorbeeld Sumo kan ik niet bijbenen.
huh, waarom datquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen mensen dat nog steeds ja?Grotere energieverkwisting kan ik me nauwelijks indenken
Dat ze een schotel vol sushi op tafel schuiven en je elkaar aankijkt van 'had jij nog wat besteld?'quote:
Ik heb wel eens de verkeerde bestelling al opgevreten voordat ze aan het tafeltje stonden dat het voor een ander tafeltje wasquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze een schotel vol sushi op tafel schuiven en je elkaar aankijkt van 'had jij nog wat besteld?'
Maar dat het geen zak uitmaakt wat je pakt want het smaakt allemaal toch hetzelfde.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze een schotel vol sushi op tafel schuiven en je elkaar aankijkt van 'had jij nog wat besteld?'
Dan moet je ook niet alleen zalm nemenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dat het geen zak uitmaakt wat je pakt want het smaakt allemaal toch hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |