SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dat valt niet uit te leggen maar als Mendie en ik elkaar niet op deze enorm enthousiaste manier begroeten loopt alles in het honderd. Gewoon alles.quote:
Truste Sjors!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:35 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga ook schlapen, trusten!
Rustig aan vannacht, ik loop al achter!
Trusten Sjors!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:35 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga ook schlapen, trusten!
Rustig aan vannacht, ik loop al achter!
VOORRAL DOORRRRGAAN DAN MAARquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te leggen maar als Mendie en ik elkaar niet op deze enorm enthousiaste manier begroeten loopt alles in het honderd. Gewoon alles.
quote:
Truste Jobi en Straniquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
Geluk is: Denken dat je nog voor een uur of vier werk hebt en je blijkt na twee uur al klaar te zijn.
Elon Musk kan wat van rare namen, maar dit ook dan...twitter:usainbolt twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 18:12:38Olympia Lightning Bolt ⚡️ https://t.co/Ovo5PzVQAt reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
Elon Musk kan wat van rare namen, maar dit ook dan...twitter:usainbolt twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 18:12:38Olympia Lightning Bolt ⚡️ https://t.co/Ovo5PzVQAt reageer retweet
Gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
Trusten aan de mensen die gaan slapen, zelf kom ik nu net even binnen
Oeh, kunnen we nog een review verwachten?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:40 schreef Redefine het volgende:
Eerder vanavond de ESF film gekeken. Laatste halfuur was leukMaar de rest, man, man, man wat was dat slecht
Och hemelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
Het geven van dit soort belachelijke namen zou echt als kindermishandeling gezien moeten worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
Nee dat vind ik teveel moeite en eer voor deze film. Ik heb een kort stukje geschreven in het topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, kunnen we nog een review verwachten?Ben wel benieuwd wat je allemaal zo slecht vond
Eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Het geven van dit soort belachelijke namen zou echt als kindermishandeling gezien moeten worden.
Lightning Boltquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Het geven van dit soort belachelijke namen zou echt als kindermishandeling gezien moeten worden.
Ze voelen dan ook je... onderbuik (?) en kunnen dan een eventuele liesbreuk vaststellen, dacht ik.quote:
Ik weet dat Sander weg is, mogelijk nog iemand anders? Fidan zal ook wel stoppen denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:08 schreef Dave het volgende:
Ik zie ineens een nieuw duo bij OP1? Heb ik wat gemist?
Ahh haha okayquote:Op woensdag 8 juli 2020 00:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze voelen dan ook je... onderbuik (?) en kunnen dan een eventuele liesbreuk vaststellen, dacht ik.
Dit was een EO uitzending, weet niet wie er normaal op dinsdag zit? Thijs vd Brink en Biovanva?quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat Sander weg is, mogelijk nog iemand anders? Fidan zal ook wel stoppen denk ik.
Zou allemaal kunnen, ik kijk het zelden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een EO uitzending, weet niet wie er normaal op dinsdag zit? Thijs vd Brink en Biovanva?
Niet dat het met verder veel uitmaakt, maar het viel me op.
Misschien vakantie duo’s of zo.
Tot zo ver vind ik ze eigenlijk wel aardig, deze twee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een EO uitzending, weet niet wie er normaal op dinsdag zit? Thijs vd Brink en Biovanva?
Niet dat het met verder veel uitmaakt, maar het viel me op.
Misschien vakantie duo’s of zo.
Die Kefah Allush ken ik alleen maar omdat die bij alle stukken over de bekendmaking van het nieuwe 'DWDD' presentatieduo steeds genoemd werd als voorheen grote kanshebber. En men schijnt lovend over hem te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn het Margje Fikse en Kefah Allush. Zelf nog nooit van gehoord
Beterschap MMF93!quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:08 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
Iemand nog goeie netflix-suggesties (films)? Ik lig vandaag de hele dag beroerd op de bank met een warme kruik. Wel samen met Logan, dat maakt alles gelukkig weer goed
Beterschap.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:08 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
Iemand nog goeie netflix-suggesties (films)? Ik lig vandaag de hele dag beroerd op de bank met een warme kruik. Wel samen met Logan, dat maakt alles gelukkig weer goed
Morning.
Morning.
Nee het is een drama serie met een touch science fiction. Ik ben nu klaar met seizoen 1. Heel origineel en veel plottwists.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:51 schreef MMF93 het volgende:
Thanks lieverds![]()
@:cee oh dat klinkt ook wel leuk ja! Verbazing a la niveau tiger king of dat niet?
@:momo is die niet eng ? ik ben een watje als het om horror-dingen gaat.
@:redefine ja helaas wel, fantastische serie
Awww ben je ziek? Beterschap!quote:
Holy shit jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
62%
Nog best veel voor mijn doen.![]()
![]()
Ach wat is "goed". Dit hoort gewoon bij jouquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach wat is "goed". Dit hoort gewoon bij jou
Vervelend, beterschap! Ook echt je buik/maag?quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:08 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
Jaaaa dat vond ik ook echt geweldig en bizar om te kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Beterschap MMF93!
Zoek je echt een film of mag een docu ook? Ik kijk tegenwoordig niet zo veel films (meer series), eigenlijk meer docu’s en ik kan je Fyre (nee, niet Fire Saga, alhoewel...) aanraden. Als je die nog niet kent: is docu over het totaal mislukte, mismanagede Fyre Festival, ik wil er niet te veel over uitleggen maar je valt echt van de ene verbazing in de andere.
Cee? Waar is deze docu te zien? Lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:42 schreef Cee het volgende:
...en ik kan je Fyre (nee, niet Fire Saga, alhoewel...) aanraden. Als je die nog niet kent: is docu over het totaal mislukte, mismanagede Fyre Festival, ik wil er niet te veel over uitleggen maar je valt echt van de ene verbazing in de andere.
Staat op Netflix.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Cee? Waar is deze docu te zien? Lijkt me ook wel wat.
quote:
87%quote:
We have a winner: Aoibhinquote:
Jawel!quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:51 schreef MMF93 het volgende:
Thanks lieverds![]()
@:cee oh dat klinkt ook wel leuk ja! Verbazing a la niveau tiger king of dat niet
Trailer:quote:This is not a #Shadow…
Over zes schaduwen van het verleden die de verhalen achter het verhaal willen vertellen. Porfiro, Nila, Roan, Rozemarijn, Pita en Esmeralda zijn niet bang om vergeten te worden. Dat is het niet… Ze willen ook niet een oordeel geven over de mate van ellende die de artiesten uit ‘This is not a #Shadow’ over zich heen hebben gekregen. Dat is het ook niet… Ze willen vertellen wat er niet verteld is. Ze vertellen het verhaal van de mens áchter de artiest. Metis en Morpheus proberen ondertussen de grote lijn van het verhaal te doorgronden. Maar waar Metis de logica steeds weer blijft opzoeken, wordt het voor Morpheus steeds duidelijker en duidelijker waar dit verhaal eindigt. Als het al eindigt.
‘This is not a #Shadow’ is niet zomaar een verhaal. Het is eerder een verhaal over verhalen. Over de verhalen áchter de verhalen. Over dat wat niet verteld, maar wel gedacht en gevoeld is. Drama, tragiek, ellende en een gegeven als de dood roepen veel vragen op. En die vragen moeten beantwoord worden. Wat ging er door iemand heen? Wat waren de laatste gedachten? Hoe is het zover gekomen? Hoe kon het zover komen?
Iemand te zien lijden is misschien wel het ergste wat er is. En tóch smullen we ervan. Hoe groter de ellende, hoe groter de verhalen, we duiken er vol in. Want we weten allemaal hoe het is; Iedereen wil grip op het leven houden. En iedereen grijpt wel een keer mis…
quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Zelfpromotie!
This is not a #Shadow
[ afbeelding ]
[..]
Trailer:
Website:
https://curtainsup.nl
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Zelfpromotie!
This is not a #Shadow
[ afbeelding ]
[..]
Trailer:
Website:
Ziet er goed uit, goedgemaakt filmpje ook!quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Zelfpromotie!
This is not a #Shadow
[ afbeelding ]
[..]
Trailer:
Website:
Ja en dan te bedenken dat het juist dit jaar een beetje anders moest, want normaal gesproken wordt zo'n trailer gewoon gemaakt als de groep bij elkaar is, maar door corona en dat we niet normaal af konden spreken, moesten we nu dus thuis als onze personages zelf filmpjes maken en insturen, en de regisseuse moest daar 1 kloppend geheel van zien te makenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, goedgemaakt filmpje ook!
Ik zal eerlijk zijn, bij amateurtoneel en dat soort dingen heb ik toch altijd een beetje een houtje-touwtje idee, maar dit ziet er allemaal best professioneel uit. Mooie poster ook!
Heb je het over mijn stuk?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh en @:Cee en andere Hamilton-fans, ik krijg bij het hele idee achterliggende idee wel behoorlijk een 'Who Lives Who Dies Who Tells Your Story'-idee
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te leggen maar als Mendie en ik elkaar niet op deze enorm enthousiaste manier begroeten loopt alles in het honderd. Gewoon alles.
Ik heb dat nummer even opgezocht, en zoiets is het inderdaad ook wel jaquote:
Haha grappig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer even opgezocht, en zoiets is het inderdaad ook wel ja![]()
Stuk heeft 2 vertellers en de anderen zijn schaduwen uit het verleden waarvan het verhaal nooit verteld is. Dan passeren artiesten met een tragisch verhaal de revue, en het stuk gaat dan over de vraag wat het echte verhaal is geweest.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:34 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb mijn Hamilton-vouchers weer uitgegeven voor vandaag, sorry. Not sorry.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:34 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb mijn Hamilton-vouchers weer uitgegeven voor vandaag, sorry. Not sorry.
Waar is @Guanabana als je haar nodig hebt!quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:14 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand hier nog iets leuks over Hamilton te vertellen?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:14 schreef Meke het volgende:
Hij had een straf gekregen afgelopen weekend. Dat vond ik wel leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:14 schreef Meke het volgende:
HAAGSquote:
AOIquote:
Haha, hoezo dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AOIik dacht net nog aan je toen ik het nummer, meisjes met rode haren hoorde op de radio.
Ja geen idee. Hahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, hoezo dan?Ik heb geen rood haar
Waarom dan de Irma Sluis-sluis en niet gewoon de Irma-sluisquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na de Lee Towers krijgt Nederland weer een kans op een heldennaam voor een groot bouwwerk
Ik hoop dat dat alleen is om het artikel wat duidelijker te makenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom dan de Irma Sluis-sluis en niet gewoon de Irma-sluisDat dubbele sluis woord is zo lelijk
Op de 1 of andere manier dacht ik dat welquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, hoezo dan?Ik heb geen rood haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |