Ik weet dat Sander weg is, mogelijk nog iemand anders? Fidan zal ook wel stoppen denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:08 schreef Dave het volgende:
Ik zie ineens een nieuw duo bij OP1? Heb ik wat gemist?
Ahh haha okayquote:Op woensdag 8 juli 2020 00:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze voelen dan ook je... onderbuik (?) en kunnen dan een eventuele liesbreuk vaststellen, dacht ik.
Dit was een EO uitzending, weet niet wie er normaal op dinsdag zit? Thijs vd Brink en Biovanva?quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat Sander weg is, mogelijk nog iemand anders? Fidan zal ook wel stoppen denk ik.
Zou allemaal kunnen, ik kijk het zelden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een EO uitzending, weet niet wie er normaal op dinsdag zit? Thijs vd Brink en Biovanva?
Niet dat het met verder veel uitmaakt, maar het viel me op.
Misschien vakantie duo’s of zo.
Tot zo ver vind ik ze eigenlijk wel aardig, deze twee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een EO uitzending, weet niet wie er normaal op dinsdag zit? Thijs vd Brink en Biovanva?
Niet dat het met verder veel uitmaakt, maar het viel me op.
Misschien vakantie duo’s of zo.
Die Kefah Allush ken ik alleen maar omdat die bij alle stukken over de bekendmaking van het nieuwe 'DWDD' presentatieduo steeds genoemd werd als voorheen grote kanshebber. En men schijnt lovend over hem te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn het Margje Fikse en Kefah Allush. Zelf nog nooit van gehoord
Beterschap MMF93!quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:08 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
Iemand nog goeie netflix-suggesties (films)? Ik lig vandaag de hele dag beroerd op de bank met een warme kruik. Wel samen met Logan, dat maakt alles gelukkig weer goed
Beterschap.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:08 schreef MMF93 het volgende:
Morning.
Iemand nog goeie netflix-suggesties (films)? Ik lig vandaag de hele dag beroerd op de bank met een warme kruik. Wel samen met Logan, dat maakt alles gelukkig weer goed
Morning.
Morning.
Nee het is een drama serie met een touch science fiction. Ik ben nu klaar met seizoen 1. Heel origineel en veel plottwists.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:51 schreef MMF93 het volgende:
Thanks lieverds![]()
@:cee oh dat klinkt ook wel leuk ja! Verbazing a la niveau tiger king of dat niet?
@:momo is die niet eng ? ik ben een watje als het om horror-dingen gaat.
@:redefine ja helaas wel, fantastische serie
Awww ben je ziek? Beterschap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |