SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Best vaak zelfsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb je weleens. Dat je dan iets doet of zegt en later dan denkt (soms op het moment zelf al), waarom?
Ja, maar wel pas toen ik thuis kwam helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toen heb je toch wel met de kerriesaus op tafel geslagen?
Ralph Fiennesquote:
Ik had de LaPo toch nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay
Verder had ik wel een Hamilton-TT verwacht eigenlijk.
Het ligt ook wel een beetje aan de context en de mensen waarmee je de discussie hebt. Je kan soms ook met met mensen een discussie hebben, die zich nooit zullen interesseren wat je zegt. Dan maakt het niet veel uit wat je zegt helaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit herken ik wel, dat je dan het gevoel krijgt dat je overkomt als een betweter.![]()
Ik lees bijv. heel veel over politiek, maar ben niet heel goed in discussiëren verder. Ik denk al veel te snel, een ander weet het vast veel beter of heeft er meer over gelezen (niet zo’n goede instelling). Alleen als ik dan toch iets vertel of aangeef dat iets misschien wat anders zit, dan krijg je al snel dat gevoel wat jij beschrijft.
Had jij niet #301?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel ijsbeer poste door het slotje heen!!
Beste filmquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ralph Fiennes
Die film
10/10 would use gif again.
En dat is dan natuurlijk weer niet zo slim. Zat thuis de boel onder de kerrie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar wel pas toen ik thuis kwam helaas
Denk bij elke post toch steeds eerst weer aan Lewis.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay
Verder had ik wel een Hamilton-TT verwacht eigenlijk.
Weet ook niet hoe de saus heet, beetje mayomosterd achtigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
En de saus die op de McKroket zit![]()
Alleen ik weet de naam niet meer, Sky misschien jij wel want jij hebt m gisteren nog op
QFTquote:
ik weet ook niet eens wat het anders isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk bij elke post toch steeds eerst weer aan Lewis.
Lewis zelf heeft daar ook veel last van geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk bij elke post toch steeds eerst weer aan Lewis.
Klopt. Gras is groen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel ijsbeer poste door het slotje heen!!
Die muziek ookquote:
Ja dat is helemaal waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt ook wel een beetje aan de context en de mensen waarmee je de discussie hebt. Je kan soms ook met met mensen een discussie hebben, die zich nooit zullen interesseren wat je zegt. Dan maakt het niet veel uit wat je zegt helaas.
Dit was een bewussie.quote:
Er is hier iemand die het je graag uitlegt gok ik zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik weet ook niet eens wat het anders is
CUL / Hoe heet de saus van de McKroket!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe de saus heet, beetje mayomosterd achtig
lekkerste saus die ze hebbben
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lewis zelf heeft daar ook veel last van geloof ik.
Ik BRAND van nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is hier iemand die het je graag uitlegt gok ik zo.
Kunstgras dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit was een bewussie.
Dus gras is dit keer pimpelpaars met een gouden randje.
Welterusten Guanaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
Het is ineens al veel te laat, moet ook naar bed
@:Strani, succes morgen, zal wel goedkomen!
Ja maar eigenlijk tegelijkertijd is het ook weer een kwestie van een knop omzetten. En dat was verbazingwekkend makkelijk (zeg ik nu, misschien krijg ik nog allerlei terugvallenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef ijs_beer het volgende:
@:Guanabana wel goed van je hoor dat je met die dingen aan de slag bent gegaan. Is verdomd moeilijk lijkt me.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
een topic over mcdonalds in CUL. ai, pijn aan mijn ogenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
CUL / Hoe heet de saus van de McKroket!
Voor de naam van de McKroket saus is hier ook gewoon ee ntopic
quote:
En terecht, die saus is geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
CUL / Hoe heet de saus van de McKroket!
Voor de naam van de McKroket saus is hier ook gewoon ee ntopic
Dank je welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh, is dat in de voormalige fabriek? Hoe was dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Ik ben in het Schindler museum geweest. Heb daarna de film weer gezien. Dat geeft wel een extra dimensie.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik trouwens persoonlijk nog wel belangrijker vind dan hoe kloppend iemands feiten zijn, is merken dat iemand heeft nagedacht ergens over. Leuk dat je bijvoorbeeld heel veel droge getallen uit je hoofd kent, maar hoe interpreteer je dat, vertellen de cijfers het hele verhaal, wat voor acties moeten eruit volgen. Dat soort dingen.
Dan maakt iemand misschien eens een fout in je feiten, maar dan weet ik ook dat ik diegene verder ga helpen in zijn/haar denkproces als ik dat corrigeer.
En dat is in mijn ogen het mooie van discussies: het gaat niet om wie ‘gelijk’ heeft, maar je probeert elkaar te verrijken in de beschikbare informatie op basis waarvan iedereen dan tot een betere afweging van zijn/haar standpunt kan komen.
Okay jij hebt duidelijk de instructies van het internet niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
En dat is in mijn ogen het mooie van discussies: het gaat niet om wie ‘gelijk’ heeft, maar je probeert elkaar te verrijken in de beschikbare informatie op basis waarvan iedereen dan tot een betere afweging van zijn/haar standpunt kan komen.
Ik ook. Indrukwekkend wel. Die enorme gruwelen die er geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, is dat in de voormalige fabriek? Hoe was dat?
Ik ben in Polen geweest, maar konden helaas niet naar Auschwitz dat was net te ver van Warschau dat vond ik wel jammer. Wel naar de voormalige joodse ghetto gegaan en daar wat musea bekeken
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jij hebt duidelijk de instructies van het internet niet gelezen.
Ja dat was in de voormalige fabriek. Was erg indrukwekkend. Ik ben toen overigens niet naar Auschwitz gegaan. Krakau had zelf al genoeg te bieden. En daarna ben ik nog in Warschau geweest. Beide prachtige stedenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben in Polen geweest, maar konden helaas niet naar Auschwitz dat was net te ver van Warschau dat vond ik wel jammer. Wel naar de voormalige joodse ghetto gegaan en daar wat musea bekeken
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou dit jaar in de zomervakantie naar Berlijn en Krakau met een uitstapje naar Auschwitz. Vind het nog steeds heel zonde dat dat niet door is gegaan. Zeker omdat we precies ook zouden gaan op het 75 jaar bevrijdingsjaar, toch wel bijzonderquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind dat juist de definitie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
En dat is in mijn ogen het mooie van discussies: het gaat niet om wie ‘gelijk’ heeft, maar je probeert elkaar te verrijken in de beschikbare informatie op basis waarvan iedereen dan tot een betere afweging van zijn/haar standpunt kan komen
Ja ik zat in Warschau. Overigens heel indrukwekkend hoe ze die stad weer hebben opgebouwd, oogt best oud maar is allemaal nieuw en ziet er echt prachtig uit. De binnenstad iigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat was in de voormalige fabriek. Was erg indrukwekkend. Ik ben toen overigens niet naar Auschwitz gegaan. Krakau had zelf al genoeg te bieden. En daarna ben ik nog in Warschau geweest. Beide prachtige steden![]()
Maar jij bent toen wel in Warschau geweest?
Dat is inderdaad wel zonde en jammer ja. Beiden fantastische steden. En ook plekken die beiden heel indrukwekkend zijn als het gaat om de herinneringen aan de oorlog.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou dit jaar in de zomervakantie naar Berlijn en Krakau met een uitstapje naar Auschwitz. Vind het nog steeds heel zonde dat dat niet door is gegaan. Zeker omdat we precies ook zouden gaan op het 75 jaar bevrijdingsjaar, toch wel bijzonder
Ja de binnenstad is helemaal verwoest door de bombardementen. Maar dat hebben ze wel heel mooi en knap weer opgebouwd. Ik vond Warschau echt een grote verrassing. Je hoort er vrij weinig over (in Polen gaat het altijd over Krakau of Gdanks). Maar het was echt supertofquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zat in Warschau. Overigens heel indrukwekkend hoe ze die stad weer hebben opgebouwd, oogt best oud maar is allemaal nieuw en ziet er echt prachtig uit. De binnenstad iig
Ja, ik was zelf vooral benieuwd naar Polen. Berlijn ben ik al geweest met mijn klas een paar jaar terug maar een tweede bezoek kan geen kwaad, toffe stad. Nu is dat plan dus even uitgesteld helaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zonde en jammer ja. Beiden fantastische steden. En ook plekken die beiden heel indrukwekkend zijn als het gaat om de herinneringen aan de oorlog.
Ja zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de binnenstad is helemaal verwoest door de bombardementen. Maar dat hebben ze wel heel mooi en knap weer opgebouwd. Ik vond Warschau echt een grote verrassing. Je hoort er vrij weinig over (in Polen gaat het altijd over Krakau of Gdanks). Maar het was echt supertof
Gewoon zeggen. Het zou kunnen wat jullie zeggen, maar ik weet niet of het misschien toch niet heel anders in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik haak even in, maar weet niet waarover het gaat
Instructies lezen? Wie doet dat nou? Gewoon gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jij hebt duidelijk de instructies van het internet niet gelezen.
Ik dacht eerst je opmerking te lezen als, de lekkere meiden daar in Polenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zeker een aanrader.
Leukste uitstapje dat we hadden overigens was lekker met de meiden naar een schietbaan daar
Goed puntquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Instructies lezen? Wie doet dat nou? Gewoon gaan met die banaan!
Zo fel dat ik dacht wat is er buiten aan de hand.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar zit 'ie dan bij jullie want hier is niks te zien
Hopelijk komt het er later dan nog van. Polen is een heel fijn land.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik was zelf vooral benieuwd naar Polen. Berlijn ben ik al geweest met mijn klas een paar jaar terug maar een tweede bezoek kan geen kwaad, toffe stad. Nu is dat plan dus even uitgesteld helaas.
Ja, klopt! En dat is het mooie eraan, dus hebben we allebei ook gelijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind dat juist de definitie.
Daar heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, klopt! En dat is het mooie eraan, dus hebben we allebei ook gelijk!
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo fel dat ik dacht wat is er buiten aan de hand.
Het was wel een heel incestueuze vakantie want we gingen met 50 mensen op stap en de meeste mensen die ook uitgingen waren toeristen die we tegenkwamenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht eerst je opmerking te lezen als, de lekkere meiden daar in PolenWat overigens nog een waarheid als een koe is.
Maar hoe was het om te schieten?
Eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel een gemiste kans als jullie het over de definitie van een discussie heel erg eens gaan zitten zijn.
Dat zal zeker wel apart en eng zijn geweest om te gaan schieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was wel een heel incestueuze vakantie want we gingen met 50 mensen op stap en de meeste mensen die ook uitgingen waren toeristen die we tegenkwamen
Maar o pstraat, zeker eens(en de poolse mannen zijn trouwens over het algemeen echt verschrikkelijk lelijk
)
Ja ik vond het wel vet! Was eerst, nouja eng is niet het goede woord, maar we waren toch allemaal wel behoorlijk onder de indruk, nog niemand had eerder geschot en.
Waarmee je wilt zeggen dat je nu alsnog gaat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zou al een uur geleden gaan zitten slapen trouwens
The story of your life.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
Zitten slapen, vind ik heel knapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk wel mee eens, maar alsnog blijf ik erbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel een gemiste kans als jullie het over de definitie van een discussie heel erg eens gaan zitten zijn.
De mensen op straat vonden het iig nog aparter en engerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal zeker wel apart en eng zijn geweest om te gaan schieten.
Ik heb niet zo op de mannen gelet, dus geen idee
Zitten?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miereneukerquote:
En je bent natuurlijk aan het wachten op 1000 tsssquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
Hmm twee maal eens is ook oneens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens, maar alsnog blijf ik erbij.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
Jaquote:
Die mogen we toch niet aanmaken tot morgen overdagquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk aan het wachten op 1000 tsss
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:22 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Zoietsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk aan het wachten op 1000 tsss
Daar ben ik het niet mee eens!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
SC-Messias die niet in topic 1000 post dat kan niet hequote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit niet volhoud![]()
Ik haak af. Als de 1000 wordt gepasseerd dan moet het maar zo zijn
Is dat wel mogelijk eigenlijk?quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd of ik morgen wakker word voor, in of na #1000
Trusten allen!
Overdag vind ik dan weer oneerlijk tegenover de werkenden onder onsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mogen we toch niet aanmaken tot morgen overdag
sleep well hampiecesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten allen!
Het is nu nog verdacht rustig terwijl we deze avond echt al wel naderen naar de 1000quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overdag vind ik dan weer oneerlijk tegenover de werkenden onder ons![]()
Maar eerlijk gezegd maakt het mij niks uit wanneer die duizendste komt. Zolang er maar geen buitenstaander heel kinderachtig mee aan de haal gaat
Truste!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten allen!
Wel de 999 denk ik. Morgen in de vroege middag, of net nog ochtend de 1000quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:28 schreef Redefine het volgende:
Ik denk niet dat we vannacht al de 1000 halen. Nou ja ik i.i.g. niet. Enige wat kan zijn is dat er een paar flink gaan doorposten.
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel de 999 denk ik. Morgen in de vroege middag, of net nog ochtend de 1000
Haha nee mij ook niet hoor. De kans is groot dat ik er niet ben als het zo ver is. Dan is dat maar zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overdag vind ik dan weer oneerlijk tegenover de werkenden onder ons![]()
Maar eerlijk gezegd maakt het mij niks uit wanneer die duizendste komt. Zolang er maar geen buitenstaander heel kinderachtig mee aan de haal gaat
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten allen!
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel de 999 denk ik. Morgen in de vroege middag, of net nog ochtend de 1000
VBL on tour?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee mij ook niet hoor. De kans is groot dat ik er niet ben als het zo ver is. Dan is dat maar zo.
Hoeveel berichten zijn er ook alweer per topic?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
999 betwijfel ik eigenlijk ook al. Ik gok van niet.
300.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoeveel berichten zijn er ook alweer per topic?
Doemscenarioquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stel je voor dat vbl hier kwam spammen en met de 1000 aan de haal ging
301quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoeveel berichten zijn er ook alweer per topic?
We zijn nog wel een aantal posts verwijdert van 999 lufbtallons inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
999 betwijfel ik eigenlijk ook al. Ik gok van niet.
Bijna op de helft. Ik kan WIDM weer aan gaan halen, dan zijn we zo 100 berichten verder, net als gisteravondquote:
Dan wordt het Slow Chat Oorlog Iquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stel je voor dat vbl hier kwam spammen en met de 1000 aan de haal ging
Indrukwekkende streak welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
In de voorgaande 800 of zo topics hebben gepost is ook mooi.
Risico hoor, met de juiste mensen kom je dan ver maar de anderen vallen dan juist stilquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bijna op de helft. Ik kan WIDM weer aan gaan halen, dan zijn we zo 100 berichten verder, net als gisteravond
gvdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als iemand nu naar zijn eigen subforum ging en daar een oproepje plaatste
Op zich zou het wel grappig zijn om te zien in hoeveel van de topics je minstens één post hebt staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja het zal niet helemaal waar zijn hoorquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich zou het wel grappig zijn om te zien in hoeveel van de topics je minstens één post hebt staan.
Hahaha dan ben je wel een oude bekendequote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan heel busladingen ESF'ers Pringles Salt&Vinegar voor de je deur staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als iemand nu naar zijn eigen subforum ging en daar een oproepje plaatste
Haha ach, zonder jou hadden topic 1000 misschien toch net een paar topics later gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dan ben je wel een oude bekende
Wat dat betreft doe ik nog maar 2 maanden mee in de SC, ik mag helemaal niks zeggen over topic 1000
Ach zo bizar lang hoef je hier nog niet eens geweest te zijn om driekwart van de topics mee te hoeven hebben gemaakt. Nummer 250 is van mei vorig jaar...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dan ben je wel een oude bekende
Wat dat betreft doe ik nog maar 2 maanden mee in de SC, ik mag helemaal niks zeggen over topic 1000
Ja en toen ik joinde zaten we ook rond topic 870 of zo dus inmiddels heb ik met ongeveer 130 topics wel een beginners legacy opgebouwdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ach, zonder jou hadden topic 1000 misschien toch net een paar topics later gehad
Ze staat in de odds wel eerste om topic 1000 te openenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Neuh, rustig aan doen, Aoihbin moet er wel zijn voor het 1000ste topic
Moet je altijd mee uitkijken hier, zeggen dat je een semi hebt opgebouwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en toen ik joinde zaten we ook rond topic 870 of zo dus inmiddels heb ik met ongeveer 130 topics wel een beginners legacy opgebouwd
Semi dan
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je altijd mee uitkijken hier, zeggen dat je een semi hebt opgebouwd.
Je zult er inderdaad weinig geld mee kunnen verdienen door op haar te gokkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze staat in de odds wel eerste om topic 1000 te openen
Zou wel het meest fair zijn hahaha. De grootste poster voor het jubileumtopicquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan online ben, maar anders wil ik ook wel een poging wagen. Heb nog nooit een topic geopend hier!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
@Dave.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je altijd mee uitkijken hier, zeggen dat je een semi hebt opgebouwd.
Haha goed punt, stel je voor dat ze de LaPo heeft en dan vergeet topic #1000 te openenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zult er inderdaad weinig geld mee kunnen verdienen door op haar te gokkenAlhoewel Jobi en topics openen
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zult er inderdaad weinig geld mee kunnen verdienen door op haar te gokkenAlhoewel Jobi en topics openen
Uiteindelijk let ze gewoon niet goed op en kaapt een VBL’er mquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet inderdaad klein beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan online ben, maar anders wil ik ook wel een poging wagen. Heb nog nooit een topic geopend hier!
Dat zou ook een mooie zijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan online ben, maar anders wil ik ook wel een poging wagen. Heb nog nooit een topic geopend hier!
Dat moet je niet willen doen zonder voorbereiding.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja en dan wij allemaal wachten. Want een een TT stelen is één ding, maar de duizendstequote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha goed punt, stel je voor dat ze de LaPo heeft en dan vergeet topic #1000 te openen
Een oorlogsverklaring zou dat zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en dan wij allemaal wachten. Want een een TT stelen is één ding, maar de duizendste
Vrij hoog. Ik zou er geen geld opzetten, aangezien ook dat te weinig oplevert.quote:
Jammer, anders had ik vannaht snel een betje op mijzelf gezet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vrij hoog. Ik zou er geen geld opzetten, aangezien ook dat te weinig oplevert.
Het valt of staat een beetje met de tijd dat de 1000e geopend kan worden. Als in de ochtend of middag is, zijn de odds voor mijzelf ongunstig. Als het op een andere tijd is juist weer wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Ja ik ben op zich wel benieuwd naar de top 10 van die odds
Zou wel extreem iconisch zijnZquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:39 schreef Strani het volgende:
Zal je zien dat Jobi gewoon in slaap is gevallen en dan negen uur later helemaal in paniek het nieuwe topic opent.
Ouwe Belchinees ben je ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik vannaht snel een betje op mijzelf gezet.
Er was volgens mij laatst een post dat vast niemand hem durfde te openen, maar dat jij het dan uiteindelijk deedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
Ik ga 'm trouwens echt niet openen, zelfs al ben ik er
Ik durf het ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
Ik ga 'm trouwens echt niet openen, zelfs al ben ik er
Een user met interessante reacties die teveel in zichzelf is gaan geloven en daarom maar dezelfde dingen herhaald?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:40 schreef molloot200 het volgende:
Wie is het Zweden onder onze ESF users?
Oh ja hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er was volgens mij laatst een post dat vast niemand hem durfde te openen, maar dat jij het dan uiteindelijk deed
Dit verandert de zaak wel.
Hahaha preciesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een user met interessante reacties die teveel in zichzelf is gaan geloven en daarom maar dezelfde dingen herhaald?
BelIndiërs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb veel belchinezen als collega's, alleen zijn het over het algemeen geen Chinezen
Je beschrijft hier eigenlijk tong tachtigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha precies
Maar toch hoog in de odds want de jury’s moderatoren beoordelen deze reacties alsnog met uitzonderlijk hoge waarderingen, terwijl de doodgewone Fok!er het allemaal wel mee vindt vallen
quote:
Dit soort commando's?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
We gebruiken eigenlijk over de hele wereld gewoon lokale mensen. En die gebruiken dan een programmaatje op hun telefoon om met commando's door te geven wat er zoal gebeurt op het veld.
doe je ook wel eens weddenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
We gebruiken eigenlijk over de hele wereld gewoon lokale mensen. En die gebruiken dan een programmaatje op hun telefoon om met commando's door te geven wat er zoal gebeurt op het veld.
Vuile klootzak.quote:
Ik vrees dat het dan einde verhaal is voor die betreffende scoutquote:
Hey Yuri!quote:
Nee eigenlijk niet, en ik mag dat eigenlijk ook niet, behalve dan op echt basisdingen als scores. Ik mag niet wedden op dingen als corners en zo.quote:
why not?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, en ik mag dat eigenlijk ook niet, behalve dan op echt basisdingen als scores. Ik mag niet wedden op dingen als corners en zo.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
maar zeker op wielrennen zou jij als journalist in principe leuk kunnen betten omdat jij misschien iets meer weet over welke renners ziek zijn of juist zich goed voelen en kunnen aanvallen
Bedrijfsregels. Mijn bedrijf levert real-time data aan de meeste grote bookmakers dus het zou heel riskant zijn om het personeel op van alles te laten wedden, omdat sommigen van mijn collega's die informatie ook aan zouden kunnen passen.quote:
Ja, daar mag ik dan trouwens wel weer op wedden. Maar ik ben de laatste tijd toch meer met m'n reguliere werk bezig (het voetbalgebeuren) dus ik zou mezelf wel eerst weer helemaal op de hoogte moeten brengen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
maar zeker op wielrennen zou jij als journalist in principe leuk kunnen betten omdat jij misschien iets meer weet over welke renners ziek zijn of juist zich goed voelen en kunnen aanvallen
Geldt ook voor mij ditquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:53 schreef molloot200 het volgende:
Dat wedden lijkt me zo klote om te doen hahaha. Ik zou tijdens een wedstrijd constant extreem zenuwachtig gaan zitten zijn over of mijn wedje klopt ja of nee. Wat dat betreft is het echt niks voor mij
Haha voor een euro of zo is het wel leuk af en toe, juist om een beetje spanning aan een verder saaie wedstrijd te gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:53 schreef molloot200 het volgende:
Dat wedden lijkt me zo klote om te doen hahaha. Ik zou tijdens een wedstrijd constant extreem zenuwachtig gaan zitten zijn over of mijn wedje klopt ja of nee. Wat dat betreft is het echt niks voor mij
Het geeft een heel andere dimensie aan voetbal beleven jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:53 schreef molloot200 het volgende:
Oh nou mocht je nog eens een goed tipje hebben voor mequote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar mag ik dan trouwens wel weer op wedden. Maar ik ben de laatste tijd toch meer met m'n reguliere werk bezig (het voetbalgebeuren) dus ik zou mezelf wel eerst weer helemaal op de hoogte moeten brengen.
Hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nou mocht je nog eens een goed tipje hebben voor me![]()
Ik heb meestal de discipline niet voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:56 schreef skysherrif het volgende:
Zweeler is een leuke site voor het wielerwedden.
Kan je fantasyteams maken voor grote rondes, erg leuk om te doen.
Ditquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb meestal de discipline niet voor dat soort dingen
Oh vind ik wel heerlijk, kan ik echt een hele dag voor uittrekken om beste team te mkaen. O pdie site kan je ook voor voetbal fantasy teams maken voor de champions league of premier league. Zeker omdat er ook wat geld aan verbonden zit dan wel chill om te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik vergeet het altijd na één of twee etappesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit
Ik wil er gewoon écht goed over nadenken, zomaar wat renners erin zitten is niet echt mijn stijl.
Dat geeft wel wat meer motivatie inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh vind ik wel heerlijk, kan ik echt een hele dag voor uittrekken om beste team te mkaen. O pdie site kan je ook voor voetbal fantasy teams maken voor de champions league of premier league. Zeker omdat er ook wat geld aan verbonden zit dan wel chill om te doen.
Oh ja, dat natuurlijk ook nog. Gaat me echt teveel tijd in zitten dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik vergeet het altijd na één of twee etappes
Bij deze hoef je vgm neit elke dag een opstelling te maken zoals bij scorito ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik vergeet het altijd na één of twee etappes
Heb je dan geen score, of doet ie de opstelling van de dag ervoor? #dtvquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij deze hoef je vgm neit elke dag een opstelling te maken zoals bij scorito ofzo
Ik doe ook alleen maar mee aan een pooltje als je van te voren moet kiezen en vervolgens niks meer er aan kan veranderen. Als je elke dag weer anderen uit je team moet selecteren dan heb ik er geen zin in.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij deze hoef je vgm neit elke dag een opstelling te maken zoals bij scorito ofzo
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar mee aan een pooltje als je van te voren moet kiezen en vervolgens niks meer er aan kan veranderen. Als je elke dag weer anderen uit je team moet selecteren dan heb ik er geen zin in.
Nee je hebt een budget waar je renners van kan kopen en vgm doen ze gewoon allemaal elke dag meequote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb je dan geen score, of doet ie de opstelling van de dag ervoor? #dtv
Hattrick heb ik ook nog wel gedaan. Dat was erg leuk om te spelen vroegah.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zo ook menig team op Hattrick heel erg verdrietig gemaakt door ze na één wedstrijd te ghosten.
ja dat soort dingen heb ik niet de discipline voor elke dag bij te houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:01 schreef Redefine het volgende:
Met werk hadden we afgelopen seizoen een Scorito poule voor de eredivisie. Dat was dan weer wel erg leuk, ondanks dat je wekelijks moest aanpassen.
Ah zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee je hebt een budget waar je renners van kan kopen en vgm doen ze gewoon allemaal elke dag mee
ja laten we een heel saaie TT doen, iets over het ESF ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
Als we zo alsnog topic #999 openen is het misschien handig om er niet enorm groot 'NOG EENTJE TE GAAN' in te zetten? Om ons niet al te opvallend te maken voor kapers.
Hahaha goeiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja laten we een heel saaie TT doen, iets over het ESF ofzo
Opzich wel een goede jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
Als we zo alsnog topic #999 openen is het misschien handig om er niet enorm groot 'NOG EENTJE TE GAAN' in te zetten? Om ons niet al te opvallend te maken voor kapers.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:06 schreef molloot200 het volgende:
Als we nou als topictitel nemen “#999 000” denken ze dat we de duizend al ver voorbij zijn!!!
Mij hier aan (ongeveer).quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
Het volgende topicdeel doet me vooral denken aan het Britse programma "999: What's Your Emergency?"
Eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
Dit wordt heel lastig te verwerken voor een TT.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Mij hier aan (ongeveer).
[ afbeelding ]
Ja ik denk aan het volgende: 'Loop maar door, er is hier niets te zien'quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk nog even verder.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit wordt heel lastig te verwerken voor een TT.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik denk aan het volgende: 'Loop maar door, er is hier niets te zien'
Is dat wel zo overtuigend met 999 ernaast?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:10 schreef Redefine het volgende:
Of: nog lang te gaan te gaan tot de duizendste, dus bespaar je het lapohunten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:10 schreef Redefine het volgende:
Of: nog lang te gaan te gaan tot de duizendste, dus bespaar je het lapohunten.
Hoe zo is die effectief?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:12 schreef Redefine het volgende:
Oh nee ik weet wel een effectieve. #999 1001 1001 1001 1001
Er staat vier keer 1001, waardoor de 999 minder opvalt.quote:
Werkte voor mij niet, maar dat is logischquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er staat vier keer 1001, waardoor de 999 minder opvalt.
Nou ja, ik was ook niet helemaal serieus, vandaar de piquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Werkte voor mij niet, maar dat is logisch
Zit wat in.
Ik let ook te weinig op de PI altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik was ook niet helemaal serieus, vandaar de piMaar an sich is het wel iets wat psychologisch gezien weleens wil werken. Door die andere getallen registreren je hersenen het andere getal niet meer zo snel.
De smiley tussen je user icon en je post in. Dat is standaard dat blauwe briefje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:20 schreef molloot200 het volgende:
Wat is nou die PI waar jullie het zo vaak over hebben?
Ik heel vaak!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De smiley tussen je user icon en je post in. Dat is standaard dat blauwe briefje.
Maar eigenlijk gebruik ik het zelf nooit.
Oh daar verander ik echt nooit iets aanquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De smiley tussen je user icon en je post in. Dat is standaard dat blauwe briefje.
Maar eigenlijk gebruik ik het zelf nooit.
post iconquote:
Post Icon. Ik vind het wel handig om duidelijk mee aan te kunnen geven hoe ik een post bedoel.quote:
Zou eigenlijk niet kunnen bedenken waarvoor het anders gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Post Icon. Ik vind het wel handig om duidelijk mee aan te kunnen geven hoe ik een post bedoel.
Exact. Dat is toch net even het verschil tussen 'is dat nou een belediging of een grapje' etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Post Icon. Ik vind het wel handig om duidelijk mee aan te kunnen geven hoe ik een post bedoel.
Ik had niet eens door dat die dingen verschilden per post van iedereen dus je mist er niet heel veel aan als je ze niet gebruiktquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan soms heel verwarrend zijn als je de PI verkeerd gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat die dingen verschilden per post van iedereen dus je mist er niet heel veel aan als je ze niet gebruiktAlles kwam gewoon prima over
Om even terug te blikken op de kleine duizend topics gooi ik dit gifje er weer in:quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja eigenlijk vrij logisch. Dat ik daar zelf niet op kon komen
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal kan ik dat wel concluderen uit de context, maar is vice versa ook wel handig dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Exact. Dat is toch net even het verschil tussen 'is dat nou een belediging of een grapje' etc.
Ja, je hebt van die users die altijd de PI gebruiken die ik nu even gebruik. Dan posten ze een nieuwsbericht dat er ergens 1000 mensen zijn omgekomen met die PI er dan linksboven...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan soms heel verwarrend zijn als je de PI verkeerd gebruikt.
*kijkt subtiel naar de enige blauwe hierquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die users die altijd de PI gebruiken die ik nu even gebruik. Dan posten ze een nieuwsbericht dat er ergens 1000 mensen zijn omgekomen met die PI er dan linksboven...
Doordat jij het niet gebruikte, dachten wij allemaal dat jij nooit een grapje maakte.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Meestal kan ik dat wel concluderen uit de context, maar is vice versa ook wel handig dus.
Misschien zal ik er eens aan denken.
Dat moet je eerst dan wel weten danquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die users die altijd de PI gebruiken die ik nu even gebruik. Dan posten ze een nieuwsbericht dat er ergens 1000 mensen zijn omgekomen met die PI er dan linksboven...
Altijd weer die blauwenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
*kijkt subtiel naar de enige blauwe hier
Uiteraard. Alles wat ik zeg bedoel ik serieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doordat jij het niet gebruikte, dachten wij allemaal dat jij nooit een grapje maakte.
Ja vooral grappen kunnen zonder PI erg hard of cynisch overkomen terwijl ze dan eigenlijk niet zo bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Meestal kan ik dat wel concluderen uit de context, maar is vice versa ook wel handig dus.
Misschien zal ik er eens aan denken.
Dat weet diegene wel degelijk. Die post icon is namelijk niet de standaard, dus diegene kiest er bewust voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat moet je eerst dan wel weten dan
Ik bedoel degene die het leestquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:30 schreef Redefine het volgende:
Dat weet diegene wel degelijk. Die post icon is namelijk niet de standaard, dus diegene kiest er bewust voor.
Meestal probeer ik dat met dezequote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vooral grappen kunnen zonder PI erg hard of cynisch overkomen terwijl ze dan eigenlijk niet zo bedoeld zijn.
Het grote voordeel is uiteraard dat ik gewoon mijn ongenoegen over jou ongegeneerd kan uiten, mits ik de PI maar goed gebruik.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vooral grappen kunnen zonder PI erg hard of cynisch overkomen terwijl ze dan eigenlijk niet zo bedoeld zijn.
En het ergste is natuurlijk de '' bij een cynische opmerking plaatsen
Ja hoor, het is net een andere aanpak maar dat werkt ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik bedoel degene die het leest
[..]
Meestal probeer ik dat met dezeduidelijk te maken, denk dat het wel werkt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het grote voordeel is uiteraard dat ik gewoon mijn ongenoegen over jou ongegeneerd kan uiten, mits ik de PI maar goed gebruik.
Ja precies, dan lijkt het gewoon heel gezellig!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het grote voordeel is uiteraard dat ik gewoon mijn ongenoegen over jou ongegeneerd kan uiten, mits ik de PI maar goed gebruik.
Ja. Terwijl het ondertussen gewoon oorlog isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, dan lijkt het gewoon heel gezellig!
Probeer je iets duidelijk te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Terwijl het ondertussen gewoon oorlog is
Was een oprechte vraag, maar mooi meegenomen welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
Toch maar mooi een kleine 25 posts volgemaakt met die PI. Slim bedacht.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Terwijl het ondertussen gewoon oorlog is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn de bananen krom?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
Dingen die jullie nog net willen weten voor we voor eeuwig een four-digit topicreeks worden? (Over nog eens 300 posts dan)
Nu we er toch zijn, nog tips voor een redelijke ondertitel/signature?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
Dingen die jullie nog net willen weten voor we voor eeuwig een four-digit topicreeks worden? (Over nog eens 300 posts dan)
Waarom zijn ze allemaal zo groot dan? Is niet realistisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Om de menselijke penis beter te simuleren.
Truste!! Ik blijf nog wel even hier voor #999.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:37 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zelf geen vragen. Alleen een mededeling, dat ik ga slapen. En een wens, dat jullie een goede nacht mogen hebben
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:37 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zelf geen vragen. Alleen een mededeling, dat ik ga slapen. En een wens, dat jullie een goede nacht mogen hebben
De banaan is door een man uitgevonden. Waarschijnlijk een FOK!ker.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waarom zijn ze allemaal zo groot dan? Is niet realistisch.
Hier moet ik even over nadenken hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu we er toch zijn, nog tips voor een redelijke ondertitel/signature?
Dat verklaart de realiteitswaanzin goedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
De banaan is door een man uitgevonden. Waarschijnlijk een FOK!ker.
Neem je tijd!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat verklaart de realiteitswaanzin goed
[..]
Neem je tijd!
Het zal ook eens nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
De mannelijke ESF-ers zijn ook allemaal van mening dat we straks met topic 1800 beginnen.
The duality of man.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Pure onzekerheid, dat moet je begrijpen. Het is óf een convertible kopen, of dit.
Als in: nu nog, of over een uurtje of 19?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:43 schreef skysherrif het volgende:
denk dat ik vanavond deze film maar eens ga kijken
heerlijk dat nummer nagedaan.
Interessantquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:43 schreef skysherrif het volgende:
denk dat ik vanavond deze film maar eens ga kijken
heerlijk dat nummer nagedaan.
Nee denk morgenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als in: nu nog, of over een uurtje of 19?
Stukje hardlopen, motivatiebrief voor m'n masteropleiding even finetunen en opsturen. Milleniumtopic meemaken.quote:
Goeie plannenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Stukje hardlopen, motivatiebrief voor m'n masteropleiding even finetunen en opsturen. Milleniumtopic meemaken.
Jij nog iets?
Succes nog met dat medische gebeuren trouwens!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie plannen
Nou in de namiddag dat medische gebeuren en daarna denk ik nog wat drinken daar in de buurt. En in de vroege middag en avond arbeiden.
Dank jequote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Succes nog met dat medische gebeuren trouwens!
Nog 6!quote:
Ben toch nog maar even wakker hiervoorquote:
Verstandigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben toch nog maar even wakker hiervoor
Die snap ik even niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
De mannelijke ESF-ers zijn ook allemaal van mening dat we straks met topic 1800 beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |