SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Best vaak zelfsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb je weleens. Dat je dan iets doet of zegt en later dan denkt (soms op het moment zelf al), waarom?
Ja, maar wel pas toen ik thuis kwam helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toen heb je toch wel met de kerriesaus op tafel geslagen?
Ralph Fiennesquote:
Ik had de LaPo toch nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay
Verder had ik wel een Hamilton-TT verwacht eigenlijk.
Het ligt ook wel een beetje aan de context en de mensen waarmee je de discussie hebt. Je kan soms ook met met mensen een discussie hebben, die zich nooit zullen interesseren wat je zegt. Dan maakt het niet veel uit wat je zegt helaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit herken ik wel, dat je dan het gevoel krijgt dat je overkomt als een betweter.![]()
Ik lees bijv. heel veel over politiek, maar ben niet heel goed in discussiëren verder. Ik denk al veel te snel, een ander weet het vast veel beter of heeft er meer over gelezen (niet zo’n goede instelling). Alleen als ik dan toch iets vertel of aangeef dat iets misschien wat anders zit, dan krijg je al snel dat gevoel wat jij beschrijft.
Had jij niet #301?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel ijsbeer poste door het slotje heen!!
Beste filmquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ralph Fiennes
Die film
10/10 would use gif again.
En dat is dan natuurlijk weer niet zo slim. Zat thuis de boel onder de kerrie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar wel pas toen ik thuis kwam helaas
Denk bij elke post toch steeds eerst weer aan Lewis.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay
Verder had ik wel een Hamilton-TT verwacht eigenlijk.
Weet ook niet hoe de saus heet, beetje mayomosterd achtigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
En de saus die op de McKroket zit![]()
Alleen ik weet de naam niet meer, Sky misschien jij wel want jij hebt m gisteren nog op
QFTquote:
ik weet ook niet eens wat het anders isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk bij elke post toch steeds eerst weer aan Lewis.
Lewis zelf heeft daar ook veel last van geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk bij elke post toch steeds eerst weer aan Lewis.
Klopt. Gras is groen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel ijsbeer poste door het slotje heen!!
Die muziek ookquote:
Ja dat is helemaal waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt ook wel een beetje aan de context en de mensen waarmee je de discussie hebt. Je kan soms ook met met mensen een discussie hebben, die zich nooit zullen interesseren wat je zegt. Dan maakt het niet veel uit wat je zegt helaas.
Dit was een bewussie.quote:
Er is hier iemand die het je graag uitlegt gok ik zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik weet ook niet eens wat het anders is
CUL / Hoe heet de saus van de McKroket!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe de saus heet, beetje mayomosterd achtig
lekkerste saus die ze hebbben
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lewis zelf heeft daar ook veel last van geloof ik.
Ik BRAND van nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is hier iemand die het je graag uitlegt gok ik zo.
Kunstgras dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit was een bewussie.
Dus gras is dit keer pimpelpaars met een gouden randje.
Welterusten Guanaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
Het is ineens al veel te laat, moet ook naar bed
@:Strani, succes morgen, zal wel goedkomen!
Ja maar eigenlijk tegelijkertijd is het ook weer een kwestie van een knop omzetten. En dat was verbazingwekkend makkelijk (zeg ik nu, misschien krijg ik nog allerlei terugvallenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef ijs_beer het volgende:
@:Guanabana wel goed van je hoor dat je met die dingen aan de slag bent gegaan. Is verdomd moeilijk lijkt me.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
een topic over mcdonalds in CUL. ai, pijn aan mijn ogenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
CUL / Hoe heet de saus van de McKroket!
Voor de naam van de McKroket saus is hier ook gewoon ee ntopic
quote:
En terecht, die saus is geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
CUL / Hoe heet de saus van de McKroket!
Voor de naam van de McKroket saus is hier ook gewoon ee ntopic
Dank je welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh, is dat in de voormalige fabriek? Hoe was dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Ik ben in het Schindler museum geweest. Heb daarna de film weer gezien. Dat geeft wel een extra dimensie.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik trouwens persoonlijk nog wel belangrijker vind dan hoe kloppend iemands feiten zijn, is merken dat iemand heeft nagedacht ergens over. Leuk dat je bijvoorbeeld heel veel droge getallen uit je hoofd kent, maar hoe interpreteer je dat, vertellen de cijfers het hele verhaal, wat voor acties moeten eruit volgen. Dat soort dingen.
Dan maakt iemand misschien eens een fout in je feiten, maar dan weet ik ook dat ik diegene verder ga helpen in zijn/haar denkproces als ik dat corrigeer.
En dat is in mijn ogen het mooie van discussies: het gaat niet om wie ‘gelijk’ heeft, maar je probeert elkaar te verrijken in de beschikbare informatie op basis waarvan iedereen dan tot een betere afweging van zijn/haar standpunt kan komen.
Okay jij hebt duidelijk de instructies van het internet niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
En dat is in mijn ogen het mooie van discussies: het gaat niet om wie ‘gelijk’ heeft, maar je probeert elkaar te verrijken in de beschikbare informatie op basis waarvan iedereen dan tot een betere afweging van zijn/haar standpunt kan komen.
Ik ook. Indrukwekkend wel. Die enorme gruwelen die er geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, is dat in de voormalige fabriek? Hoe was dat?
Ik ben in Polen geweest, maar konden helaas niet naar Auschwitz dat was net te ver van Warschau dat vond ik wel jammer. Wel naar de voormalige joodse ghetto gegaan en daar wat musea bekeken
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jij hebt duidelijk de instructies van het internet niet gelezen.
Ja dat was in de voormalige fabriek. Was erg indrukwekkend. Ik ben toen overigens niet naar Auschwitz gegaan. Krakau had zelf al genoeg te bieden. En daarna ben ik nog in Warschau geweest. Beide prachtige stedenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, is dat in de voormalige fabriek? Hoe was dat?
Ik ben in Polen geweest, maar konden helaas niet naar Auschwitz dat was net te ver van Warschau dat vond ik wel jammer. Wel naar de voormalige joodse ghetto gegaan en daar wat musea bekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |