quote:Op maandag 6 juli 2020 12:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik was door de lockdown vergeten hoe droevig het gemiddelde niveau in de comments op social media wordt als er iets met Verstappen gebeurt.
Maar als ik naar de namen die jij noemt kijk, en de namen die de laatste jaren kampioen zijn geworden, is dat wel een dalende lijn dus. Leuk dat het gemiddelde (nog) boven 30 ligt, maar de lijn zakt wel zo te zienquote:Op maandag 6 juli 2020 12:06 schreef Dauthi het volgende:
Nigel Mansell werd op 39 jarige leeftijd kampioen. Hill was 36. Hakkinnen 30. Fangio 40+. De lijst is lang het merendeel van de kampioenen was 30+.
Historisch gezien zit een coureur pas rond de leeftijd van 26 op F1 niveau, en pas rond z'n 30ste op wereldkampioen niveau.
En jij snapt het beter dan Hamilton?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]jij snapt het dus beter dan Albon?
Zoals hier gezegd heeft een auto naast een stuur ook nog pedalen.
De stewards hebben heel blind de regels gevolgd.Totaal niet gekeken naar hoe het veroorzaakt is, wat de situatie is.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het niks maar als stewards het wel wat vinden is 5 seconden niet zwaar genoeg
En op wie richt je dit?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:06 schreef Dauthi het volgende:
Nigel Mansell werd op 39 jarige leeftijd kampioen. Hill was 36. Hakkinnen 30. Fangio 40+. De lijst is lang het merendeel van de kampioenen was 30+.
Historisch gezien zit een coureur pas rond de leeftijd van 26 op F1 niveau, en pas rond z'n 30ste op wereldkampioen niveau.
Maar de begonnen ook pas later aan hun F1-carrière, Hill was al 30, geloof ik, Mansell ook eind 20..quote:Op maandag 6 juli 2020 12:06 schreef Dauthi het volgende:
Nigel Mansell werd op 39 jarige leeftijd kampioen. Hill was 36. Hakkinnen 30. Fangio 40+. De lijst is lang het merendeel van de kampioenen was 30+.
Historisch gezien zit een coureur pas rond de leeftijd van 26 op F1 niveau, en pas rond z'n 30ste op wereldkampioen niveau.
Kreeg heel veel commentaar, maar ook flink wat bijval.. Zoals het eigenlijk vaak gaat in deze discussies de laatste maanden.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:20 schreef vosss het volgende:
Is er eigenlijk internationaal nog iets gezegd over de coureurs die bleven staan? Dat heb ik even gemist volgens mij.
Het zou wat worden als stewards de regels niet zouden volgen.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij snapt het beter dan Hamilton?
[..]
De stewards hebben heel blind de regels gevolgd.Totaal niet gekeken naar hoe het veroorzaakt is, wat de situatie is.
Die hebben gewoon gezegd owh ja Hamilton reed er op dat moment net achter en die tikte Albon aan en dus ligt het bij Hamilton.
Onzin natuurlijk, maar regel technisch gezien kun je dan idd de 5 sec aan Hamilton geven.
quote:Op maandag 6 juli 2020 12:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar als ik naar de namen die jij noemt kijk, en de namen die de laatste jaren kampioen zijn geworden, is dat wel een dalende lijn dus. Leuk dat het gemiddelde (nog) boven 30 ligt, maar de lijn zakt wel zo te zien
Ik heb het volledige lijstje gevonden. Zoals men kan zien is de gemiddelde leeftijd "vrij hoog".quote:Op maandag 6 juli 2020 12:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar de begonnen ook pas later aan hun F1-carrière, Hill was al 30, geloof ik, Mansell ook eind 20..
Alonso was 20 toen hij debuteerde, Vettel ook, Max natuurlijk ook nog jonger.
Wat een onzin. Stewards hebben veel meer data dan wij inclusief of HAM gas bij gaf of niet, wat dus wel het geval schijnt te zijn geweest. Hij gaf gas waar die had moeten liften. Was gewoon een bewussie waar die al zo vaak mee weg gekomen is omdat het de grote Hamilton is.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij snapt het beter dan Hamilton?
[..]
De stewards hebben heel blind de regels gevolgd.Totaal niet gekeken naar hoe het veroorzaakt is, wat de situatie is.
Die hebben gewoon gezegd owh ja Hamilton reed er op dat moment net achter en die tikte Albon aan en dus ligt het bij Hamilton.
Onzin natuurlijk, maar regel technisch gezien kun je dan idd de 5 sec aan Hamilton geven.
Christian Horner beweerd dat het niet iets is wat ze nog nooit eerder hebben gezien bij de Japanners. Korter: Christian beweerd dat ze dit al eerder hebben meegemaakt bij Honda.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:11 schreef Newone82 het volgende:
Gaat spannend worden over 6 dagen.
Honda weet niet waar het probleem vandaan komt.
https://www.gptoday.net/n(...)en-nog-niet-opgelost
Grappig, het is onzin maar het klopt wel?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij snapt het beter dan Hamilton?
[..]
De stewards hebben heel blind de regels gevolgd.Totaal niet gekeken naar hoe het veroorzaakt is, wat de situatie is.
Die hebben gewoon gezegd owh ja Hamilton reed er op dat moment net achter en die tikte Albon aan en dus ligt het bij Hamilton.
Onzin natuurlijk, maar regel technisch gezien kun je dan idd de 5 sec aan Hamilton geven.
Stewards hebben tijdens de race echt niet real time toegang tot de telemetrie van Mercedes. En waarom zou Hamilton in godsnaam bewust tegen Albon aanrijden en een DNF riskeren? Het is de eerste race van het seizoen, niet Jerez 1997.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Stewards hebben veel meer data dan wij inclusief of HAM gas bij gaf of niet, wat dus wel het geval schijnt te zijn geweest. Hij gaf gas waar die had moeten liften. Was gewoon een bewussie waar die al zo vaak mee weg gekomen is omdat het de grote Hamilton is.
Het maakt ook verder niet uit of hij het opzettelijk deed, het is racen maar als de stewards dan besluiten dat hij fout was dan moet er ook straf op staan die wat redelijker is tov de benadeelde coureurquote:Op maandag 6 juli 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Stewards hebben tijdens de race echt niet real time toegang tot de telemetrie van Mercedes. En waarom zou Hamilton in godsnaam bewust tegen Albon aanrijden en een DNF riskeren? Het is de eerste race van het seizoen, niet Jerez 1997.
Bij een actie met zo'n groot gevolg mag wat mij betreft weer de aloude sanctie stop and go van stal komen.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:43 schreef Tarado het volgende:
Het maakt ook verder niet uit of hij het opzettelijk deed, het is racen maar als de stewards dan besluiten dat hij fout was dan moet er ook straf op staan die wat redelijker is tov de benadeelde coureur
Iemand bewust van de baan rossen werkt in de Renault Clio Cup maar je begrijpt hopelijk zelf wel dat F1 wagens daar veel te kwetsbaar voor zijn.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij een actie met zo'n groot gevolg mag wat mij betreft weer de aloude sanctie stop and go van stal komen.
Sowieso, 5 seconden tijdsstraf, dat is niets. Er zullen zat races zijn dat Hamilton met zo'n straf nog steeds met twee vingers in de neus eerste of tweede wordt (achter zijn teamgenoot). Dan loont het dus gewoon om iemand die je voorbij wil steken van de baan te rossen.
wat maakt dat uit, de straf moet in verhouding staan, het kost Albon 18 punten en Lewis 6, dat klopt toch niet?quote:Op maandag 6 juli 2020 13:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iemand bewust van de baan rossen werkt in de Renault Clio Cup maar je begrijpt hopelijk zelf wel dat F1 wagens daar veel te kwetsbaar voor zijn.
Eerlijk ga je het nooit krijgen. Je kan ook moeilijk een "grid penalty" toepassen op de eind uitslag.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat maakt dat uit, de straf moet in verhouding staan, het kost Albon 18 punten en Lewis 6, dat klopt toch niet?
Volgens deze redenatie zouden we in Nederland de doodstraf in moeten voeren.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat maakt dat uit, de straf moet in verhouding staan, het kost Albon 18 punten en Lewis 6, dat klopt toch niet?
ik vond het persoonlijk helemaal niets en ook al zit er opzet bij zelfs dan niet maar een drive through vind ik dan toch wel een betere straf dan 5 of 10 seconden.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Eerlijk ga je het nooit krijgen. Je kan ook moeilijk een "grid penalty" toepassen op de eind uitslag.
En afhankelijk van het verloop van de race en het moment waarop het incident gebeurd kunnen tijd straffen heel verschillende uitpakken.
Als dit aan het begin van de race was gebeurd en er waren geen SC's geweest dan had Lewis zelfs met een 10sec penalty makkelijk 2de geworden. Had er echter een SC in de laatste ronde gekomen dan had Lewis wellicht wel 5 posities kunnen verliezen met een 5 sec penalty.
Ik zie eigenlijk geen alternatief.
Je weet natuurlijk nooit of Albon ook motorische problemen had gehad als hij wel langs HAM was gegaan.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat maakt dat uit, de straf moet in verhouding staan, het kost Albon 18 punten en Lewis 6, dat klopt toch niet?
Ah op die manier. Volgens mij hebben ze bij MotoGP ook iets als een "long lap penalty" waarbij de coureur een stukje extra moet rijden. Zou een optie kunnen zijnquote:Op maandag 6 juli 2020 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het persoonlijk helemaal niets en ook al zit er opzet bij zelfs dan niet maar een drive trough vind ik dan toch wel een betere straf dan 5 of 10 seconden.
Horner gaf aan dat Albon gestopt is, er waren problemen en hij had kunnen finishen. Omdat het uitzichtloos was is hij gestopt.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit of Albon ook motorische problemen had gehad als hij wel langs HAM was gegaan.
uiteraard maar ik ga er even vanuit dat hij 2e had kunnen worden, dat was de positie waar het om gingquote:Op maandag 6 juli 2020 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit of Albon ook motorische problemen had gehad als hij wel langs HAM was gegaan.
Ah wist ik nog niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:18 schreef XL het volgende:
[..]
Horner gaf aan dat Albon gestopt is, er waren problemen en hij had kunnen finishen. Omdat het uitzichtloos was is hij gestopt.
Dat hoeft toch ook niet? Het duurt toch altijd even voordat zo'n beslissing valt. Zij hebben veel meer data dan wij hier thuis.... maar basic dingen als gas bij en remmen kan de wedstrijdleiding gewoon zien hoor. Video van de onboard ( het stuur) en je hoort het ook heel duidelijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Stewards hebben tijdens de race echt niet real time toegang tot de telemetrie van Mercedes. En waarom zou Hamilton in godsnaam bewust tegen Albon aanrijden en een DNF riskeren? Het is de eerste race van het seizoen, niet Jerez 1997.
Met alle respect maar ik denk dat jij de beelden beter nog eens terug kunt kijken als je denkt dat Hamilton bewust Albon eraf gereden heeft.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Het duurt toch altijd even voordat zo'n beslissing valt. Zij hebben veel meer data dan wij hier thuis.... maar basic dingen als gas bij en remmen kan de wedstrijdleiding gewoon zien hoor. Video van de onboard ( het stuur) en je hoort het ook heel duidelijk.
Kijk maar eens terug.
Dat heb ik gedaan. Hij geeft gewoon gas terwijl hij had moeten liften. Stuur staat ook nog lang niet full lock. Rosberg kreeg hier ook terecht een douw voor toen hij het een keer bij Max uitvoerde, al was die wel veel duidelijker.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik denk dat jij de beelden beter nog eens terug kunt kijken als je denkt dat Hamilton bewust Albon eraf gereden heeft.
Waarom moet het "bewust" zijn?quote:Op maandag 6 juli 2020 14:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik denk dat jij de beelden beter nog eens terug kunt kijken als je denkt dat Hamilton bewust Albon eraf gereden heeft.
Dat is het standpunt wat gebruiker Donderkonijn heeft ingenomen in deze discussie.quote:
reken er maar niet opquote:Op maandag 6 juli 2020 14:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zal toch wat zijn als Hamilton nog wat strafpunten erbij krijgt en een race niet mag starten.
hij kreeg 2 strafpunten vanwege het niet verminderen van snelheid bij geel tijdens kwali en 5 strafpunten voor het incident met Albon. bij 12 strafpunten krijgt ie een ban.
Schumacher heeft al een superlicentie, Shwartzman heeft genoeg punten voor een superlicentie en Zhou moet dit jaar in de top vijf finishen om in aanmerking te komen voor een superlicentie.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Alonso hoef ik niet meer te zien. Ik heb liever dat ze Zhou de kans gunnen.
Raikkonen is ook wel aan zijn laatste jaar bezig denk ik, die heeft geen zin om een heel jaar achteraan te rijden. Het zou me niet verbazen als volgend jaar Alfa met twee nieuwe coureurs aan de start staat. Schwarzman hoop ik en ik vrees ook dat ze Schumacher een kans gaan geven. Al kan die er echt helemaal niets van
Geen idee of die al kans maken op een superlicentie overigens
Hij kreeg er 2 voor het incident met Albon en had er nog 3 van vorig jaar staan. Dat maakt 7 strafpunten.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zal toch wat zijn als Hamilton nog wat strafpunten erbij krijgt en een race niet mag starten.
hij kreeg 2 strafpunten vanwege het niet verminderen van snelheid bij geel tijdens kwali en 5 strafpunten voor het incident met Albon. bij 12 strafpunten krijgt ie een ban.
Wij van WC-eend...quote:Op maandag 6 juli 2020 14:23 schreef opreis het volgende:
https://www.skysports.com(...)an-gp-driver-ratings
Lewis een 7.5. Ik kan me daar dus niet in vinden.
Beide laps in Q3 een fout. En ook nog causing a collision tijdens de race.
4de finishen in een auto die makkelijk eerste kan worden.
Lijkt me een 5 maximaal.
Eerst de binnenkant verdedigen, daarna de buitenkant willen hebben. Zo werkt dat niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Hij geeft gewoon gas terwijl hij had moeten liften. Stuur staat ook nog lang niet full lock. Rosberg kreeg hier ook terecht een douw voor toen hij het een keer bij Max uitvoerde, al was die wel veel duidelijker.
Ja dit dus. Naast een stuur ook pedalen in een auto @bianconeriquote:Op maandag 6 juli 2020 15:55 schreef opreis het volgende:
Geeft op zich wel een inzicht in waarom de penalty van Hamilton terecht is.
nvmquote:Op maandag 6 juli 2020 15:55 schreef opreis het volgende:
Geeft op zich wel een inzicht in waarom de penalty van Hamilton terecht is.
Op basis waarvan zeg je dat Chev? Heb je beelden met telemetrie?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij geeft pas gas vlak na dat contact, niet bij de apex.
laat maarquote:Op maandag 6 juli 2020 16:21 schreef opreis het volgende:
[..]
Op basis waarvan zeg je dat Chev? Heb je beelden met telemetrie?
je hoort duidelijk dat hij daar voor al gas geeft, niet vol, maar hij geeft gas.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij geeft pas gas vlak na dat contact, niet bij de apex.
Klopt, foutje van mij.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je hoort duidelijk dat hij daar voor al gas geeft, niet vol, maar hij geeft gas.
ja dat maakt het wel duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2020 15:55 schreef opreis het volgende:
Geeft op zich wel een inzicht in waarom de penalty van Hamilton terecht is.
Ik erger me al jaren aan de regie. Zowel tijdens kwalificatie als tijdens de race. Gelukkig zijn er dit jaar geen fans of partners waar ze op kunnen inzoomen tijdens een inhaalactie oid.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:11 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand zich trouwens ook geergerd aan de regie? Na de eerste SC zat Lewis een flink aantal ronde binnen een seconde van Bottas in een gevecht om P1. Maar in plaats van dat te laten zien keken we naar Norris, Leclerc en Sainz die elkaar nauwelijks onder druk zette.
Allereerst moet het een GIF zijn en geen MP4quote:Op maandag 6 juli 2020 17:54 schreef opreis het volgende:
Hoe plaats ik een gif?
https://imgur.com/a/AXO0pIh
Kan je zelf ook, voor "mp4" te vervangen voor gifv.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:06 schreef Starflyer het volgende:
Dit is de directe link. Misschien dat een mod deze kan embedden?
https://i.imgur.com/IM6Zr4O.mp4
Thanks baas.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je zelf ook, voor "mp4" te vervangen voor gifv.
Wat een onzin. De regels.... Zeker in dit geval slaat het nergens op omdat alle schuld bij Albon ligt. En 5 seconden is juist de straf die bij die regel hoort.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het zou wat worden als stewards de regels niet zouden volgen.
Overigens bleek in mijn ogen met de 5 seconden al enige coulance. Iemand op deze manier een podium ontzeggen zou eerder de richting van 20sec moeten gaan. Zeker als de dader in het hele weekend de grens al een paar keer heeft overschreden.
De regel is de regel.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Grappig, het is onzin maar het klopt wel?
Ik vond het terecht. hij tikte Albon erf, die er al ruimschoots voor lag.
Niet dat ik het een handige manouvre van Albon vond.
Albon neemt zelf een idiote actie.Dus Albon doet het zichzelf aan. Dus terecht dat Albon punten kwijt raakt. Hamilton raakt door de actie van Albon zijn 2e plek kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat maakt dat uit, de straf moet in verhouding staan, het kost Albon 18 punten en Lewis 6, dat klopt toch niet?
Die Hamilton haat wordt wel erg obvious.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:40 schreef Kyran het volgende:
Hamilton gewoon zijn ideale lijn bleef rijden
Letterlijk niets in dat filmpje laat zien waarom Hamilton een penalty zou verdienen.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:55 schreef opreis het volgende:
Geeft op zich wel een inzicht in waarom de penalty van Hamilton terecht is.
Okquote:Op maandag 6 juli 2020 20:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En 5 seconden is juist de straf die bij die regel hoort.
Hamilton heeft het hele weekend niets overtreden.
[..]
Het is geen haat, dit is begin van het einde voor wereld kampioen Lewis.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die Hamilton haat wordt wel erg obvious.
Ideale lijn? Terwijl Hamilton op een hele slechte lijn zit.
Dotje gas teveel op harde banden... moet die toch weten.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Letterlijk niets in dat filmpje laat zien waarom Hamilton een penalty zou verdienen.
Je ziet overduidelijk dat Albon voor de bocht niet voorbij Hamilton is.
Je ziet overduidelijk dat Hamilton gewoon naar rechts stuurt.
En dat dotje gas? Hou op zeg.
Met name in het eerste deel van de race, de laatste ronden waren de incidenten ook niet bij te houden, laat staan de actie op de baan.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:11 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand zich trouwens ook geergerd aan de regie? Na de eerste SC zat Lewis een flink aantal ronde binnen een seconde van Bottas in een gevecht om P1. Maar in plaats van dat te laten zien keken we naar Norris, Leclerc en Sainz die elkaar nauwelijks onder druk zette.
Trolquote:Op maandag 6 juli 2020 20:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin. De regels.... Zeker in dit geval slaat het nergens op omdat alle schuld bij Albon ligt. En 5 seconden is juist de straf die bij die regel hoort.
Hamilton heeft het hele weekend niets overtreden.
[..]
De regel is de regel.
Maar daarom ligt alle schuld nog wel bij Albon. Dus het is gewoon onzin dat Hamilton voor een domme actie van een ander een straf moet krijgen.
[..]
Albon neemt zelf een idiote actie.Dus Albon doet het zichzelf aan. Dus terecht dat Albon punten kwijt raakt. Hamilton raakt door de actie van Albon zijn 2e plek kwijt.
En er worden altijd dan 5 seconden gegeven, dus je punt?
waar begrijp jij wel wat van, verzekeringen?quote:Op maandag 6 juli 2020 20:22 schreef bianconeri het volgende:
Albon neemt zelf een idiote actie.Dus Albon doet het zichzelf aan. Dus terecht dat Albon punten kwijt raakt. Hamilton raakt door de actie van Albon zijn 2e plek kwijt.
En er worden altijd dan 5 seconden gegeven, dus je punt?
Is dit photoshop?quote:
Nee, paint.quote:
Ik denk dat Hamilton zich niet realiseerde hoeveel meer grip Albon had op zijn banden en dat Lewis dus niet verwachtte dat Albon in de buitenbocht naast hem kon blijven rijden en zelfs driekwart voor hem uit zou komen bij de exit. Normaal gesproken kun je niet buitenom inhalen, op gelijkwaardige banden. Uiteindelijk kwamen ze in de exit van de bocht dus op hetzelfde stukje asfalt uit met twee verliezers als gevolg. Racing incident.quote:Op maandag 6 juli 2020 21:18 schreef aesop het volgende:
Ik denk dat Hamilton verwachtte dat Albon wel zou liften en dat ie m daarom liet staan.
Niet liften onder geel. Dat kan je toch niet ontkennen?quote:Op maandag 6 juli 2020 20:22 schreef bianconeri het volgende:
Hamilton heeft het hele weekend niets overtreden.
Laat die troll toch eens joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet liften onder geel. Dat kan je toch niet ontkennen?
nu Ferrari niks meer is is meneertje gewoon aan het trollen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laat die troll toch eens joh.
Het enige wat ie doet is kijken of er iets controversieel gebeurt om dan de feiten om te draaien en daarover te "discussieren". En iedereen hier maar happen
Die wordt gewoon door de crew ingelicht hoe de andere rijders er voorstaan, zeker van het grootst concurrerende team met een coureur die razendsnel dichterbij komt. Nee, geen sterke opmerking dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton zich niet realiseerde hoeveel meer grip Albon had op zijn banden en dat Lewis dus niet verwachtte dat Albon in de buitenbocht naast hem kon blijven rijden en zelfs driekwart voor hem uit zou komen bij de exit.
Gelukkig zit ik niet op jouw goedkeuring te wachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die wordt gewoon door de crew ingelicht hoe de andere rijders er voorstaan, zeker van het grootst concurrerende team met een coureur die razendsnel dichterbij komt. Nee, geen sterke opmerking dit.
Ik vond het ook erg mild, 10 seconden had meer justified gevoeld. Maar die 5 seconden maakten de derde plek voor Norris wel epischer.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:24 schreef Fer het volgende:
Met 5 seconden kwam Hamilton goed weg hoor. Hij is er inmiddels wel meester in, op zo’n manier het contact opzoeken, zonder dat hij de schuld krijgt.
Als het dan een keer mis gaat, mogen ze hem best aanpakken.
"Lewis, Albon is behind you, he's on fresh softs".quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die wordt gewoon door de crew ingelicht hoe de andere rijders er voorstaan, zeker van het grootst concurrerende team met een coureur die razendsnel dichterbij komt. Nee, geen sterke opmerking dit.
Ongetwijfeld niet maar dat maakt je opmerking er niet minder zwak door.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet op jouw goedkeuring te wachten.
Verrast worden door de hoeveelheid grip van een vers setje softs terwijl je kort na de herstart zelf op oudere hards rijdt, lolquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Al weet je wel welke banden onder een andere auto zitten, je kan nog steeds verrast worden door de hoeveelheid grip en het feit dat je buitenom voorbij gereden wordt.
Uiteraard. Maar dan kun je nog steeds liften om een botsing te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet op jouw goedkeuring te wachten.
Al weet je wel welke banden onder een andere auto zitten, je kan nog steeds verrast worden door de hoeveelheid grip en het feit dat je buitenom voorbij gereden wordt.
Doe jij in je onmetelijke wijsheid maar eens even uit de doeken hoe de wereld in elkaar zit zodat we deze discussie kunnen sluiten. Lewis is voor de lol tegen Albon aangereden?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Verrast worden door de hoeveelheid grip van een vers setje softs terwijl je kort na de herstart zelf op oudere hards rijdt, lol
Ik zal niet stellen dat Lewis voor de lol tegen Albon aangeraden is. Wel dat hij beter moet weten en waarschijnlijk ook beter wist plus dat hij allang door zijn team ingelicht is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Doe jij in je onmetelijke wijsheid maar eens even uit de doeken hoe de wereld in elkaar zit zodat we deze discussie kunnen sluiten. Lewis is voor de lol tegen Albon aangereden?
Zeker als je ziet hoe snel Albon hem eruit remt. Hij verdedigt de binnenkant -> dan buitenkant vrij houden. Simpele regel die er al heel lang is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan kun je nog steeds liften om een botsing te voorkomen.
Jep, nog vijf te gaan toch? Alhoewel hij er over drie weken ook weer één kwijt is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
1 ding weet ik wel: Hamilton heeft inmiddels voldoende strafpunten om de komende races wat voorzichtiger te gaan rijden.
2x in 2 opeenvolgende wedstrijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik zal niet stellen dat Lewis voor de lol tegen Albon aangeraden is. Wel dat hij beter moet weten en waarschijnlijk ook beter wist plus dat hij allang door zijn team ingelicht is.
Ook niet echt de eerste keer dat het voorkomt bij meneer dus hij zal bewust de risico's nemen. Net zoals overigens Verstappen die grens ook vaak zat opzoekt.
Uiteraard maar dat betekent niet dat hij niet van tevoren door zijn crew is ingelicht over de banden waar Albon op rijdt en hoe rap hij dichterbij komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
2x in 2 opeenvolgende wedstrijden.
En je hoeft Lewis echt niet uit te leggen hoe banden werken hoorDie is echt niet voor de lol 6x WK.
Er zat nog een race tussenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
2x in 2 opeenvolgende wedstrijden.
En je hoeft Lewis echt niet uit te leggen hoe banden werken hoorDie is echt niet voor de lol 6x WK.
Ah crap ja natuurlijkquote:
De rest blijft staan tot november.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jep, nog vijf te gaan toch? Alhoewel hij er over drie weken ook weer één kwijt is.
Albon lag ervoor... punt.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin. De regels.... Zeker in dit geval slaat het nergens op omdat alle schuld bij Albon ligt. En 5 seconden is juist de straf die bij die regel hoort.
Hamilton heeft het hele weekend niets overtreden.
[..]
De regel is de regel.
Maar daarom ligt alle schuld nog wel bij Albon. Dus het is gewoon onzin dat Hamilton voor een domme actie van een ander een straf moet krijgen.
[..]
Albon neemt zelf een idiote actie.Dus Albon doet het zichzelf aan. Dus terecht dat Albon punten kwijt raakt. Hamilton raakt door de actie van Albon zijn 2e plek kwijt.
En er worden altijd dan 5 seconden gegeven, dus je punt?
Weet je helemaal niet. Lewis was zelfs verbaasd over de compound banden die hij zelf gemonteerd kreeg tijdens zijn pitstop. Daar was hij kennelijk ook niet van op de hoogte.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat betekent niet dat hij niet van tevoren door zijn crew is ingelicht over de banden waar Albon op rijdt en hoe rap hij dichterbij komt.
Dit kan natuurlijk niet eens een discussie zijn.
Je kunt ook niet, als je op gelijke hoogte met een andere auto de bocht in gaat, insturen op je nieuwe zachte banden alsof de auto aan de binnenkant niet bestaat en dan verbaasd zijn dat je elkaar raakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Albon lag ervoor... punt.
Je kunt niet simpelweg ongestraft door een auto heen rijden die voor je ligt.
Doet niet ter zake. Hij rijdt al ronden lang op banden en heeft het grip niveau prima door.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Weet je helemaal niet. Lewis was zelfs verbaasd over de compound banden die hij zelf gemonteerd kreeg tijdens zijn pitstop. Daar was hij kennelijk ook niet van op de hoogte.
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Doet niet ter zake. Hij rijdt al ronden lang op banden en heeft het grip niveau prima door.
Vervolgens komt Albon en remt hem er vet uit zonder van de baan te vliegen -> die heeft dus véél meer grip. Dan weet Lewis meteen dat hij het nooit gaat halen voor Albon de bocht uit te komen en door hem (weer) te pootje haken is hij gewoon een slechte verliezer.
Je moet het eens omdraaien; dezelfde coureur moet Lewis eens 2x pootje haken terwijl hij op P2 rijdt en hij minstens 18 punten per wedstrijd verliest. Dan gaat de hele MB pitbox door het dak
Wat lul je nou weer allemaal onzin.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Weet je helemaal niet. Lewis was zelfs verbaasd over de compound banden die hij zelf gemonteerd kreeg tijdens zijn pitstop. Daar was hij kennelijk ook niet van op de hoogte.
Wij hebben thuis voor de televisie een perfect overzicht van wie wat doet, in de auto is dat anders.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?
Wat moet jij nou weer dan? Het lijkt hier wel het speelkwartier op de basisschool.quote:
Pas maar op dat je niet binnen 50meter komt dan hequote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dan? Het lijkt hier wel het speelkwartier op de basisschool.
In jouw belevingswereld zal dit vast een rake oneliner zijn waar ik wakker van moet liggen maar ik kan je niet volgen. Succes ermee verder.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet binnen 50meter komt dan he
ik inmiddels ook, dat maken de beelden wel duidelijk maar daar moet je verder niet zoveel achter zoeken. Hij is het niet zo gewend om ingehaald te worden, was gewoon een reactie maar niet de juiste.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?
Ik zie het meer als: ik ben de grote Hamilton. Iedereen moet een mondkapje dragen maar ik niet! En iedereen moet aan de kant voor mij!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?
Ik denk niet dat Lewis het expres heeft gedaan, die wil geen collissie met kans op eigen uitvallen. Het is eerder dat Hamilton gewoon vaak net te kort komt in zulke race situaties. Ergens begrijpelijk als je zelden in zulke situaties komt maar mss zit dat er bij hem sws wat minder in.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton zich niet realiseerde hoeveel meer grip Albon had op zijn banden en dat Lewis dus niet verwachtte dat Albon in de buitenbocht naast hem kon blijven rijden en zelfs driekwart voor hem uit zou komen bij de exit. Normaal gesproken kun je niet buitenom inhalen, op gelijkwaardige banden. Uiteindelijk kwamen ze in de exit van de bocht dus op hetzelfde stukje asfalt uit met twee verliezers als gevolg. Racing incident.
Al die complottheorieën over dat Lewis dit expres gedaan zou hebben slaan nergens op. Daar zijn F1 auto's veel te kwetsbaar voor. Ik hoop niet dat mensen werkelijk geloven dat Lewis zo bang is voor Alex Albon dat hij hem uit de race wil rijden als ware het Jerez '97.
Voelt het goed, als Hamilton zo zou denken?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: ik ben de grote Hamilton. Iedereen moet een mondkapje dragen maar ik niet! En iedereen moet aan de kant voor mij!
Ik vermoed dat hij verwacht had dat Albon wel voor hem week.
Is het al afkraken als je zegt dat iemand (Albon, in dit geval) een toffe actie maakte, maar gewoon iets te enthousiast? Ik zie toch weinig mensen Albon afkraken, ik zie meer negatieve reacties over de move van Hamilton (voor zover je het een move kunt noemen) dan over wat Albon deed.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis het expres heeft gedaan, die wil geen collissie met kans op eigen uitvallen. Het is eerder dat Hamilton gewoon vaak net te kort komt in zulke race situaties. Ergens begrijpelijk als je zelden in zulke situaties komt maar mss zit dat er bij hem sws wat minder in.
Albon vind ik wel talent tonen in het racen, zuur dat ie niet beloond wordt.
En helemaal gaar dat het voor veel kijkers zo normaal is geworden dat er haast geen echt racen meer plaats vindt dat zodra er lekker geraced wordt ze de gene die de mooie actief maakt afserveren met kul argumenten als dat Lewis 'gewoon' 'de racelijn' rijdt.
Veel mooie acties eindigen heel snel in tranen tegenwoordig omdat men niet meer goed close duels kan uitvoeren. Deels omdat racecraft coureurs afgenomen is, deels door de brede auto's, grotendeels omdat coureurs ook bijna niets meer naast en achter hun zien net halo en waardeloze spiegels.
Te vaak dat bv Max geweldig in een gat duikt en de ander (Bottas toen keer bv) gewoon instuurt op 'm alsof ie er niet zit.
Normaal als je iemand raced kijk je bij aanremmen bocht echt wel of iemand 'm er niet naast zet maar nu rijden ze vaak als blinde kippen rond met tunnelvisie op de standaard lijn voor ze.
Dat is al jammer, maar vooral stom dat dan de coureurs die de mooie actie maken afgekraakt worden.
Dit ja. Ik vond het een race incident. Anderen vinden het een fout van Hamilton, dat kan eventueel nog. Maar als je de mening hebt dat Hamilton totaal idioot bezig was bij die actie laat je alleen maar zien hoe bevooroordeeld je bent. 100% zeker dat die mensen een andere mening hadden gehad als het Verstappen was ipv Hamiltonquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het al afkraken als je zegt dat iemand (Albon, in dit geval) een toffe actie maakte, maar gewoon iets te enthousiast? Ik zie toch weinig mensen Albon afkraken, ik zie meer negatieve reacties over de move van Hamilton (voor zover je het een move kunt noemen) dan over wat Albon deed.
Het was gewoon lekker racen en het pakte voor Albon verkeerd uit. Helaas, pindakaas. Volgende keer gewoon weer ballen tonen en het misschien iets handiger proberen, Hamilton hoeft zich ook niet zomaar gewonnen te geven natuurlijk.
Dat sowieso, maar goed, de gemiddelde Britse fan zal het vooral een fout van Albon vinden en de gemiddelde Thaise fan vooral een fout van Hamilton, een beetje bias is geen land vreemdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Ik vond het een race incident. Anderen vinden het een fout van Hamilton, dat kan eventueel nog. Maar als je de mening hebt dat Hamilton totaal idioot bezig was bij die actie laat je alleen maar zien hoe bevooroordeeld je bent. 100% zeker dat die mensen een andere mening hadden gehad als het Verstappen was ipv Hamilton
Dat zegt hij nergens..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:00 schreef Newone82 het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)-nu-een-stuk-kleiner
Max acht kans ook nihil op WK. Gelukkig maar.
In dit geval waren de Engelse commentatoren juist meteen duidelijk dat het een fout van Hamilton wasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed, de gemiddelde Britse fan zal het vooral een fout van Albon vinden en de gemiddelde Thaise fan vooral een fout van Hamilton, een beetje bias is geen land vreemd
Daarom had ik 'in Engeland' ook gewijzigd voor 'de gemiddelde Brit' jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In dit geval waren de Engelse commentatoren juist meteen duidelijk dat het een fout van Hamilton was
Maar goed, dat is niet “de gemiddelde Brit” uiteraard.
Hij/zij leest graag hoe RBR een enorm faalteam is en hoe het kampioenschap sinds afgelopen zaterdagmiddag al over is.quote:
Zegt de persoon die begon te juichen toen de auto van Verstappen het opgaf.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Ik vond het een race incident. Anderen vinden het een fout van Hamilton, dat kan eventueel nog. Maar als je de mening hebt dat Hamilton totaal idioot bezig was bij die actie laat je alleen maar zien hoe bevooroordeeld je bent. 100% zeker dat die mensen een andere mening hadden gehad als het Verstappen was ipv Hamilton
Dat is hier niet het geval, dus wordt de corner exit belangrijk.quote:If the driver going around the outside is already more than half a car length ahead by the apex, they are entitled to cut in to the inside along the racing line.
Albon zat er op de exit voor en dus zou Hamilton hem de ruimte moeten geven.quote:If the driver going around the outside is not sufficiently far ahead to take the racing line on apex, they can continue on an outside line. In this case, a potential dispute arises at corner exit.
The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit.
If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.
Moet je voor de gein eens op de autosport.com forums kijken. Heel topic vol discussies (14 pagina's inmiddels) over de botsing en hoe oneerlijk het tegenover Lewis isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed, de gemiddelde Britse fan zal het vooral een fout van Albon vinden en de gemiddelde Thaise fan vooral een fout van Hamilton, een beetje bias is geen land vreemd
Jachen ja, niet juichen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zegt de persoon die begon te juichen toen de auto van Verstappen het opgaf.
Als het niet Ham was geweest maar Max, dan had je voor een ergere straf gepleit.
Begin van het einde?quote:Op maandag 6 juli 2020 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is geen haat, dit is begin van het einde voor wereld kampioen Lewis.
En daar heeft die het moeilijk mee, gelukkig weten stuwards daar mee om te gaan. En handelen zij volgens het regelement. Niemand heeft daar special Privileges, ook Hamilton niet.
Van F1 meer dan jij dat doet in elk geval.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar begrijp jij wel wat van, verzekeringen?
Die had anders dezelfde misselijkmakende truucjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:23 schreef PzKpfw het volgende:
Onvoorstelbaar dat zo'n flapdrol op het punt staat op gelijke hoogte te komen met Schumacher
je moet eerst eens leren lezen ipv jouw meninkje maar te blijven verkondigen en dan denken dat je gelijk hebt omdat niemand meer reageert, het laatste woord hebben betekent niet zoveel hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Begin van het einde?
Hij heeft gewoon de beste auto, is de beste coureur.
RBR zou geen speciale privileges moeten krijgen bedoel je, op het thuis circuit.
[..]
Van F1 meer dan jij dat doet in elk geval.
Heel leuk en aardig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:10 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb de regels die ik hanteer maar weer eens opgezocht.
Ik pretendeer niet dat dit de regels zijn die de stewards hanteren, maar vaak is de beslissing van de stewards in overeenstemming met deze regels.
Om dus objectief te kunnen beoordelen of de straf terecht is hanteer ik deze regels bij gebrek aan beter.
Op basis van deze regels is de straf voor Hamilton terecht.
[..]
Dat is hier niet het geval, dus wordt de corner exit belangrijk.
[..]
Albon zat er op de exit voor en dus zou Hamilton hem de ruimte moeten geven.
Uit de Rules of Racing
Dan had hij dus moeten liften om geen botsing te veroorzaken. Dat deed hij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig.
Maar dit is het punt helemaal niet.
Ja Hamilton lag bij exit achter en ja dan is hij degene die Albon aantikt. Helemaal leuk.
Heel strikt gezien kan je dan Hamilton een straf geven.
Kijk je echter naar de hele situatie dan ligt overduidelijk de schuld bij Albon.
Hamilton kan op dat moment niet uitwijken. Hamilton kan Albon niet nog meer ruimte geven.
Albon komt als laatste de bocht in en weet dat Hamilton wijder gaat uitkomen.
Albon moet zijn brein eens leren gebruiken. Dat hij dan omdat hij veel meer grip heeft eerder uit de exit komt zegt qua schuld helemaal niets. Als je heel blind naar de regels kijkt heel misschien.
Al kun je nooit zeggen dat Hamilton niet genoeg ruimte liet, want hij kon niet meer ruimte laten dan hij deed.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat sommige mensen niet lijken te begrijpen is dat Hamilton met een bepaald momentum in de bocht aankomt en vervolgens op zijn oude harde banden al het asfalt aan de buitenkant nodig heeft om de bocht door te komen. Hij kan nergens heen. Mensen zien aan de rechterkant van Hamilton een hoop asfalt liggen maar hij kan daar met geen mogelijkheid gebruik van maken. Albon blijft heel optimistisch aan de buitenkant rijden maar dan kom je elkaar onvermijdelijk tegen bij de exit. Probeer zelf eens een racing game te spelen, misschien snap je dan beter hoe autoracen werkt.
Waarom denk jij dat de theorie van LN niet klopt? Hij neemt de bocht met een bepaald snelheid en om tijdens de bocht af te remmen, is toch knap listigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]ik was in eerste instantie ook die mening toegedaan maar na het paar keer zien van de beelden en uitleg heb ik die toch aangepast, Hamilton gaat hier gewoon in de fout en is terecht bestraft al vind ik die straf dan weer te weinig gezien het verneuken van andermans race maar goed het zij zo, gelukkig mogen ze aankomend weekend weer.
Dat neemt niet weg dat Hamilton verantwoordelijk is voor de botsing. Je kan het niet bij Albon neerleggen dat Hamilton de bocht niet kan houden om Albon de ruimte te geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de theorie van LN niet klopt? Hij neemt de bocht met een bepaald snelheid en om tijdens de bocht af te remmen, is toch knap listig
Hamilton heeft 2 pedalen in zn cockpit waar hij zn snelheid mee kan aanpassen. Hoe meer snelheid, hoe meer ruimte hij nodig heeft op de baan. Hoe minder snelheid des te scherper kan hij de bocht nemen. De crux is dat Lewis halverwege wat gas bij heeft gegeven waardoor hij meer ruimte nodig had en daardoor geen ruimte voor Albon meer over kon laten. Als hij geen gas bij had gegeven dan had hij meer ruimte over kunnen laten en had er geen botsing geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de theorie van LN niet klopt? Hij neemt de bocht met een bepaald snelheid en om tijdens de bocht af te remmen, is toch knap listig
Nee. Precies zoals al 100x gezegd is Hamilton kan niet in 1x een heel andere lijn nemen of vol op de rem gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat Hamilton verantwoordelijk is voor de botsing. Je kan het niet bij Albon neerleggen dat Hamilton de bocht niet kan houden om Albon de ruimte te geven.
Zelfde als boven. Je kunt van Hamilton niet verwachten dat hij gaat remmen voor de bocht om Albon langs te laten. Albon ligt er nog gewoon achter daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Hamilton heeft 2 pedalen in zn cockpit waar hij zn snelheid mee kan aanpassen. Hoe meer snelheid, hoe meer ruimte hij nodig heeft op de baan. Hoe minder snelheid des te scherper kan hij de bocht nemen. De crux is dat Lewis halverwege wat gas bij heeft gegeven waardoor hij meer ruimte nodig had en daardoor geen ruimte voor Albon meer over kon laten. Als hij geen gas bij had gegeven dan had hij meer ruimte over kunnen laten en had er geen botsing geweest.
Zoals ook al 100 keer gezegd, maakt het niet uit of hij er wat aan kon doen. Hij zat er achter op de apex en erachter bij het uitkomen van de bocht. Dan is hij dus verantwoordelijk voor het ongeluk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee. Precies zoals al 100x gezegd is Hamilton kan niet in 1x een heel andere lijn nemen of vol op de rem gaan.
Hij zit op die lijn en zal zowel door de lijn als door de banden en snelheid altijd wijd uitkomen.
Dat mensen denken dat Hamilton ineens binnen-binnen zou kunnen gaan is gekkenwerk, alsof hij in een wendbare kleine wagen zit ofzo.
Albon zat nog best achter Hamilton bij ingaan van de bocht en moet dus ook best snappen dat Hamilton een wijde exit zal hebben. Dus of je moet echt wijd ingaan en naar binnen gaan snijden of je moet een veel snellere exit hebben en er voor zitten voor Hamilton er uit komt. Maar daar zat Albon gewoon te ver weg nog voor.
Albon schatte het gewoon compleet verkeerd in.
[..]
Zelfde als boven. Je kunt van Hamilton niet verwachten dat hij gaat remmen voor de bocht om Albon langs te laten. Albon ligt er nog gewoon achter daar.
Dat beetje gas van Hamilton doet het hem niet (je hoort dat Hamilton praktisch niets bij geeft).
Dat gas wat Hamilton geeft helpt hem juist om weer recht te gaan wat moet helpen verder te gaan.
De fout ligt dus gewoon bij de noob Albon.
Heel simpel: Hamilton gaat (vroeg) op het gas om te proberen voor Albon te komen, die al te ver voor ligt, betere banden heeft en sneller is. De analyse van die Italiaan is hier gepost, en daarin wordt het duidelijk uitgelegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat sommige mensen niet lijken te begrijpen is dat Hamilton met een bepaald momentum in de bocht aankomt en vervolgens op zijn oude harde banden al het asfalt aan de buitenkant nodig heeft om de bocht door te komen. Hij kan nergens heen. Mensen zien aan de rechterkant van Hamilton een hoop asfalt liggen maar hij kan daar met geen mogelijkheid gebruik van maken. Albon blijft heel optimistisch aan de buitenkant rijden maar dan kom je elkaar onvermijdelijk tegen bij de exit. Probeer zelf eens een racing game te spelen, misschien snap je dan beter hoe autoracen werkt.
Vast welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:29 schreef Sabata het volgende:
Geen idee , ik weet niet eens of de steyermark zijn eigen volkslied heeft
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Tomaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Wat een baasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Omdat hij daar in het verleden al zo vaak mee weg gekomen is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?
Sowquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Denk het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:15 schreef F1gamer het volgende:
Wordt er dit weekend weer het Oostenrijkse volkslied gespeeld voor de start van de race?
Blijkbaar ook voor meerdere jaren. Dat geld dat ze op ric besparen gaat er gelijk weer uit zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Alonso is publicitair wel meer waard dan Ricciardo dus in dat opzicht gaan ze er wel op vooruit, alleen van hem zelf begrijp ik het niet, ook volgend jaar gaan ze geen potten breken en de kans dat ze dat in 2022 wel gaan doen is natuurlijk ook heel klein.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Blijkbaar ook voor meerdere jaren. Dat geld dat ze op ric besparen gaat er gelijk weer uit zo.
Mja, al moet hij nu ook de Spaanse markt delen met Sainz bij Ferrari.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso is publicitair wel meer waard dan Ricciardo dus in dat opzicht gaan ze er wel op vooruit, alleen van hem zelf begrijp ik het niet, ook volgend jaar gaan ze geen potten breken en de kans dat ze dat in 2022 wel gaan doen is natuurlijk ook heel klein.
Spaanse pers meldt dat het voor 2021 -2023 is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Blijkbaar ook voor meerdere jaren. Dat geld dat ze op ric besparen gaat er gelijk weer uit zo.
Hij hoopt natuurlijk van wel, nu de technische regels een jaar zijn uitgesteld maar de budgetcap niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso is publicitair wel meer waard dan Ricciardo dus in dat opzicht gaan ze er wel op vooruit, alleen van hem zelf begrijp ik het niet, ook volgend jaar gaan ze geen potten breken en de kans dat ze dat in 2022 wel gaan doen is natuurlijk ook heel klein.
het zou me echt verbazen als het geen zilveren, blauwe of rode auto wordt die dat tijdperk weer gaat bepalen, maar ik laat me graag verrassenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk van wel, nu de technische regels een jaar zijn uitgesteld maar de budgetcap niet.
Theoretisch zou iedereen dus voor de onwikkeling voor 2022 een gelijk budget hebben.
Er is gewoon niet echt een ander stoeltje beschikbaar. bij Mercedes komt heel misschien Bottas vrij maar dan hebben ze Russel al, Mclaren heeft Norris en Ricciardio, RB heeft Max en daar zullen ze geen 2e eerste rijder naast willen, Ferrari heeft ingezet op Leclerc en Sainz.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso is publicitair wel meer waard dan Ricciardo dus in dat opzicht gaan ze er wel op vooruit, alleen van hem zelf begrijp ik het niet, ook volgend jaar gaan ze geen potten breken en de kans dat ze dat in 2022 wel gaan doen is natuurlijk ook heel klein.
Daarom zeg ik ook theoretischquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me echt verbazen als het geen zilveren, blauwe of rode auto wordt die dat tijdperk weer gaat bepalen, maar ik laat me graag verrassen
Ola Källenius, de grote baas van Mercedes, heeft al gezegd dat ze doorgaan met Hamilton en Bottas. Alleen als een van de twee niet verder zou willen komt er een plek vrij, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Er is gewoon niet echt een ander stoeltje beschikbaar. bij Mercedes komt heel misschien Bottas vrij maar dan hebben ze Russel al, Mclaren heeft Norris en Ricciardio, RB heeft Max en daar zullen ze geen 2e eerste rijder naast willen, Ferrari heeft ingezet op Leclerc en Sainz.
Racing point zou dan nog een optie zijn... en de rest is gewoon nog meer achterin het veld.
Zelfs als Bottas weg ging, dan had Mercedes Russel nog. Alonso zou dan ook dat stoeltje niet hebben gekregen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ola Källenius, de grote baas van Mercedes, heeft al gezegd dat ze doorgaan met Hamilton en Bottas. Alleen als een van de twee niet verder zou willen komt er een plek vrij, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
https://nl.motorsport.com(...)teri-bottas/4826831/
Ik denk idd dat Hamilton hier fout zit,hij kan de botsing voorkomen door te liften. Het is ook een kwestie van intimiderem. Bij Max ter jaar terug was dat nog duidelijker toen ie in China buitenom ging en Hamilton even een plotse stuurbeweging naar rechts maakt waardoor Max van de baan vloog omdat die een botsing probeerde te vermijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat hij daar in het verleden al zo vaak mee weg gekomen is.
Het zal vast niet expres gegaan zijn maar hij was zijn plek gewoon al kwijt. Laat geen wagenbreedte over en lift niet. Hij doet niks om een ongeluk te voorkomen.
Het is heel duidelijk te zien op de onboard.
Ook nu weer komt hij best goed weg. Pakt gewoon nog WK punten. Als de RB's niet waren uit gevallen heeft hij punten en RB had niks gehad. Hij laat die wagen gewoon bewust staan.
Dat heeft hij gewoon heel erg vaak gehad alleen sinds die actie van Max/Leclerc vorig jaar word er anders naar dit soort incidenten gekeken. Voorheen pakte de beslissing van de stewards heel vaak in zijn voordeel uit.
Gaat in ieder geval voldoende vuurwerk opleveren in het veld, en benieuwd hoe lang het duurt voor er wrijving ontstaat tussen Alonso en Ocon.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Misschien.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:15 schreef F1gamer het volgende:
Wordt er dit weekend weer het Oostenrijkse volkslied gespeeld voor de start van de race?
Hopelijk dan uitval beurt of 0 zero points voor beide Mercedessen. #hastag spannende kampioenschapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien.
Na afloop zeker, samen met het Nederlandse
Aha. Een "We hadden helemaal geen zin in die onzin maar durfden niet uit angst te worden afgebrand. Nu er meer zijn blijven staan durven wij dat ook"-geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef Marcoss het volgende:
Er wordt in ieder geval wel gespeculeerd wat er zondag voor de race gaat gebeuren
https://www.dailymail.co.(...)nee-second-race.html
https://www.gpfans.com/nl/artikelen/54056/horner-oorzaak-uitvalbeurt-verstappen-ontstond-door-probleem-met-vliegwiel/quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik las ergens dat ze het probleem bij RBR gelokaliseerd hadden en dat het in het vliegwiel zat oid. Kan het bericht alleen niet weer vinden...
Heb ik ook gelezen. Racingnews365 ofzo. Die het vast weer ve andere site hadden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik las ergens dat ze het probleem bij RBR gelokaliseerd hadden en dat het in het vliegwiel zat oid. Kan het bericht alleen niet weer vinden...
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Raikkonen had ook al een probleem met een vliegwiel.
Oh nee, dat was een vliegend wiel.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Raikkonen had ook al een probleem met een vliegwiel.
Oh nee, dat was een vliegend wiel.
Zet ff je router open zodat ik via je vpn kan kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zwakste onderdeel begeeft het meestal als eerste. voorheen werd Red Bull geplaagd door delen van de koppeling, nu dan het vliegwiel. ik begrijp dat dit besproken is in de tv uitzending van gisteravond op ServusTV. Helaas is de hele aflevering niet terug te zien zonder VPN als je zelf niet in Oostenrijk bent.
top werk, ik heb er vertrouwen in dat het zondag goed gaat komen.
Niet zo moeilijk doen johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet ff je router open zodat ik via je vpn kan kijken
Vliegwiel is niet echt elektrisch...quote:
In een F1 wagen wel. De MGU-K maakt gebruik van een vliegwiel volgens mij.quote:
Eigen engineerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Hé ik heb even een vraag, gebruiken Albon en Max dezelfde boord radio? Ik bedoel praten die met dezelfde man? Of hebben ze hun eigen boord contactpersoon?
Die elektrisch word gekoppeld wellicht. Een vliegwiel is gewoon een ronddraaiende massa. Of het bericht is natuurlijk half correct, journalistiek is ook maar gewoon een interessante kop schrijven en een verhaaltje afraffelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een F1 wagen wel. De MGU-K maakt gebruik van een vliegwiel volgens mij.
Williams was de enige die ten tijden van KERS een vliegwiel hadden. (Die daarna nog door Porsche gebruikt).quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een F1 wagen wel. De MGU-K maakt gebruik van een vliegwiel volgens mij.
Hamiltons camera deed het niet. Op F1TV waren de beelden ook al niet te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
ik lees net dat de stewards bij hun eerste uitspraak om Hamilton niet te bestraffen voor het negeren van de gele vlag slechts de beschikking hadden over de tv-beelden van de baanpost met de conflicterende signalen.
Nogal schokkend, omdat ze toch zouden moeten beslissen op basis van al het eventuele beschikbare materiaal? Terecht dat RB een vraag stelde of de stewards een later opgedoken filmpje ook hadden meegenomen in hun besluit. Nee dus, want dat beeld moest eerst vanuit de auto gedownload worden. De stewards hebben daarna eerst geoordeeld dat er significant nieuw bewijs was en daarna hebben ze met dat bewijs gekeken wat hun oordeel zou zijn geweest als ze direct over de beelden hadden beschikt. Daarom is Hamilton dus alsnog teruggezet en niet omdat RB een klacht ingediend had.
Maar waar waren de normale onboardbeelden dan? Die horen toch ook beschikbaar te zijn omdat de auto's beschikken over twee normale camera's?
https://www.motorsport.co(...)ty-decision/4826994/
Al die uren dat zo'n motor draait op de testbank... Je zou denken dat dergelijke problemen daar dan wel worden gevonden.quote:
Zag het ja. Had niet het hele filmpje gekeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
@:opreis held! bedankt
hmm, toch is dit niet fijn kijken. om de 10 seconde komt er een minuut lang in beeld dat er wegens rechten dit niet te bekijken is. heel fraai.
waarom luister je naar die gast. Die trek zich als hij thuis komt af op een 1:32 auto van Max onder zijn Max dekbed.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:33 schreef Mansjester het volgende:
Ik luister nu podcast met Coronel. Die roept doodleuk dat RBR makkelijk 1-2 waren geworden als ze niet waren uitgevallen.
Hoe krijg je het uit je bek
Die van Max zat volgens mij met Albon te praten na zijn crash met Hamilton zondag.quote:
Hebben ze ook.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die van Max zat volgens mij met Albon te praten na zijn crash met Hamilton zondag.
Ik dacht namelijk ook dat ze hun eigen mannen hadden.
Vraag me af hoe vaak men uit zou vallen zonder alle sensoren vs met alle sensoren en bijbehorende failsaves. Lijkt meer kwaad dan goed te doen, zie ook bv ik meen Hongarije met Renault motor van Max keer dat ie uitviel vanwege failsave motor op basis verkeerde waarde sensor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
het lijkt mij sterk dat een vliegwiel van een moderne formule1 auto geen elektronische componenten bevat. al is het maar een pulsgever. de elektronica dacht dat de motor te weinig toeren draaide, waardoor de anti-stall bleef ingrijpen.
Max was dan ook getergd dat hij in deze situatie niet iets kon overrulen of uitzetten. dat kan namelijk in vrij veel gevallen. je schakelt een sensor of stukje software uit. echter heeft motormanagement wel basisinformatie nodig lijkt mij en die informatie leek niet te kloppen. (mogelijk het toerental)quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vraag me af hoe vaak men uit zou vallen zonder alle sensoren vs met alle sensoren en bijbehorende failsaves. Lijkt meer kwaad dan goed te doen, zie ook bv ik meen Hongarije met Renault motor van Max keer dat ie uitviel vanwege failsave motor op basis verkeerde waarde sensor.
Mercedessen zaten ook tegen een sensor te vechten afgelopen weekend.
Moet je dat wel willen dat allerlei sensoren je auto kunnen laten stilvallen.
Ik dacht toch echt de man van Max te horen bij Albon aan het einde van de race.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:41 schreef shiz het volgende:
Ik dacht dat Christian altijd in Max z'n oor zat.
Max communiceert met Lambiase, Horner hoor je vaak alleen na de Finish. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:41 schreef shiz het volgende:
Ik dacht dat Christian altijd in Max z'n oor zat.
Kan hoor, nooit bij stilgestaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt de man van Max te horen bij Albon aan het einde van de race.
Die met die zachte rustige stem.
Klopt, maar de stemmen van Lambiase en Horner lijken wel wat op elkaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
Max communiceert met Lambiase, Horner hoor je vaak alleen na de Finish. Uitzonderingen daargelaten.
Maar wat doet Lambiase dan op de boordradio van Albon?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar de stemmen van Lambiase en Horner lijken wel wat op elkaar.
Albon had op het laatst wel de potentie om 1 te worden aangezien de mercs niet voluit konden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom luister je naar die gast. Die trek zich als hij thuis komt af op een 1:32 auto van Max onder zijn Max dekbed.
Ik dacht dat Max een vriendin had?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt de man van Max te horen bij Albon aan het einde van de race.
Die met die zachte rustige stem.
Wow, er luisteren vrijwillig mensen naar wat Coronel uitkraamt?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:33 schreef Mansjester het volgende:
Ik luister nu podcast met Coronel. Die roept doodleuk dat RBR makkelijk 1-2 waren geworden als ze niet waren uitgevallen.
Hoe krijg je het uit je bek
Het alternatief is dat je de motor niet werkt zonder al die sensoren. Zonder sensoren heb je namelijk geen data voor de ECU.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vraag me af hoe vaak men uit zou vallen zonder alle sensoren vs met alle sensoren en bijbehorende failsaves. Lijkt meer kwaad dan goed te doen, zie ook bv ik meen Hongarije met Renault motor van Max keer dat ie uitviel vanwege failsave motor op basis verkeerde waarde sensor.
Mercedessen zaten ook tegen een sensor te vechten afgelopen weekend.
Moet je dat wel willen dat allerlei sensoren je auto kunnen laten stilvallen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom luister je naar die gast. Die trek zich als hij thuis komt af op een 1:32 auto van Max onder zijn Max dekbed.
Ja ik zette die podcast gewoon op. Geen idee dat die idioot aan het woord kwam.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wow, er luisteren vrijwillig mensen naar wat Coronel uitkraamt?
Dat had Ferrari vorig jaar ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:34 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En Mercedes heeft geen sensorprobleem, Mercedes heeft een probleem met elektrische ruis in het elektronische systeem.
https://www.motorsport.co(...)rical-noise/4827558/
nee joh....helemaal niet waar.quote:
Leren van fouten en fouten durven toegeven is heel bewonderingswaardig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zette die podcast gewoon op. Geen idee dat die idioot aan het woord kwam.
Gelijk de laatste keer inderdaad. Excuses dat ik mezelf op deze manier voor lul heb gezet
het komt vooral door de scheve berichtgeving in de Nederlandse pers over RBR/Verstappen, sinds de NOS en ook onze vaderlandse kranten zich met F1 zijn gaan bemoeien is het wat dat betreft niet beter gewordenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef Newone82 het volgende:
Arjan Schouten heeft er voor gezorgd dat Jos een beetje boos werd in de tweet😂👍
https://twitter.com/nporadio1/status/1280230167970033672?s=21
Tsja, dat geld eigenlijk wel zo'n beetje voor de hele Nederlandse F1 tv scene. Zo'n Plooij ook, als blijkt dat hij in het bestuur zit van de Max Verstappen fanclub zou ik niet verbaasd zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom luister je naar die gast. Die trek zich als hij thuis komt af op een 1:32 auto van Max onder zijn Max dekbed.
AlonsoGOATquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:04 schreef Newone82 het volgende:
Alonso terug in de F1 vanaf volgend jaar
https://twitter.com/renaultf1team/status/1280819136201994240?s=21
is toch niet zo raar, zonder Max was hij nu een werkloze tandartsquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:23 schreef roninho het volgende:
[..]
Tsja, dat geld eigenlijk wel zo'n beetje voor de hele Nederlandse F1 tv scene. Zo'n Plooij ook, als blijkt dat hij in het bestuur zit van de Max Verstappen fanclub zou ik niet verbaasd zijn.
scheelt dat een verdoving niet nodig is, hij lult je wel in slaapquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij heeft voor zover de berichtgeving klopt nog altijd de tandartsenpraktijk in Spijkenisse. Sterker nog, hij heeft in een interview aangegeven dat het werk als tandarts voorop staat en het werk voor Ziggo erbij komt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Tandarts
(in het midden rechts)
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef Newone82 het volgende:
Arjan Schouten heeft er voor gezorgd dat Jos een beetje boos werd in de tweet😂👍
https://twitter.com/nporadio1/status/1280230167970033672?s=21
Om een of andere manier menen "voetbal kenners" zich ook plotseling als autosport kenners te moeten manifesteren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het komt vooral door de scheve berichtgeving in de Nederlandse pers over RBR/Verstappen, sinds de NOS en ook onze vaderlandse kranten zich met F1 zijn gaan bemoeien is het wat dat betreft niet beter geworden
Dat ligt er maar net aan hoe je het gebruikt natuurlijk, maar goed, je zult altijd mensen houden die het per definitie kut vinden (vaak omdat het ze niet lukt om het wel nuttig te gebruiken)quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misschien wel het meest nutteloze stukje internet wat er bestaat.
Ik zie de toegevoegde waarde niet van iedereens mening te kunnen lezen. Dat is in 99% van de gevallen totaal oninteressant.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je het gebruikt natuurlijk, maar goed, je zult altijd mensen houden die het per definitie kut vinden (vaak omdat het ze niet lukt om het wel nuttig te gebruiken)
In een hevige strijd met Facebookquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misschien wel het meest nutteloze stukje internet wat er bestaat.
Klopt, maar gelukkig is het op andere manieren dan alleen het lezen van iedereens mening wél nuttig. Het is dus echt maar net hoe je het gebruiktquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet van iedereens mening te kunnen lezen. Dat is in 99% van de gevallen totaal oninteressant.
niet helemaal eens, je kiest zelf wie je volgt en voor F1 volg ik toch wel aardig wat internationale journalistenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet van iedereens mening te kunnen lezen. Dat is in 99% van de gevallen totaal oninteressant.
Tja, als beide Red Bulls in deze racesituatie waren gestopt voor rood en beide Mercedessen door waren gereden op wit, had het gekund ja.. Maar dat zijn wel heel veel als'en..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:33 schreef Mansjester het volgende:
Ik luister nu podcast met Coronel. Die roept doodleuk dat RBR makkelijk 1-2 waren geworden als ze niet waren uitgevallen.
Hoe krijg je het uit je bek
Nee sowieso van niet. Max wellicht wel, maar Albon sowieso niet die heeft daar de kwaliteiten niet voor en de auto ook niet. Max had dat met rood achter de 2 Mercs nog wel mogelijk kunnen maken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, als beide Red Bulls in deze racesituatie waren gestopt voor rood en beide Mercedessen door waren gereden op wit, had het gekund ja.. Maar dat zijn wel heel veel als'en..
Ik moet altijd aan macaroni (quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee sowieso van niet. Max wellicht wel, maar Albon sowieso niet die heeft daar de kwaliteiten niet voor en de auto ook niet. Max had dat met rood achter de 2 Mercs nog wel mogelijk kunnen maken.
Maar zo'n fout gaan de Mercs komende race niet weer maken. En je moet de mazzel van een SC sws maar hebben.
Ik heb nog altijd RTL GP, maar dat gaat ook heel veel over vroeger en ook andere raceklasses enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er nog goede F1 tijdschriften tegenwoordig?
Tsja. Wat nu RTL GP magazine heet vond ik vroeger voor nederlandse begrippen best interessant. Nu natuurlijk veel Max, maar de stukken over de f1 en overige autosport van 20-40 jaar geleden leest lekker weg.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er nog goede F1 tijdschriften tegenwoordig?
Inderdaad, Albon was er sowieso nooit voorbijgekomen, er was helemaal geen snelheidsverschil!quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee sowieso van niet. Max wellicht wel, maar Albon sowieso niet die heeft daar de kwaliteiten niet voor en de auto ook niet. Max had dat met rood achter de 2 Mercs nog wel mogelijk kunnen maken.
Maar zo'n fout gaan de Mercs komende race niet weer maken. En je moet de mazzel van een SC sws maar hebben.
Nee johquote:
Wat zou er dan nog kunnen veranderen dan? Voor volgend seizoen is alleen bij Mercedes nog geen duidelijkheid toch? En als Vettel er inderdaad tijdens het seizoen uitgegooid wordt, wie gaat er dan voor die korte tijd nog naar Ferrari, terwijl die auto amper vooruit komt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:35 schreef Dauthi het volgende:
Mark Webber sugereert in een stukje op motorsport.com, dat Ferrari wellicht Vettel er tijdens het seizoen al uitgooit.
De kans bestaat dat wanneer Alonso tekent bij Renault, de stoelendans tijdens het seizoen al plaatsvindt ipv volgend jaar.
Zou wel behoorlijk veel reuring opleveren.
ik weet niet of Ferrari bereid is om McLaren een afkoopsom te betalen en Sainz zelf zou het ook niet moeten willen om in die Iveco te gaan rijden, beter volgend jaar in een hopelijk wat betere autoquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:35 schreef Dauthi het volgende:
Mark Webber sugereert in een stukje op motorsport.com, dat Ferrari wellicht Vettel er tijdens het seizoen al uitgooit.
De kans bestaat dat wanneer Alonso tekent bij Renault, de stoelendans tijdens het seizoen al plaatsvindt ipv volgend jaar.
Zou wel behoorlijk veel reuring opleveren.
Kimi? Wat korting voor de motoren bij Alfa en voor Kimi is het een vooruitgang.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat zou er dan nog kunnen veranderen dan? Voor volgend seizoen is alleen bij Mercedes nog geen duidelijkheid toch? En als Vettel er inderdaad tijdens het seizoen uitgegooid wordt, wie gaat er dan voor die korte tijd nog naar Ferrari, terwijl die auto amper vooruit komt?
Als de Ferrari echt veel sneller is dan de Mclaren, zou ik het snappen (al is het ook dan een flink risico voor Sainz), maar in dit geval is het de vraag of hij er zoveel mee op zou schieten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:50 schreef Dauthi het volgende:
Sainz naar Ferrari, Danny Ric naar Mclaren en Alonso naar Renault tijdens het seizoen bedoel ik.
Een heikel punt is dat Mclaren wellicht geen budget heeft dit seizoen voor Danny Ric.
En het blad Formule 1? Dat las ik vroeger altijd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:25 schreef roninho het volgende:
[..]
Tsja. Wat nu RTL GP magazine heet vond ik vroeger voor nederlandse begrippen best interessant. Nu natuurlijk veel Max, maar de stukken over de f1 en overige autosport van 20-40 jaar geleden leest lekker weg.
Verder wellicht Motor sport magazine? Ik koop het nooit, alleen af en toe lees ik wat online.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of Ferrari bereid is om McLaren een afkoopsom te betalen en Sainz zelf zou het ook niet moeten willen om in die Iveco te gaan rijden, beter volgend jaar in een hopelijk wat betere auto
Niet voor eind augustus in ieder geval. Alonso wil eerst nog de Indy 500 rijden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:35 schreef Dauthi het volgende:
Mark Webber sugereert in een stukje op motorsport.com, dat Ferrari wellicht Vettel er tijdens het seizoen al uitgooit.
De kans bestaat dat wanneer Alonso tekent bij Renault, de stoelendans tijdens het seizoen al plaatsvindt ipv volgend jaar.
Zou wel behoorlijk veel reuring opleveren.
Aangezien het grootste probleem de motor is en die is bevroren verwacht ik dat niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of Ferrari bereid is om McLaren een afkoopsom te betalen en Sainz zelf zou het ook niet moeten willen om in die Iveco te gaan rijden, beter volgend jaar in een hopelijk wat betere auto
Dat heet het initiele snelheidsverschil he.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Albon was er sowieso nooit voorbijgekomen, er was helemaal geen snelheidsverschil!
Lees ik al jaren niet meer, dus weet niet hoe het nu is. Ten tijde van Jos las ik het wel, maar later kreeg ik er zo'n fastfood gevoel van. Voor mijn gevoel vooral pagina's over de volgende GP met een hele grote circuitmap met wat opmerkingen van een voormalig gp coureur over drie bochten van de de baan, en een rijdersrapport van de vorige gp.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het blad Formule 1? Dat las ik vroeger altijd.
Gewoon dezelfde tijden als afgelopen week,quote:
Als Sainz zijnde, why the fuck zou je dat in godsnaam doen? Van de top van het middenveld naar een auto die onderaan bungelt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:35 schreef Dauthi het volgende:
Mark Webber sugereert in een stukje op motorsport.com, dat Ferrari wellicht Vettel er tijdens het seizoen al uitgooit.
De kans bestaat dat wanneer Alonso tekent bij Renault, de stoelendans tijdens het seizoen al plaatsvindt ipv volgend jaar.
Zou wel behoorlijk veel reuring opleveren.
Mooi man, jaren met een sjoemelmotor rijden, 2e sensor erin, niet meer kunnen sjoemelen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aangezien het grootste probleem de motor is en die is bevroren verwacht ik dat niet.
"Onderaan bungelt"quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als Sainz zijnde, why the fuck zou je dat in godsnaam doen? Van de top van het middenveld naar een auto die onderaan bungelt?
Heb je ooit van Albon verloren met knikkeren ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat heet het initiele snelheidsverschil he.
Er is nog altijd een verschil tussen het direct weg kunnen komen en dat vol kunnen blijven houden in pace.
Albon is een prutser. Die kan qua pace totaal niet in de buurt komen bij de anderen.
Perez kwam ook gewoon bij hem in de buurt op een gegeven moment.
Ja dat hoopt Mark "MULTI 21 SEB!!!!" Webber natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:35 schreef Dauthi het volgende:
Mark Webber sugereert in een stukje op motorsport.com, dat Ferrari wellicht Vettel er tijdens het seizoen al uitgooit.
De kans bestaat dat wanneer Alonso tekent bij Renault, de stoelendans tijdens het seizoen al plaatsvindt ipv volgend jaar.
Zou wel behoorlijk veel reuring opleveren.
Om dezelfde reden dat hij er voor volgend jaar een contract getekend heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als Sainz zijnde, why the fuck zou je dat in godsnaam doen? Van de top van het middenveld naar een auto die onderaan bungelt?
Dat is wel een andere situatie dan halverwege het seizoen instappen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:13 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat hij er voor volgend jaar een contract getekend heeft.
Uiteraard, het is ook een afweging tussen werken aan de lange termijn of aan de korte termijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wel een andere situatie dan halverwege het seizoen instappen natuurlijk
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat hoopt Mark "MULTI 21 SEB!!!!" Webber natuurlijk
Niet gekeken dit weekend? Die p2 was puur toeval en geluk door uitvallers en Hamilton die terug gezet werd. Dat gaan ze gewoon niet evenaren dit jaar. Dat ding is te langzaam.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Onderaan bungelt"Zondag nog P2 gehaald en derde in het WCC. Zie hun nog wel terugkomen dit jaar.
Mee eens. Mercedes staat op eenzame hoogte dit jaar weer eens helaasquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet gekeken dit weekend? Die p2 was puur toeval en geluk door uitvallers en Hamilton die terug gezet werd. Dat gaan ze gewoon niet evenaren dit jaar. Dat ding is te langzaam.
Denk toch dat ze aardige racepace hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet gekeken dit weekend? Die p2 was puur toeval en geluk door uitvallers en Hamilton die terug gezet werd. Dat gaan ze gewoon niet evenaren dit jaar. Dat ding is te langzaam.
Je moet wel heel dom zijn om niet voor Ferrari te tekenen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als Sainz zijnde, why the fuck zou je dat in godsnaam doen? Van de top van het middenveld naar een auto die onderaan bungelt?
Niet slechter dan een RBR (Max even niet meegerekend he, die maakt er een heel andere auto van). Ook niet dan een Mclaren of een Racing Point.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk toch dat ze aardige racepace hebben.
Dat bedoelde ik niet. Waarom zou hij NU, in het midden van het seizoen gaan? Dat is waar ik antwoord op gaf. Dat zou nergens op slaan de Mclaren is veel beter dit seizoen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn om niet voor Ferrari te tekenen.
Ondanks de moeilijke situatie waar Ferrari in zit en dat dit niet het seizoen gaat zijn voor Ferrari (en wss volgend jaar ook niet).
Ferrari blijft gewoon een absoluut top team, legendarisch en met zeer veel mogelijkheden.
Veel meer dan een Mclaren, ook meer dan een RBR. Het enige team wat daar op dit moment tegen op kan is Mercedes maar daar kan Sainz sowieso niet heen.
Je zou wel gek zijn om er niet heen te gaan.
[..]
Niet slechter dan een RBR (Max even niet meegerekend he, die maakt er een heel andere auto van). Ook niet dan een Mclaren of een Racing Point.
En bij een Ferrari moet je ook rekenen dat het gewoon een legendarisch team is.
Ferrari heeft gewoon zeer veel mogelijkheden.
Nee. Als we de uitvallers en de tijdstraf van Hamilton even gaan afstrepen die ervoor lagen. Albon, Max, Hamilton. Oke 5e. niet slecht. Maar te weinig. En als je idere keer inde quali van plek 10 oid af moet komen krijg je het moeilijk nu Mclaren en Racing Point bijna de aansluiting hebben gevonden. Norris, Sainz en Perez zijn geen pannenkoeken, die kom je niet zo maar voorbij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk toch dat ze aardige racepace hebben.
twitter:andihaupt1 twitterde op donderdag 09-07-2020 om 09:09:08#F1: Red Bull had an issue with aerodynamics in first race weekend. Some parts deformed too much in fast corners. Lost 0,3 in section from T7-T9. #AMuS: https://t.co/Sf4ShlNOQW reageer retweet
Twee keer dezelfde GP in één jaar staat ook zo suf op de kalender.quote:Op donderdag 9 juli 2020 02:45 schreef Dagoduck het volgende:
Austrian/Steiermark. Twee namen voor hetzelfde beestje. Wat een onzin.
Uitvallers, tijdstraffen en 3 (dacht ik) gele vlaggen om weer aan te kunnen sluiten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee. Als we de uitvallers en de tijdstraf van Hamilton even gaan afstrepen die ervoor lagen. Albon, Max, Hamilton. Oke 5e. niet slecht. Maar te weinig. En als je idere keer inde quali van plek 10 oid af moet komen krijg je het moeilijk nu Mclaren en Racing Point bijna de aansluiting hebben gevonden. Norris, Sainz en Perez zijn geen pannenkoeken, die kom je niet zo maar voorbij.
Klinkt allemaal weer heel mooi, ben benieuwd wat er van waar is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:17 schreef Tarado het volgende:
twitter:andihaupt1 twitterde op donderdag 09-07-2020 om 09:09:08#F1: Red Bull had an issue with aerodynamics in first race weekend. Some parts deformed too much in fast corners. Lost 0,3 in section from T7-T9. #AMuS: https://t.co/Sf4ShlNOQW reageer retweet
Ik schat in dat Ferrari in de loop van het seizoen weer structureel sneller is dan McLaren en RP.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee. Als we de uitvallers en de tijdstraf van Hamilton even gaan afstrepen die ervoor lagen. Albon, Max, Hamilton. Oke 5e. niet slecht. Maar te weinig. En als je idere keer inde quali van plek 10 oid af moet komen krijg je het moeilijk nu Mclaren en Racing Point bijna de aansluiting hebben gevonden. Norris, Sainz en Perez zijn geen pannenkoeken, die kom je niet zo maar voorbij.
Je kan ze moeilijk allebei Grote Prijs van Oostenrijk noemen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 02:45 schreef Dagoduck het volgende:
Austrian/Steiermark. Twee namen voor hetzelfde beestje. Wat een onzin.
De grote prijs van Oostenrijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan ze moeilijk allebei Grote Prijs van Oostenrijk noemen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef mikieu het volgende:
[..]
Klinkt allemaal weer heel mooi, ben benieuwd wat er van waar is.
Merk wel vaker dat RBR de auto net wat te slap maakt, vaak tikjes gehad waardoor het eea afbrak. Voorvleugel die enorm flexibel was (is een beetje bewust uiteraard), nu weer dit.
Onzin, Max kon met zn RB verder na getorpedeerd te worden op silverstonequote:Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef mikieu het volgende:
[..]
Klinkt allemaal weer heel mooi, ben benieuwd wat er van waar is.
Merk wel vaker dat RBR de auto net wat te slap maakt, vaak tikjes gehad waardoor het eea afbrak. Voorvleugel die enorm flexibel was (is een beetje bewust uiteraard), nu weer dit.
Zou fijn zijn!quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:34 schreef Starflyer het volgende:
Honda heeft de problemen met de motoren van Verstappen en Albon opgelost. Ze rijden dus komend weekend met dezelfde motor. In tegenstelling tot Russell die met een nieuwe Mercedes motor gaat rijden.
https://the-race.com/form(...)bulls-engine-issues/
Geen bron in het artikel, of ik lees er overheen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:34 schreef Starflyer het volgende:
Honda heeft de problemen met de motoren van Verstappen en Albon opgelost. Ze rijden dus komend weekend met dezelfde motor. In tegenstelling tot Russell die met een nieuwe Mercedes motor gaat rijden.
https://the-race.com/form(...)bulls-engine-issues/
welk probleem had Albon dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:34 schreef Starflyer het volgende:
Honda heeft de problemen met de motoren van Verstappen en Albon opgelost. Ze rijden dus komend weekend met dezelfde motor. In tegenstelling tot Russell die met een nieuwe Mercedes motor gaat rijden.
https://the-race.com/form(...)bulls-engine-issues/
Ah gloeiendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |