De rest blijft staan tot november.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jep, nog vijf te gaan toch? Alhoewel hij er over drie weken ook weer één kwijt is.
Albon lag ervoor... punt.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin. De regels.... Zeker in dit geval slaat het nergens op omdat alle schuld bij Albon ligt. En 5 seconden is juist de straf die bij die regel hoort.
Hamilton heeft het hele weekend niets overtreden.
[..]
De regel is de regel.
Maar daarom ligt alle schuld nog wel bij Albon. Dus het is gewoon onzin dat Hamilton voor een domme actie van een ander een straf moet krijgen.
[..]
Albon neemt zelf een idiote actie.Dus Albon doet het zichzelf aan. Dus terecht dat Albon punten kwijt raakt. Hamilton raakt door de actie van Albon zijn 2e plek kwijt.
En er worden altijd dan 5 seconden gegeven, dus je punt?
Weet je helemaal niet. Lewis was zelfs verbaasd over de compound banden die hij zelf gemonteerd kreeg tijdens zijn pitstop. Daar was hij kennelijk ook niet van op de hoogte.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat betekent niet dat hij niet van tevoren door zijn crew is ingelicht over de banden waar Albon op rijdt en hoe rap hij dichterbij komt.
Dit kan natuurlijk niet eens een discussie zijn.
Je kunt ook niet, als je op gelijke hoogte met een andere auto de bocht in gaat, insturen op je nieuwe zachte banden alsof de auto aan de binnenkant niet bestaat en dan verbaasd zijn dat je elkaar raakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Albon lag ervoor... punt.
Je kunt niet simpelweg ongestraft door een auto heen rijden die voor je ligt.
Doet niet ter zake. Hij rijdt al ronden lang op banden en heeft het grip niveau prima door.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Weet je helemaal niet. Lewis was zelfs verbaasd over de compound banden die hij zelf gemonteerd kreeg tijdens zijn pitstop. Daar was hij kennelijk ook niet van op de hoogte.
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Doet niet ter zake. Hij rijdt al ronden lang op banden en heeft het grip niveau prima door.
Vervolgens komt Albon en remt hem er vet uit zonder van de baan te vliegen -> die heeft dus véél meer grip. Dan weet Lewis meteen dat hij het nooit gaat halen voor Albon de bocht uit te komen en door hem (weer) te pootje haken is hij gewoon een slechte verliezer.
Je moet het eens omdraaien; dezelfde coureur moet Lewis eens 2x pootje haken terwijl hij op P2 rijdt en hij minstens 18 punten per wedstrijd verliest. Dan gaat de hele MB pitbox door het dak
Wat lul je nou weer allemaal onzin.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Weet je helemaal niet. Lewis was zelfs verbaasd over de compound banden die hij zelf gemonteerd kreeg tijdens zijn pitstop. Daar was hij kennelijk ook niet van op de hoogte.
Wij hebben thuis voor de televisie een perfect overzicht van wie wat doet, in de auto is dat anders.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?
Wat moet jij nou weer dan? Het lijkt hier wel het speelkwartier op de basisschool.quote:
Pas maar op dat je niet binnen 50meter komt dan hequote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dan? Het lijkt hier wel het speelkwartier op de basisschool.
In jouw belevingswereld zal dit vast een rake oneliner zijn waar ik wakker van moet liggen maar ik kan je niet volgen. Succes ermee verder.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet binnen 50meter komt dan he
ik inmiddels ook, dat maken de beelden wel duidelijk maar daar moet je verder niet zoveel achter zoeken. Hij is het niet zo gewend om ingehaald te worden, was gewoon een reactie maar niet de juiste.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?
Ik zie het meer als: ik ben de grote Hamilton. Iedereen moet een mondkapje dragen maar ik niet! En iedereen moet aan de kant voor mij!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij zit dus in het kamp wat denkt dat Lewis expres tegen Albon aangereden is. Probeer nou eens uit te leggen waarom hij dat in godsnaam zou doen? Denk je dat Lewis zo bang is voor Alex Albon in de titelstrijd dat hij in race één van het kampioenschap aan de noodrem trekt door hem bewust eraf te rijden?
Ik denk niet dat Lewis het expres heeft gedaan, die wil geen collissie met kans op eigen uitvallen. Het is eerder dat Hamilton gewoon vaak net te kort komt in zulke race situaties. Ergens begrijpelijk als je zelden in zulke situaties komt maar mss zit dat er bij hem sws wat minder in.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton zich niet realiseerde hoeveel meer grip Albon had op zijn banden en dat Lewis dus niet verwachtte dat Albon in de buitenbocht naast hem kon blijven rijden en zelfs driekwart voor hem uit zou komen bij de exit. Normaal gesproken kun je niet buitenom inhalen, op gelijkwaardige banden. Uiteindelijk kwamen ze in de exit van de bocht dus op hetzelfde stukje asfalt uit met twee verliezers als gevolg. Racing incident.
Al die complottheorieën over dat Lewis dit expres gedaan zou hebben slaan nergens op. Daar zijn F1 auto's veel te kwetsbaar voor. Ik hoop niet dat mensen werkelijk geloven dat Lewis zo bang is voor Alex Albon dat hij hem uit de race wil rijden als ware het Jerez '97.
Voelt het goed, als Hamilton zo zou denken?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: ik ben de grote Hamilton. Iedereen moet een mondkapje dragen maar ik niet! En iedereen moet aan de kant voor mij!
Ik vermoed dat hij verwacht had dat Albon wel voor hem week.
Is het al afkraken als je zegt dat iemand (Albon, in dit geval) een toffe actie maakte, maar gewoon iets te enthousiast? Ik zie toch weinig mensen Albon afkraken, ik zie meer negatieve reacties over de move van Hamilton (voor zover je het een move kunt noemen) dan over wat Albon deed.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis het expres heeft gedaan, die wil geen collissie met kans op eigen uitvallen. Het is eerder dat Hamilton gewoon vaak net te kort komt in zulke race situaties. Ergens begrijpelijk als je zelden in zulke situaties komt maar mss zit dat er bij hem sws wat minder in.
Albon vind ik wel talent tonen in het racen, zuur dat ie niet beloond wordt.
En helemaal gaar dat het voor veel kijkers zo normaal is geworden dat er haast geen echt racen meer plaats vindt dat zodra er lekker geraced wordt ze de gene die de mooie actief maakt afserveren met kul argumenten als dat Lewis 'gewoon' 'de racelijn' rijdt.
Veel mooie acties eindigen heel snel in tranen tegenwoordig omdat men niet meer goed close duels kan uitvoeren. Deels omdat racecraft coureurs afgenomen is, deels door de brede auto's, grotendeels omdat coureurs ook bijna niets meer naast en achter hun zien net halo en waardeloze spiegels.
Te vaak dat bv Max geweldig in een gat duikt en de ander (Bottas toen keer bv) gewoon instuurt op 'm alsof ie er niet zit.
Normaal als je iemand raced kijk je bij aanremmen bocht echt wel of iemand 'm er niet naast zet maar nu rijden ze vaak als blinde kippen rond met tunnelvisie op de standaard lijn voor ze.
Dat is al jammer, maar vooral stom dat dan de coureurs die de mooie actie maken afgekraakt worden.
Dit ja. Ik vond het een race incident. Anderen vinden het een fout van Hamilton, dat kan eventueel nog. Maar als je de mening hebt dat Hamilton totaal idioot bezig was bij die actie laat je alleen maar zien hoe bevooroordeeld je bent. 100% zeker dat die mensen een andere mening hadden gehad als het Verstappen was ipv Hamiltonquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het al afkraken als je zegt dat iemand (Albon, in dit geval) een toffe actie maakte, maar gewoon iets te enthousiast? Ik zie toch weinig mensen Albon afkraken, ik zie meer negatieve reacties over de move van Hamilton (voor zover je het een move kunt noemen) dan over wat Albon deed.
Het was gewoon lekker racen en het pakte voor Albon verkeerd uit. Helaas, pindakaas. Volgende keer gewoon weer ballen tonen en het misschien iets handiger proberen, Hamilton hoeft zich ook niet zomaar gewonnen te geven natuurlijk.
Dat sowieso, maar goed, de gemiddelde Britse fan zal het vooral een fout van Albon vinden en de gemiddelde Thaise fan vooral een fout van Hamilton, een beetje bias is geen land vreemdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Ik vond het een race incident. Anderen vinden het een fout van Hamilton, dat kan eventueel nog. Maar als je de mening hebt dat Hamilton totaal idioot bezig was bij die actie laat je alleen maar zien hoe bevooroordeeld je bent. 100% zeker dat die mensen een andere mening hadden gehad als het Verstappen was ipv Hamilton
Dat zegt hij nergens..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:00 schreef Newone82 het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)-nu-een-stuk-kleiner
Max acht kans ook nihil op WK. Gelukkig maar.
In dit geval waren de Engelse commentatoren juist meteen duidelijk dat het een fout van Hamilton wasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed, de gemiddelde Britse fan zal het vooral een fout van Albon vinden en de gemiddelde Thaise fan vooral een fout van Hamilton, een beetje bias is geen land vreemd
Daarom had ik 'in Engeland' ook gewijzigd voor 'de gemiddelde Brit' jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In dit geval waren de Engelse commentatoren juist meteen duidelijk dat het een fout van Hamilton was
Maar goed, dat is niet “de gemiddelde Brit” uiteraard.
Hij/zij leest graag hoe RBR een enorm faalteam is en hoe het kampioenschap sinds afgelopen zaterdagmiddag al over is.quote:
Zegt de persoon die begon te juichen toen de auto van Verstappen het opgaf.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Ik vond het een race incident. Anderen vinden het een fout van Hamilton, dat kan eventueel nog. Maar als je de mening hebt dat Hamilton totaal idioot bezig was bij die actie laat je alleen maar zien hoe bevooroordeeld je bent. 100% zeker dat die mensen een andere mening hadden gehad als het Verstappen was ipv Hamilton
Dat is hier niet het geval, dus wordt de corner exit belangrijk.quote:If the driver going around the outside is already more than half a car length ahead by the apex, they are entitled to cut in to the inside along the racing line.
Albon zat er op de exit voor en dus zou Hamilton hem de ruimte moeten geven.quote:If the driver going around the outside is not sufficiently far ahead to take the racing line on apex, they can continue on an outside line. In this case, a potential dispute arises at corner exit.
The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit.
If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.
Moet je voor de gein eens op de autosport.com forums kijken. Heel topic vol discussies (14 pagina's inmiddels) over de botsing en hoe oneerlijk het tegenover Lewis isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed, de gemiddelde Britse fan zal het vooral een fout van Albon vinden en de gemiddelde Thaise fan vooral een fout van Hamilton, een beetje bias is geen land vreemd
Jachen ja, niet juichen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zegt de persoon die begon te juichen toen de auto van Verstappen het opgaf.
Als het niet Ham was geweest maar Max, dan had je voor een ergere straf gepleit.
Begin van het einde?quote:Op maandag 6 juli 2020 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is geen haat, dit is begin van het einde voor wereld kampioen Lewis.
En daar heeft die het moeilijk mee, gelukkig weten stuwards daar mee om te gaan. En handelen zij volgens het regelement. Niemand heeft daar special Privileges, ook Hamilton niet.
Van F1 meer dan jij dat doet in elk geval.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar begrijp jij wel wat van, verzekeringen?
Die had anders dezelfde misselijkmakende truucjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:23 schreef PzKpfw het volgende:
Onvoorstelbaar dat zo'n flapdrol op het punt staat op gelijke hoogte te komen met Schumacher
je moet eerst eens leren lezen ipv jouw meninkje maar te blijven verkondigen en dan denken dat je gelijk hebt omdat niemand meer reageert, het laatste woord hebben betekent niet zoveel hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Begin van het einde?
Hij heeft gewoon de beste auto, is de beste coureur.
RBR zou geen speciale privileges moeten krijgen bedoel je, op het thuis circuit.
[..]
Van F1 meer dan jij dat doet in elk geval.
Heel leuk en aardig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:10 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb de regels die ik hanteer maar weer eens opgezocht.
Ik pretendeer niet dat dit de regels zijn die de stewards hanteren, maar vaak is de beslissing van de stewards in overeenstemming met deze regels.
Om dus objectief te kunnen beoordelen of de straf terecht is hanteer ik deze regels bij gebrek aan beter.
Op basis van deze regels is de straf voor Hamilton terecht.
[..]
Dat is hier niet het geval, dus wordt de corner exit belangrijk.
[..]
Albon zat er op de exit voor en dus zou Hamilton hem de ruimte moeten geven.
Uit de Rules of Racing
Dan had hij dus moeten liften om geen botsing te veroorzaken. Dat deed hij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig.
Maar dit is het punt helemaal niet.
Ja Hamilton lag bij exit achter en ja dan is hij degene die Albon aantikt. Helemaal leuk.
Heel strikt gezien kan je dan Hamilton een straf geven.
Kijk je echter naar de hele situatie dan ligt overduidelijk de schuld bij Albon.
Hamilton kan op dat moment niet uitwijken. Hamilton kan Albon niet nog meer ruimte geven.
Albon komt als laatste de bocht in en weet dat Hamilton wijder gaat uitkomen.
Albon moet zijn brein eens leren gebruiken. Dat hij dan omdat hij veel meer grip heeft eerder uit de exit komt zegt qua schuld helemaal niets. Als je heel blind naar de regels kijkt heel misschien.
Al kun je nooit zeggen dat Hamilton niet genoeg ruimte liet, want hij kon niet meer ruimte laten dan hij deed.
ik was in eerste instantie ook die mening toegedaan maar na het paar keer zien van de beelden en uitleg heb ik die toch aangepast, Hamilton gaat hier gewoon in de fout en is terecht bestraft al vind ik die straf dan weer te weinig gezien het verneuken van andermans race maar goed het zij zo, gelukkig mogen ze aankomend weekend weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat sommige mensen niet lijken te begrijpen is dat Hamilton met een bepaald momentum in de bocht aankomt en vervolgens op zijn oude harde banden al het asfalt aan de buitenkant nodig heeft om de bocht door te komen. Hij kan nergens heen. Mensen zien aan de rechterkant van Hamilton een hoop asfalt liggen maar hij kan daar met geen mogelijkheid gebruik van maken. Albon blijft heel optimistisch aan de buitenkant rijden maar dan kom je elkaar onvermijdelijk tegen bij de exit. Probeer zelf eens een racing game te spelen, misschien snap je dan beter hoe autoracen werkt.
Waarom denk jij dat de theorie van LN niet klopt? Hij neemt de bocht met een bepaald snelheid en om tijdens de bocht af te remmen, is toch knap listigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was in eerste instantie ook die mening toegedaan maar na het paar keer zien van de beelden en uitleg heb ik die toch aangepast, Hamilton gaat hier gewoon in de fout en is terecht bestraft al vind ik die straf dan weer te weinig gezien het verneuken van andermans race maar goed het zij zo, gelukkig mogen ze aankomend weekend weer.
Dat neemt niet weg dat Hamilton verantwoordelijk is voor de botsing. Je kan het niet bij Albon neerleggen dat Hamilton de bocht niet kan houden om Albon de ruimte te geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de theorie van LN niet klopt? Hij neemt de bocht met een bepaald snelheid en om tijdens de bocht af te remmen, is toch knap listig
Hamilton heeft 2 pedalen in zn cockpit waar hij zn snelheid mee kan aanpassen. Hoe meer snelheid, hoe meer ruimte hij nodig heeft op de baan. Hoe minder snelheid des te scherper kan hij de bocht nemen. De crux is dat Lewis halverwege wat gas bij heeft gegeven waardoor hij meer ruimte nodig had en daardoor geen ruimte voor Albon meer over kon laten. Als hij geen gas bij had gegeven dan had hij meer ruimte over kunnen laten en had er geen botsing geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de theorie van LN niet klopt? Hij neemt de bocht met een bepaald snelheid en om tijdens de bocht af te remmen, is toch knap listig
Nee. Precies zoals al 100x gezegd is Hamilton kan niet in 1x een heel andere lijn nemen of vol op de rem gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat Hamilton verantwoordelijk is voor de botsing. Je kan het niet bij Albon neerleggen dat Hamilton de bocht niet kan houden om Albon de ruimte te geven.
Zelfde als boven. Je kunt van Hamilton niet verwachten dat hij gaat remmen voor de bocht om Albon langs te laten. Albon ligt er nog gewoon achter daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Hamilton heeft 2 pedalen in zn cockpit waar hij zn snelheid mee kan aanpassen. Hoe meer snelheid, hoe meer ruimte hij nodig heeft op de baan. Hoe minder snelheid des te scherper kan hij de bocht nemen. De crux is dat Lewis halverwege wat gas bij heeft gegeven waardoor hij meer ruimte nodig had en daardoor geen ruimte voor Albon meer over kon laten. Als hij geen gas bij had gegeven dan had hij meer ruimte over kunnen laten en had er geen botsing geweest.
Zoals ook al 100 keer gezegd, maakt het niet uit of hij er wat aan kon doen. Hij zat er achter op de apex en erachter bij het uitkomen van de bocht. Dan is hij dus verantwoordelijk voor het ongeluk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee. Precies zoals al 100x gezegd is Hamilton kan niet in 1x een heel andere lijn nemen of vol op de rem gaan.
Hij zit op die lijn en zal zowel door de lijn als door de banden en snelheid altijd wijd uitkomen.
Dat mensen denken dat Hamilton ineens binnen-binnen zou kunnen gaan is gekkenwerk, alsof hij in een wendbare kleine wagen zit ofzo.
Albon zat nog best achter Hamilton bij ingaan van de bocht en moet dus ook best snappen dat Hamilton een wijde exit zal hebben. Dus of je moet echt wijd ingaan en naar binnen gaan snijden of je moet een veel snellere exit hebben en er voor zitten voor Hamilton er uit komt. Maar daar zat Albon gewoon te ver weg nog voor.
Albon schatte het gewoon compleet verkeerd in.
[..]
Zelfde als boven. Je kunt van Hamilton niet verwachten dat hij gaat remmen voor de bocht om Albon langs te laten. Albon ligt er nog gewoon achter daar.
Dat beetje gas van Hamilton doet het hem niet (je hoort dat Hamilton praktisch niets bij geeft).
Dat gas wat Hamilton geeft helpt hem juist om weer recht te gaan wat moet helpen verder te gaan.
De fout ligt dus gewoon bij de noob Albon.
Heel simpel: Hamilton gaat (vroeg) op het gas om te proberen voor Albon te komen, die al te ver voor ligt, betere banden heeft en sneller is. De analyse van die Italiaan is hier gepost, en daarin wordt het duidelijk uitgelegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat sommige mensen niet lijken te begrijpen is dat Hamilton met een bepaald momentum in de bocht aankomt en vervolgens op zijn oude harde banden al het asfalt aan de buitenkant nodig heeft om de bocht door te komen. Hij kan nergens heen. Mensen zien aan de rechterkant van Hamilton een hoop asfalt liggen maar hij kan daar met geen mogelijkheid gebruik van maken. Albon blijft heel optimistisch aan de buitenkant rijden maar dan kom je elkaar onvermijdelijk tegen bij de exit. Probeer zelf eens een racing game te spelen, misschien snap je dan beter hoe autoracen werkt.
Vast welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:29 schreef Sabata het volgende:
Geen idee , ik weet niet eens of de steyermark zijn eigen volkslied heeft
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56 Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Tomaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:48 schreef Tarado het volgende:twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:19:56 Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
More details
👉 https://t.co/ORvJVAAYIc
#bbcf1 https://t.co/HBkZfx61oq reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |