SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Kinky detailquote:
Dus het is een vismand?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:26 schreef Strani het volgende:
Morgen komt Guana hier om iets over 'paling in je broek' te zeggen.
Soms. En soms meer achter een soort vaantje.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Valt mee. Ik denk dat alle mannen meestal achter de paal staan.
Oh, dan kan ik haar dat Japanse filmpje laten zien.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:26 schreef Strani het volgende:
Morgen komt Guana hier om iets over 'paling in je broek' te zeggen.
Als er een vis in je broek zit, dan is het toch een vismand? (Alhoewel tijdelijk dan, maar het telt)quote:Op maandag 6 juli 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze is zó goed, dat ik 'm niet begrijp
Dat kan korter.quote:
Ah ja, ik kan dit onmogelijk tegenspreken.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als er een vis in je broek zit, dan is het toch een vismand? (Alhoewel tijdelijk dan, maar het telt)
Dat zal ze vast waarderen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik haar dat Japanse filmpje laten zien.
Hoe?quote:
Mijn computer draait inderdaad ook overuren om hier wat van te makenquote:Op maandag 6 juli 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
MAND!quote:
Je had erbij moeten zijn!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 6 juli 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn computer draait inderdaad ook overuren om hier wat van te maken
Dat is inderdaad wel een uitleg om de pijn van een slechte grap te verzachten.quote:
quote:
Rustig maar.quote:
Het was geen grap, het was een typo!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een uitleg om de pijn van een slechte grap te verzachten.
Blijft elke keer weer leukquote:
Tot zo, ben even cultuur snuivenquote:
Een optie?quote:
quote:
Ja een generatie van een aantal topics geledenquote:
Dan toch liever een typo.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Gemiste kans:
Het was geen grap, het was een Tygo!
Heb inmiddels het licht gezienquote:
Wie?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Gemiste kans:
Het was geen grap, het was een Tygo!
Als je het nog maar weet wanneer het je eigen naam is.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik voel me soms zo dom als mensen een naam typen en ik oprecht niet weet wie het is
Ik ben blij dat we je kennis hebben kunnen laten maken met dezequote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik voel me soms zo dom als mensen een naam typen en ik oprecht niet weet wie het is
Ik spel Aoibhin echt altijd goedquote:Op maandag 6 juli 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het nog maar weet wanneer het je eigen naam is.
Hij blijft in high demandquote:Op maandag 6 juli 2020 01:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we je kennis hebben kunnen laten maken met dezeHij blijft gewoon goed.
Oh ja die!quote:
Ik had er ook nog 2 bij mij op schoolquote:Op maandag 6 juli 2020 01:36 schreef molloot200 het volgende:
Tygo Gernandt?
Enige bekende Tygo die er is toch?
Ja. Meestal een crackverslaafde slechterik.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:36 schreef Dave het volgende:
Oh, en dit is een goede foto, hij speelt meestal de slechterik.
Behalve in Wie is de molquote:Op maandag 6 juli 2020 01:36 schreef Dave het volgende:
Hij heeft het er maar drug mee.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Meestal een crackverslaafde slechterik.
Waarvan moeten wij die kennen?quote:
quote:
quote:
Tot mijn verbazing zelfs in The Last Kingdom inderdaad. Maar dan wel een heel onbelangrijk slechterikje.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:36 schreef Dave het volgende:
Jij vroeg wie Tygo was.quote:
Als je zelfs eigen bedachte namen verkeerd zou gaan schrijven, dan zouden we ons wel echt zorgen gaan maken.quote:
Tygo was echt heel leuk in WIDM inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2020 01:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Behalve in Wie is de mol
Al was hij daar wel een leuke kandidaat, gaf dat seizoen echt kleur
Ok genoeg over WIDM. En door
Nee Jobi.quote:
Maar die spel ik ook altijd goed!quote:
Weet ik veel. Ik hou ze ook niet allemaal bijquote:
Ja verder matig seizoen, Susan Visser als molquote:Op maandag 6 juli 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tygo was echt heel leuk in WIDM inderdaadHad hem ook heel erg de finale gegund
Nu even nietquote:
Liefquote:Op maandag 6 juli 2020 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je zelfs eigen bedachte namen verkeerd zou gaan schrijven, dan zouden we ons wel echt zorgen gaan maken.
De leukste kandidaten viel daarvoor af ja. Susan Visser was echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja verder matig seizoen, Susan Visser als molkwam ook niet echt uit de verf zij
Een van de slechtste mollen ooit. Anne-Marie Jung vond ik ook echt niksquote:Op maandag 6 juli 2020 01:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja verder matig seizoen, Susan Visser als molkwam ook niet echt uit de verf zij
Als je vooral bekend staat als die mol die een krijtje weggooide, dan is het niet best nee.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van de slechtste mollen ooit. Anne-Marie Jung vond ik ook echt niks
Dat zijn echt precies de twee mollen die ik linea recta onderaan mijn favoriete mollenlijstje zetquote:Op maandag 6 juli 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarvoor ken ik 'm niet genoegquote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Lil Kleine kriebels. And not the good ones.
Jij staat bij ons bovenaan hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zijn echt precies de twee mollen die ik linea recta onderaan mijn favoriete mollenlijstje zet
Staat ze auditie voor je te doen dat je haar lieverd noemt?quote:
Klopt, maar zou ik wel hoger plaatsen dan Susan en Anne-Marie. Rob had dan nog enigszins iets op zijn kerfstok, al was het niet veel. Bij de twee dames had ik het idee alsof de makers moeite hadden om molmateriaal bij elkaar te monterenquote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef Redefine het volgende:
Rob van dit jaar was overigens ook allesbehalve indrukwekkend.
De slechtste is natuurlijk Enzo knol, van dat seizoen dat nog moet komen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nico uit seizoen twee kan daar ook nog wel bij.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zijn echt precies de twee mollen die ik linea recta onderaan mijn favoriete mollenlijstje zet
Ja dat krijtje als zo'n beetje enige molactiequote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je vooral bekend staat als die mol die een krijtje weggooide, dan is het niet best nee.
Ik bedoelde ook niet dat Rob zo slecht was als die andere twee. Het grootste probleem met Rob was dat die als deelnemer driekwart van het seizoen nogal suf was.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, maar zou ik wel hoger plaatsen dan Susan en Anne-Marie. Rob had dan nog enigszins iets op zijn kerfstok, al was het niet veel. Bij de twee dames had ik het idee alsof de makers moeite hadden om molmateriaal bij elkaar te monteren
In principe is het hele leven natuurlijk een auditie.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staat ze auditie voor je te doen dat je haar lieverd noemt?
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nico uit seizoen twee kan daar ook nog wel bij.
Ik vrees dat ik dat seizoen niet wil zienquote:Op maandag 6 juli 2020 01:43 schreef Dave het volgende:
[..]
De slechtste is natuurlijk Enzo knol, van dat seizoen dat nog moet komen.
Het lastige met de mollen van de afgelopen jaren vind ik vooral dat het zo dood-geproduceerd is, dat het lastig is te zien wat de mollen op de wat meer "rauwere" momenten deden. En veel molacties gebeuren dan ook op momenten die niet aan de kijker worden getoond.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef Redefine het volgende:
Rob van dit jaar was overigens ook allesbehalve indrukwekkend.
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:44 schreef Dave het volgende:
Ik hoop nog altijd dat Johnny de Mol een keer mee doet, en dat ie het dan ook daadwerkelijk is.
Ook mijn onderste tweequote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het ergste bij Anne-Marie is overigens dat het grootste wapenfeit nauwelijks haar verdienste was. Er verdween 10.000 euro (o.i.d.) in dat Höfti huis, omdat Tim toen opeens een hele rare keuze maakte. Terwijl zij daar zelf geen invloed op had. Maar oh, oh hoe goed had ze dat toch gedaanquote:Op maandag 6 juli 2020 01:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat krijtje als zo'n beetje enige molactie![]()
Verder vooral "niet haar best doen" of "me gewoon laten pakken in een achtervolging". Ja jemig, dan doe je als mol ook niet echt je best
De laatste paar seizoenen zijn whatsoever suf, seizoen 18 daargelaten, dat was nog een kleine uitschieter van de recente seizoenen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat Rob zo slecht was als die andere twee. Het grootste probleem met Rob was dat die als deelnemer driekwart van het seizoen nogal suf was.
Die vind ik ook niet al te indrukwekkend, maar moet erbij zeggen dat ik dat seizoen ooit live heb gezien en ook bij het terugkijken al wist dat hij het was. Dan is het moeilijk te oordelen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nico uit seizoen twee kan daar ook nog wel bij.
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |