SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Je moet daar ook niet té opzichtig mee zijn, zulke complimenten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je moet er even over nadenken, maar eigenlijk zegt hij gewoon dat je geen make-up nodig hebt.
Dan ben ik benieuwd hoe hangende sproeten eruit zien!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef koffieleuk het volgende:
Ik las niet heel goed mee, iets met rimpels, wenkbrauwen en sproeten?
Dit is het eerste wat in me opkwam
Handig dat ik met dat laatste al zo jong ben begonnenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Bij mannen vind ik het toch vaak minder (minder hangen en minder rimpels). Of ze laten een baard staan
Over een aantal jaar kan ik dat vast met jullie delen!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe hangende sproeten eruit zien!
Spanish style with a touch of Dutchquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet daar ook niet té opzichtig mee zijn, zulke complimenten.
7quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Handig dat ik met dat laatste al zo jong ben begonnen
(Jaar of 7 was ik)
quote:
Nee hoorquote:
Oh? Echt?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm de Spanjaarden zijn een stuk minder diplomatiek hoor
Je foto met Cornaldquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
*Googlet Tatiana Cameron
Zij ziet er wel iets jonger uit dan ik hoor![]()
Jij hebt toch nooit een foto van mij gezien? Of wel?
toevallig met een dermatoloog over gehad van de week. Bij de vrouwen is de huid rondom de ogen en mond dunner als bij mannen. Waardoor wij eerder en meer rimpels daar krijgen. Zij hebben wat dat betreft geluk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Bij mannen vind ik het toch vaak minder (minder hangen en minder rimpels). Of ze laten een baard staan
Ik weet.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoorMaar vroege twintigers wel.
Edit: Nee nog jonger zelfs, ik denk 18 of 19. Zag er niet uit natuurlijk.
Oh jaquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet.
Nou ja...mijn zoon begint nu ook. Ziet er niet uit idd![]()
![]()
Hier is het ook al de hele dag herfstquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen regent en waait het hier heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |