haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Kapen van een topic wordt niet gewaardeerd! Gewoon niet.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand 30 juni 2020 om 23. 55 uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ferrou je hebt 100Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Lekker bakkie
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
thnxquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Netjes Fer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geniale tt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Heet dat tegenwoordig 'Kwark met noten'?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik ben weer het weeskindje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afkomstig van de 'woordkunstenaar'?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Denk het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe laat sta je morgen op, vrind?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja gaf die punt meld het je nog ben je pleittequote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja zag het![]()
nog de hele maand om er 250 bij te halen, dan ben ik zeker van top 20
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Noten kraken voor de kwark.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja gaf die punt meld het je nog ben je pleitte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook best lekker vind ik, maak wel eens rauwkost met cashewnoten erin.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2020 20:57:04 ]![]()
oh slim van hemquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met dop zijn ze minder lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Recepten gelieve via dm uit te wisselen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Recepten gelieve via dm uit te wisselen.
Elke tijd kent goede muziek.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Of in CUL plaatsen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanaf dit punt zal iedereen krijgen wat ze verdienen. Iedereen heeft z'n best gedaan, het alle kansen gegeven, maar het mocht niet zo zijn.Don't follow me, I'm just a man.![]()
'Heb me daar een paar lekkere noten voor je, wijffie'quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel verdien ik?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Vanaf dit punt zal iedereen krijgen wat ze verdienen. Iedereen heeft z'n best gedaan, het alle kansen gegeven, maar het mocht niet zo zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Point of no return.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leonie Meijer livestream.Klinkt best aardig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook lekkere muziek.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is ook zo ben wel van de jaren 60 70 80 muziekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
It ain't what you do it's the way that you do it ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Uiteraard. Wie anders.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Afkomstig van de 'woordkunstenaar'?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Roekoe roekoe @ZerokuOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mooi gedicht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Show me.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een lef, wat een lef zerodevquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
devzero is de DT hero.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je houdt een gedichtje van me tegoed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Notedquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je houdt een gedichtje van me tegoed.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fidan gaat DWDD doen,goede keuze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nah, ik vind het geen slimme zet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nu keek ik DWDD al jaren niet meer, kende het trucje nu wel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Samen met Renze Klamer,ken jij die?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, ik vind het geen slimme zet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De naam deed in de verte een zoemertje gaan, maar alle programma's die hij gedaan heeft heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met Renze Klamer,ken jij die?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op1 presentatrice, vervangster ooit van Pauw, toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze was co host.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op1 presentatrice, vervangster ooit van Pauw, toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh zij. Leuke meid, ken haar verder nietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op1 presentatrice, vervangster ooit van Pauw, toch?![]()
![]()
Volgens mij heeft ze hem ooit een tijdje vervangen toen het nog "Pauw' was.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
omdat?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was zo ontroerd dat ik me even liet gaan.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Drank in de man ...quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze was laatst superscherp tegen Wilfred Genee.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh zij. Leuke meid, ken haar verder niet
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow ja dat lastigquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dit pareltje van een gedicht. Er zit woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereldquote:quote:![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit pareltje van een gedicht. Er zit een hoop woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereld
[..]
Ben ook zeer vereerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit pareltje van een gedicht. Er zit woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereld
[..]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
okequote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit pareltje van een gedicht. Er zit woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereld
[..]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
leave poez alone![]()
![]()
"Kan Fidan voortaan de plaats van Genee overnemen bij VI?"
Wow AdBlock aan op mobiel, krijg nog steeds reclame op fokUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En terecht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Mooie lichtshow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren afgelopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succesquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Liever niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
godver proestquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben ook rete nieuwsgierig naar jouw stoppels.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Volgend weekend 2 dagen streams vanuit de de Melkweg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zerokoetje is moe
Zerokoetje moet naar bedje toeOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik wilde je net een foto sturen, maar je blokkeert me op DMquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben ook rete nieuwsgierig naar jouw stoppels.![]()
![]()
goed zo handen wassen hequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu al?
Hij mocht toch opblijven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt mijn nummer toch? Wat doe je weer moeilijk man.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde je net een foto sturen, maar je blokkeert me op DMOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Meneer heeft een baan en gaat direct de rijke patser uithangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hmmm ik denk dat ik een IdeaPad 5 ga kopen
waarom eigenlijk een lenovo?![]()
Hier komt nog iets achteraan, hoop ik?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Zerokoetje is moe
Zerokoetje moet naar bedje toeOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Na het eten van een kilo worst
Heb je veel dorst
Daarom een paar liters bier
Dat drink ik met veel plezierUw ADH vitamine Worst
Oh?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kort!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heel kort dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb helemaal nog geen baanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Meneer heeft een baan en gaat direct de rijke patser uithangen.
waarom eigenlijk een lenovo?
Niks mis met Lenovo toch, maar nieuwe generatie ryzen 5. 16 GB ram en goeie batterij en licht. En dat voor 700 euroUw ADH vitamine Worst
Ik ben moe schatje, de 12" volgt uiteraard nog.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nog steeds niets gehoord van je sollicitatie? dacht dat je hem al hadquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen baan
Niks mis met Lenovo toch, maar nieuwe generatie ryzen 5. 16 GB ram en goeie batterij en lichtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En Lenovo is toch relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks mis met Lenovo toch, maar nieuwe generatie ryzen 5. 16 GB ram en goeie batterij en licht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb sinds een paar maanden ook een laptop met een ryzen 5 en hoop ram. Zal vast een prima laptop zijn hoor en 700 euro is een degelijke prijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks mis met Lenovo toch, maar nieuwe generatie ryzen 5. 16 GB ram en goeie batterij en licht. En dat voor 700 euro![]()
Mario kerelquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hema,dit vindt u vast ook wel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-07-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Zeroku / 164 / 1118
2. Moonlight / 138 / 1058
3. Ferrous / 102 / 848
4. mario390 / 88 / 1021
5. aKboR / 85 / 557
6. Jacquelinehasselbaink / 73 / 854
7. FreshFruit / 64 / 792
8. PoezeligDing / 62 / 903
9. InverHouse / 61 / 572
10. devzero / 61 / 291
11. Jippie68 / 44 / 477
12. chufi / 37 / 199
13. HiDiHo / 35 / 67
14. Dr.Mikey / 31 / 282
15. SebSwe2.0 / 20 / 195
16. Superbadeendje / 19 / 278
17. Gizmogirl28 / 15 / 103
18. Grrrrrrrr / 13 / 68
19. Speciale / 9 / 176
20. yvonne / 5 / 27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sosquote:
Is een traineeship, gaat met rondes en ik ben net succes naar laatste ronde gekomen. Maar ik begin dan ook september pasquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nog steeds niets gehoord van je sollicitatie? dacht dat je hem al hadUw ADH vitamine Worst
Te goedkoop zelfs volgens ingewijdenenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Lenovo is toch relatief goedkoop.Don't follow me, I'm just a man.![]()
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Te goedkoop zelfs volgens ingewijdenen
Niets mis met een beetje techno af en toe.quote:![]()
Van welke fabrikant? En ook van de 4000 series?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb sinds een paar maanden ook een laptop met een ryzen 5 en hoop ram. Zal vast een prima laptop zijn hoor en 700 euro is een degelijke prijs.Uw ADH vitamine Worst
Awakenings is meestal goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje techno af en toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik eerst ook niet, maar gaandeweg leer je een beetje hoe het opgezet is.quote:Don't follow me, I'm just a man.![]()
Ik zocht een ander nummer, van 2 Groningers.quote:
Tranen biggelen over mijn wangen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lucas en Gea?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zocht een ander nummer, van 2 Groningers.
Tranen biggelen over mijn wangen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HP x360 Envy. Is een Ryzen 5 3500U (met Vega GPU). Mijn desktop heb ik recentelijk een nieuw moederbord met Ryzen 7 (3700X) geupgrade. AMD heeft een paar prima cpus uitgebracht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van welke fabrikant? En ook van de 4000 series?![]()
Nee, kut man, waren in de jaren '90 studenten ...quote:
GRRRROp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weet het alweer, momento!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nerdquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
HP x360 Envy. Is een Ryzen 5 3500U (met Vega GPU). Mijn desktop heb ik recentelijk een nieuw moederbord met Ryzen 7 (3700X) geupgrade. AMD heeft een paar prima cpus uitgebracht.![]()
![]()
Wereldnummer.quote:
TR gemachtquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja,ik kende het wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik naai je erbij.quote:
Even een ban aanlullen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die nieuwe 4000 generatie is veel belovend.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
HP x360 Envy. Is een Ryzen 5 3500U (met Vega GPU). Mijn desktop heb ik recentelijk een nieuw moederbord met Ryzen 7 (3700X) geupgrade. AMD heeft een paar prima cpus uitgebracht.Uw ADH vitamine Worst
WHUT!?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik had ooit een 7 jaar lange relatie met iemand die uit groningen (veendam) kwam en ik had die CD voor mijn verjaardag gegevenquote:![]()
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een 7 jaar lange relatie met iemand die uit groningen (veendam) kwam en ik had die CD voor mijn verjaardag gekregenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ging in Veendam wel naar het CH ,de springruiter waar ik toen mee was op een avond stomdronken naar de caravan moeten brengen.De volgende dag won hij met een kater de eerste prijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een 7 jaar lange relatie met iemand die uit groningen (veendam) kwam en ik had die CD voor mijn verjaardag gekregen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poez je koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan ik nog wat leuks bedenken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja Jacq, laatste bakkie, morgen weer aan de bak in de bak.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mooi ik neem ook laatste welke bak ?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja Jacq, laatste bakkie, morgen weer aan de bak in de bak.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gebak.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi ik neem ook laatste welke bak ?
prop in je pcquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een cd speler zien te vinden, omdat ik al jaren geen cds meer gebruik
Morgen heb nu niet in huis welke smaak mop?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Al mijn laatste laptops hadden niet zo'n gat meer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mokka of hazelnoot.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morgen heb nu niet in huis welke smaak mop?
ben je mijn zusje ofzo...... hier zelfde smakenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Had bij de mediamarkt ook met de swift 3 gespeeld, ongeveer zelfde specificaties als Ideapad 5, maar dat heeft geen lampje dat bijv Caps Lock aanstaat
Uw ADH vitamine Worst
Dat zou voor mij ook een deal breaker zijn. Die druk ik zo vaak per ongeluk inquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Had bij de mediamarkt ook met de swift 3 gespeeld, ongeveer zelfde specificaties als Ideapad 5, maar dat heeft geen lampje dat bijv Caps Lock aanstaat![]()
Heb de Swift 3quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Had bij de mediamarkt ook met de swift 3 gespeeld, ongeveer zelfde specificaties als Ideapad 5, maar dat heeft geen lampje dat bijv Caps Lock aanstaatFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat speel je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja best welquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Raymanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
koffie caramel en caramel of mokka taart was hetquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
veracht nu een kop naar zijn kop..
Ik vind dat soort koffie smaakjes als hazelnoot nietsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Soul speelt animal crossing of zoiets,ze heeft vandaag weer een andere PC gekocht.Die vorige was echt bagger.Deze schijnt wel goed te zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier zit veel functies op. kan er heel veel mee. heb er nu zes spellen op staan... want speel meeste rayman... heb ook marioquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul speelt animal crossing of zoiets,ze heeft vandaag weer een andere PC gekocht.Die vorige was echt bagger.Deze schijnt wel goed te zijn.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ik vond hem op zich ook wel fijn, maar het ontbreken van een caps lock lampje vond ik minderquote:Uw ADH vitamine Worst
Mijn moeder maakte vroeger altijd een mokka taart voor mijn verjaardag. Heb dat al jaren niet meer gegeten, want eigenlijk is het alleen maar boter en beetje koffiequote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
koffie caramel en caramel of mokka taart was het![]()
2201Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimmt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer aKboR.
Alles wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wel lekker alleen jammer van de boter wordt je vies vetquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte vroeger altijd een mokka taart voor mijn verjaardag. Heb dat al jaren niet meer gegeten, want eigenlijk is het alleen maar boter en beetje koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:03 schreef aKboR het volgende:
weet ik nog niet.. ben wakker aan het worden![]()
Dat kan ik mis het nietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik vond hem op zich ook wel fijn, maar het ontbreken van een caps lock lampje vond ik minderFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Er zullen vast wel varianten zijn die minder vet zijn, maar ik ben te lui om te zoeken naar een goed recept.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar wel lekker alleen jammer van de boter wordt je vies vet![]()
Maar als ze er niet is.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meeste recepten zijn met veel boter... tenminste meer als andere taarten. maar cake zit ook al 175 gram boter inquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast wel varianten zijn die minder vet zijn, maar ik ben te lui om te zoeken naar een goed recept.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
heb ik een groot gemisquote:
Indische cake niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meeste recepten zijn met veel boter... tenminste meer als andere taarten. maar cake zit ook al 175 gram boter in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is correct.quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
sponscake![]()
![]()
![]()
lumpur en wadik ai wadik![]()
![]()
![]()
wb kerelquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Koninklijk meervoud.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je hebt mij toch bij je en naast jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo is datquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt mij toch bij je en naast je![]()
![]()
Niet deze neem ik aan:quote:http://www.kokkieslomo.nl/indische-cake-van-dr-slomo/quote:Indische cake van Dr. Slomo
...
Ingrediënten
200 gram ongezouten boter (boter is dus roomboter)
200 gram witte basterdsuiker
1 zakje vanillesuiker
4 eieren (Large)
25 gram geraspte kokos
200 gram zelfrijzend bakmeel
zout: de helft van een kwart theelepel
Kruiden (in poedervorm)
4 theelepels kaneel
1 theelepel plus een kwart theelepel anijs
1 theelepel plus een kwart theelepel kruidnagel
1 theelepel kardemom
1 theelepel nootmuskaat
iets meer dan een halve theelepel ketoembar
Of bedoel je van die laagjes cake?![]()
![]()
Er is een variant zonder boter.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet deze neem ik aan:
[..]
http://www.kokkieslomo.nl/indische-cake-van-dr-slomo/
Of bedoel je van die laagjes cake?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dans met mijquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jacq help.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom schat dans met mequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oei ja ff google voor je ikweet welke je bedoeldquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
haha lul lach hardopquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
https://www.smulweb.nl/recepten/cake/cake+zonder+boter
zal hier vast tussen staan ffFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oke darlingquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:ik wel deed mij niet veel dus niet meer geprobeerd ook
![]()
damn looking goodFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Eén x gerookt en één keer zo een stuk cake. Kon gelijk naar bed. Net of je 2 kratten bier op had. Is niksquote:![]()
klopt sommigen worden ook slaperig vanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eén x gerookt en één keer zo een stuk cake. Kon gelijk naar bed. Net of je 2 kratten bier op had. Is niksFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vond het niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt sommigen worden ook slaperig van![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.smulweb.nl/recepten/cake/cake+zonder+boter
zal hier vast tussen staan ff
ik dus ook niet meteen mee gekaptquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Graag gedaan Arkadasquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vroeger wel gedaan, maar veranderde in een zombie en daarom ook maar gestopt, dronk liever een pilsje.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt sommigen worden ook slaperig van![]()
En nu ben je geen zombie meer?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan, maar veranderde in een zombie en daarom ook maar gestopt, dronk liever een pilsje.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat dusquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan, maar veranderde in een zombie en daarom ook maar gestopt, dronk liever een pilsje.![]()
niet weer graagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben jij nu ook al een zombie. damn je danst wel goedquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
kappen nu aub is geen kleuterklas toch hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben jarenlang een vrij stevige blower geweest,van de 1 op de andere dag gestopt.En voor mij hoeft het ook niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo andere muziek opgezetFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wel nek en rugklachten maar fit genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al een zombie. damn je danst wel goed![]()
Goed af blijven nu van die zooi ffquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben jarenlang een vrij stevige blower geweest,van de 1 op de andere dag gestopt.En voor mij hoeft het ook niet meer.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oke dan krijg je eerst een massage nuquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel nek en rugklachten maar fit genoegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niks voor mij dat blowen...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben jarenlang een vrij stevige blower geweest,van de 1 op de andere dag gestopt.En voor mij hoeft het ook niet meer.![]()
Was los?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kappen nu aub is geen kleuterklas toch hier![]()
Broertje van me gaat er prima op,wordt er creatief van en zulks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steekje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niets meer schattiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik nee hoor ff doe ik niet aanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broertje van me gaat er prima op,wordt er creatief van en zulks.
Het is niet voor niks een gewild iets.![]()
Die zondag dat de shops dicht moesten zag je wat een impact.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:27 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Kan.
Het is niet voor niks een gewild iets.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoor je niet veel, ik kon er één die kreeg een soort paranoia, vertrouwde niemand meerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broertje van me gaat er prima op,wordt er creatief van en zulks.![]()
Een kennis van ons was apart in de auto gestapt om ergens anders nog extra te halen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Totale paniekquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zondag dat de shops dicht moesten zag je wat een impact.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja iddquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zondag dat de shops dicht moesten zag je wat een impact.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
Een kennis van ons was apart in de auto gestapt om ergens anders nog extra te halen.verslavend spul is het
waar is poez?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Idd paniekquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zondag dat de shops dicht moesten zag je wat een impact.![]()
Zero naar bed brengen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]verslavend spul is het
waar is poez?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klem tussen het katteluikjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]verslavend spul is het
waar is poez?![]()
kon toch afhalenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zondag dat de shops dicht moesten zag je wat een impact.Uw ADH vitamine Worst
Chaos gewoonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ook hoor,die lange rijen.En toen mochten ze een paar dagen later gewoon weer verkopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In eerste instantie moesten ze dicht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook hoor,die lange rijen.En toen mochten ze een paar dagen later gewoon weer verkopen.![]()
Logisch ook wel, was niet te handhaven ook en zou volledig in het criminele circuit belanden.![]()
Zet dan ook wat anders op muts.quote:
ik snap het wel een beetje . heb wiplash . dus moet medicatie zonder die medicatie is mijn dag ene hel. als ik op vakantie ga check ik wel 100 keer of ik het mee hebquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:![]()
![]()
Dat snap ik dan wel jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik snap het wel een beetje . heb wiplash . dus moet medicatie zonder die medicatie is mijn dag ene hel. als ik op vakantie ga check ik wel 100 keer of ik het mee heb![]()
prec als ikz e niet bij heb kan ik niets meer hele dag hoofd en nek pijnquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Medi wietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:34 schreef InverHouse het volgende:
Voor veel mensen met een "aandoening" schijnt het wel een uitkomst te zijn...![]()
bestaat zelfs wietthee voor verpleeghuizenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:34 schreef InverHouse het volgende:
Voor veel mensen met een "aandoening" schijnt het wel een uitkomst te zijn...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een ex van me had ander soort medicatie,als zij haar pillen was vergeten konden we gewoon weer terug naar huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: