Vond het niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt sommigen worden ook slaperig van
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.smulweb.nl/recepten/cake/cake+zonder+boter
zal hier vast tussen staan ff
ik dus ook niet meteen mee gekaptquote:
Graag gedaan Arkadasquote:
Vroeger wel gedaan, maar veranderde in een zombie en daarom ook maar gestopt, dronk liever een pilsje.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt sommigen worden ook slaperig van
En nu ben je geen zombie meer?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan, maar veranderde in een zombie en daarom ook maar gestopt, dronk liever een pilsje.
Dat dusquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan, maar veranderde in een zombie en daarom ook maar gestopt, dronk liever een pilsje.
Ben jij nu ook al een zombie. damn je danst wel goedquote:
Wel nek en rugklachten maar fit genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al een zombie. damn je danst wel goed
Goed af blijven nu van die zooi ffquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben jarenlang een vrij stevige blower geweest,van de 1 op de andere dag gestopt.En voor mij hoeft het ook niet meer.
oke dan krijg je eerst een massage nuquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel nek en rugklachten maar fit genoeg
Niks voor mij dat blowen...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben jarenlang een vrij stevige blower geweest,van de 1 op de andere dag gestopt.En voor mij hoeft het ook niet meer.
Was los?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kappen nu aub is geen kleuterklas toch hier
Broertje van me gaat er prima op,wordt er creatief van en zulks.quote:
Steekje?quote:
niets meer schattiequote:
ik nee hoor ff doe ik niet aanquote:
Kan.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broertje van me gaat er prima op,wordt er creatief van en zulks.
Die zondag dat de shops dicht moesten zag je wat een impact.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:27 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Kan.
Het is niet voor niks een gewild iets.
Hoor je niet veel, ik kon er één die kreeg een soort paranoia, vertrouwde niemand meerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broertje van me gaat er prima op,wordt er creatief van en zulks.
Totale paniekquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zondag dat de shops dicht moesten zag je wat een impact.
Ja iddquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
Een kennis van ons was apart in de auto gestapt om ergens anders nog extra te halen.
Idd paniekquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zero naar bed brengen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]verslavend spul is het
waar is poez?
Klem tussen het katteluikjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]verslavend spul is het
waar is poez?
kon toch afhalenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |