HP x360 Envy. Is een Ryzen 5 3500U (met Vega GPU). Mijn desktop heb ik recentelijk een nieuw moederbord met Ryzen 7 (3700X) geupgrade. AMD heeft een paar prima cpus uitgebracht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van welke fabrikant? En ook van de 4000 series?
Nee, kut man, waren in de jaren '90 studenten ...quote:
Nerdquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
HP x360 Envy. Is een Ryzen 5 3500U (met Vega GPU). Mijn desktop heb ik recentelijk een nieuw moederbord met Ryzen 7 (3700X) geupgrade. AMD heeft een paar prima cpus uitgebracht.
Wereldnummer.quote:
TR gemachtquote:
Ja,ik kende het wel.quote:
Ik naai je erbij.quote:
Even een ban aanlullen.quote:
Die nieuwe 4000 generatie is veel belovend.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
HP x360 Envy. Is een Ryzen 5 3500U (met Vega GPU). Mijn desktop heb ik recentelijk een nieuw moederbord met Ryzen 7 (3700X) geupgrade. AMD heeft een paar prima cpus uitgebracht.
WHUT!?quote:
Ik had ooit een 7 jaar lange relatie met iemand die uit groningen (veendam) kwam en ik had die CD voor mijn verjaardag gegevenquote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een 7 jaar lange relatie met iemand die uit groningen (veendam) kwam en ik had die CD voor mijn verjaardag gekregen
Ik ging in Veendam wel naar het CH ,de springruiter waar ik toen mee was op een avond stomdronken naar de caravan moeten brengen.De volgende dag won hij met een kater de eerste prijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een 7 jaar lange relatie met iemand die uit groningen (veendam) kwam en ik had die CD voor mijn verjaardag gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |