En Lenovo is toch relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen baan
Niks mis met Lenovo toch, maar nieuwe generatie ryzen 5. 16 GB ram en goeie batterij en licht
Heb sinds een paar maanden ook een laptop met een ryzen 5 en hoop ram. Zal vast een prima laptop zijn hoor en 700 euro is een degelijke prijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen baan
Niks mis met Lenovo toch, maar nieuwe generatie ryzen 5. 16 GB ram en goeie batterij en licht. En dat voor 700 euro
Mario kerelquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-07-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Sosquote:
Is een traineeship, gaat met rondes en ik ben net succes naar laatste ronde gekomen. Maar ik begin dan ook september pasquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nog steeds niets gehoord van je sollicitatie? dacht dat je hem al had
Te goedkoop zelfs volgens ingewijdenenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Lenovo is toch relatief goedkoop.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Te goedkoop zelfs volgens ingewijdenen
Niets mis met een beetje techno af en toe.quote:
Van welke fabrikant? En ook van de 4000 series?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb sinds een paar maanden ook een laptop met een ryzen 5 en hoop ram. Zal vast een prima laptop zijn hoor en 700 euro is een degelijke prijs.
Awakenings is meestal goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje techno af en toe.
Ik eerst ook niet, maar gaandeweg leer je een beetje hoe het opgezet is.quote:
Ik zocht een ander nummer, van 2 Groningers.quote:
Lucas en Gea?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zocht een ander nummer, van 2 Groningers.
Tranen biggelen over mijn wangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |