Samen met Renze Klamer,ken jij die?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, ik vind het geen slimme zet.
De naam deed in de verte een zoemertje gaan, maar alle programma's die hij gedaan heeft heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met Renze Klamer,ken jij die?
Op1 presentatrice, vervangster ooit van Pauw, toch?quote:
Ze was co host.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op1 presentatrice, vervangster ooit van Pauw, toch?
Oh zij. Leuke meid, ken haar verder nietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op1 presentatrice, vervangster ooit van Pauw, toch?
Volgens mij heeft ze hem ooit een tijdje vervangen toen het nog "Pauw' was.quote:
omdat?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was zo ontroerd dat ik me even liet gaan.
Drank in de man ...quote:
Ze was laatst superscherp tegen Wilfred Genee.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh zij. Leuke meid, ken haar verder niet
[ afbeelding ]
ow ja dat lastigquote:
Dit pareltje van een gedicht. Er zit woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereldquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit pareltje van een gedicht. Er zit een hoop woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereld
[..]
Ben ook zeer vereerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit pareltje van een gedicht. Er zit woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereld
[..]
okequote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit pareltje van een gedicht. Er zit woede en teleurstelling in, maar ook hoop op een betere wereld
[..]
quote:
En terecht.quote:
Gisteren afgelopen.quote:
Succesquote:
Liever niet.quote:
godver proestquote:
Ben ook rete nieuwsgierig naar jouw stoppels.quote:
Ik wilde je net een foto sturen, maar je blokkeert me op DMquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben ook rete nieuwsgierig naar jouw stoppels.
goed zo handen wassen hequote:
Je hebt mijn nummer toch? Wat doe je weer moeilijk man.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde je net een foto sturen, maar je blokkeert me op DM
Meneer heeft een baan en gaat direct de rijke patser uithangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hmmm ik denk dat ik een IdeaPad 5 ga kopen
Hier komt nog iets achteraan, hoop ik?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Zerokoetje is moe
Zerokoetje moet naar bedje toe
Oh?quote:
Kort!quote:
Ik heb helemaal nog geen baanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Meneer heeft een baan en gaat direct de rijke patser uithangen.
waarom eigenlijk een lenovo?
Ik ben moe schatje, de 12" volgt uiteraard nog.quote:
nog steeds niets gehoord van je sollicitatie? dacht dat je hem al hadquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen baan
Niks mis met Lenovo toch, maar nieuwe generatie ryzen 5. 16 GB ram en goeie batterij en licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |