Soul speelt animal crossing of zoiets,ze heeft vandaag weer een andere PC gekocht.Die vorige was echt bagger.Deze schijnt wel goed te zijn.quote:
hier zit veel functies op. kan er heel veel mee. heb er nu zes spellen op staan... want speel meeste rayman... heb ook marioquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul speelt animal crossing of zoiets,ze heeft vandaag weer een andere PC gekocht.Die vorige was echt bagger.Deze schijnt wel goed te zijn.
Ja ik vond hem op zich ook wel fijn, maar het ontbreken van een caps lock lampje vond ik minderquote:
Mijn moeder maakte vroeger altijd een mokka taart voor mijn verjaardag. Heb dat al jaren niet meer gegeten, want eigenlijk is het alleen maar boter en beetje koffiequote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
koffie caramel en caramel of mokka taart was het
Stimmt.quote:
Alles wel?quote:
Maar wel lekker alleen jammer van de boter wordt je vies vetquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte vroeger altijd een mokka taart voor mijn verjaardag. Heb dat al jaren niet meer gegeten, want eigenlijk is het alleen maar boter en beetje koffie
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:03 schreef aKboR het volgende:
weet ik nog niet.. ben wakker aan het worden
Dat kan ik mis het nietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik vond hem op zich ook wel fijn, maar het ontbreken van een caps lock lampje vond ik minder
Er zullen vast wel varianten zijn die minder vet zijn, maar ik ben te lui om te zoeken naar een goed recept.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar wel lekker alleen jammer van de boter wordt je vies vet
meeste recepten zijn met veel boter... tenminste meer als andere taarten. maar cake zit ook al 175 gram boter inquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast wel varianten zijn die minder vet zijn, maar ik ben te lui om te zoeken naar een goed recept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |