Kan ik nog wat leuks bedenken.quote:
dan krijg je ook een cdquote:
Ja Jacq, laatste bakkie, morgen weer aan de bak in de bak.quote:
mooi ik neem ook laatste welke bak ?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja Jacq, laatste bakkie, morgen weer aan de bak in de bak.
Gebak.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi ik neem ook laatste welke bak ?
prop in je pcquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een cd speler zien te vinden, omdat ik al jaren geen cds meer gebruik
Morgen heb nu niet in huis welke smaak mop?quote:
Al mijn laatste laptops hadden niet zo'n gat meer.quote:
Mokka of hazelnoot.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morgen heb nu niet in huis welke smaak mop?
ben je mijn zusje ofzo...... hier zelfde smakenquote:
Dat zou voor mij ook een deal breaker zijn. Die druk ik zo vaak per ongeluk inquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Had bij de mediamarkt ook met de swift 3 gespeeld, ongeveer zelfde specificaties als Ideapad 5, maar dat heeft geen lampje dat bijv Caps Lock aanstaat
Heb de Swift 3quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Had bij de mediamarkt ook met de swift 3 gespeeld, ongeveer zelfde specificaties als Ideapad 5, maar dat heeft geen lampje dat bijv Caps Lock aanstaat
Wat speel je?quote:
Ja best welquote:
Raymanquote:
koffie caramel en caramel of mokka taart was hetquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:54 schreef devzero het volgende:
veracht nu een kop naar zijn kop..
Ik vind dat soort koffie smaakjes als hazelnoot niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |