SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja, als ik had geweten dat het zo makkelijk wasBen er nog niet helemaal bij vandaag
Lekker praktisch wel! Krijg je het ook niet te warm en zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga kaal, dan kan ik het wel tot terugkeer in zeeland uithouden haha
Wat was jouw TT geweest?quote:
Touchéquote:
Nouhoouuquote:
Liefquote:
Ik ook. Maar net iets minder dan jou.quote:
Dan gaat het gesprek meteen weer dáár overquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht er ook nog over na om een Efteling-TT te doen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar net iets minder dan jou.
Je hebt de sjoelbak opgegeten?quote:
Wat een mysterie!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zal niemand ooit weten behalve ik
Heb ik nog nooit gedaan! Daar zal het wel aan liggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee oké...Maar ik maak wel eens zelf ijsthee en dat begint met thee af te laten koelen!
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouhoouu![]()
Ik probeerde het positieve ervan in te zien!
quote:
Mooi!quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan gaat het gesprek meteen weer dáár over
Oké vooruit!quote:
Wizards Unite?quote:
quote:
Die hebben mooie nummers jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor hun hele album eigenlijk wel.
Ik wil die ook graag nog een keer zien, maar om nou helemaal apart daarvoor Disney Plus te nemen...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:59 schreef Meke het volgende:
Dankzij @:Cee heb ik nu én geen zin meer om te werken én Disney Plus weer ingeschakeldZin in Hamilton
Hoofdpijn. Je was hoofdpijn gegeten.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik had al lang weer kunnen gaan, maar ik bedenk steeds weer andere dingen![]()
Hond is gesteriliseerd. Werk. Moet m’n moeder helpen omdat ze geopereerd is. Quality time met m’n dochter. Huishouden. Koken. De was (zit is dat huishouden?). Dat.
En ik moet eigenlijk eerst oefeningen voor m’n knie doen. Maar als ik dan een drukke dag heb gehad, heb ik savonds geen zin meer.
Slecht van mij
Een maand Disney+ is goedkoper dan een bioscoopkaartje en je kan een maand lang naar van alles en nog wat kijken. Wat dat betreft is het geen slechte prijsquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil die ook graag nog een keer zien, maar om nou helemaal apart daarvoor Disney Plus te nemen...
Ik vind wizards unite net wat leuker dan Pokémon Goquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PoGo. Ik zat in het verkeerde topic.
Dat klopt uiteraard. Alleen geen idee hoeveel gebruik ik er eigenlijk van zal gaan makenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een maand Disney+ is goedkoper dan een bioscoopkaartje en je kan een maand lang naar van alles en nog wat kijken. Wat dat betreft is het geen slechte prijs
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:08 schreef Cee het volgende:
Jullie ook continu advertenties van de Efteling als je door dit topic scrollt?
ik gebruik Netflix al nauwelijks dus no wayquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt uiteraard. Alleen geen idee hoeveel gebruik ik er eigenlijk van zal gaan maken
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:59 schreef Meke het volgende:
Dankzij @:Cee heb ik nu én geen zin meer om te werken én Disney Plus weer ingeschakeldZin in Hamilton
Ik gebruik Netflix de laatste tijd juist weer wat vakerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gebruik Netflix al nauwelijks dus no way
Zou je een bioscoopkaartje kopen om Hamilton te kunnen zien? Zo ja, dan heb je eigenlijk met alleen Hamilton het abonnement van een maand er al weer uit. Moet je alleen niet vergeten weer op te zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt uiteraard. Alleen geen idee hoeveel gebruik ik er eigenlijk van zal gaan maken
Hm, ja nu je het zo steltquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou je een bioscoopkaartje kopen om Hamilton te kunnen zien? Zo ja, dan heb je eigenlijk met alleen Hamilton het abonnement van een maand er al weer uit. Moet je alleen niet vergeten weer op te zeggen
(Ja, in de bioscoop een film kijken is anders dan thuis en dus kan je het niet helemaal 1 op 1 vertalen. Maar goed.)
Ik vond het heel frustrerend dat je gewoon de perfecte spreuk deed en dat die dan nog faalde. Dus toen er weer afgegooid.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind wizards unite net wat leuker dan Pokémon Go
Ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:08 schreef Cee het volgende:
Jullie ook continu advertenties van de Efteling als je door dit topic scrollt?
Ik ben wel F1 fan, maar totaal geen Hamilton fan.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ben geen echte F1 fan dus die Hamilton film zou me nauwelijks boeien
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
Andere Hamiltonquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
Klopt het dus dat je niet zo van Mercedes bent?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
deze zal ook wel fout zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere HamiltonDeze staat met z'n porem op poen
[ afbeelding ]
Is dit niet Andrew Jackson?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere HamiltonDeze staat met z'n porem op poen
[ afbeelding ]
ik heb er in ieder geval geenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Klopt het dus dat je niet zo van Mercedes bent?
Ik ook niet, ik vind 'm nogal een saai figuur. Helpt ook niet dat z'n team altijd zo domineert natuurlijk, dan krijg je toch minder vaak spectaculaire acties.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel F1 fan, maar totaal geen Hamilton fan.
quote:
Die staat op de 20jes. Een andere sluwe hint is dat er onder dit portret Hamilton staat geschreven.quote:
Fake newsquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die staat op de 20jes. Een andere sluwe hint is dat er onder dit portret Hamilton staat geschreven.
Kijk, dat soort dingen valt alleen de échte kenners op.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die staat op de 20jes. Een andere sluwe hint is dat er onder dit portret Hamilton staat geschreven.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen valt alleen de échte kenners op.
Nee je bent hartstikke goedquote:
Ik ook niet, en naar mijn gevoel ben ik behoorlijk aan het slackenquote:
ik doe maar de laatste 2 uur aan Fok-werkenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, en naar mijn gevoel ben ik behoorlijk aan het slackenEn alsnog loop ik iets voor op het verwachte schema op kantoor
Wut.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben intussen mijn uren aan het invullen. En dan zien we wel weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe maar de laatste 2 uur aan Fok-werken
huh, serieus, zit ik dus de halve dag al uit m'n nek te lullen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben het denk ik niet over dezelfde Hamilton. Die film gaat niet over die racert.
Slechts een halve dag, denkt 'iequote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh, serieus, zit ik dus de halve dag al uit m'n nek te lullen?
Ik vrees hetquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, ook geen idee waarom ik de hele tijd maar aannam dat het over die coureur gingquote:
Ja, wij hebben het over een musicalquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Hahahaha Straniquote:
ja, ik las het al, had Google eerder moeten gebruikenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het over een musical
Maar het gaat wel over race, dus je zit ergens wel goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, ook geen idee waarom ik de hele tijd maar aannam dat het over die coureur ging
Cee die hondjes kunnen er niks aan doen!quote:
learning all the timequote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar het gaat wel over race, dus je zit ergens wel goed.
Goed puntquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar het gaat wel over race, dus je zit ergens wel goed.
geen 1.5 meter dusquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of de kapper me leuk vond, maar op bepaalde momenten voelde ik toch flink wat bulge tegen me aangedrukt
Ach hij heeft iig wel zijn best gedaan
Hoe voelde jij je daaronder?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of de kapper me leuk vond, maar op bepaalde momenten voelde ik toch flink wat bulge tegen me aangedrukt
Ach hij heeft iig wel zijn best gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |