Ja ik deed met vriendinnen wel altijd met opstaan enzo. Maar achteraf ook niet handig neequote:Op maandag 29 juni 2020 20:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh doen jullie echt met opstaan en zo? Wij deden altijd wel dat iedereen bleef zitten, alleen de spelleider liep en voor de rest iedereen alleen deed wijzen
Al kon je soms dan alsnog wel voelen dat iemand naast je bewoog
Ja ik had voor mijn klas een keer een carnavalseditie gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen ook een ESF-versie maken met alle kaarten ESF-gerelateerde namen geven
Misschien tot laterquote:Op maandag 29 juni 2020 20:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga even een Skype & spel sessie doen met m'n maten van de uni, ik spreek jullie later vanavond misschien nog wel
Is ook wel gewoon leuker op die manier. Want burger zijn in dat spel is an zich gewoon best wel saaiquote:
Lekker de vakjury lynchenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen ook een ESF-versie maken met alle kaarten ESF-gerelateerde namen geven
Kan de verteller toch doen?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel als je aan een aanzienlijke tafel zit en iemands kaartje om wil draaien![]()
Al valt daar altijd wat op te verzinnen natuurlijk
Tot straks!quote:Op maandag 29 juni 2020 20:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga even een Skype & spel sessie doen met m'n maten van de uni, ik spreek jullie later vanavond misschien nog wel
Ja laten we wat bedenken voor hier!quote:Op maandag 29 juni 2020 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had voor mijn klas een keer een carnavalseditie gemaakt
Waarom zou je dat doen? Ik speelde het zo dat de spelleider wist wie de weerwolven waren en aan de ziener met duim omhoog of omlaag kon aangeven of de aangewezene een wolf was of nietquote:Op maandag 29 juni 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel als je aan een aanzienlijke tafel zit en iemands kaartje om wil draaien![]()
Al valt daar altijd wat op te verzinnen natuurlijk
Ja, volgens ook inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij had echt iedereen dat echt
Ik heb veel op de DS echt grijsgespeeld, o.a. Professor Layton-serie en Rhythm Paradise
quote:Op maandag 29 juni 2020 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer gaan we k3 kijken
Ja het was ook niet slimquote:Op maandag 29 juni 2020 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ik speelde het zo dat de spelleider wist wie de weerwolven waren en aan de ziener met duim omhoog of omlaag kon aangeven of de aangewezene een wolf was of niet
16 december te zien, in welke zalen weet ik zo nietquote:Op maandag 29 juni 2020 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, volgens ook inderdaad.
[..]Wanneer is ie waar te zien?
Een harstikke leuk idee natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Zal ik het topic hier maken? Dan misschien even toestemming aan @:greys of @:ijs_beer vragen of ze dat wel apprecieren.
Volg jij het nog @Em31?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
Okee jongens, ik doe dus ook mee met online weerwolven en deze fantastische play wil ik jullie niet onthouden![]()
![]()
Even bedenken hoe ik het het beste op kan schrijven;
Er was eens.. () een rol, de tovenaarsleerling; deze leerling had een poeder en kon die op iemand gooien, zodat meteen hun rol bekend werd. Dit gebeurt openbaar, dus je hebt meteen twee confirmed burgers. Op de eerste dag gebeurde dit meteen, en deze burgers riepen logischerwijs alle speciale rollen op om zich bij hen te melden, zodat ze samen konden werken. De wolven waren doodsbang en vroegen zich af hoe in vredesnaam ze dit potje nog konden winnen. Gelukkig hadden ze een fantastische wolf in hun midden. Deze bedacht dat waarschijnlijk deze dag de heks het levensreddende drankje zou gebruiken, dus hij stelde voor dat hij als wolf geofferd zou worden. Dit werkte precies zo; en het is natuurlijk niet logisch dat hij als gered persoon een wolf was. Zo kreeg hij als wolf toegang tot alle gegevens en hebben de wolven in drie nachten de zieners en de heks vermoord
![]()
![]()
Toen was er wel een beetje wantrouwen en was 1+1 algauw 2, maar dit was ZO LEUK
![]()
Ik deed dat potje niet mee, dus heb het meegekregen vanaf de zijlijn MAAR ZO TOF
![]()
![]()
Ik ben niet Em31, maar ik volg het ook nietquote:
Hahaquote:Op maandag 29 juni 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet Em31, maar ik volg het ook niet
quote:
Misschien moet je er ook wel voor weerwolvenquote:Op maandag 29 juni 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet Em31, maar ik volg het ook niet
Dat geloof ik directquote:Op maandag 29 juni 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je er ook wel voor weerwolvenHet was in elk geval heel slim en onverwacht
Goeie rol is dat! Die redenering over het levensreddende drankjes is briljantquote:Op maandag 29 juni 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
Okee jongens, ik doe dus ook mee met online weerwolven en deze fantastische play wil ik jullie niet onthouden![]()
![]()
Even bedenken hoe ik het het beste op kan schrijven;
Er was eens.. () een rol, de tovenaarsleerling; deze leerling had een poeder en kon die op iemand gooien, zodat meteen hun rol bekend werd. Dit gebeurt openbaar, dus je hebt meteen twee confirmed burgers. Op de eerste dag gebeurde dit meteen, en deze burgers riepen logischerwijs alle speciale rollen op om zich bij hen te melden, zodat ze samen konden werken. De wolven waren doodsbang en vroegen zich af hoe in vredesnaam ze dit potje nog konden winnen. Gelukkig hadden ze een fantastische wolf in hun midden. Deze bedacht dat waarschijnlijk deze dag de heks het levensreddende drankje zou gebruiken, dus hij stelde voor dat hij als wolf geofferd zou worden. Dit werkte precies zo; en het is natuurlijk niet logisch dat hij als gered persoon een wolf was. Zo kreeg hij als wolf toegang tot alle gegevens en hebben de wolven in drie nachten de zieners en de heks vermoord
![]()
![]()
Toen was er wel een beetje wantrouwen en was 1+1 algauw 2, maar dit was ZO LEUK
![]()
Ik deed dat potje niet mee, dus heb het meegekregen vanaf de zijlijn MAAR ZO TOF
![]()
![]()
Ja, dat was nog wel een gok natuurlijk, maar aangezien de heks natuurlijk ook graag een zo groot mogelijk burgernetwerk wil was het best aannemelijk zoquote:Op maandag 29 juni 2020 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goeie rol is dat! Die redenering over het levensreddende drankjes is briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |