twitter:Bowidean twitterde op donderdag 25-06-2020 om 14:48:03Die drie hysterische presentatortjes moeten eens flinke jongens worden. Als ze een beetje karakter zouden hebben, zouden ze gewoon die laatste show maken. https://t.co/ateWwOJCrM reageer retweet
'woont nu in het mooie Alkmaar'quote:Op vrijdag 26 juni 2020 07:31 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Bowidean twitterde op donderdag 25-06-2020 om 14:48:03Die drie hysterische presentatortjes moeten eens flinke jongens worden. Als ze een beetje karakter zouden hebben, zouden ze gewoon die laatste show maken. https://t.co/ateWwOJCrM reageer retweet
Alsof het volk een stem heeft, doe normaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb gekozen voor doorgaan met G/D/G. Andere optie is er niet voor mij
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Had ik ook. Ik weet niet wat ik van Wijtse moet vinden😬.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)Kv-4F5fDiMMwZm20KlCsquote:Arie Boomsma heeft er geen moeite mee dat Memphis Depay maandag na de racismespecial van Veronica Inside niet voor verbinding koos, maar een foto van Johan Derksen met een clowsneus online plaatste. Dat zegt de presentator op Instagram. Veel mensen waren lovend over de racisme-VI, maar er is ook een groep die altijd al een hekel had aan VI en dat ook zal blijven hebben. Memphis behoort tot die groep en heeft helemaal geen zin in vrede met Johan Derksen en zijn programma.
Aangezien Arie Boomsma tegenwoordig de hoeder is van de goede smaak, werpt zich de vraag op: was de clownsfoto die Memphis Depay plaatste niet een beetje polariserend?
Een volger van Boomsma: “Wat vindt jij ervan dat Memphis Depay vervolgens na de uitzending een plaatje deelt van Johan Derksen met een rode neus? Is dat respect? Is dat nog meer olie op het vuur gooien?”
Daarop zegt de presentator: “Ik denk niet dat het bijdraagt aan verbetering om over en weer met modder te gooien, maar ik snap wel heel goed dat Memphis niet zo veel respect heeft voor Johan Derksen, nadat Memphis daar keer op keer wordt afgemaakt, en ze hem werkelijk nooit om zijn kwaliteit als voetballer bespreken.”
“Als Johan dan in zo’n uitzending hakkelt, stottert en niet met een sterk betoog komt, mag Memphis hem toch best eens aanpakken? Dat is nu precies het zwakke van dat programma. Ze willen wel uitdelen, maar kunnen niet incasseren. Snap je?”
maar wat heeft dat met racisme te maken, is gewoon kinnesinne dus die boycot ik neem aan geïnitieerd door Memphisquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
en ze hem werkelijk nooit om zijn kwaliteit als voetballer bespreken.”
[ afbeelding ]
Bovendien is hij echt talloze keren ook als voetballer besprokenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met racisme te maken, is gewoon kinnesinne dus die boycot ik neem aan geïnitieerd door Memphis
ook dat, ik begrijp ook wel dat het irriteert als je continue op de hak genomen wordt maar bijvoorbeeld vd Gijp over Manolev was veel lulliger dan ooit over Memphis.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bovendien is hij echt talloze keren ook als voetballer besproken
Ik mis even waarom Arie Boomsma zo relevant wordt gemaakt door de media in dezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:55 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.mediacourant.(...)Kv-4F5fDiMMwZm20KlCs
https://www.mediacourant.(...)18KmPRaUslegCAyNbt4cquote:Luuk Ikink (37) vindt dat de mannen van Veronica Inside zich momenteel heel erg kinderachtig gedragen. Zowel Johan Derksen (71), René van der Gijp (59) als Wilfred Genee (52) moeten zich iets volwassener gaan gedragen. Dat heeft hij donderdagavond gezegd in RTL Boulevard. De VI-mannen gaan rollebollend over straat. Waar Luuk vooral raar van opkeek was het gejammer van Johan Derksen dat hij in de racismespecial van VI niet op zijn eigen plekje mocht zitten.
Waar gaat het allemaal over, aldus Luuk. “Ik vind het ook wel een beetje kinderachtig worden eigenlijk allemaal zo bij elkaar. Het gaat over tafelschikking en wie op welk plekje mag zitten.”
Collega Peter R. de Vries: “Het is allemaal een beetje merkwaardig als je je realiseert dat deze drie mannen jarenlang iedereen met de grond gelijk hebben gemaakt. Sterker nog: de grond in hebben getrapt. Als iemand zich daarover beklaagde, dan was het: dit was satire, je moet niet klagen huilebalk! En dan kreeg iemand nogmaals de volle laag. Nu is er een conflictje over tafelschikking en wie er wel of niet te gast mag zijn. Het programma gaat meteen niet meer on air, is van de buis gehaald…”
Luuk: “Ze reageren enorm emotioneel ineens.”
Peter: “Het is helemaal in tegenspraak met wat ze al die jaren zelf over bestuurders van de KNVB, voetbalclubs en andere hotemetoten hebben geroepen.”
Luuk: “Ze zeggen altijd dat ze geestelijk onafhankelijk zijn en dan is er iemand in het programma onafhankelijk van de andere twee en die krijgt dan ineens alle tegenwind.”
Peter: “Ik zou willen dat ze het weer eens over voetbal gaan hebben. Daar zou het programma misschien heel erg van opknappen. Het is steeds minder over voetbal gegaan en steeds meer over andere kwesties. Daar zijn ze misschien toch niet het sterkst in.”
Niet gelezen. Ik vind die gast echt walgelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.mediacourant.(...)18KmPRaUslegCAyNbt4c
Mani89 vraagt zich al jaren af waarom Luuk Ikink op tv mag.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze zeggen ook altijd dat iedereen alles over hun mag zeggen maar dat idee heb ik nog nooit gekregen bij Johan en René.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Luuk: “Ze zeggen altijd dat ze geestelijk onafhankelijk zijn en dan is er iemand in het programma onafhankelijk van de andere twee en die krijgt dan ineens alle tegenwind.”
Is wel zo.
Luuk Ikink is echt zo'n waanzinnig natte drol. Hoe deze kerel zijn kop op tv heeft gekregen, is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeggen ook altijd dat iedereen alles over hun mag zeggen maar idee heb ik nog nooit gekregen bij Johan en René.
De viesdikke kop van Ikink is zelf kinderachtig.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Is niet zo. Genee is hypocriet en maakt daarmee (zijn rol in) het programma ongeloofwaardig. Bovendien flikkert hij Derksen ongenadig onder de bus. Niet zo vreemd dat hij daar commentaar op krijgt van zijn directe collega's.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Is wel zo.
GODquote:Op vrijdag 26 juni 2020 07:31 schreef Evertjan het volgende:
Ook GODquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Slobeend en Arie Boomsma, het heilige duo.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:22 schreef Rockefellow het volgende:
De ironie van deze casus is dat Genee onder politiek correcte druk is gezwicht met het oog op zijn carrière. Het lijkt er nu op dat dit juist het einde van zijn carrière inluidt, aangezien hij geen enkel succesvol programma kent zonder Derksen en Van der Gijp.
[..]
Is niet zo. Genee is hypocriet en maakt daarmee (zijn rol in) het programma ongeloofwaardig. Bovendien flikkert hij Derksen ongenadig onder de bus. Niet zo vreemd dat hij daar commentaar op krijgt van zijn directe collega's.
Verder ben ik wel blij dat we Arie Boomsma hebben om e.e.a. te duiden. Geen idee wat we zonder zouden moeten.
dacht ik gister al, de beste kerel mengt zich tegenwoordig vaker in discussiesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:33 schreef RipCity het volgende:
Het was trouwens die huisjesmelker van het koninklijke huis die Wilfred berichtje had gestuurd. Kennen elkaar via the Friday move.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:55 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
weer een mening van onze Arie, daar zitten we op te wachten. Eerst op de voorste rij oproepen tot een boycot , toen terug krabbelen omdat Johan veel steun kreeg, en nu dit. Deze engnek hij denkt nog langzamer dan dat hij spreekt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:55 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Afwisselde presentatie door Helene en die lange krullenbol geef ik wel een kans.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:36 schreef Vliegbaard het volgende:
We gaan het na de zomer wel weer zien. Ik kan we werkelijk een vergelijkbare show niet voorstellen zonder Genee.
Het wordt tijd dat deze appjes gelekt worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:33 schreef RipCity het volgende:
Het was trouwens die huisjesmelker van het koninklijke huis die Wilfred berichtje had gestuurd. Kennen elkaar via the Friday move.
Prins bril?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:33 schreef RipCity het volgende:
Stuur een wob verzoekquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat deze appjes gelekt worden.
Nee, dan moeten ze er gewoon mee stoppen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:36 schreef Vliegbaard het volgende:
We gaan het na de zomer wel weer zien. Ik kan we werkelijk een vergelijkbare show niet voorstellen zonder Genee.
Coen weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:57 schreef RipCity het volgende:
Het is een misvatting dat Veronica Inside makkelijk verder zou kunnen zonder Wilfred Genee, zoals nu her en der wordt gesuggereerd. Dat zegt Coen Swijnenberg, de middagspits-dj van Radio 538, op Twitter. Coen is het ermee eens dat Wilfred zijn collega’s flink aan het backstabben was, maar wijst erop dat iedereen weleens fouten maakt. Hij zat als gespreksleider ook in een lastige positie, zegt hij. “Wilfred zat maandag in de knel met zijn rol aan tafel en daarbij heeft hij fouten gemaakt.“
Johan Derksen en René van der Gijp moeten met de hand over het hart strijken, vindt Coen. “Ik begrijp dat de mannen teleurgesteld in hem zijn, maar ik hoop dat ze zich boven een koud pilsje (Gijp) en een stevige sigaar (Derksen) beseffen dat hoe irritant en pedant Wilfred ook kan zijn, hij van grote waarde is voor Veronica Inside.”
Wilfred is door Johan vaak de beste presentator van Nederland genoemd. “Door hem zijn Derksen en Gijp uitgegroeid tot de sterren van de show. Dat Wilfred wel even ingewisseld kan worden en VI dan weer verder kan gaan waar het was gebleven is echt een misverstand.”
Volgens Angela de Jong is Wytse van der Goot in beeld om VI over te nemen, maar dat ziet Coen niet zitten. “Wilfred heeft zoveel ervaring met deze mannen en weet aan de juiste touwtjes te trekken om de vaart in de show te houden, uitspraken te ontlokken en waar nodig tegengas te geven.”
“Dit was een misstap, maar ik hoop niet een fatale. Zou doodzonde zijn.”
Als t op een oordeel over presenteren aankomt is dat ook niet rullevant.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:05 schreef Kamover het volgende:
[..]
Coen weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
Dit artikel kan ik me wel in vinden. Het zou inderdaad doodzonde zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:57 schreef RipCity het volgende:
Het is een misvatting dat Veronica Inside makkelijk verder zou kunnen zonder Wilfred Genee, zoals nu her en der wordt gesuggereerd. Dat zegt Coen Swijnenberg, de middagspits-dj van Radio 538, op Twitter. Coen is het ermee eens dat Wilfred zijn collega’s flink aan het backstabben was, maar wijst erop dat iedereen weleens fouten maakt. Hij zat als gespreksleider ook in een lastige positie, zegt hij. “Wilfred zat maandag in de knel met zijn rol aan tafel en daarbij heeft hij fouten gemaakt.“
Johan Derksen en René van der Gijp moeten met de hand over het hart strijken, vindt Coen. “Ik begrijp dat de mannen teleurgesteld in hem zijn, maar ik hoop dat ze zich boven een koud pilsje (Gijp) en een stevige sigaar (Derksen) beseffen dat hoe irritant en pedant Wilfred ook kan zijn, hij van grote waarde is voor Veronica Inside.”
Wilfred is door Johan vaak de beste presentator van Nederland genoemd. “Door hem zijn Derksen en Gijp uitgegroeid tot de sterren van de show. Dat Wilfred wel even ingewisseld kan worden en VI dan weer verder kan gaan waar het was gebleven is echt een misverstand.”
Volgens Angela de Jong is Wytse van der Goot in beeld om VI over te nemen, maar dat ziet Coen niet zitten. “Wilfred heeft zoveel ervaring met deze mannen en weet aan de juiste touwtjes te trekken om de vaart in de show te houden, uitspraken te ontlokken en waar nodig tegengas te geven.”
“Dit was een misstap, maar ik hoop niet een fatale. Zou doodzonde zijn.”
Ik wel. Gijp en Derksen zijn ook vaak genoeg aangeschoven bij RTL7 als analist bij wedstrijden, zonder Genee. En dat was altijd best vermakelijk. Die glijer van een Genee hebben zij helemaal niet nodig. Ik hoorde hem in zijn eigen radioshow, heel veilig met alleen die twee imbeciele lachzakken erbij, zijn eigen straatje schoonvegen. Hij was kritisch dat Derksen en Gijp de media te woord stonden na afloop en vond zelf een 'mediastilte' beter. De enige reden daarvoor was dat hij in zijn eigen veilige bubbel zijn verhaal wilde doen, zonder tegenspraak. En dan op het eind nog een kaartje voorlezen dat hij op de mat had gevonden, om wat sympathie te kweken.. eng eng eng.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:36 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat analysewerk tijdens de wedstrijden en de voorzetjes die je daarbij moet geven, is wel heel iets anders dan zo'n programma presenteren. Ik zie echt niemand die dat (structureel) kan gaa ndoenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wel. Gijp en Derksen zijn ook vaak genoeg aangeschoven bij RTL7 als analist bij wedstrijden, zonder Genee. En dat was altijd best vermakelijk. Die glijer van een Genee hebben zij helemaal niet nodig. Ik hoorde hem in zijn eigen radioshow, heel veilig met alleen die twee imbeciele lachzakken erbij, zijn eigen straatje schoonvegen. Hij was kritisch dat Derksen en Gijp de media te woord stonden na afloop en vond zelf een 'mediastilte' beter. De enige reden daarvoor was dat hij in zijn eigen veilige bubbel zijn verhaal wilde doen, zonder tegenspraak. En dan op het eind nog een kaartje voorlezen dat hij op de mat had gevonden, om wat sympathie te kweken.. eng eng eng.
Ik las de naam Wytze van der Goot. Die vind ik heel goed als commentator en hij komt prettig over, ook wel scherp.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat analysewerk tijdens de wedstrijden en de voorzetjes die je daarbij moet geven, is wel heel iets anders dan zo'n programma presenteren. Ik zie echt niemand die dat (structureel) kan gaa ndoen
Heb hem niet heel vaak aan het werk gezien maar het kan ook zomaar liggen aan de omgeving natuurlijk. Bij FOX of Ziggo Sport moet je natuurlijk ook wel een beetje correct zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:40 schreef Bolasie het volgende:
Dat zie ik Wytse niet zo snel doen, die is daar iets te correct voor.
Uitstekende commentator verder.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb hem niet heel vaak aan het werk gezien maar het kan ook zomaar liggen aan de omgeving natuurlijk. Bij FOX of Ziggo Sport moet je natuurlijk ook wel een beetje correct zijn
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 12:44:38Wesley Sneijder zou komende maandag aanschuiven in Veronica Inside. Bij Radio 538 reageert hij op de gecancelde uitzending. (video)
https://t.co/vN3FEaMaec reageer retweet
Die gaat een zaterdagavond-programma maken, al heeft hij nog geen idee hoe het eruit gaat zienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zoekt Matthijs v Nieuwkerk nog een presentatie job?
Wes wil na de zomer alsnog aanschuiven om zijn boekje te promoten. Hij heeft het idee geopperd om een speciale uitzending te maken in de Arena, met een gezellige huiskamersfeer.quote:
Ik zou Sneijder sowieso wel vaker willen zien, vond altijd dat hij prima teksten had en hij doet tenminste zijn bek open als hij ergens gaat zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wes wil na de zomer alsnog aanschuiven om zijn boekje te promoten. Hij heeft het idee geopperd om een speciale uitzending te maken in de Arena, met een gezellige huiskamersfeer.
Denk niet dat Sneijdertje nog welkom is in de Arena.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wes wil na de zomer alsnog aanschuiven om zijn boekje te promoten. Hij heeft het idee geopperd om een speciale uitzending te maken in de Arena, met een gezellige huiskamersfeer.
Mag van mij, geen bezwaar tegen Wes. Wat hij privé uitspookt moet hij weten. Hij is vaak genoeg door de mangel gegaan bij VI maar daar klaagt hij niet over. Dan ben je een kerel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou Sneijder sowieso wel vaker willen zien, vond altijd dat hij prima teksten had en hij doet tenminste zijn bek open als hij ergens gaat zitten.
Eens. Wes is een grote jongen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mag van mij, geen bezwaar tegen Wes. Wat hij privé uitspookt moet hij weten. Hij is vaak genoeg door de mangel gegaan bij VI maar daar klaagt hij niet over. Dan ben je een kerel.
Ik vond de uitzendingen rondom de Europa league echt bedroevend slecht anders. Ik weet dan niet of per definitie aan Genee ligt maar zonder Genee was het vaak gewoon smaakloos en veilig.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wel. Gijp en Derksen zijn ook vaak genoeg aangeschoven bij RTL7 als analist bij wedstrijden, zonder Genee. En dat was altijd best vermakelijk. Die glijer van een Genee hebben zij helemaal niet nodig. Ik hoorde hem in zijn eigen radioshow, heel veilig met alleen die twee imbeciele lachzakken erbij, zijn eigen straatje schoonvegen. Hij was kritisch dat Derksen en Gijp de media te woord stonden na afloop en vond zelf een 'mediastilte' beter. De enige reden daarvoor was dat hij in zijn eigen veilige bubbel zijn verhaal wilde doen, zonder tegenspraak. En dan op het eind nog een kaartje voorlezen dat hij op de mat had gevonden, om wat sympathie te kweken.. eng eng eng.
Zou het niet meespelen dat die hele Europa League niet boeit?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vond de uitzendingen rondom de Europa league echt bedroevend slecht anders. Ik weet dan niet of per definitie aan Genee ligt maar zonder Genee was het vaak gewoon smaakloos en veilig.
Laat dat nou net zijn wat VI totaal niet was.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag van mij, geen bezwaar tegen Wes. Wat hij privé uitspookt moet hij weten. Hij is vaak genoeg door de mangel gegaan bij VI maar daar klaagt hij niet over. Dan ben je een kerel.
Wel als Victoria Fucking Pilsen speelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou het niet meespelen dat die hele Europa League niet boeit?
Deels, het was natuurlijk ook een ander programma dus 1 op 1 vergelijken is al lastig. Als Wilfred aan tafel zit gebeurt er vaak wel wat. Het zal de combinatie van die drie persoonlijkheden zijn die VI maakte tot wat het was. Een zelfde chemie heb ik eerlijk gezegd nergens anders kunnen zien en ik schat de rol van irritante presentator veel hoger in dan het zich op tv uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou het niet meespelen dat die hele Europa League niet boeit?
Wanneer had hij die prima teksten dan? De sporadische keren dat hij aanschoof aan zo'n tafel kan ik me niet herinneren dat het interessant was wat hij te melden had.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou Sneijder sowieso wel vaker willen zien, vond altijd dat hij prima teksten had en hij doet tenminste zijn bek open als hij ergens gaat zitten.
Na elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer had hij die prima teksten dan? De sporadische keren dat hij aanschoof aan zo'n tafel kan ik me niet herinneren dat het interessant was wat hij te melden had.
idd hij stond altijd voor de camera's de pers te woord als aanvoerder van Oranje. En ook met goede teksten en een stukje zelfreflectie. Iets wat ik nog wel eens mis bij de huidige generatie ''Oranje'' spelersquote:
of Marcel van Roosmalenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:14 schreef Marcoss het volgende:
Zou Marcel Maijer nog interesse hebben om te gaan presenteren?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:14 schreef Marcoss het volgende:
HAHA ZUURSTOFquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:14 schreef Marcoss het volgende:
Oké wel eens.quote:
Het hoeft ook niet vast maar zo nu en dan zou ik het wel prima vinden. Raf vond ik eigenlijk altijd al een beetje een allemansvriend. (Theo vond ik overigens ook goed dus wellicht een kwestie van smaak) Maar ik weet eigenlijk ook niet in hoeverre Sneijder voetbal uberhaupt nog volgt, lijkt me niet iemand die voor Twente-Willem 2 gaat zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké wel eens.
Al vond ik dat van Van der Vaart ook vaak wel. Zij zeiden over het algemeen wel direct waar het op stond en een uitgesproken eigen mening. Maar dat maakt ze nog niet per se interessant aan zo'n tafel.
Ben bang dat het snel heel simpel en volks gaat worden. Net als met zo'n Theo Janssen bij VTBL. Verwacht uiteindelijk ook een beetje een generatieconflict met de rest, of wat daar ook van over blijft.
Ik heb gehoord dat hij er heel moe van wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:28 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou Wimpie er eigenlijk allemaal van vinden? Daar heb ik nog helemaal niets van gehoord.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij er heel moe van wordt.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:33 schreef RipCity het volgende:
https://hetlandvanwierddu(...)-bij-veronica-inside
Die is eigenlijk alleen voor deze 3 overgestapt van Ziggo naar Veronica, denk niet dat hij hier heel blij van wordt..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:28 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou Wimpie er eigenlijk allemaal van vinden? Daar heb ik nog helemaal niets van gehoord.
Zijn overstap is achteraf sowieso onbegrijpelijk.Ik had toen verwacht dat die wekelijks een x zou aanschuiven, maar hij wordt nauwelijks ingezet. Hij kan beter weer bij Ziggo wekelijks zijn wedstrijdjes en Rondo mee pakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is eigenlijk alleen voor deze 3 overgestapt van Ziggo naar Veronica, denk niet dat hij hier heel blij van wordt..
CL zal ook wel betalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:54 schreef Evans het volgende:
[..]
Zijn overstap is achteraf sowieso onbegrijpelijk.Ik had toen verwacht dat die wekelijks een x zou aanschuiven, maar hij wordt nauwelijks ingezet. Hij kan beter weer bij Ziggo wekelijks zijn wedstrijdjes en Rondo mee pakken.
Had je veel meer verwacht ja? Ze hebben met Hansie Hansie, Valentijn, Kieft en Boskamp 4 gasten die elkaar in principe affwisselen. Dan zou Kieft er dus 1x per 2 weken zitten, uitgaande van 2 uitzendingen per week. Dat werd de afgelopen tijd natuurlijk minder omdat het maar 1 uitzending per week was. Daarnaast nog de CL-uitzendingen waar hij wel elke week aanwezig was..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:54 schreef Evans het volgende:
[..]
Zijn overstap is achteraf sowieso onbegrijpelijk.Ik had toen verwacht dat die wekelijks een x zou aanschuiven, maar hij wordt nauwelijks ingezet. Hij kan beter weer bij Ziggo wekelijks zijn wedstrijdjes en Rondo mee pakken.
Ik had zeker meer verwacht omdat Kieft zich exclusief aan Veronica verbonden heeft, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Hans. Ik neem aan dat hij niet voor minder salaris dan bij Ziggo is gaan werken, maar hij is wel veel minder zichtbaar. Ik had eigenlijk verwacht dat die wekelijks op een vaste dag zou aanschuiven. Deed Hans dat een jaar of tien geleden ook niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had je veel meer verwacht ja? Ze hebben met Hansie Hansie, Valentijn, Kieft en Boskamp 4 gasten die elkaar in principe affwisselen. Dan zou Kieft er dus 1x per 2 weken zitten, uitgaande van 2 uitzendingen per week. Dat werd de afgelopen tijd natuurlijk minder omdat het maar 1 uitzending per week was. Daarnaast nog de CL-uitzendingen waar hij wel elke week aanwezig was..
(al mogen ze best afscheid nemen van Valentijn en Wim daar dan neer zetten, maar dat terzijde)
Dat hoerenvolk van boulevard en die goorlap van een Peter moeten helemaal de klep dichthouden . Eng kliekje wat elkaar de hand boven het hoofd houdt. Ze zeggen allemaal dat ze nooit kijken maar weten wel plots te zeggen hoe het programma in elkaar steekt. En die koorknaap Arie boomsma doet precies hetzelfde. “Ik kijk nooit maar het zijn racisten, homofoben en nemen altijd Memphis de naar buiten zijn voetbalkwaliteiten om”. Dan ben je gewoon eng.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Arie is inderdaad hilarisch, stiekem vaste kijker van de volledige uitzending jongens! (waarschijnlijk of ze het over hem gaan hebben)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:37 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat hoerenvolk van boulevard en die goorlap van een Peter moeten helemaal de klep dichthouden . Eng kliekje wat elkaar de hand boven het hoofd houdt. Ze zeggen allemaal dat ze nooit kijken maar weten wel plots te zeggen hoe het programma in elkaar steekt. En die koorknaap Arie boomsma doet precies hetzelfde. “Ik kijk nooit maar het zijn racisten, homofoben en nemen altijd Memphis de naar buiten zijn voetbalkwaliteiten om”. Dan ben je gewoon eng.
Ik neem aan dat je de laatste aflevering van Roddelpraat nog niet gezien hebt waarin ze haar darmproblemen uit de doeken doet. #ontvolgtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/CB5P2-8pIx9/?igshid=xwwnfei03wo6
Sensigodin geniet ook van het weer allen
Vriendin van de show
Ik kijk geen shows waar Jan Roos in voorkomt, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de laatste aflevering van Roddelpraat nog niet gezien hebt waarin ze haar darmproblemen uit de doeken doet. #ontvolgt
Misschien wat gezonder eten. Viesdik.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de laatste aflevering van Roddelpraat nog niet gezien hebt waarin ze haar darmproblemen uit de doeken doet. #ontvolgt
Geen vaderquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
Vind Memphis een baasje als hij goed speelt en een beetje normaal doet, maar hij moet niet zo zielig doen als ze hem op de hak nemen..speelde toen als een natte krant en leek vooral bezig met zich excentriek kleden. Toen hij de weg omhoog had gevonden was er vrijwel niets dan lof over hem in het programma. Kennelijk inmiddels te gekrenkt zonder zichzelf eens een spiegel voor te houden.
Denk je dat het niet erger kan, kom je gewoon bij psv terecht.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen vader
Moordrecht
Jarenlang in elkaar geslagen door halfbroers
Drugsdealer op z'n 15e
Naar PSV gestuurd
Dat word gewoon compleet aan voorbij gegaan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:14 schreef Marcoss het volgende:
Moordrecht.... License to Kill dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen vader
Moordrecht
Drugsdealer op z'n 15e
Naar PSV gestuurd
Ik begin toch ook steeds meer de kant van Wilfred te begrijpen hoorquote:
Nee joh, hij doet zijn verhaal zonder enige vorm van tegenspraak. Lekker makkelijk. Ook nog even de vergelijking maken met zwarten die vroeger achterin de bus werden gezet. Een ongelofelijke kneus vind ik hem, maar goed..wat ik vind is niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin toch ook steeds meer de kant van Wilfred te begrijpen hoor
Stuur hem een kaartje. Hij is morgen jarig.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin toch ook steeds meer de kant van Wilfred te begrijpen hoor
Ook al krijgt hij geen tegenspraak, dan nog kan zijn verhaal inhoudelijk wel gewoon kloppen toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh, hij doet zijn verhaal zonder enige vorm van tegenspraak. Lekker makkelijk. Ook nog even de vergelijking maken met zwarten die vroeger achterin de bus werden gezet. Een ongelofelijke kneus vind ik hem, maar goed..wat ik vind is niet zo boeiend.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh, hij doet zijn verhaal zonder enige vorm van tegenspraak. Lekker makkelijk. Ook nog even de vergelijking maken met zwarten die vroeger achterin de bus werden gezet. Een ongelofelijke kneus vind ik hem, maar goed..wat ik vind is niet zo boeiend.
Om het programma te reddenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:41 schreef Mani89 het volgende:
De kern blijft dit: Gijp ging naar de uitzending om Johan te "redden", Genee ging naar de uitzending om zijn eigen carriere te redden.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:41 schreef Mani89 het volgende:
De kern blijft dit: Gijp ging naar de uitzending om Johan te "redden", Genee ging naar de uitzending om zijn eigen carriere te redden.
Alles kan maar iedereen heeft dat programma kunnen zien en kijkers zijn niet dom.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook al krijgt hij geen tegenspraak, dan nog kan zijn verhaal inhoudelijk wel gewoon kloppen toch?
Die is al druk met eigen huis en handjes thuis.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:45 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft Nico Zwinkels al een sollicitatiebrief gestuurd?
Dat vind ik dus te simpel.. Wilfred heeft het gevoel dat hij vooraf goed besproken heeft met Johan en René wat zijn bedoeling was en waarom hij het zo wilde doen. Dat bleek voorafgaand aan de uitzending al niet zo te zijn (waarna een ruzie volgde) en die emoties nam Wilfred mee in de uitzending en dat resulteerde in een nog fellere manier van discussiëren.. Dat was gewoon fout (en dat erkent hij zelf ook), maar ik vind het verder wel een logisch verhaal eigenlijk. Het was nooit zijn intentie om Johan helemaal af te maken..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alles kan maar iedereen heeft dat programma kunnen zien en kijkers zijn niet dom.
Je laat het tegendeel zienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alles kan maar iedereen heeft dat programma kunnen zien en kijkers zijn niet dom.
Het lijkt me toch wel duidelijk dat, om het programma te redden, Johan toch wel wat recht had te zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Alsof Johan door Wilfred "gered" moet worden.
Dat laatste beweert ook niemand. Maar als geen ander weet hij dat Derksen geen racist is dus die insteek had hij als gespreksleider wel mogen hebben. Maar nee, hij gedroeg zich ineens als de heilige maagd Maria die Johan benaderde alsof hij bij een tribunaal zat. Dan kan je lullen tot je een ons weegt, en dat kan hij heel goed, het blijft een naaistreek.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat vind ik dus te simpel.. Wilfred heeft het gevoel dat hij vooraf goed besproken heeft met Johan en René wat zijn bedoeling was en waarom hij het zo wilde doen. Dat bleek voorafgaand aan de uitzending al niet zo te zijn (waarna een ruzie volgde) en die emoties nam Wilfred mee in de uitzending en dat resulteerde in een nog fellere manier van discussiëren.. Dat was gewoon fout (en dat erkent hij zelf ook), maar ik vind het verder wel een logisch verhaal eigenlijk. Het was nooit zijn intentie om Johan helemaal af te maken..
Daar heeft hij anderhalf uur ononderbroken de tijd voor gehad. Als Wilfred met hem mee had zitten lullen, had Johan juist geen kans om z'n standpunten te weerleggen. Johan kan prima voor zichzelf opkomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel duidelijk dat, om het programma te redden, Johan toch wel wat recht had te zetten.
Dan zijn we het sowieso oneensquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat laatste beweert ook niemand. Maar als geen ander weet hij dat Derksen geen racist is dus die insteek had hij als gespreksleider wel mogen hebben. Maar nee, hij gedroeg zich ineens als de heilige maagd Maria die Johan benaderde alsof hij bij een tribunaal zat. Dan kan je lullen tot je een ons weegt, en dat kan hij heel goed, het blijft een naaistreek.
Dat mag. Ik was lange tijd juist fan van Genee, omdat hij scherp is en adrem. Maar denk er nu iets anders over. Die talkshow met Helene bijvoorbeeld..het lag niet alleen aan Helene dat het niet liep.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen vader
Moordrecht
Drugsdealer op z'n 15e
Naar PSV gestuurd
Gekopieerd van het Viva forum?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:01 schreef RipCity het volgende:
Zowel Johan Derksen als René van der Gijp lijken niet meer met Wilfred Genee te willen samenwerken. Wie uit de Talpa-stal zou hem moeten opvolgen als presentator van Veronica Inside?
Niemand, Genee blijft gewoon. 18%
Hélène Hendriks 48%
Jan Versteegh 2%
Johnny de Mol 6%
Wytse van der Groot 5%
Winston Gerschtanowitz 2%
Albert Verlinde 3%
Zonder Wilfred Genee geen Veronica Inside. 16%
Totaal stemmen: 12906
Uit mijn poll kwamen hele andere resultaten!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:01 schreef RipCity het volgende:
Zowel Johan Derksen als René van der Gijp lijken niet meer met Wilfred Genee te willen samenwerken. Wie uit de Talpa-stal zou hem moeten opvolgen als presentator van Veronica Inside?
Hélène Hendriks 48%
Jan Versteegh 2%
Johnny de Mol 6%
Wytse van der Groot 5%
Albert Verlinde 3%
Maar dat laatste is het verwijt toch niet? Zij ervaren Genee de ene week als aangever en de volgende als moraalridder. Een dergelijke draaikont past in hen beleving niet meer in het format.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat vind ik dus te simpel.. Wilfred heeft het gevoel dat hij vooraf goed besproken heeft met Johan en René wat zijn bedoeling was en waarom hij het zo wilde doen. Dat bleek voorafgaand aan de uitzending al niet zo te zijn (waarna een ruzie volgde) en die emoties nam Wilfred mee in de uitzending en dat resulteerde in een nog fellere manier van discussiëren.. Dat was gewoon fout (en dat erkent hij zelf ook), maar ik vind het verder wel een logisch verhaal eigenlijk. Het was nooit zijn intentie om Johan helemaal af te maken..
Hendriks is totaal niet geschikt voor VI. Bij cl uitzendingen lacht ze grappen weg omdat ze niet weet hoe ze er op moet reageren. Wel een lekkere pink.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:01 schreef RipCity het volgende:
Hélène Hendriks 48%
Jan Versteegh 2%
Johnny de Mol 6%
Wytse van der Groot 5%
Albert Verlinde 3%
Dat snap ik, maar als ik het verhaal van Wilfred hoor, is vooraf afgesproken (of in ieder geval door Wilfred benoemd) dat hij kritisch zou zijn ten opzichte van Johan "om het een reële discussie te laten worden" en "de discussie gelijkwaardig te laten zijn". Maar dat heeft hij blijkbaar niet goed gedaan dan..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat laatste is het verwijt toch niet? Zij ervaren Genee de ene week als aangever en de volgende als moraalridder. Een dergelijke draaikont past in hen beleving niet meer in het format.
Nee, want ipv de sauna aanzetten en er zelf in plaatsnemen heeft hij een pan kokend water op Johan gegooidquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik het verhaal van Wilfred hoor, is vooraf afgesproken (of in ieder geval door Wilfred benoemd) dat hij kritisch zou zijn ten opzichte van Johan "om het een reële discussie te laten worden" en "de discussie gelijkwaardig te laten zijn". Maar dat heeft hij blijkbaar niet goed gedaan dan..
Genee overrulde en onderbrak de discussie veel te vaak met "Jij weet niet hoe het is om als bruine en zwarte te zijn, Johan; jij weet niet wat zij voelen, Johan" Hij deed dit veel te luid en vaak onnodig. Johan, maar ook Natasha werden soms neergezet door Wilfred, al waren zij niet helemaal competent om discussies te voeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik het verhaal van Wilfred hoor, is vooraf afgesproken (of in ieder geval door Wilfred benoemd) dat hij kritisch zou zijn ten opzichte van Johan "om het een reële discussie te laten worden" en "de discussie gelijkwaardig te laten zijn". Maar dat heeft hij blijkbaar niet goed gedaan dan..
Ik ben wel fan van Wytse.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:01 schreef RipCity het volgende:
Hélène Hendriks 48%
Jan Versteegh 2%
Johnny de Mol 6%
Wytse van der Groot 5%
Albert Verlinde 3%
Hoe kun je in godsnaam een dergelijk beladen onderwerp op een dermate manier presenteren zonder kritisch te zijn? Je moet niet vergeten dat hij presentator is. In die rol is hij vaak de aangever en nu was hij (te) kritisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, want ipv de sauna aanzetten en er zelf in plaatsnemen heeft hij een pan kokend water op Johan gegooid
ik zeg niet dat hij niet kritisch mag zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam een dergelijk beladen onderwerp op een dermate manier presenteren zonder kritisch te zijn? Je moet niet vergeten dat hij presentator is. In die rol is hij vaak de aangever en nu was hij (te) kritisch.
Het is zowel onkunde als gluiperig, want hij deed overkomen alsof hij zelf niets verkeerds had gedaan, alsof hij geen onderdeel ervan was en weglaat dat hij meneer de voorzetjesgever was.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred had zeker een punt met het feit dat het niet of nauwelijks te bevatten is hoe pijnlijk het is voor zwarte mensen. Zeker gezien Johans eerste reflex "zo kwetsend is het allemaal niet" is, is het niet een slecht idee om dat punt ter discussie te stellen. Er is terecht kritiek op de toon en manier waarop, maar dat lijkt me meer een voorbeeld van onkunde dan van gluiperigheid.
watquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is zowel onkunde als gluiperig, want hij deed overkomen alsof hij zelf niets verkeerds had gedaan, alsof hij geen onderdeel ervan was en weglaat dat hij meneer de voorzetjesgever was.
Retweet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:10 schreef De_Kraam het volgende:
Dat gelul van "je kunt niet voelen wat hunnie voelen" is wel echt een dooddoener en tevens kanjervermoeiend.
Op geen enkele wijze trok hij zelf het boetekleed aan, was alleen aan het uitdelen, dus dan doe je, ook al is het natuurlijk algemeen bekend dat hij er wekelijks deel van uitmaakt, alsof je zelf een heilig boontje bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
watdie gozer zit daar al jaren, moet hij dat voor je uitspellen ofzo?
Ze hebben zich ongetwijfeld verkeken op Genee zijn intenties. Het tegengeluid in de show een stem geven is iets anders dan je 'teamgenoot' zijn blikveld willen verruimen. Rijdt hij naar Grolloo uit persoonlijke overtuiging of vanwege zijn perceptie van de publieke opinie?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred had zeker een punt met het feit dat het niet of nauwelijks te bevatten is hoe pijnlijk het is voor zwarte mensen. Zeker gezien Johans eerste reflex "zo kwetsend is het allemaal niet" is, is het niet een slecht idee om dat punt ter discussie te stellen. Er is terecht kritiek op de toon en manier waarop, maar dat lijkt me meer een voorbeeld van onkunde dan van gluiperigheid.
Het is gewoon de waarheid. Maar blijf vooral wegkijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:10 schreef De_Kraam het volgende:
Dat gelul van "je kunt niet voelen wat hunnie voelen" is wel echt een dooddoener en tevens kanjervermoeiend.
Dat is een fout geweest. Overigens heeft hij wel een beetje recht van spreken, met de Sylvana Simons rel ging hij ook al (op een luchtige manier) tegen Johan in. Het feit dat hij voorzetjes geeft betekent toch niet dat hij voor alles wat Johan zegt precies even verantwoordelijk is als Johan? Dat lijkt me onzinnig.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is zowel onkunde als gluiperig, want hij deed overkomen alsof hij zelf niets verkeerds had gedaan, alsof hij geen onderdeel ervan was en weglaat dat hij meneer de voorzetjesgever was.
Bij velen is het denk ik ook een 'zie een vinger, pak een hand' voor het krachtbijzetten van de slachtofferrolquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
Het is inderdaad zo dat je niet kan weten hoe iemand anders zich voelt.
Ik vind dat alleen niet zo relevant eigenlijk. Als je je gekwetst voelt vanwege een grapje mag je wel een iets dikkere huid krijgen.
Johan vragen om empathie en hem vervolgens afkappen omdat hij toch niet kan voelen wat zij voelen. Daar strookt iets niet. Maar daar ging het wel anderhalf uur over.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Het is gewoon de waarheid. Maar blijf vooral wegkijken.
het is ook helemaal niet de bedoeling om uit de verongelijkte slachtofferrol te komen, die moet voorlopig nog wel uitgemolken wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Johan vragen om empathie en hem vervolgens afkappen omdat hij toch niet kan voelen wat zij voelen. Daar strookt iets niet. Maar daar ging het wel anderhalf uur over.
Daarnaast, sinds wanneer is "gevoel" zo belangrijk? Alsof een programma moet stoppen omdat een paar mensen zich gekwetst voelen. Wat een onzin.
Haha, dat laatste was ook wel onzinnig ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze hebben zich ongetwijfeld verkeken op Genee zijn intenties. Het tegengeluid in de show een stem geven is iets anders dan je 'teamgenoot' zijn blikveld willen verruimen. Rijdt hij naar Grolloo uit persoonlijke overtuiging of vanwege zijn perceptie van de publieke opinie?
Weliswaar minder gevoelige materie, maar ze vonden het destijds ook hypocriet dat de man die de schalen bitterballen opvrat zich ging storten in het vullen of voeden avontuur. Dat het zelfs een ding werd tijdens de uitzendingen tartte Gijp zijn irritatiegrens.
Mja, “een paar mensen” lijkt me op dit gebied ook niet helemaal overeenkomen met de praktijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Johan vragen om empathie en hem vervolgens afkappen omdat hij toch niet kan voelen wat zij voelen. Daar strookt iets niet. Maar daar ging het wel anderhalf uur over.
Daarnaast, sinds wanneer is "gevoel" zo belangrijk? Alsof een programma moet stoppen omdat een paar mensen zich gekwetst voelen. Wat een onzin.
Het is niet de waarheid.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Het is gewoon de waarheid. Maar blijf vooral wegkijken.
De uitzending ging tevens over het bagatelliseren van het aanwezige racisme in Nederland wat ze in de uitzendingen ervoor deden, volgens sommigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
Het is inderdaad zo dat je niet kan weten hoe iemand anders zich voelt.
Ik vind dat alleen niet zo relevant eigenlijk. Als je je gekwetst voelt vanwege een grapje mag je wel een iets dikkere huid krijgen.
Niks mis met wat empathisch vermogen. Van mij hoeft dat programma niet te stoppen hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat alle zwarte mensen hetzelfde voelen, dat maak jij ervan zodat je hem lekker een racist kan noemen, "ZO DIE ZIT!"quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:48 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Het is niet de waarheid.
Hij insinueert daarmee namelijk dat mensen met een gelijke huidskleur allemaal hetzelfde voelen.
Dat is onjuist, en bovendien zuiver racisme.
Dat denk ik wel hoor. Laten we niet doen alsof de twittergekkies en semi-BN'ers representatief zijn voor een hele bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, “een paar mensen” lijkt me op dit gebied ook niet helemaal overeenkomen met de praktijk
Dat is dus wel een klassiek voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:04 schreef RipCity het volgende:
Trouwens dat grapje over sylvana/aapje/pauw..
110% dat Johan het echt wel wisten niet dingen door elkaar haalde haha.
Hij zegt dat Johan niet kan voelen wat mensen met een donkere huidskleur voelen. Dat klopt maar dat kan de zwarte advocate net zo min.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat alle zwarte mensen hetzelfde voelen, dat maak jij ervan zodat je hem lekker een racist kan noemen, "ZO DIE ZIT!"
Man man man.
Mwa, ik ken pijn maar ik weet niet hoe het voelt als je een trap tegen je ballen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:10 schreef De_Kraam het volgende:
En als hij het al door elkaar haalde, daarna zei die alsnog “ze lijkt anders niet op een pauw”.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:04 schreef RipCity het volgende:
Trouwens dat grapje over sylvana/aapje/pauw..
110% dat Johan het echt wel wisten niet dingen door elkaar haalde haha.
Goeie grap was dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als hij het al door elkaar haalde, daarna zei die alsnog “ze lijkt anders niet op een pauw”.
meisje Miedema zit bij Op1 dus die wordt vast gevraagd naar de boycotquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:45 schreef Nober het volgende:
Wie zit vanavond bij welke talk show over dit beladen onderwerp?
Vermeegen met zijn drankkop 28.000.quote:
Unaniem een belachelijk groot succes.quote:
Powned op de kaart gezet.quote:
Morgen weer vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:07 schreef Gehrman het volgende:
Zo, net op tijd thuis voor de uitzending van vanavond.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:07 schreef Gehrman het volgende:
hier staat het beeld op zwart, thema uitzending zekersquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:07 schreef Gehrman het volgende:
twitter:GangaNultien twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 19:05:33Dit lijkt een beetje op de AliExpress versie van de Hitlerjugend. https://t.co/LRbZmXVYqi reageer retweet
PIXELEDquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:00 schreef RipCity het volgende:
Akwasi wou niet komen.. waarsch te druk met kinderen gebruiken voor z’n handeltwitter:GangaNultien twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 19:05:33Dit lijkt een beetje op de AliExpress versie van de Hitlerjugend. https://t.co/LRbZmXVYqi reageer retweet
Je kunt er niet vroeg genoeg instampen dat alle zwartjes zielig zijn en alle witjes racisten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:00 schreef RipCity het volgende:
Akwasi wou niet komen.. waarsch te druk met kinderen gebruiken voor z’n handeltwitter:GangaNultien twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 19:05:33Dit lijkt een beetje op de AliExpress versie van de Hitlerjugend. https://t.co/LRbZmXVYqi reageer retweet
Ziek.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:00 schreef RipCity het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het niet Zwarte Piet is?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het niet Zwarte Piet is?
Jezus zeg. Pure ophitserij.. Die kinderen met hun bordjesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:00 schreef RipCity het volgende:
Echt bizar..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jezus zeg. Pure ophitserij.. Die kinderen met hun bordjes
de greta tactiekquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Goed om te zien dat kinderen zich al zo bewust zijn van het racisme in onze samenleving en zich hier tegen keren
idd je kan niet vroeg genoeg hier mee beginnenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Goed om te zien dat kinderen zich al zo bewust zijn van het racisme in onze samenleving en zich hier tegen keren
Fijn dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd je kan niet vroeg genoeg hier mee beginnen
[ afbeelding ]
Kinderen zijn helemaal niet bewust hiervan. Kinderen spelen gewoon met elkaar en het maakt ze niets uit welke kleur ze hebben. Dit wordt ze door oudere mensen aangepraat en dat vind ik echt heel erg. Dat mag je gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Onzin, kinderen worden opgevoed met racisme zoals ZP. Daarom ZP verbiedenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderen zijn helemaal niet bewust hiervan. Kinderen spelen gewoon met elkaar en het maakt ze niets uit welke kleur ze hebben. Dit wordt ze door oudere mensen aangepraat en dat vind ik echt heel erg. Dat mag je gewoon niet doen.
Als je zwarte Piet nu groen maakt is er over drie jaar geen kind meer dat het over zwarte Piet heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:17 schreef wollah het volgende:
[..]
Onzin, kinderen worden opgevoed met racisme zoals ZP. Daarom ZP verbieden
Precies die kinderen boeit het geen reet welke kleur die is. Verander het gewoon dan is iedereen blijquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zwarte Piet nu groen maakt is er over drie jaar geen kind meer dat het over zwarte Piet heeft
Fijn dat er ook nog verstandige mensen in dit topic komenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:23 schreef wollah het volgende:
[..]
Precies die kinderen boeit het geen reet welke kleur die is. Verander het gewoon dan is iedereen blij
👊quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn dat er ook nog verstandige mensen in dit topic komen
Waarvan akte Dries.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:17 schreef wollah het volgende:
[..]
Onzin, kinderen worden opgevoed met racisme zoals ZP. Daarom ZP verbieden
Wat is er ophitserij aan racisme afkeurenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jezus zeg. Pure ophitserij.. Die kinderen met hun bordjes
We hebben er ook weer 1 in klbquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er ophitserij aan racisme afkeuren
#ikbeneenmarrokaanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd je kan niet vroeg genoeg hier mee beginnen
[ afbeelding ]
Ook gewoon niet snappen hèquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er ophitserij aan racisme afkeuren
Ik ook. Dat kan je gewoon niet maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ik word er altijd een beetje droevig van als mensen hun kinderen gebruiken om voor hun onzin te demonstreren.
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ik word er altijd een beetje droevig van als mensen hun kinderen gebruiken om voor hun onzin te demonstreren.
Gekotstquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zoekt Matthijs v Nieuwkerk nog een presentatie job?
Eensquote:
Babel is ook een eersteklas mongool hè.quote:
Helemaal mee eens. Er is geen plaats meer voor mensen in ons land die racisme ontkennen. Derksen en zijn fans zijn sneue ontkenners die werkelijk geloven dat zwarte piet al duizenden jaren deel uitmaakt van het Nederlandse erfgoed. Nee jongens, de aarde is niet plat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Trek de stekker maar uit dat haatzaaiende kutprogramma. Derksen is een l*l zonder empathie en Genee is een valse nicht.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Harry Mens een hele goede opvolger zou zijn voor Wilfred Genee inclusief wijn van de week.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Sow koekoek, kijk dan hoeveel Nederlanders Genee nu uitkotsen. Insert Ricky - Genot
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:00 schreef GGMM het volgende:
Heey akwasi jij ook hierquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:12 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Trek de stekker maar uit dat haatzaaiende kutprogramma. Derksen is een l*l zonder empathie en Genee is een valse nicht.
Je hoeft ze niet zo serieus te nemen eh. Die keuze heb je nog.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:12 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Trek de stekker maar uit dat haatzaaiende kutprogramma. Derksen is een l*l zonder empathie en Genee is een valse nicht.
Heb je een linkje? Wim klinkt bijzonder fel?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:58 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees nu de column van Wim Kieft op pagina T41, en hij denkt dat de drie er met elkaar wel uit zullen komen.
Wim heeft mij nog niet overtuigd. Hij schrijft opvallend wel dat hij in een volwassen discussie over racisme niet op de inbreng van Dries Boussatta zit te wachten met zijn altijd verongelijkte gedrag.
twitter:veronicainside twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 10:00:00TOETERTJES! Vandaag 53 jaar geworden; gefeliciteerd Wilfred! 🎉
#veronicainside https://t.co/t8Vkf2BcJH reageer retweet
Weinig triester dan karaoke voor een leeg zaaltje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:03 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:veronicainside twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 10:00:00TOETERTJES! Vandaag 53 jaar geworden; gefeliciteerd Wilfred! 🎉
Ik pak alvast wat popcorn voor de reactiesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:03 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:veronicainside twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 10:00:00TOETERTJES! Vandaag 53 jaar geworden; gefeliciteerd Wilfred! 🎉
Wat zal de username van Wilfred zijn? Ik ga voor @GGMMquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beste Wilfred Genee,
Ik wil je graag een fantastische verjaardag toewensen, ik weet dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt. Maar vandaag is het tijd om feest te vieren. Veel plezier met je familie en (eventueel) vrienden.
Stelt niet teleur tot nu toequote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik pak alvast wat popcorn voor de reacties
Ja, hij zal dit vast lezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beste Wilfred Genee,
Ik wil je graag een fantastische verjaardag toewensen, ik weet dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt. Maar vandaag is het tijd om feest te vieren. Veel plezier met je familie en (eventueel) vrienden.
Matig dit. Herhaalt gewoon wat Van Roosmalen zei.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:03 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Rodney1995_ twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 10:01:56@veronicainside Er zullen niet veel ‘vrienden’ op zijn verjaardag komen! reageer retweet
verstandige woordenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:02 schreef RipCity het volgende:
Wim Kieft hoopt en verwacht dat Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp na de zomer ‘best weer samen aan tafel kunnen’ bij Veronica Inside. Dat schrijft de oud-voetballer in zijn column voor De Telegraaf, waarin hij afrekent met ‘de Arie Boomsma’s van deze wereld’, Edgar Davids, Dries Boussatta en Memphis Depay voor hun rol in het racisme-debat en de advertentieboycot van het voetbalpraatprogramma. Kieft plaatst ook vraagtekens bij de geloofwaardigheid van de manier waarop de Oranje-internationals zich unaniem tegen Veronica Inside hebben gekeerd.
Ook wanneer Veronica Inside na de zomer niet terugkeert op televisie, dan is het volgens Kieft goed geweest dat het programma jarenlang is uitgezonden. Toch spreekt de voormalig Oranje-international de hoop en verwachting uit dat het drietal tot elkaar komt wanneer de stof is neergedaald. “Wat nu gebeurt, met overal op te reageren en grote woorden over elkaar niet in te slikken, is juist ook de kracht van het programma en van de persoonlijkheden Derksen, Genee en Van der Gijp”, aldus Kieft, die het onterecht vindt hoe Derksen onder vuur is genomen. “Volg je de inhoudelijke discussie over racisme in samenhang met Veronica Inside, dan wordt Derksen zo’n beetje verantwoordelijk gehouden voor het kwaad van de afgelopen 400 jaar, voor het racisme en de slavernij. Dat gaat natuurlijk veel te ver. Af en toe is hij recht voor zijn raap, soms onhandig in zijn uitspraken, maar een racist is Derksen zeker niet.”
Kieft noemt racisme een ‘ernstig thema’. Hij zegt de gevoeligheden te begrijpen, maar liever zou hij ‘de juiste mensen’ wat vaker aan het woord horen. “Onafhankelijk denkers en niet de Arie Boomsma’s van deze wereld. Evenals veel anderen van welk ras, kleur of geloof ook is hij eens beledigd door Derksen en Van der Gijp. Nu ziet hij z’n kans schoon om zich te profileren en op te roepen tot een advertentieboycot. Lekker opportunistisch gedrag om te proberen een programma om zeep te helpen”, aldus Kieft, volgens wie de kijkers van het programma worden neergezet als ‘tokkies, racisten en Wilders-stemmers’. Volgens hem komen de kijkers uit alle lagen van de bevolking. “Het is een belediging als je ziet hoe minderwaardig die worden weggezet door sommige types in de media. Wat verder te denken van het altijd verongelijkte gedrag van jongens als Edgar Davids en Dries Boussatta. Wil je een volwassen discussie over racisme voeren, dan zit je op hun inbreng niet te wachte\", zegt Kieft, die maandagavond eveneens aan tafel zat in de thema-uitzending van Veronica Inside over racisme.
Kieft hoort liever Ruud Gullit of Henk Fraser aan het woord. De trainer van Sparta Rotterdam zei deze week tegenover het Algemeen Dagblad dat hij mensen op televisie ziet die zich ‘overal’ gekwetst door voelen. \"Ze zijn slachtoffer van dit, van dat, van zus en zo. Ik kan niet tegen dat gejank”, zei Fraser. Kieft kan zich goed vinden in zijn woorden: “Ik hoorde hem deze week en dacht gelijk: ’Henk for President’. Superieur, boven de situatie staand, iemand die signaleert, z’n waardigheid behoudt en twee kanten belicht. Hij draagt bij aan een gezonde discussie en laat zich niet meeslepen in dat foute polariserende kampgedrag”, vervolgt Kieft, die de ‘genuanceerde mening’ van Fraser een verademing noemt. “Zet daar het gedrag van Memphis Depay tegenover. De man die aanzet tot een boycot van Veronica Inside door Oranje.”
De spelers van het Nederlands elftal lieten op sociale media massaal weten unaniem achter de boycot te staan. “Zogenaamd”, reageert Kieft. “Vertel mij hoe dat gaat met spelers onderling. Depay eist actie, aanvoerder Virgil van Dijk gaat erin mee en iedereen voelt de verplichting zich achter het statement te scharen om de groepseenheid niet te ondermijnen.” Kieft gaat in op de actie van Depay, die een bewerkte foto van Johan Derksen plaatste waarop hij te zien was met een clownsneus. “Op het ogenblik dat er een serieuze discussie over racisme wordt gevoerd in Veronica Inside. Dan geef je er blijk van dat het onderwerp racisme je helemaal niet interesseert, niet boeit. Je bent dan vooral met jezelf bezig, jezelf te profileren door te polariseren in plaats van bij te dragen het in Nederland aanwezige racismeprobleem te bestrijden. Maar dat is niets nieuws voor degenen die al die filmpjes op sociale media zien die Depay post.”
Jammer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:03 schreef Evertjan het volgende:
Naar Lily ja, dat huwelijk zie ik binnenkort ook wel stranden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je vandaag ook weer een kaartje gestuurd? @:mani89
Hele sterke columnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:02 schreef RipCity het volgende:
Wim Kieft hoopt en verwacht dat Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp na de zomer ‘best weer samen aan tafel kunnen’ bij Veronica Inside. Dat schrijft de oud-voetballer in zijn column voor De Telegraaf, waarin hij afrekent met ‘de Arie Boomsma’s van deze wereld’, Edgar Davids, Dries Boussatta en Memphis Depay voor hun rol in het racisme-debat en de advertentieboycot van het voetbalpraatprogramma. Kieft plaatst ook vraagtekens bij de geloofwaardigheid van de manier waarop de Oranje-internationals zich unaniem tegen Veronica Inside hebben gekeerd.
Ook wanneer Veronica Inside na de zomer niet terugkeert op televisie, dan is het volgens Kieft goed geweest dat het programma jarenlang is uitgezonden. Toch spreekt de voormalig Oranje-international de hoop en verwachting uit dat het drietal tot elkaar komt wanneer de stof is neergedaald. “Wat nu gebeurt, met overal op te reageren en grote woorden over elkaar niet in te slikken, is juist ook de kracht van het programma en van de persoonlijkheden Derksen, Genee en Van der Gijp”, aldus Kieft, die het onterecht vindt hoe Derksen onder vuur is genomen. “Volg je de inhoudelijke discussie over racisme in samenhang met Veronica Inside, dan wordt Derksen zo’n beetje verantwoordelijk gehouden voor het kwaad van de afgelopen 400 jaar, voor het racisme en de slavernij. Dat gaat natuurlijk veel te ver. Af en toe is hij recht voor zijn raap, soms onhandig in zijn uitspraken, maar een racist is Derksen zeker niet.”
Kieft noemt racisme een ‘ernstig thema’. Hij zegt de gevoeligheden te begrijpen, maar liever zou hij ‘de juiste mensen’ wat vaker aan het woord horen. “Onafhankelijk denkers en niet de Arie Boomsma’s van deze wereld. Evenals veel anderen van welk ras, kleur of geloof ook is hij eens beledigd door Derksen en Van der Gijp. Nu ziet hij z’n kans schoon om zich te profileren en op te roepen tot een advertentieboycot. Lekker opportunistisch gedrag om te proberen een programma om zeep te helpen”, aldus Kieft, volgens wie de kijkers van het programma worden neergezet als ‘tokkies, racisten en Wilders-stemmers’. Volgens hem komen de kijkers uit alle lagen van de bevolking. “Het is een belediging als je ziet hoe minderwaardig die worden weggezet door sommige types in de media. Wat verder te denken van het altijd verongelijkte gedrag van jongens als Edgar Davids en Dries Boussatta. Wil je een volwassen discussie over racisme voeren, dan zit je op hun inbreng niet te wachte\", zegt Kieft, die maandagavond eveneens aan tafel zat in de thema-uitzending van Veronica Inside over racisme.
Kieft hoort liever Ruud Gullit of Henk Fraser aan het woord. De trainer van Sparta Rotterdam zei deze week tegenover het Algemeen Dagblad dat hij mensen op televisie ziet die zich ‘overal’ gekwetst door voelen. \"Ze zijn slachtoffer van dit, van dat, van zus en zo. Ik kan niet tegen dat gejank”, zei Fraser. Kieft kan zich goed vinden in zijn woorden: “Ik hoorde hem deze week en dacht gelijk: ’Henk for President’. Superieur, boven de situatie staand, iemand die signaleert, z’n waardigheid behoudt en twee kanten belicht. Hij draagt bij aan een gezonde discussie en laat zich niet meeslepen in dat foute polariserende kampgedrag”, vervolgt Kieft, die de ‘genuanceerde mening’ van Fraser een verademing noemt. “Zet daar het gedrag van Memphis Depay tegenover. De man die aanzet tot een boycot van Veronica Inside door Oranje.”
De spelers van het Nederlands elftal lieten op sociale media massaal weten unaniem achter de boycot te staan. “Zogenaamd”, reageert Kieft. “Vertel mij hoe dat gaat met spelers onderling. Depay eist actie, aanvoerder Virgil van Dijk gaat erin mee en iedereen voelt de verplichting zich achter het statement te scharen om de groepseenheid niet te ondermijnen.” Kieft gaat in op de actie van Depay, die een bewerkte foto van Johan Derksen plaatste waarop hij te zien was met een clownsneus. “Op het ogenblik dat er een serieuze discussie over racisme wordt gevoerd in Veronica Inside. Dan geef je er blijk van dat het onderwerp racisme je helemaal niet interesseert, niet boeit. Je bent dan vooral met jezelf bezig, jezelf te profileren door te polariseren in plaats van bij te dragen het in Nederland aanwezige racismeprobleem te bestrijden. Maar dat is niets nieuws voor degenen die al die filmpjes op sociale media zien die Depay post.”
Ik neem de woorden van een voormalige drugsverslaafde niet serieus.quote:
Inderdaad! Dan is het onmogelijk om nog ergens iets over te zeggen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:09 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik neem de woorden van een voormalige drugsverslaafde niet serieus.
Derksen zegt altijd vol trots dat hij blij is dat er niemand op z’n verjaardag wil komenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:08 schreef DKUp het volgende:
[..]twitter:Rodney1995_ twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 10:01:56@:veronicainside Er zullen niet veel ‘vrienden’ op zijn verjaardag komen! reageer retweet
Blijf je daarom zelf aan de dope?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:09 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik neem de woorden van een voormalige drugsverslaafde niet serieus.
Die mij Wytse maar als het dan echt moet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:01 schreef RipCity het volgende:
Hélène Hendriks 48%
Jan Versteegh 2%
Johnny de Mol 6%
Wytse van der Groot 5%
Albert Verlinde 3%
Maar 5% wytse,dacht dat de meesten hier er wel kijk op haddenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die mij Wytse maar als het dan echt moet.
Helene kan er natuurlijk helemaal niks van.
dan krijg je helemaal een down sfeertjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:22 schreef DKUp het volgende:
Johnny de Mol, dan gaat het helemaal kut worden.
Hele tijd over vluchtelingen lullen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dan krijg je helemaal een down sfeertje
Gaat Talpa nooit doen tenzij t van Genee zelf komtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:52 schreef DKUp het volgende:
Genee exit en Wytse mag zijn plek overnemen.
Ik vind René Froger veel beter.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:52 schreef DKUp het volgende:
Genee exit en Wytse mag zijn plek overnemen.
Laat hem maar lekker leuk zijn op de radio met zijn sidekicks HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat Talpa nooit doen tenzij t van Genee zelf komt
EyeloveGODquote:
Openlijk in de uitzending ruzie maken is chanant voor de gasten en de kijkers..ik begrijp wel dat ze dat niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net even Gijp bij Pow teruggezien op Youtube terwijl ik zat te toiletteren, word ermee doodgegooid
Twee dingen vielen mij op.
1. Hij verweet Genee dat hij nooit in een team heeft gewerkt. Maar hij nam zelf de telefoon niet op toen hij werd gebeld door Genee. Hypocriet.
2. Hij zei niet in de uitzending iets van Genee's opstelling gezegd te hebben, omdat daar "een break" voor nodig was. Wat is dat voor lulkoek? Hij heeft toch zo'n grote bek? Trek hem dan ook eens open in zo'n situatie, en vraag gewoon live waar Wilfred mee bezig was als je je daar zo aan stoort.
Tot zover.
Chevy heeft een beetje moeite met nadenken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Openlijk in de uitzending ruzie maken is chanant voor de gasten en de kijkers..ik begrijp wel dat ze dat niet hebben gedaan.
In de media is het ook chanant.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Openlijk in de uitzending ruzie maken is chanant voor de gasten en de kijkers..ik begrijp wel dat ze dat niet hebben gedaan.
Lastig om je op die leeftijd nog om te moeten scholen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:03 schreef Evertjan het volgende:
en hopen dat hij/zij het gezicht van Escha meekrijgtquote:
Misschien als sidekick.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lastig om je op die leeftijd nog om te moeten scholen.
Ik zou als Danny toch even wachten met het bekend maken; dit is nog binnen 12 wekenquote:
Begint er wel op te lijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:18 schreef aTypisch het volgende:
is @:ChevyCaprice het broertje van klaasweetalles?
Dan krijg je de kids er wel gratis bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar Lily ja, dat huwelijk zie ik binnenkort ook wel stranden.
Misschien wat snel maar na vier jaar wachten wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou als Danny toch even wachten met het bekend maken; dit is nog binnen 12 weken
Jammer dat hij weg was. Met de handrem op vond ik hem een prima vermakelijke dorpsgek.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:18 schreef aTypisch het volgende:
is @:ChevyCaprice het broertje van klaasweetalles?
Lili Parayesh wil graag naar Australië of Canada, dus voor haar geldt dan ook deze topictitel "Nooit meer Genee"'quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg je de kids er wel gratis bij.
Ik ook, baan weg poen weg, Lilly wegquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:15 schreef Mani89 het volgende:
Naar Lily ja, dat huwelijk zie ik binnenkort ook wel stranden.
dan zou ik zeggen, gooi ze maar weg.Ik maak wel nieuwequote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg je de kids er wel gratis bij.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:33 schreef Idisrom het volgende:
Lili Parayesh wil graag naar Australië of Canada, dus voor haar geldt dan ook deze topictitel "Nooit meer Genee"'![]()
https://weekbladparty.nl/(...)ver-voor-zijn-gezin/
Sneller dan verwacht gaat dit dus toch lukken, de vraag is alleen met hoeveel poenquote:De vrouw van Genee wil al jarenlang emigreren, naar bijvoorbeeld Australië of Canada, maar dat lijkt er voorlopig niet van te komen. [06-11-2018]
Meest hypocriete is dat hij aangaf dat het niet meer goed kwam met 't programma (kans dat 't gelijmd wordt is er) maar dat ze waarschijnlijk wel in een ander format weer samen zouden kunnen zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net even Gijp bij Pow teruggezien op Youtube terwijl ik zat te toiletteren, word ermee doodgegooid
1. Hij verweet Genee dat hij nooit in een team heeft gewerkt. Maar hij nam zelf de telefoon niet op toen hij werd gebeld door Genee. Hypocriet.
2. Hij zei niet in de uitzending iets van Genee's opstelling gezegd te hebben, omdat daar "een break" voor nodig was. Wat is dat voor lulkoek? Hij heeft toch zo'n grote bek? Trek hem dan ook eens open in zo'n situatie, en vraag gewoon live waar Wilfred mee bezig was als je je daar zo aan stoort.
Tot zover.
Maak je niet druk Gijp is een verward persoon, hij heeft tijdenlang ernstige psychische problemen gehad. Als hij in dat wegwerp-TV programma zo raar lacht dan zie je dat hij nog steeds van het padje af is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tot zover.
Bedankt, we geven het doorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou als Danny toch even wachten met het bekend maken; dit is nog binnen 12 weken
telegraaf, Youp heeft zn messen geslepen, heerlijk dat hij Buckler nog even aanhaaldquote:Arie Boomsma, Genee en adverteerders
Updated 6 min geleden
12 min geleden in ENTERTAINMENT
Ⓒ ANP
Youp van ’t Hek heeft in zijn column in het NRC deze week flink uitgehaald naar Arie Boomsma, Wilfred Genee en adverteerders als Albert Heijn en Bavaria. Het is een reactie op de rel over de inmiddels beruchte grap van Johan Derksen in Veronica Inside van maandag bijna twee weken geleden.
Youp van ’t Hek neemt vooral Arie Boomsma te grazen in zijn column. Zo noemt hij hem een ’gereformeerde inktlap’ zonder gevoel voor humor. Youp stelt graag een mondkapje te dragen, omdat hij doodsbang is dat de voormalig EO-presentator hem ziet lachen. „Als Arie mij hoort of ziet lachen om een foute mop dan ben ik de Sjaak. Of sterker nog: als hij mij iets seksistisch hoort vertellen, dan luidt hij onmiddellijk de fatsoensklok. Dan gaat hij samen met ene Norbert ter Halladverteerders bellen. Dat ze alle geplande commercials rond mijn komende oudejaarsconference moeten schrappen.”
Hij noemt Norbert ter Hall ’een doodenge deugneus eerste klas, die tachtig jaar geleden een bloeiende carrière had kunnen maken bij een zekere partij’. „Samen met onze Arie uiteraard.”
„Arie deugt. Aan alle kanten deugt-ie. Jezus Christus wat deugt onze Arie. Hij is de opperbevelhebber van het almaar uitdijende gutmenschenbataljon.” Wel is hij dan weer vergevingsgezind, merkt de cabaretier op, gezien het feit dat Boomsma Johan Derksen ’eerst aangeklaagd als racist’ en twee dagen later stelde dat Johan dat in zijn ogen niet is. „Wij weten dat al twintig jaar. Johan is gewoon de cliniclown van een Drents bejaardenhuis met regelmatig een totaal verkeerde grap. Maar wel een leuke grap.”
Ook met Genee maakt hij korte metten om meteen de Albert Heijn ook maar te boycotten. „Als ik die Wilfred Genee over een jaar met een Daklozenkrant voor een Albert Heijn zie staan krijgt hij van mij geen cent. Zoals ik ook de Appie voorlopig niet meer in ga. Burgerlijke fatsoensrakkers.”
Tot slot waarschuwt hij biermerk Bavaria met een knipoog naar zijn eerdere ervaringen met Buckler. „Als ik deze grootgrutter was zou ik oudejaarsavond niet adverteren. En Bavaria moet ook uitkijken. Ik heb een beetje ervaring met bier.”
En maar volhouden dat je niet #viesmad bent. Ik denk dat je nog #madder bent dan Genee Gijp en Derksen samen. Godskolere, wat ben jij #viesmad.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:46 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Maak je niet druk Gijp is een verward persoon, hij heeft tijdenlang ernstige psychische problemen gehad. Als hij in dat wegwerp-TV programma zo raar lacht dan zie je dat hij nog steeds van het padje af is.
Vind het ook wat overdreven allemaal inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:11 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ben ik de enige hier die de reacties op Genee, vooral onder die verjaardagspost op Twitter wat overdreven vindt? Genee was wat fel idd, maar kijkend naar de context en zijn rol als gespreksleider was het niet zo heel erg. Als hij netjes zijn excuses maakt en aangeeft een dat hij wat doorgeslagen was tijdens het gesprek, is het voor mij voldoende. Ik kan mij voorstellen dat de druk van buiten en ook intern enorm was en hij het programma (en zijn carrière) wilde redden.
Heel Nederland doet nu alsof hij met kinderporno is gepakt...
Youp is een tyfusmongool.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
telegraaf, Youp heeft zn messen geslepen, heerlijk dat hij Buckler nog even aanhaald
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:20 schreef Scorpie het volgende:
Nou, 1 ding is zeker, Genee hoeft zich geen illusies te maken dat hij ooit nog terug kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |