Als je typt met 60 woorden per minuut gemiddeld (geen verkeerd tempo) is dat al ruim een uur non-stop typen, zonder nadenken of teruglezen tussendoor. Het lijkt me 'een uitdaging'.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:02 schreef molloot200 het volgende:
Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft deze satanistische tentamens deze periode heeft gemaakt
Kom op fucking 4 essays in 3 uur, 3750 woorden bij elkaar opgeteld dat redt niemandGroepsapp van mijn studiejaar barstte
Ja en literatuur zoeken en zoquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je typt met 60 woorden per minuut gemiddeld (geen verkeerd tempo) is dat al ruim een uur non-stop typen, zonder nadenken of teruglezen tussendoor. Het lijkt me 'een uitdaging'.
*stroopt de mouwen op en pakt de hakbijl*quote:
Ja dat zeggen ze altijd hequote:Op woensdag 24 juni 2020 12:05 schreef molloot200 het volgende:
Leraar is inmiddels al ingelicht via de mail
Reactie "had gewoon te doen moeten zijn"
Waar kunnen we je mee troosten?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:05 schreef molloot200 het volgende:
Op naar de herkansing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god ik ben echt heel salty op dit moment
Wel een topboek, voor de verandering mag de Friese versie hiervan er ook wel zijnquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:02 schreef molloot200 het volgende:
Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft deze satanistische tentamens deze periode heeft gemaakt
Kom op fucking 4 essays in 3 uur, 3750 woorden bij elkaar opgeteld dat redt niemandGroepsapp van mijn studiejaar barstte
Sommige docenten. Echt, sommigen geven altijd de schuld aan de studenten. En dan waren wij degenen zonder zelfreflectie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:05 schreef molloot200 het volgende:
Haha ja die Friese ziet er ook wel grappig uitquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel een topboek, voor de verandering mag de Friese versie hiervan er ook wel zijn
WTF, zoveel schrijven is gewoon niet realistsich.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:05 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef sportfreak het volgende:
Vier reacties op die cover van Lee Towers en geen enkele opAtomic Kitten
![]()
Sorry, maar dat is een beetje mijn jeugdzonde.
Het is al voorbij Strani, don't worryquote:
Wattequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |