abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 02:24:34 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193719580
[quote]Bomvolle Dam in Amsterdam voor protest tegen Amerikaans geweld


Amsterdam - Op de Dam in Amsterdam hebben zo'n 5000 betogers zich verzameld die protesteren tegen wat zij noemen het politiegeweld tegen zwarten in de VS en de EU. Volgens onze verslaggever is de anderhalve metermaatregel 'ondoenlijk' en wordt deze massaal geschonden.

Onze verslaggever Mike Muller is erbij. Zijn tweets vindt u in dit bericht.

De betogers dragen wel bijna allemaal mondkapjes, zoals vooraf werd gevraagd. Een woordvoerder van de politie laat weten dat de betoging vreedzaam verloopt. De politie is aanwezig en spreekt mensen aan op de corona-regels.

Een woordvoerder liet maandagmiddag voor de demonstratie nog aan De Telegraaf weten dat de gemeente zo'n 250 tot 300 demonstranten verwachtte.

Aanleiding tot het protest is de dood van George Floyd in de Amerikaanse stad Minneapolis, die vorige week na een hardhandige arrestatie door de politie overleed en wat leidde tot een golf van onrust in Amerikaanse steden.

De betogers hebben borden mee met daarop teksten als ,,Black lives matter,, en ,,The future is coloured." De demonstratie is een initiatief van het collectief Kick Out Zwarte Piet in samenwerking met Black Queer & Trans Resistance NL.



Een woordvoerder van de gemeente Amsterdam bevestigde zondag aan De Telegraaf dat er geen maximumaantal demonstranten is vastgelegd. Burgemeester Femke Halsema kan op grond van de Wet openbare manifestaties vooraf voorschriften of beperkingen opleggen aan de demonstratie, bijvoorbeeld om de gezondheid te beschermen, in het belang van het verkeer en om wanordelijkheden te bestrijden of te voorkomen.

Halsema heeft aan AT5 laten weten dat ze niet van plan is om de demonstratie te stoppen. ,,Demonstratievrijheid is een heel groot goed. De driehoek ziet geen grond om de demonstratie te ontbinden. Daarvoor is de demonstratie té belangrijk en bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk."




BlmNederland twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 15:24:41 **BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR DEMO DEN HAAG 18H**

Beste strijders,
Het is bijna zover. Om 18:00 gaat we op het Malieveld staan we in solidariteit met de protestbeweging in de Verenigde Staten en tegen anti-zwart geweld in Nederland. #BlackLivesMatterNL reageer retweet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193719603
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 02:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar kan dat niet ook gewoon aan die sneeuwvlokjesleerlingen liggen die niets meer gewend zijn?
Dat zal het zijn. ^O^ Stomme slappe snowflakes die objectief onderwijs in plaats van ideologische indoctrinering behoeven op school, wat een mietjes! :W
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 02:59:43 #3
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193719645
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 02:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Niet dat leraren te links zijn, dat ze hun politieke overtuiging opleggen aan leerlingen, leerlingen met afwijkende meningen daarop afrekenen en subjectieve opvattingen als feitelijk presenteren in hun lessen. :W
:')

Rechtse puber lives matter, richt het op, kun je ook gaan jankballen op de dam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193719650
Ik vind het maar verwarrend allemaal. Waar gaat al die ophef nu precies over?

Politiegeweld tegen zwarten in de VS en de EU? Institutioneel Racisme? Witte privilege? Etnisch profileren? Zwarte Piet? Foute standbeelden? (alleen vroegere) Slavernij?

Ik zie van alles voorbij komen de laatste dagen.
pi_193719654
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 02:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')

Rechtse puber lives matter, richt het op, kun je ook gaan jankballen op de dam.
Kwalitatief hoogwaardig onderwijs doet ertoe en dient niet vervuild te worden met identiteitsgezever en racisme, laat staan racistische selectie zoals in de VS onder de noemer affirmative action wordt toegepast. ^O^

Geen idee hoe het tegenwoordig zit maar aandacht voor de zwarte bladzijden mbt slavernij uit onze geschiedenis was er een jaar of 15 absoluut, compleet met museumbezoek om het allemaal net even wat meer te laten binnenkomen.

Het zijn die andere, recentere zwarte bladzijden over de jodenvervolging/holocaust die al jaren in "meer diverse scholen" onder druk schijnen te staan. :W
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 03:07:21 #6
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193719658
quote:
12s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Kwalitatief hoogwaardig onderwijs doet ertoe en dient niet vervuild te worden met identiteitsgezever en racisme, laat staan racistische selectie zoals in de VS onder de noemer affirmative action wordt toegepast. ^O^

Geen idee hoe het tegenwoordig zit maar aandacht voor de zwarte bladzijden mbt slavernij uit onze geschiedenis was er een jaar of 15 absoluut, compleet met museumbezoek om het allemaal net even wat meer te laten binnenkomen.

Het zijn die andere, recentere zwarte bladzijden over de jodenvervolging/de holocaust die al jaren in "meer diverse scholen" onder druk schijnen te staan. :W
Geen idee welke scholen en universiteiten jij in NL bezocht hebt, maar ik kan me totaal niet vinden in je FvD-gejank.

Wat dat betreft vullen jullie elkaar mooi aan, schreeuw-SJW'ers en boosconservatiefjes. Slachtoffercomplex van heb ik jou daar, allebei.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193719666
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Geen idee welke scholen en universiteiten jij in NL bezocht hebt, maar ik kan me totaal niet vinden in je FvD-gejank.

Wat dat betreft vullen jullie elkaar mooi aan, schreeuw-SJW'ers en boosconservatiefjes. Slachtoffercomplex van heb ik jou daar, allebei.
Ik heb helemaal niets met FvD. :D Overigens viel het op mijn scholen jaren terug reuze mee wat betreft linkse indoctrinatie (ik heb het zelf zeker niet meegemaakt) maar van de paar voorbeelden die de media hebben gehaald en dat misselijke pamflet over BLM dat - volgens mij - eerder in deze topicreeks gepost is vind ik het meer dan terecht dat daarop klachten volgen. :W

Kalmeer toch een beetje Etto, zoek niet zo wanhopig naar je vijandsbeeld. _O-
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 03:11:31 #8
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193719668
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets met FvD. :D Overigens viel het op mijn scholen jaren terug reuze mee wat betreft linkse indoctrinatie (ik heb het zelf zeker niet meegemaakt) maar van de paar voorbeelden die de media hebben gehaald en dat misselijke pamflet over BLM dat eerder in deze topicreeks gepost is vind ik het meer dan terecht dat daarop klachten volgen. :W

Kalmeer toch een beetje Etto, zoek niet zo wanhopig naar je vijandsbeeld. _O-
Oh puh-leeeze... 'vijandsbeeld'... zoals die Linkse Moloch die op alle fronten onze jeugd aan het indoctrineren is?

:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193719673
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh puh-leeeze... 'vijandsbeeld'... zoals die Linkse Moloch die op alle fronten onze jeugd aan het indoctrineren is?

:') :') :')
Volgens mij verwijs ik naar individuele leraren die hun lessen niet objectief kunnen houden en zwak ik het daarmee nog wat af want dat BLM-pamflet was kennelijk wel wat wijder verspreid dan dat. :W

Heb je soms gedronken, normaal reageer je een stuk inhoudelijker dan dit. :{
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 03:14:59 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193719678
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens mij verwijs ik naar individuele leraren die hun lessen niet objectief kunnen houden en zwak ik het daarmee nog wat af want dat BLM-pamflet was kennelijk wel wat wijder verspreid dan dat. :W

Heb je soms gedronken, normaal reageer je een stuk inhoudelijker dan dit. :{
Ach kom... natuurlijk is dit niet beperkt tot enkele individuele leraren...

Verder drink ik geen alcohol: tast je hersenen teveel aan. Schept ook een hoop paranoia.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193719679
Overigens zou ik evenzeer tegen een VVD of PVV-leraar zijn die dat gedachtengoed als feitelijk presenteert aan zijn leerlingen. Houd je eigen politieke overtuiging lekker buiten de lessen of zeg er heel duidelijk bij dat het jouw eigen persoonlijke overtuiging is. :W
  zondag 21 juni 2020 @ 03:19:29 #12
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193719687
In die tweet in de OP staat

quote:
en tegen anti-zwart geweld in Nederland
Hebben ze daar ook voorbeelden van ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_193719693
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:19 schreef Enchanter het volgende:
In die tweet in de OP staat
[..]

Hebben ze daar ook voorbeelden van ?
Over geweld gericht tegen specifieke minderheden gesproken, wel een beetje zuur dat, dat jaarlijke (wél leuke/positieve) 'protest' voor homo-emancipatie wél verboden is. Ik ken de precieze cijfers/verhoudingen niet maar dat lijkt mij gevoelsmatig als je t dan over dergelijke geweldscenario's hebt heel wat harder nodig. :?
  zondag 21 juni 2020 @ 03:34:07 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193719730
quote:
3s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Over geweld gericht tegen specifieke minderheden gesproken, wel een beetje zuur dat, dat jaarlijke (wél leuke/positieve) 'protest' voor homo-emancipatie wél verboden is. Ik ken de precieze cijfers/verhoudingen niet maar dat lijkt mij gevoelsmatig als je t dan over dergelijke geweldscenario's hebt heel wat harder nodig. :?
Volgens iemand van BLM zijn er sinds Mitch Henriques (wat een beetje z'n eigen schuld was) zijn 41 dodelijke slachtoffers door politiegeweld gevallen.
Ik kan er alleen niks over vinden
Ik ben inmiddels overleden
pi_193719860
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Geen idee welke scholen en universiteiten jij in NL bezocht hebt, maar ik kan me totaal niet vinden in je FvD-gejank.

Wat dat betreft vullen jullie elkaar mooi aan, schreeuw-SJW'ers en boosconservatiefjes. Slachtoffercomplex van heb ik jou daar, allebei.
Kom je rechts op de universiteit binnen dan ga je er links uit. En speel het spelletje maar mee, anders helpt de professor je wel even.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 21 juni 2020 @ 05:57:00 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193719973
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 03:34 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Volgens iemand van BLM zijn er sinds Mitch Henriques (wat een beetje z'n eigen schuld was) zijn 41 dodelijke slachtoffers door politiegeweld gevallen.
Ik kan er alleen niks over vinden
In een eerder topic gezien dat het er 14 waren, in totaal in die vier jaar.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193720193
Oke maar was dat dan in Nederland?
  zondag 21 juni 2020 @ 08:26:36 #18
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193720367
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 07:36 schreef hoechst het volgende:
Oke maar was dat dan in Nederland?
Dat was hoe het gebracht werd inderdaad.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193720382
Politiegeweld is ook een vreemde benaming voor het bv neerschieten van een gek die met een mes op je afloopt.
  zondag 21 juni 2020 @ 10:16:56 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193721031
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 05:57 schreef nixxx het volgende:

[..]

In een eerder topic gezien dat het er 14 waren, in totaal in die vier jaar.
Volgens mij rekenen ze ook arrestanten mee die in hun cel overlijden , lekker makkelijk weer
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 21 juni 2020 @ 10:37:36 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193721213
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 10:16 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Volgens mij rekenen ze ook arrestanten mee die in hun cel overlijden , lekker makkelijk weer
niet dat het hier allemaal perfect is maar heb de laatste tijd wat filmpjes voorbij zien komen over de aanpak van de politie in de VS, wat een een incompetente gekkies, is niet te vergelijken met de situatie hier, als ze hier net zo triggerhappy waren dan zat je ver boven die vermeende 41
  zondag 21 juni 2020 @ 10:44:16 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193721267
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 10:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet dat het hier allemaal perfect is maar heb de laatste tijd wat filmpjes voorbij zien komen over de aanpak van de politie in de VS, wat een een incompetente gekkies, is niet te vergelijken met de situatie hier, als ze hier net zo triggerhappy waren dan zat je ver boven die vermeende 41
Dat klopt, maar dat wil BLM Nederland ons wel doen laten geloven , en dan heb ik het nog niet eens over dat mens van die lokale partij in Den Haag , die het over concentratiekampen had binnen Europa waar allemaal negers in zaten _O-
Ik ben inmiddels overleden
  Beste debater 2022 zondag 21 juni 2020 @ 12:44:56 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193722556
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 04:36 schreef cempexo het volgende:

[..]

Kom je rechts op de universiteit binnen dan ga je er links uit. En speel het spelletje maar mee, anders helpt de professor je wel even.
Jij hebt dus nog nooit een universiteit van binnen gezien. Niet in Nederland, niet in Denemarken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 juni 2020 @ 13:11:43 #24
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193722792
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij hebt dus nog nooit een universiteit van binnen gezien. Niet in Nederland, niet in Denemarken.
Op de universiteit heb je vrij veel figuren met activistische inslag, met name de jongeren. Dan gaat het vooral over feminisme, veganisme, homo-emancipatie en racisme.
pi_193722820
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 04:36 schreef cempexo het volgende:

[..]

Kom je rechts op de universiteit binnen dan ga je er links uit. En speel het spelletje maar mee, anders helpt de professor je wel even.
Wat is dit voor nonsens :')
pi_193722824
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Op de universiteit heb je vrij veel figuren met activistische inslag, met name de jongeren. Dan gaat het vooral over feminisme, veganisme, homo-emancipatie en racisme.
Dat mag zo zijn maar je wordt niet 'links eruit gegooid'
  zondag 21 juni 2020 @ 13:21:12 #27
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193722896
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:14 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat mag zo zijn maar je wordt niet 'links eruit gegooid'
Nee dat klopt. En de seniors zijn vaak ook niet zo activistisch. De universiteit is wel een bubbel, maar dat voorkom je toch niet.
pi_193723728




lol
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_193725202
Bij de BLM-demonstratie in Hoorn blijkt dat de Molukkers zich ook bij BLM hebben aangesloten. Hoe gaat de PVV daar mee om? Een paar jaar geleden werd door de PVV waarvan alle leden een Indische oma hebben nog de loftrompet geblazen over een deel van de Molukkers omdat deze groep een confrontatie had met een aantal Marokkanen in Alphen aan de Rijn.
Dus: PVV.... Who's side are you on?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:06:44 #30
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193726925

Actueler dan ooit, wat een topper was Pimmieh toch.
pi_193727055
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:06 schreef Ciclon het volgende:

Actueler dan ooit, wat een topper was Pimmieh toch.
Buitenlanders? De BLM-activisten bestaan uit Molukkers (zie demonstratie Hoorn) en rijksgenoten uit Suriname en de Antillen.
Molukkers werden bovendien opgehemeld door de PVV (Het ledental is gemiddeld voor 25% van Indische afkomst) toen een deel van hen in conflict was met een aantal Marokkanen in Alphen aan de Rijn.
Dus waar vind je de buitenlanders bij de BLM beweging?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:30:06 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193727231
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij de BLM-demonstratie in Hoorn blijkt dat de Molukkers zich ook bij BLM hebben aangesloten. Hoe gaat de PVV daar mee om? Een paar jaar geleden werd door de PVV waarvan alle leden een Indische oma hebben nog de loftrompet geblazen over een deel van de Molukkers omdat deze groep een confrontatie had met een aantal Marokkanen in Alphen aan de Rijn.
Dus: PVV.... Who's side are you on?
Molukkers komen op voor Molukkers. Die discussie met Molukkers inzake het standbeeld van Coen bestaat al heel erg lang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193727595
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Molukkers komen op voor Molukkers. Die discussie met Molukkers inzake het standbeeld van Coen bestaat al heel erg lang.
En daarmee staan ze dus schouder aan schouder met de BLM beweging. Want die hebben de Beeldenstorm 2.0 in gang gezet. Je weet wel: Bee Ldenstro M...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193727640
Men heeft het er steeds over dat we de koloniale tijd "in historisch perspectief" moeten zien. Maar ten tijde van het kolonialisme was de kritiek op het gedrag van de Nederlandse overheid ook niet mals. Zie hier een alternatief voor het Wilhelmus ten tijde van ... bv.... de Atjeh-oorlog:

quote:
Wilhelmus van Nassaue,
Ziet gij dien heldenstoet?
Zij schoten op de vrouwen
En drenkten 't land met bloed.
De kwasten der banieren
zijn darmen van een kind.
Licht dat ge aan hun rapieren,
nog vrouwenharen vindt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193727748
Black lives matter.

En de witte mensen dan? Die tellen niet meer mee?

Achterlijke racisten. Bah.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 21 juni 2020 @ 19:09:28 #36
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193727757
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Black lives matter.

En de witte mensen dan? Die tellen niet meer mee?

Achterlijke racisten. Bah.
Die tellen wel mee...

...maar ze moeten netjes achteraan zitten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193727885
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Men heeft het er steeds over dat we de koloniale tijd "in historisch perspectief" moeten zien. Maar ten tijde van het kolonialisme was de kritiek op het gedrag van de Nederlandse overheid ook niet mals. Zie hier een alternatief voor het Wilhelmus ten tijde van ... bv.... de Atjeh-oorlog:
[..]

Ja en?
Lees het boek roofstaat anders maar, dan heb je nog meer niet relevante informatie om in te brengen.
Misschien vindt je nog iets tijdens de inquisitie die je kunt gebruiken.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 juni 2020 @ 12:31:30 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193735653
quote:
Black Lives Matter kinderprotest aangekondigd in Diemen


Kinderen uit groep 7 van de basisschool de Octopus uit Diemen hebben een Black Lives Matter kinderprotest georganiseerd. Het protest zal aankomende donderdag plaatsvinden bij het gemeentehuis in Diemen.

Mede-organisator van de antiracisme-demonstratie op de Dam Mitchel Esajas en burgemeester van Diemen Erik Boog zullen aanwezig zijn bij de demonstratie.

Bij het protest mogen maximaal 300 basisschoolkinderen aanwezig zijn. Deelnemers die ouder zijn dan 13 jaar moeten 1,5 meter afstand houden van de andere kinderen.

De demonstratie in Diemen is van 15.55 - 17.00 uur.

Black Lives Matter kinderprotest aangekondigd in Diemen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193735907
Geen iphones en playstations voor die blm jugend groep 7 rakkers dit jaar aldus een sourcing piet van sint, maar hoogstens een springtouw, tol of jo-jo. Kijken of ze dan nog zo hun principes hoog in het vaandel hebben staan.
pi_193736659
quote:
’Vadertje’ Drees niet meer in geschiedeniscanon
Willem Drees, de voormalige premier van ons land, verdwijnt uit de nieuwe Canon van Nederland. Dat is zojuist bekendgemaakt bij de presentatie van het document. Daarnaast is er een plekje ingeruimd voor de Surinaamse verzetsstrijder Anton de Kom. Dat moet de negatieve gevolgen van het kolonialisme beter tot uiting brengen.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-geschiedeniscanon
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193736716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

quote:
Drees wordt beschouwd als een van de belangrijkste naoorlogse Nederlandse politici. In de vorige canon kreeg de sociaaldemocraat een prominente plek, maar die verliest hij aan politica Marga Klompé. Aan de hand van haar politieke carrière zal het verhaal over de verzorgingsstaat aan kinderen worden onderwezen.
Lekker opruiend weer van onze favoriete krant. Denk ik ook de eerste keer dat ze iets positiefs over Drees schrijven.
  User die overal opduikt 2022 maandag 22 juni 2020 @ 14:02:16 #43
186611 Haags
pi_193736724
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2020 12:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik zou mijn kinderen verbieden om hier aan mee te doen. Geen lid van de BLM-jugend!
Zonder wrijving geen glans
pi_193736735
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom er van die halve ruilacties zijn.

"Mag ik jouw Drees, dan krijg jij mijn Anton."

Is het te duur om gewoon een paar paginaatjes toe te voegen ofzo? :')
pi_193736783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom er van die halve ruilacties zijn.

"Mag ik jouw Drees, dan krijg jij mijn Anton."

Is het te duur om gewoon een paar paginaatjes toe te voegen ofzo? :')
Zo'n inruilactie zorgt ervoor dat je sneller inclusiever en meer divers word. Als je gewoon een Surinamer toevoegt dan duurt dat te lang.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 juni 2020 @ 14:08:08 #46
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193736824
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193736826
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom er van die halve ruilacties zijn.

"Mag ik jouw Drees, dan krijg jij mijn Anton."

Is het te duur om gewoon een paar paginaatjes toe te voegen ofzo? :')


O+
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 22 juni 2020 @ 15:40:23 #48
3542 Gia
User under construction
pi_193738035
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2020 12:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar verder geen indoctrinatie hoor. Dit is echt de eigen mening van die kindjes!

Walgelijk.
pi_193739369
Afrikaantjes mogen niet meer zo genoemd worden. Deze bloemen worden voortaan met hun Latijnse naam Tagetes aangeduid omdat hun Nederlandse naam racistisch is. :')

https://www.gelderlander.(...)ediscussie~a7515b23/

https://www.achterhoeknie(...)krijgen-andere-naam-

https://www.destentor.nl/(...)ediscussie~a7515b23/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 juni 2020 @ 17:45:29 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193739572
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar verder geen indoctrinatie hoor. Dit is echt de eigen mening van die kindjes!

Walgelijk.
Diemen dus zal wel een redelijk gemengde school zijn, iig geen hockeykindjes die menen wat te moeten doen, als je een gekleurd kind bent begrijp ik wel dat dit je nu bezighoudt, even los van het feit of demonstreren dan de juiste manier is.
  maandag 22 juni 2020 @ 17:50:10 #51
3542 Gia
User under construction
pi_193739621
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:45 schreef Tarado het volgende:

Diemen dus zal wel een redelijk gemengde school zijn, iig geen hockeykindjes die menen wat te moeten doen, als je een gekleurd kind bent begrijp ik wel dat dit je nu bezighoudt, even los van het feit of demonstreren dan de juiste manier is.
Maar wordt het gezien als een schoolse activiteit? Dus, verplicht?
Of hoeven kinderen die dat niet willen, niet mee te doen?
Oftewel, hebben ze een keus?
pi_193739653
waarom zou iemand niet willen meedoen met een BLM demonstratie?
ik heb het gevoel dat er ook tegenstanders zijn van BLM?
waarom dan?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 22 juni 2020 @ 17:52:35 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193739654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar wordt het gezien als een schoolse activiteit? Dus, verplicht?
Of hoeven kinderen die dat niet willen, niet mee te doen?
Oftewel, hebben ze een keus?
echt geen idee
pi_193739971
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Afrikaantjes mogen niet meer zo genoemd worden. Deze bloemen worden voortaan met hun Latijnse naam Tagetes aangeduid omdat hun Nederlandse naam racistisch is. :')

https://www.gelderlander.(...)ediscussie~a7515b23/

https://www.achterhoeknie(...)krijgen-andere-naam-

https://www.destentor.nl/(...)ediscussie~a7515b23/
:') :') :') :') :') :')
Welke associatie rechtvaardigt dit precies?

Mag Zuid Afrika nog wel Zuid Afrika heten? Mogen Zwitserse zakmessen nog wel zo heten?
  maandag 22 juni 2020 @ 18:21:46 #55
3542 Gia
User under construction
pi_193739987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom zou iemand niet willen meedoen met een BLM demonstratie?
ik heb het gevoel dat er ook tegenstanders zijn van BLM?
waarom dan?
Dus als je niet mee wil doen met een demonstratie, ben je tegen?
Huh?
pi_193740003
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom zou iemand niet willen meedoen met een BLM demonstratie?
ik heb het gevoel dat er ook tegenstanders zijn van BLM?
waarom dan?
Waarom wel. Wat wil je voor non-discussie starten?
pi_193740161
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus als je niet mee wil doen met een demonstratie, ben je tegen?
Huh?
Zeg maar toch geluid gaan produceren op dam tijdens dodenherdenking. Ben ik dan tegen de dodenherdenking? Huh
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193740214
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom zou iemand niet willen meedoen met een BLM demonstratie?
ik heb het gevoel dat er ook tegenstanders zijn van BLM?
waarom dan?
Wat een domme redenatie.
pi_193740244
Het is heel moeilijk voor sommige personen om te zeggen dat ze tegen racisme zijn.
tjonge jonge jonge
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193740312
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het is heel moeilijk voor sommige personen om te zeggen dat ze tegen racisme zijn.
tjonge jonge jonge
Ik ben tegen racisme en daarom ook tegen BLM. Die groep wil alles van de huidskleur van mensen af laten hangen. Ik beoordeel anderen liever op hun daden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193740337
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja en?
Lees het boek roofstaat anders maar, dan heb je nog meer niet relevante informatie om in te brengen.
Misschien vindt je nog iets tijdens de inquisitie die je kunt gebruiken.
Het gaat er om om aan te tonen dat er destijds ook wel mensen waren die de gang van zaken onacceptabel vonden. Het is dus niet zo dat mbt slavernij, kolonialisme en Atjeh-oorlog iedereen dit goedkeurde. Dus lieden als JP Coen waren in hún tijd ook al omstreden bij een deel van de bevolking.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193740343
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik ben tegen racisme en daarom ook tegen BLM. Die groep wil alles van de huidskleur van mensen af laten hangen. Ik beoordeel anderen liever op hun daden.
dus als het geen 'BLM' maar een 'no to racism' actie geweest zou zijn, was je er niet tegen geweest?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 22 juni 2020 @ 18:50:00 #63
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193740361
Zojuist Rondo terug gekeken. Mooi om te horen dat zowel Gullit als Ten Cate ''All Lives Matter'' toepasselijker vinden dan ''Black Lies Matter''.

Helden
pi_193740379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het is heel moeilijk voor sommige personen om te zeggen dat ze tegen racisme zijn.
tjonge jonge jonge
Nee hoor. Wie is er nou voor racisme. Ik maak ook totaal geen onderscheid in huidskleur. Daar gaat het uiteindelijk om toch? Ik heb een hekel aan onterecht gebruik van de rasicmekaart en aan selectieve verontwaardiging. Ook aan makkelijk scoren en hypocrisie.
pi_193740382
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

dus als het geen 'BLM' maar een 'no to racism' actie geweest zou zijn, was je er niet tegen geweest?
Als 'ie goede argumenten hebben waarom niet?
Als ze blanke achteraan zetten, obsessief zoeken naar alles wat ze kunnen framen als racisme, doen alsof Nederland vergelijkbaar is met het zuiden van Amerika in de jaren 50 en met spandoeken lopen als 'white silence = white violence' dan niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 19:24:24 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193740827
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:20 schreef wpor het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')
Welke associatie rechtvaardigt dit precies?

Mag Zuid Afrika nog wel Zuid Afrika heten? Mogen Zwitserse zakmessen nog wel zo heten?
is ook gewoon verzonnen fakenews natuurlijk, je mag ze gewoon nog Afrikaantjes noemen en geen van de drie artikelen noemt de Nederlandse naam racistisch

Tagetes is gewoon logischer want zo heten ze overal ter wereld en zo koop je ze ook in
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193742770
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het is heel moeilijk voor sommige personen om te zeggen dat ze tegen racisme zijn.
tjonge jonge jonge
Ik ben tegen racisme en voor Zwarte Piet. Aangezien de BLM beweging ook een anti Zwarte Piet beweging is, hoe zou ik dan met hen tegen racisme kunnen demonstreren?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 22 juni 2020 @ 21:14:31 #68
3542 Gia
User under construction
pi_193743422
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het is heel moeilijk voor sommige personen om te zeggen dat ze tegen racisme zijn.
tjonge jonge jonge
Ik ben tegen racisme en dat vind ik helemaal niet moeilijk om te zeggen.
Maar ik ga dat niet op een bordje schrijven en mee rond huppelen.
pi_193743500
Altaar Zwarte Madonna beklad met BLM, Polen in Breda gekrenkt: 'Dit is heel beledigend’

BREDA - De Poolse gemeenschap in Breda is diep gekwetst nu de Mariakapel aan de Wilhelminasingel is beklad met graffiti van Black Lives Matters. ,,Uitgerekend de mozaïek van de Zwarte Madonna. Waarom een religieus monument?”

Cultureel erfgoed van minderheden in Nederland besmeuren.. Goed bezig BLM.

https://www.bndestem.nl/b(...)beledigend~ab4b2a6f/
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 21:23:28 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193743725
wat een kutmensen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193745162
Het treurige/grappige is dat er niet minder racisme zal zijn door BLM en al dat soort activisme. In de eerste plaats omdat het maar blijven hameren op kleur een averechts effect heeft. En verder omdat mensen zich alleen minder snel zullen uitspreken, hun gedachten verander je niet.
pi_193746871
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom zou iemand niet willen meedoen met een BLM demonstratie?
ik heb het gevoel dat er ook tegenstanders zijn van BLM?
waarom dan?
Waarom zou iemand niet mee willen doen met protesten georganiseerd door agressieve ultra-racisten die komen met initiatieven als alle witten vooral lekker de mond houden en achteraan gaan zitten en die internationaal gepaard gaan met grote vernielzucht en plunderingen, dit alles naar aanleiding van één geval van al dan niet excessief politiegeweld ergens in de VS? :') Goh, geen idee hoor. Daar wil iedereen toch lekker aan deelnemen? Al helemaal ten tijde van een pandemie. _O-
pi_193747069
Volgens mij gaat het niet eens over racisme. Dat is me wel duidelijk geworden toen er totaal geen ophef ontstond nadat de organisatie van de demonstratie in Groningen opriep of mensen met een bepaalde huidskleur achterin wilde plaatsnemen.

Als het ze écht om racisme te doen was hadden ze het nooit in hoofd gehaald om een groep op basis van huidskleur op te delen. Laat staan het ook daadwerkelijk op te roepen!
Puur racisme volgens de huidige maatstaven. Dat de media dit niet heeft opgepikt is ook weer veelzeggend in mijn ogen.

Ik denk dat het eerder om een gevoel van wraak gaat, over wat hun voorouders is overkomen. Dat zie je ook wel aan het verloop van de protesten. In eerste instantie ging het over politiegeweld in Amerika en de EU. Nu is het alweer gereduceerd tot het jaarlijks terugkerende racisme"debat" en wordt er over standbeelden en het slavenijverleden gepraat. Ze hebben het momentum dit keer mee door de situatie in Amerika en (social) media die selectief racisme aankaart.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 00:50:05 #74
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193747100
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 00:45 schreef Tmarus het volgende:
Volgens mij gaat het niet eens over racisme. Dat is me wel duidelijk geworden toen er totaal geen ophef ontstond nadat de organisatie van de demonstratie in Groningen opriep of mensen met een bepaalde huidskleur achterin wilde plaatsnemen.

Als het ze écht om racisme te doen was hadden ze het nooit in hoofd gehaald om een groep op basis van huidskleur op te delen. Laat staan het ook daadwerkelijk op te roepen!
Puur racisme volgens de huidige maatstaven. Dat de media dit niet heeft opgepikt is ook weer veelzeggend in mijn ogen.

Ik denk dat het eerder om een gevoel van wraak gaat, over wat hun voorouders is overkomen. Dat zie je ook wel aan het verloop van de protesten. In eerste instantie ging het over politiegeweld in Amerika en de EU. Nu is het alweer gereduceerd tot het jaarlijks terugkerende racisme"debat" en wordt er over standbeelden en het slavenijverleden gepraat. Ze hebben het momentum dit keer mee door de situatie in Amerika en (social) media die selectief racisme aankaart.
Geen wraak, meer armoede en werkeloosheid en dat snapt iedereen. Maar dat speelt nauwelijks in Nederland.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 01:08:48 #75
117098 Hathor
Effe niet
pi_193747191
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom zou iemand niet willen meedoen met een BLM demonstratie?
ik heb het gevoel dat er ook tegenstanders zijn van BLM?
waarom dan?
Ik ben wel een tegenstander van BLM, en wel om het volgende stukje geschreven tekst wat je kan vinden op de gofundme page van BLMUK.

"We’re guided by a commitment to dismantle imperialism, capitalism, white-supremacy, patriarchy and the state structures

Het gaat ze niet om black lives, het is een staatsondermijnende groep radicalen die uit zijn op ontwrichting van de westerse maatschappijen. Ze zijn de vijand en dienen ook als dusdanig behandeld te worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193747240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 01:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben wel een tegenstander van BLM, en wel om het volgende stukje geschreven tekst wat je kan vinden op de gofundme page van BLMUK.

"We’re guided by a commitment to dismantle imperialism, capitalism, white-supremacy, patriarchy and the state structures

Het gaat ze niet om black lives, het is een staatsondermijnende groep radicalen die uit zijn op ontwrichting van de westerse maatschappijen. Ze zijn de vijand en dienen ook als dusdanig behandeld te worden.
Je hebt het nu slechts over BLMUK, of onderschrijven KOZP en aanverwante clubs die in Nederland de kar trekken deze doelstellingen ergens?
  dinsdag 23 juni 2020 @ 02:07:12 #77
117098 Hathor
Effe niet
pi_193747362
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 01:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je hebt het nu slechts over BLMUK, of onderschrijven KOZP en aanverwante clubs die in Nederland de kar trekken deze doelstellingen ergens?
Dat weet ik niet, dit is afkomstig van BLMUK, maar ik neem aan dat die hetzelfde motto hanteren als hun Amerikaanse tak, en dan ga ik er voor het gemak ook maar vanuit dat de NL tak dat eveneens onderschrijft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 09:07:15 #78
3542 Gia
User under construction
pi_193748246
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 01:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je hebt het nu slechts over BLMUK, of onderschrijven KOZP en aanverwante clubs die in Nederland de kar trekken deze doelstellingen ergens?
Dit topic gaat toch over BLM, niet over die meelifters van kozp, toch?

Ik denk dat BLM wereldwijd dezelfde doelen heeft.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 09:12:05 #79
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193748279
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom zou iemand niet willen meedoen met een BLM demonstratie?
ik heb het gevoel dat er ook tegenstanders zijn van BLM?
waarom dan?
Omdat het leiderschap achter BLM marxistische racisten zijn, die onder de false flag van anti-racisme en gelijkwaardigheid, de democratische rechtstaat aan het afbreken zijn om het te vervangen voor een of andere politiek correcte totalitaire variant.

Ik ben tegen racisme en discriminatie, zou graag samen de handen inéén slaan om discriminatie in NL aan te pakken, maar niet met de halve gare zeloten van BLM/Anti-fa. Die maken de tegenstellingen alleen maar erger.
Je gaat ook niet met fascisten in gesprek over problemen rond anti-semitisme - zij zijn het probleem. Zie daar de verhouding van BLM tot het probleem racisme / discriminatie. BLM is onderdeel van het probleem, niet van de oplossing.

[ Bericht 5% gewijzigd door AgLarrr op 23-06-2020 12:12:02 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_193748319
In dit stuk wordt e.e.a. redelijk goed duidelijk gemaakt wat BLM NL nu eigenlijk is.

https://www.trouw.nl/verd(...)-en-groeit~b5c58b50/

De hoofdfactor is de strijd tegen racisme, helaas niet algemeen maar alleen die waar de donkere medemens mee te maken heeft. En al die aparte doelstellingen van de verschillende clubjes (white privilige, anti-Zwarte Piet, etc), als ook het omarmen van Antifa (anarchistisch agressief extreem links) in hun midden maakt dat de meeste mensen in Nederland niet achter alle standpunten van BLM NL kunnen staan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 23 juni 2020 @ 12:35:11 #82
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193750649
quote:
Yes, staat ook in De Telegraaf.
quote:
De vraag die volgens de RVD centraal zal staan, is hoe het gesprek over racisme in de samenleving op een goede manier gevoerd kan worden en wat hiervoor nodig is.
Zwarte Piet zal de komende jaren uit beeld verdwijnen, verwacht Rutte. „Onder druk van het maatschappelijk debat. Mensen willen die pijn niet.”
Zwarte Piet verdwijnt niet tenzij je het gaat verbieden op straffe van... Maar in zo'n land wil ik niet leven! :N
pi_193750677
quote:
Wat hiervoor nodig is? Blijkbaar willen ze dat we gaan knielen. :N :N :N :N :N
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193750679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Yes, staat ook in De Telegraaf.
[..]

Zwarte Piet verdwijnt niet tenzij je het gaat verbieden op straffe van... Maar in zo'n land wil ik niet leven! :N
Ik hoop dat dat hele gesprek (later) op te vragen gaat zijn, als in een compleet ongecensureerd gespreksverslag.
pi_193750684
De VN heeft Hajji Firuz al uitgeroepen tot een beschermde traditie.
- Wie of wat is Hajji Firuz?
Oh, eurhm dat is Zwarte piet in Iran.

https://www.ad.nl/binnenl(...)door-de-vn~a21e1e8f/



[ Bericht 31% gewijzigd door spectrumanalyser op 23-06-2020 12:50:10 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 juni 2020 @ 12:46:31 #86
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193750812
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
De VN heeft Hajji Firuz al uitgeroepen tot een beschermde traditie.
- Wie of wat is Hajji Firuz?
Oh, eurhm dat is Zwarte piet in Iran.

https://www.ad.nl/binnenl(...)door-de-vn~a21e1e8f/
_O- _O-
pi_193751086
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
De VN heeft Hajji Firuz al uitgeroepen tot een beschermde traditie.
- Wie of wat is Hajji Firuz?
Oh, eurhm dat is Zwarte piet in Iran.

https://www.ad.nl/binnenl(...)door-de-vn~a21e1e8f/

[ afbeelding ]
Gekleurde ( in de geval islamieten die vele slaven hebben gehad en verhandeld) mogen dit natuurlijk wel.

Je mag van lichtbruin naar zwart maar niet van iets minder lichtbruin naar zwart :P.

Progressieve mensen zijn ziek..
pi_193751136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 01:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben wel een tegenstander van BLM, en wel om het volgende stukje geschreven tekst wat je kan vinden op de gofundme page van BLMUK.

"We’re guided by a commitment to dismantle imperialism, capitalism, white-supremacy, patriarchy and the state structures

Het gaat ze niet om black lives, het is een staatsondermijnende groep radicalen die uit zijn op ontwrichting van de westerse maatschappijen. Ze zijn de vijand en dienen ook als dusdanig behandeld te worden.
Eens , anders ga je bijv ook geen religieuze monumenten van minderheden aanvallen.

BREDA - De Poolse gemeenschap in Breda is diep gekwetst nu de Mariakapel aan de Wilhelminasingel is beklad met graffiti van Black Lives Matters. ,,Uitgerekend de mozaïek van de Zwarte Madonna. Waarom een religieus monument?”

Omdat het westers is of iig zo oogt ze zijn natuurlijk niet bijzonder slim of historisch onderlegd de mannen en vrouwen van BLM.
pi_193751617
BLM heeft naar mijn inzicht het karakter van een sekte, in Nederland.
via internet krijgen de volgelingen opdrachten. (bijv; teken de petitie tegen het beeld in Hoorn)
volgelingen die niet de juiste huidskleur hebben mogen zelf niets ondernemen, geen contact met media. het is 'niet hun strijd'. ze moeten wel op komen draven bij demonstraties en achteraan blijven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 juni 2020 @ 14:06:27 #90
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193751918
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:07 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Gekleurde ( in de geval islamieten die vele slaven hebben gehad en verhandeld) mogen dit natuurlijk wel.

Je mag van lichtbruin naar zwart maar niet van iets minder lichtbruin naar zwart :P.

Progressieve mensen zijn ziek..
"Behoud zwarte Piet; bekeer u tot moslim."

De ironie doet gewoon pijn.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 23 juni 2020 @ 14:13:32 #91
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193752038
Dit stuk zag ik via via op LinkedIn, vrouwen in engineering dag blijkbaar. Deze dame lijkt me Indiaas of Pakistaans van afkomst en het stukje gaat over intersectionaliteit. Mijn gevoel als ik dit lees.. wtf moet ik gaan aanpassen om jou onzekerheid en gebrek aan voorstellingsvermogen te gaan compenseren dan? Maar ja, dat valt natuurlijk niet echt lekker bij mogelijk toekomstige werkgevers dus hou ik mijn mond maar..

quote:
It’s no secret that women in engineering are an under-represented group, but what happens when we add the BAME factor to the equation? Things get harder, they get more complicated. Whilst we are seeing more inclusion champions and training initiatives, it’s still not something that gets the time and attention it deserves. It’s not something we’ve made much progress with. When I think about my role models, the people I look up to, the engineers working on ground-breaking projects, I don’t see anyone that really looks like me. My manager is white, my team lead is white, my group lead is white, my technical authority is white, my mentors are white, my entire leadership team is white. And this isn’t an isolated occurrence, it’s very much the norm. When people say ‘picture yourself in the job you want, the role you see yourself doing in five or ten years’ time’ I simply can’t. I can’t do it because no one doing those roles looks like me. When I say that I can’t see myself having a leadership position, it’s not because I lack the ambition, it’s because I’m scared. If I make a mistake (as we all do) I won’t just be the woman that failed, I’ll be the brown woman that failed. I’m in the early stages of my career and, already, every promotion, every accolade, every step up, feels so fragile. It’s so utterly surprising whenever I make progress because I can’t look to anyone ahead of me and really, truly relate to them. Whilst we must do everything we can to ensure that more people from BAME backgrounds are employed at all levels of business, we must also ensure that we create environments they are comfortable in, that they can thrive in, that they can lead in.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193752591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 14:13 schreef nixxx het volgende:
Dit stuk zag ik via via op LinkedIn, vrouwen in engineering dag blijkbaar. Deze dame lijkt me Indiaas of Pakistaans van afkomst en het stukje gaat over intersectionaliteit. Mijn gevoel als ik dit lees.. wtf moet ik gaan aanpassen om jou onzekerheid en gebrek aan voorstellingsvermogen te gaan compenseren dan? Maar ja, dat valt natuurlijk niet echt lekker bij mogelijk toekomstige werkgevers dus hou ik mijn mond maar..
[..]

Ze is dus onderdeel van het probleem. Lekkere cirkelredenering van haar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193762992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:35 schreef Bocaj het volgende:
„Onder druk van het maatschappelijk debat. Mensen willen die pijn niet.”

Onder druk van het maatschappelijk debat? Onder druk van in omvang zeer beperkt groepje eisende schreeuwers dat tegenwoordig onverbloemd met geweld dreigt zal ie bedoelen, of is dat hoe het er tegenwoordig in een debat aan toegaat en één en ander beslist wordt hier in Nederland? :')

Om over "die pijn" nog maar te zwijgen. :')

Maar goed, meer valt eigenlijk ook niet te verwachten van vriend van de "gematigde rebellen" Rutte, die liegen dat het gedrukt staat tot een ware kunstvorm verheven heeft en zichzelf er op één of andere manier alsmaar in blijft overtreffen. :') :r
pi_193764284
Rutte: He jongens kom even koffie drinken en wat praten
BLM NL:


TheRebelThePoet twitterde op woensdag 24-06-2020 om 08:58:00 Ons Statement??

"De opzet van het gesprek en het uitnodigingsbeleid van de premier geven samen sterk de indruk dat dit meer om een PR-stunt gaat dan om een oprecht gesprek om institutioneel en anti-zwart racisme concreet te gaan bestrijden."

https://t.co/EuV7JKCAeS reageer retweet


[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2020 09:15:55 ]
pi_193764319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Rutte: He jongens kom even koffie drinken en wat praten
BLM NL:
[ afbeelding ]

TheRebelThePoet twitterde op woensdag 24-06-2020 om 08:58:00 Ons Statement??

"De opzet van het gesprek en het uitnodigingsbeleid van de premier geven samen sterk de indruk dat dit meer om een PR-stunt gaat dan om een oprecht gesprek om institutioneel en anti-zwart racisme concreet te gaan bestrijden."

https://t.co/EuV7JKCAeS reageer retweet
En uiteraard moet het weer in het Engels. :')
pi_193764325
gekwetst. gekwetst. dus je ziet Zwarte piet en dan ben je gekwetst.
iemand maakt een grap over Zwarte piet en dan ben je gekwetst.
tenzij Ali B een zelfde soort grap maakt, dan lig je op de grond van het lachen.

Airfryer maakt er een verdienmodel van om gekwetsten zich nog meer gekwetst te laten zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:26:47 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193764415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Rutte: He jongens kom even koffie drinken en wat praten
BLM NL:
[ afbeelding ]

TheRebelThePoet twitterde op woensdag 24-06-2020 om 08:58:00 Ons Statement??

"De opzet van het gesprek en het uitnodigingsbeleid van de premier geven samen sterk de indruk dat dit meer om een PR-stunt gaat dan om een oprecht gesprek om institutioneel en anti-zwart racisme concreet te gaan bestrijden."

https://t.co/EuV7JKCAeS reageer retweet
Maar wat klopt hier van, heeft Rutte ze niet uitgenodigd of wel en doen ze alsof ze niet thuis waren?
pi_193764505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar wat klopt hier van, heeft Rutte ze niet uitgenodigd of wel en doen ze alsof ze niet thuis waren?
hahahaha, nu komt de aap uit de mauw. Airfryer is niet uitgenodigd bij het gesprek. :W

https://albrandswaardsdag(...)racisten-is-pr-stunt
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:34:11 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193764530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:32 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

hahahaha, nu komt de aap uit de mauw. Airfryer is niet uitgenodigd bij het gesprek. :W

https://albrandswaardsdag(...)racisten-is-pr-stunt
prima dus
pi_193764569
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

prima dus
Is ook niet zo gek met zo'n ophitser met strafblad zoals Jerry.
Airfryer zat vorige week 'dood aan Israël' te verkondigen in Amsterdam.
alsof je daarmee dan een serieus gesprek kunt gaan voeren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193764570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

En uiteraard moet het weer in het Engels. :')
Ja daar krijg ik helemaal jeuk van.
Het voelt al als een geïmporteerd probleem en die on-Nederlandse termen maken dat er niet beter op.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193764644
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja daar krijg ik helemaal jeuk van.
Het voelt al als een geïmporteerd probleem en die on-Nederlandse termen maken dat er niet beter op.
ja alles moet Engelstalig van die sekte. misschien voor George Soros zodat hij weer een zak geld in het vooruitzicht denkt te hebben.
internationale media pakken de diarree van Airfryer nooit op.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193764769
Narcistje Jerry is niet uitgenodigd en gaat meteen weer huilen. :')

Wie is er dan wel uitgenodigd? Geen idee.
quote:
Wie de zes zijn die om 13.00 uur bij de ambtswoning van de premier verwacht worden is niet bekend gemaakt, alleen dat het gaat om mensen die hebben deelgenomen aan de protesten of op een andere manier een bijdrage hebben geleverd aan de dialoog over racisme. Een van de namen die wordt genoemd is die van Gideon Everduim, rapper en politicus voor Denk.

Het is niet bekend of Akwasi ook daadwerkelijk één van de zes genodigden is op het Catshuis. Zowel de Rijksvoorlichtingsdienst als het management van de rapper willen niet reageren.

De initiatiefnemers van het protest op de Dam zijn in ieder geval niet uitgenodigd. Dat laat Naomie Pieter van Kick Out Zwarte Piet (KOZP) weten aan de NOS.
https://nos.nl/artikel/23(...)rd-racismedebat.html
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_193764778
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:51 schreef Montagui het volgende:
Narcistje Jerry is niet uitgenodigd en gaat meteen weer huilen. :')

Wie is er dan wel uitgenodigd? Geen idee.
[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)rd-racismedebat.html
er is een vleermuisje van DENK uitgenodigd. Meneer Arkazan ook weer tevreden.
F_azarkan twitterde op woensdag 24-06-2020 om 09:43:09 Trots op onze ⁦@OfficialGikkels⁩! Goed bezig. https://t.co/IDdyrGIi8B reageer retweet
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:57:34 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193764829
het kan aan mij liggen maar hoe kan een 1e generatie Afrikaanse immigrant zo'n prominent figuur zijn in dit hele BLM en KOZP debat, wat hebben hij of zijn voorouders meegemaakt van slavernij en waarom zijn ze uberhaupt van Ghana hierheen gekomen, gevlucht voor wat of was het economisch?
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:24:28 #106
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193765905
Ik lees net op Joop dat Rutte wel het gesprek aangaat over racisme in NL, maar noch BLM, noch KOZP heeft uitgenodigd voor dit gesprek.

Hulde voor onze premier. _O_
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_193765926
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
het kan aan mij liggen maar hoe kan een 1e generatie Afrikaanse immigrant zo'n prominent figuur zijn in dit hele BLM en KOZP debat, wat hebben hij of zijn voorouders meegemaakt van slavernij en waarom zijn ze uberhaupt van Ghana hierheen gekomen, gevlucht voor wat of was het economisch?
Het gaat dan ook niet om Zwarte Piet of Black lives matter.
pi_193765947
Wanneer krijgen we nu eens voorbeelden van dat institutionele racisme dat zo welig zou tieren hier in Nederland? ik ben er niet bekend mee en voor zover ik weet is iedereen voor de wet gelijk. Dus wie kan me eens voorbeelden geven daarvan?

Verder roepen al die actiegroepen maar om maatregelen, maar waarom dragen zij zelf geen acties aan. Wat moet er veranderen en wie kunnen we als voorbeeld nemen voor die veranderingen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193765972
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:24 schreef AgLarrr het volgende:
Ik lees net op Joop dat Rutte wel het gesprek aangaat over racisme in NL, maar noch BLM, noch KOZP heeft uitgenodigd voor dit gesprek.

Hulde voor onze premier. _O_
Laat air fryer maar kwaad zijn.

Artikel ook meteen dat akwasi niet uitgenodigd is.
Nee vind je het gek :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193766605
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
het kan aan mij liggen maar hoe kan een 1e generatie Afrikaanse immigrant zo'n prominent figuur zijn in dit hele BLM en KOZP debat, wat hebben hij of zijn voorouders meegemaakt van slavernij en waarom zijn ze uberhaupt van Ghana hierheen gekomen, gevlucht voor wat of was het economisch?
Hard roepen helpt altijd.
Hopelijk nodigt Rutte iemand uit die zwart is een goede baan en een dure auto heeft en vaker dan normaal staande wordt gehouden.
Want als ik met racisme te maken zou hebben dwnk ik aan zulke zaken. En niet aan KOZP.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193766668
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:15 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hard roepen helpt altijd.
Hopelijk nodigt Rutte iemand uit die zwart is een goede baan en een dure auto heeft en vaker dan normaal staande wordt gehouden.
Want als ik met racisme te maken zou hebben dwnk ik aan zulke zaken. En niet aan KOZP.
Persoonlijk vind ik dat geen racisme maar etnisch profileren. Wat ondanks dat het fout is wel begrijpelijk is.
Het is hetzelfde als toen ik nog wel eens drugs gebruikte en in een vreemde plaats niets bij me had, mijn tactiek was dan om een scooter marrokaan te vagen, was 9 van de 10 keer succesvol. de pak kans onder bepaalde profielen gewoon hoger als bij andere profielen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193766693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

Laat air fryer maar kwaad zijn.

Artikel ook meteen dat akwasi niet uitgenodigd is.
Nee vind je het gek :D
Prima. Je kunt geen discussie voeren met mensen die alleen via een megafoon wensen te communiceren.
pi_193766743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat geen racisme maar etnisch profileren. Wat ondanks dat het fout is wel begrijpelijk is.
Het is hetzelfde als toen ik nog wel eens drugs gebruikte en in een vreemde plaats niets bij me had, mijn tactiek was dan om een scooter marrokaan te vagen, was 9 van de 10 keer succesvol. de pak kans onder bepaalde profielen gewoon hoger als bij andere profielen.
Ik wist zo snel geen beter voorbeeld te bedenken maar ik ben persoonlijk wel klaar met slavernij discussie terwijl er waarschijnlijk in de hiidige maatschappij zat voorbeelden zijn die beter ijn. Maar die mensen roepen niet zo hard.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193766794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:24 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik wist zo snel geen beter voorbeeld te bedenken maar ik ben persoonlijk wel klaar met slavernij discussie terwijl er waarschijnlijk in de hiidige maatschappij zat voorbeelden zijn die beter ijn. Maar die mensen roepen niet zo hard.
Ik vraag me serieus af of ze betere voorbeelden hebben. Vaak is het een gevoel. Daar kan ik persoonlijk weinig mee.
Laatsts bij die demonstratie van BLM in amsterdam zuid oost interviewden ze mensen. Komt er een aan met dat hij vond dat hij altijd zo vreemd aangekeken werd als hij bij center parcs met vrienden het zwembad binnen kwam. Hallo zeg, die suffe center parcs gezinnetjes zijn gewoon verbaasd dat ze daar groepen mensen onder de 30 zien zonder kinderen die daar uit vrije wil het chloorbad binnen lopen. Dat doen de meeste mensen zonder kinderen namelijk niet uit vrije wil.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 12:29:10 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193766809
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat geen racisme maar etnisch profileren. Wat ondanks dat het fout is wel begrijpelijk is.

waarom is het fout?

ik snap dat het irritant is maar zolang ze je weer laten gaan als er niets aan de hand is doen ze gewoon hun werk imo

vaak heb je dat soort dingen zelf ook een beetje in de hand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:30:20 #116
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193766830
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:24 schreef AgLarrr het volgende:
Ik lees net op Joop dat Rutte wel het gesprek aangaat over racisme in NL, maar noch BLM, noch KOZP heeft uitgenodigd voor dit gesprek.

Hulde voor onze premier. _O_
Dat is toch wel een bazen actie.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193766845
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom is het fout?

ik snap dat het irritant is maar zolang ze je weer laten gaan als er niets aan de hand is doen ze gewoon hun werk imo

vaak heb je dat soort dingen zelf ook een beetje in de hand
persoonlijk vind ik het fout maar wel begrijpelijk. Heb daar gewoon een beetje een dubbel gevoel bij. Ondanks dat ik er zelf niet mee te maken heb, kan ik me wel voorstellen dat het stervense irritant is als je wel in het profiel zit maar verder er niets mee te maken hebt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 12:40:25 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193766990
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik het fout maar wel begrijpelijk. Heb daar gewoon een beetje een dubbel gevoel bij. Ondanks dat ik er zelf niet mee te maken heb, kan ik me wel voorstellen dat het stervense irritant is als je wel in het profiel zit maar verder er niets mee te maken hebt.
ja maar dat profiel is meer dan alleen kleur denk ik dan

ik werk vrij vroeg dus ik moet heel om 0500 op pad en ik werd op een gegeven moment meerdere malen per week aangesproken voor mijn ID kaart, een keer meerdere malen in 1 wandeling van minder dan 10 minuten

toen heb ik zo'n oranje hesje gekocht om aan te trekken en in de zes of zeven jaar sindsdien ben ik geen agent tegen gekomen

echt van het ene op het andere moment niet meer

die gasten hebben geen hekel aan mij of aan bruinen die vinden het gewoon verdacht als er om 5 uur sNachts 1 door een woonwijk slentert
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:43:56 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193767023
Die slavernij er elke keer weer bij betrekken is echt zo'n zwaktebod. We leven nu en niet een paar honderd jaar geleden.
pi_193767110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die slavernij er elke keer weer bij betrekken is echt zo'n zwaktebod. We leven nu en niet een paar honderd jaar geleden.
Prima dat dat er bijgehaald word, maar dan wel het volledige plaatje. Niet enkel alsof alleen blanken zwarte slaven hadden. Iedereen had slaven op een bepaald moment in de tijd. Soemeriers, perzen, Egyptenaren, grieken, romeinen, aziaten, Afrikanen. iedereen had wel eens iemand als slaaf.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 24 juni 2020 @ 20:47:33 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193773823
Met cobra gooiende jongen (15) opgepakt voor zware mishandeling van acht agenten

https://www.ad.nl/rotterd(...)ht-agenten~a16f54c1/

Huh? Er was toch geen geweld gebruikt???
  woensdag 24 juni 2020 @ 21:07:21 #122
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193774073
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Met cobra gooiende jongen (15) opgepakt voor zware mishandeling van acht agenten

https://www.ad.nl/rotterd(...)ht-agenten~a16f54c1/

Huh? Er was toch geen geweld gebruikt???
Die agenten raakten gewond.
  donderdag 25 juni 2020 @ 11:53:29 #123
3542 Gia
User under construction
pi_193780738
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:24 schreef AgLarrr het volgende:
Ik lees net op Joop dat Rutte wel het gesprek aangaat over racisme in NL, maar noch BLM, noch KOZP heeft uitgenodigd voor dit gesprek.

Hulde voor onze premier. _O_
Wel slim, want zo kon hij eerst de meningen en ideeen van deze mensen polsen.
Had hij eerst de kopmannen uitgenodigd, dan had de rest ze nageblaat, zoals gewoonlijk.

Belachelijk ook dat de meeste genodigden het dan af laten weten en alleen maar klagen over het feit dat de grote 'lijders' niet zijn gevraagd.

Ik vraag me eerlijk gezegd ook af wat nu eigenlijk precies wordt bedoeld met anti-racisme beleid.
Kan me voorstellen dat etnisch profileren voorkomen moet worden, maar het IS niet altijd te voorkomen, aangezien de meeste criminaliteit nu eenmaal uit allochtone hoek komt. In elk geval procentueel gezien. En dan zijn de verschillen zelfs heel groot.
  donderdag 25 juni 2020 @ 11:54:46 #124
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193780767
Eljero Elia maakt Wilfred Genee belachelijk met photoshop op Instagram

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=373507

Wat kinderachtig zeg godverdomme :{
Die voetballers hebben zich wel echt voor lul gezet zeg _O-
pi_193780794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef leolinedance het volgende:
Eljero Elia maakt Wilfred Genee belachelijk met photoshop op Instagram

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=373507

Wat kinderachtig zeg godverdomme :{
Die voetballers hebben zich wel echt voor lul gezet zeg _O-
verkeerde topic? ;)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:19:14 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193781220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef leolinedance het volgende:
Eljero Elia maakt Wilfred Genee belachelijk met photoshop op Instagram

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=373507

Wat kinderachtig zeg godverdomme :{
Die voetballers hebben zich wel echt voor lul gezet zeg _O-
De voetballers die zich laten horen, zoals een Elia en een Depay, zijn dan ook gewoon kleuters met teveel geld op de rekening en teveel volgers op Internet, waardoor ze denken dat wat ze zeggen waar is.
Als ze niet toevallig een balletje konden trappen, waren ze uitgelachen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:13:30 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193781910
Als ik een racist genoemd wordt, dan is dat een doodzonde. Waarom eigenlijk...?
pi_193781928
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ik een racist genoemd wordt, dan is dat een doodzonde. Waarom eigenlijk...?
Nee. Maar het lijkt mij ongemakkelijk als je er wel een bent.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:18:52 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193781966
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Maar het lijkt mij ongemakkelijk als je er wel een bent.
Maar waarom hangt er zo’n griezelig waarde-oordeel aan? Alsof je een paria bent. Waarom?
pi_193781981
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar waarom hangt er zo’n griezelig waarde-oordeel aan? Alsof je een paria bent. Waarom?
Omdat werkelijk racistisch zijn belachelijk is.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:22:42 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193782013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat werkelijk racistisch zijn belachelijk is.
Is dat zo? Ik lees hier zo vaak dingen die racistisch genoemd worden en waar ik zelf niet op was gekomen. Ik ga hier toch eens over nadenken.
pi_193782045
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik lees hier zo vaak dingen die racistisch genoemd worden en waar ik zelf niet op was gekomen. Ik ga hier toch eens over nadenken.
Niet alles dat geroepen wordt is dan ook racistisch ook al vindt een kleine groep van wel.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:25:37 #133
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193782063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet alles dat geroepen wordt is dan ook racistisch ook al vindt een kleine groep van wel.
Misschien ageer ik daar wel tegen. Ik kan het niet meer horen.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:29:17 #134
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_193782117
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ik een racist genoemd wordt, dan is dat een doodzonde. Waarom eigenlijk...?
Omdat het moedwillig schaden van mensen op basis een eigenschap waar ze geen invloed op hebben op zichzelf al irrationeel en wreed is, en wanneer het onderscheidende kenmerk specifiek "ras" is maakt het je bovendien tot een soort geestelijk bondgenoot van de uitvoerders van de Holocaust, die de ultieme consequentie is van zulk gedachtegoed. Dat is het grote taboe waarmee we bijna allemaal opgevoed zijn. Sinds de Tweede Wereldoorlog is racisme niet iets waar je onbevangen tegenover kunt staan.

Dat is een narratief dat ook bij mij in het hoofd zit.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:32:00 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193782159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:29 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Omdat het moedwillig schaden van mensen op basis een eigenschap waar ze geen invloed op hebben op zichzelf al irrationeel en wreed is, en wanneer het onderscheidende kenmerk specifiek "ras" is maakt het je bovendien tot een soort geestelijk bondgenoot van de uitvoerders van de Holocaust, die de ultieme consequentie is van zulk gedachtegoed. Dat is het grote taboe waarmee we bijna allemaal opgevoed zijn. Sinds de Tweede Wereldoorlog is racisme niet iets waar je onbevangen tegenover kunt staan.
En die holocaust voelt iedereen die politiek-correct moet zijn. Wanneer scheiden we die twee dingen, toen en nu. Het maakt dingen kapot!
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:39:27 #136
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193782264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:29 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Omdat het moedwillig schaden van mensen op basis een eigenschap waar ze geen invloed op hebben op zichzelf al irrationeel en wreed is, en wanneer het onderscheidende kenmerk specifiek "ras" is maakt het je bovendien tot een soort geestelijk bondgenoot van de uitvoerders van de Holocaust, die de ultieme consequentie is van zulk gedachtegoed. Dat is het grote taboe waarmee we bijna allemaal opgevoed zijn. Sinds de Tweede Wereldoorlog is racisme niet iets waar je onbevangen tegenover kunt staan.

Dat is een narratief dat ook bij mij in het hoofd zit.
‘Geestelijk bondgenoot van de holocaust’. Dat is het juk wat Nederland voelt. Daar komen ook de toelating van 1 miljoen immigranten vandaan. Geen nee durven zeggen. En dat is nog maar één ding. Ik word hier witheet van.
  donderdag 25 juni 2020 @ 14:38:40 #137
3542 Gia
User under construction
pi_193783200
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet alles dat geroepen wordt is dan ook racistisch ook al vindt een kleine groep van wel.
Ze VOELEN het als racisme.
pi_193783215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 14:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze VOELEN het als racisme.
Een deel voelt het als racisme.
pi_193783223
Het is echter pigmentfrustratie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 25 juni 2020 @ 18:42:30 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193787013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:56 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

verkeerde topic? ;)
Nee ;)
pi_193787561
DawkinsReturns twitterde op donderdag 25-06-2020 om 17:13:01 The disrespect starts at an early age, scum raised by scum. https://t.co/Z1v1cQ5Sj4 reageer retweet
Je kan niet vroeg beginnen met het voeden van haat
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 30 juni 2020 @ 22:40:21 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193865793
quote:
Angst voor beschadiging provinciehuis als er tentootstelling slavernijverleden komt



HAARLEM - GroenLinks fractieleider Rosan Kocken heeft samen met PvdA, D66, SP, Christen Unie, het CDA en de Partij voor de Dieren een motie ingediend zodat er rond Keti Koti vanuit de provincie meer stilgestaan wordt bij het slavernijverleden. Ook moet er in het provinciehuis een tentoonstelling komen. Tegenstanders van de motie zijn bang dat het pand beschadigd zal worden.

Het provinciehuis dat gebouwd is tussen 1785 en 1789 is betaald door de steenrijke bankier Henry Hope, die zijn fortuin te danken heeft aan de slavenhandel.

"Hij handelde in de goederen die slaven produceerden. Aan de andere kant verstrekte hij leningen aan slavenhouders", vertelt Kocken. "Paviljoen Welgelegen heeft ook nog een tijd gediend als Koloniaal Museum. Je kon hier komen bekijken wat er allemaal, nou ja, buitgemaakt was."

De VVD, FvD, PVV en Robert Baljeu van Fractie Baljeu stemmen tegen de motie. In het Noordhollands Dagblad reageert VVD-fractieleider Erik van der Maas. Hij is tegen de motie omdat de racismediscussie volgens hem is geëscaleerd nu er opgeroepen wordt tot geweld en er ook geweld wordt gebruikt.

De angst bestaat dat wanneer het provinciehuis 'gebruikt' wordt voor maatschappelijk beladen onderwerpen, het pand misschien door tegenstanders beschadigd zal worden. "We willen geen Hoornse toestanden, zeker niet bij het provinciehuis."

Bekladden is niet nodig
Rosan Kocken denkt dat die beschadigingen wel zullen meevallen: "Als we een discussie hebben, moeten we geen blad voor de mond nemen omdat er misschien wel ergens iemand heel boos over kan worden. Laten we dan juist de discussie met die boze mensen voeren. Als er mensen zijn die hier de boel willen vernielen dan vraag ik ze om contact met mij op te nemen, dan gaan we eerst het gesprek aan. We hoeven helemaal niets te bekladden."

De stemming voor de motie loopt nog. Een deel van de stemmen wordt ook nog schriftelijk ingediend. De definitieve uitslag wordt over een week bekendgemaakt. Maar omdat een meerderheid voor de motie is, zal die er zo goed als zeker doorheen komen. En dus zal Keti Koti er vanaf volgende jaar definitief anders uitzien.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)avernijverleden-komt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193866151
quote:
Black Jesus painting will be installed in one of UK’s oldest cathedrals

One of Britain’s oldest churches is paying tribute to the Black Lives Matter movement by installing a version of Leonardo Da Vinci’s “The Last Supper” with Jesus recast as a black prophet.

https://nypost.com/2020/0(...)tter_impression=true
:')
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:12:54 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193866428
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mag de witman hem dan nog wel aan het kruis spijkeren? Of moet ie dan eerst weer in de bleek?
Goed idee juist! Ook de moord op Jezus kunnen ze in de schoenen schuiven van de blanken!
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:29:40 #146
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193866596
Tijd voor een slotje
  woensdag 1 juli 2020 @ 00:26:11 #147
3542 Gia
User under construction
pi_193867081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:00 schreef LLOD het volgende:

[..]

:')
Jezus als bruine en alle apostelen blank?

Soort sinterklaas, maar dan anders?
pi_193868567
Albert Einstein Quote's:
"Soms betaal je het meest voor dingen die gratis zijn."
"Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen".
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal".
pi_193869539
Aboutaleb vind het fout dat er standbeelden ter discussie staan of beklad worden en hij vind het tevens fout dat autochtonen van nu opgezadeld kunnen worden met een slavernijschuld van generaties geleden waar zij geen schuld aan hebben.

quote:
"Maar beelden van nu kunnen niet wissen wat er toentertijd is gebeurd", zei Aboutaleb verder. "En de huidige generatie verantwoordelijk stellen voor de daden van toen, helpt wat mij betreft niet bij het bouwen van een sterke samenleving."
https://nos.nl/artikel/23(...)-blijven-praten.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193869673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Aboutaleb vind het fout dat er standbeelden ter discussie staan of beklad worden en hij vind het tevens fout dat autochtonen van nu opgezadeld kunnen worden met een slavernijschuld van generaties geleden waar zij geen schuld aan hebben.
[..]

Verstandige man ^O^
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193870459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Aboutaleb vind het fout dat er standbeelden ter discussie staan of beklad worden en hij vind het tevens fout dat autochtonen van nu opgezadeld kunnen worden met een slavernijschuld van generaties geleden waar zij geen schuld aan hebben.
[..]

Meer van dit soort nuchterheid graag.
pi_193870682
Nu nog een statement over de selectieve schminkfobie waar in Nederland subsidies voor zijn en eventueel een traditie voor zal worden opgeheven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193871252
zwarte man bedreigd door blanke blm activisten

https://twitter.com/i/web/status/1277983378478755841
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 1 juli 2020 @ 11:48:54 #154
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_193871280
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:47 schreef riazop het volgende:
zwarte man bedreigd door blanke blm activisten

https://twitter.com/i/web/status/1277983378478755841
In Nederland?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_193871297
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

In Nederland?
ook hier zie je precies dezelfde agressieve paternalistische houding van linkse witneuzen idd
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:51:24 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193871325
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef riazop het volgende:

[..]

ook hier zie je precies dezelfde agressieve paternalistische houding van linkse witneuzen idd
Waar blijkt dat uit?
Huilen dan.
pi_193871385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

In Nederland?
Geen idee, maar met de huidige feiten verdraaiing zal het daar wel op uitdraaien. Er zijn in nederland in 2016 ook 41 donkere mensen door de politie vermoord hoorde ik laatst een droeftoeter beweren :') . In het huidige debat is de waarheid al lang geleden het raam uit geflikkerd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193871485
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 1 juli 2020 @ 12:00:08 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193871513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, nu ben ik overtuigd.
Huilen dan.
pi_193873614
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html

Een voetballer en een rapper, wat dragen die mensen qua expertise bij aan zo'n adviescollege?
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:28:50 #161
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193874930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html

Een voetballer en een rapper, wat dragen die mensen qua expertise bij aan zo'n adviescollege?
Kan Ollongren dat niet afdoen met een moreel appèl? Normaal is ze daar groot voorstander van.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_193879107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html

Een voetballer en een rapper, wat dragen die mensen qua expertise bij aan zo'n adviescollege?
Het gaat misschien meer om de bijdrage van het adviescollege aan de voetballer en de rapper tyfoon. Begrijpelijk dat ze het niet doen uit alleen charismatische overtuiging.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193879321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html

Een voetballer en een rapper, wat dragen die mensen qua expertise bij aan zo'n adviescollege?
0,0 maar de waarheid is in deze discussie allang niet meer van belang. Het gaat om gevoelens.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193886979
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html

Een voetballer en een rapper, wat dragen die mensen qua expertise bij aan zo'n adviescollege?
Ze zijn donker en hebben racisme ervaren.
Al zou je die handel in voetbalspelers ook wel als mensenhandel kunnen zien.

Maar idd geen idee ik gok excuusleden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193887288
van rapper Tyfoon (Glenn) is bekend dat hij geen begrip heeft voor 'patsercontrole'. in Rotterdam loopt een project waarbij steekproefgewijs dure auto's aan de kant worden gezet voor controle. Glenn noemt het etnisch profileren. Ook Kenneth Vermeer deelt deze mening.

ik twijfel bij het kunnen herkennen van de huidskleur van een automobilist door autoruiten heen. maar zelfs dan, dit kun je niet het grote probleem van racisme of etnisch profileren noemen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 2 juli 2020 @ 12:36:14 #166
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193887891
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
van rapper Tyfoon (Glenn) is bekend dat hij geen begrip heeft voor 'patsercontrole'. in Rotterdam loopt een project waarbij steekproefgewijs dure auto's aan de kant worden gezet voor controle. Glenn noemt het etnisch profileren. Ook Kenneth Vermeer deelt deze mening.

ik twijfel bij het kunnen herkennen van de huidskleur van een automobilist door autoruiten heen. maar zelfs dan, dit kun je niet het grote probleem van racisme of etnisch profileren noemen.
Bovendien is de profilering niet etnisch. Leeftijd + inkomen (zich uitende in een dure auto).
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 2 juli 2020 @ 12:42:04 #167
117098 Hathor
Effe niet
pi_193887975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html

Een voetballer en een rapper, wat dragen die mensen qua expertise bij aan zo'n adviescollege?
De enige expertise die Davids heeft is achter een bal aanhollen, voor de rest is het een stamelende nitwit en wel zo'n beetje de laatste persoon bij wie je wil aankloppen voor advies. Die Typhoon ken ik verder niet, maar het is veelzeggend dat zo'n college met niks beters op de proppen kan komen dan een rapper en een leeghoofd met een voetbalverleden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193888034
Hebben de voetballers eigenlijk al hun geld aan gedoneerd aan het marxistische ideaal van BLM. Begreep dat de Engelse top voetballers al een 180 graden draai hebben gemaakt tov BLM wanneer zien de Nederlandse het licht?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 12:12:46 #169
3542 Gia
User under construction
pi_193904191
Bewijs dat zwarten het echt moeilijk hebben in Nederland.

https://www.dumpert.nl/item/7942651_f5772622

🤣
pi_193904358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef riazop het volgende:

[..]

ook hier zie je precies dezelfde agressieve paternalistische houding van linkse witneuzen idd
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193904769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 12:12 schreef Gia het volgende:
Bewijs dat zwarten het echt moeilijk hebben in Nederland.

https://www.dumpert.nl/item/7942651_f5772622

🤣
:')
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 13:36:57 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193905564
hahaatjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 18:36:26 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193927276
tegenwoordig gaat het nog verder, mensen proberen je aan te praten dat je heftig last hebt van alle racisme en discriminatie

verder vind ik het een heel oninteressant artikel

komt het nog goed met onze samenleving, het zit al goed, beter dan in nagenoeg alle landen ter wereld en die enkeling die het kut vind is de uitzondering die de regel bevestigd .. wit, zwart, groen, maakt niet uit

dat je je niet vanalles aan moet laten praten klopt maar dan moeten we ons net zo goed ook geen grote problemen aan laten door een Twitter expert van de Telegraaf denk ik dan :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Beste debater 2022 zaterdag 4 juli 2020 @ 18:46:04 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193927436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef riazop het volgende:

[..]

ook hier zie je precies dezelfde agressieve paternalistische houding van linkse witneuzen idd
wat is hier links aan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 4 juli 2020 @ 18:46:42 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193927449
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, en?

Van de andere kant worden negers weggezet als gehersenspoeld door de Democratische partij...

Hoefijzer en zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193928537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef riazop het volgende:

[..]

ook hier zie je precies dezelfde agressieve paternalistische houding van linkse witneuzen idd
Verwijs je hiermee naar vermeend gebruik van bepaalde poeders of is dit een racial slur?
pi_193939822
quote:
Black Lives Matter-kunstwerk in Eindhoven na een dag al beklad
Een levensgroot Black Lives Matter-kunstwerk in Eindhoven is zaterdagavond - een dag na de onthulling - beklad. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Het werk, gemaakt door diverse Eindhovense graffitikunstenaars, is onderdeel van de wereldwijde Black Lives Matter-beweging en is aangebracht op het Ketelhuisplein in Strijp-S.
https://www.telegraaf.nl/(...)na-een-dag-al-beklad
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 5 juli 2020 @ 13:43:34 #179
3542 Gia
User under construction
pi_193939941
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dat is erger dan standbeelden bekladden en vernielen?
  zondag 5 juli 2020 @ 13:44:51 #180
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193939959
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet eens blanke verf :N
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193940477
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:43 schreef Gia het volgende:

[..]

En dat is erger dan standbeelden bekladden en vernielen?
Nee
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193940557
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom is er zo'n lelijk 'lettertype' gebruikt? Of is Amerikaanse 'straatcultuur' opeens synoniem aan zwarte cultuur? :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 5 juli 2020 @ 14:38:47 #183
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193940734
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
Vandalen zouden rond 21.00 uur die avond enkele emmers verf over de tekst heen hebben gegooid. Op social media gaan beelden rond van die actie. Het kunstwerk is deze week gemaakt op initiatief van het Eindhovense EMOVES.
Graffiti is toch ook vandalisme?
pi_193941122
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 14:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Graffiti is toch ook vandalisme?
Goede vraag. Kan je aangifte doen van vandalisme van vandalisme?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 5 juli 2020 @ 22:06:42 #185
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193949606


Die Sylvana Simons toch
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 5 juli 2020 @ 22:28:17 #186
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193949936
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:06 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]

Die Sylvana Simons toch
Verzuurd geraakt door het leven, waar is het misgegaan bij haar.
pi_193950084
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Verzuurd geraakt door het leven, waar is het misgegaan bij haar.
Combinatie van narcisme..leven in je eigen bubbel..extreme reacties oproepen waardoor je nog meer radicaliseert. Zoiets
pi_193950093
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:06 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]

Die Sylvana Simons toch
Die gaan we even opslaan O+ :D
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:13:19 #189
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194002095
https://www.tubantia.nl/e(...)e-trainers~ac267db1/

Het keiharde bewijs voor racisme is weer eens geleverd.

Snel dat standbeeld bij het stadion om ver halen.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:51:16 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194002408
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)e-trainers~ac267db1/

Het keiharde bewijs voor racisme is weer eens geleverd.

Snel dat standbeeld bij het stadion om ver halen.

"Ik weet wat ik zie"
Hupsakee, elke discussie overbodig gemaakt. _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 juli 2020 @ 09:26:55 #191
168739 Red_85
'echt wel'
pi_194002764
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)e-trainers~ac267db1/

Het keiharde bewijs voor racisme is weer eens geleverd.

Snel dat standbeeld bij het stadion om ver halen.

Lees:
'Ik weet zelf niet dat ik niet goed genoeg ben, want ik heb geen zelfreflecterend vermogen. Ik voel me standaard beter als ottomaan boven alle andere volkeren. Daarbij zal het dus wel racisme zijn.'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194050920
Oeps
Go hard or go home
  zondag 12 juli 2020 @ 13:19:04 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194050940
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:17 schreef Noek het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)virus-norwegian/amp/

Hoezeer men hier sportscholen blijft aanhalen als haarden of groot risico, is het tegendeel waar.
Het is heel makkelijk om een gym in te richten op anderhalve meter en mensen die zich niet fit voelen, gaan niet sporten.

Maak je maar druk om de kroegen, verpleeghuizen of je huiselijke omgeving,

Snap er niks van maar ik zie echt overal beelden van clubs die gewoon open zijn. Waar gedanst en gefeest wordt. Die hebben zich onder de horeca geschaard.
Wat heeft dat met dit topic te maken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_194051089
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat heeft dat met dit topic te maken?
Verkeerde topic. Had het al verwijderd. Chill.
Go hard or go home
pi_194147782
Het standbeeld van Mandela in Den Haag is aangepakt.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 juli 2020 @ 22:59:28 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194199240
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194199390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
De school wordt geschoold over racisme. _O_ (helper) whitey be gone!
pi_194199432
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het standbeeld van Mandela in Den Haag is aangepakt.

[ afbeelding ]
Voorpost :')
Ben het ondanks de boodschapper wel eens met de boodschap :B
pi_194199491
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
Briljant, voor wat betreft totale millennial zwakzinnigheid is Amsterdam toch wel echt "the gift that keeps on giving". _O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_194199521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
_O-

Wat een heerlijk artikel, bingokaart zit weer vol :D
pi_194199603
Fascinerend artikel. Dit ook:

quote:
Tegelijkertijd wordt binnen de organisatie steeds minder duidelijk wie de kritiek moet adresseren. Creatief directeur Mertens kampt al een poos met burn-outklachten. De commotie blijkt de druppel, begin juni legt hij zijn werk neer. Financieel directeur Wertheimer vormt vanaf dat moment in zijn eentje de directie, maar op dit dossier houdt de zakelijk leider zich afzijdig. Het komt neer op jonge en onervaren medewerkers: twee programmeurs, de personeelsmanager, de clubmanager en de pas in dienst getreden communicatiemedewerker. Twee barmedewerkers – beiden vrouwen van kleur – voegen zich begin juni bij het gezelschap. Ze voelen zich als medewerkers niet gehoord en eisen een plek op in het management. De twintigers proberen in het debat het hoofd boven water te houden.
Gewoon even een plek opeisen, waarom niet? 'Ik ben zwart dus ik heb daar recht op'. Zo doe je dat :7

quote:
Van de honderd personeelsleden, zijn er volgens de organisatie zo'n vijftien medewerkers van kleur.
Kortom: een prima afspiegeling van de Nederlandse maatschappij, maar er wordt weer eens ingestoken op de bekende overcorrectie.

quote:
Verder klinkt het verwijt dat in de programmering te weinig dj’s van kleur voorkomen. Een analyse van de programmering van december, januari en februari – de drie maanden voor het coronavirus – wijst uit dat van de honderd geboekte dj’s eenderde van kleur is. Shelter, een vergelijkbare Amsterdamse club qua capaciteit en budget, heeft over diezelfde periode 25 procent artiesten van kleur geboekt
In beide situaties dus al een dikke oververtegenwoordiging. Maar uiteraard is men nóg niet tevreden.
pi_194199652
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:15 schreef Dejannn het volgende:
In beide situaties dus al een dikke oververtegenwoordiging. Maar uiteraard is men nóg niet tevreden.
Sorry, maar ik vind het bijhouden van dat soort eigenschappen vrij bizar.

Ook weer dat eeuwige Engels als communicatietaal ;(
pi_194199725
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
Bizar verhaal :N

Tevens een goede motivatie voor een organisatie om je niet in te laten met zulke onzin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 juli 2020 @ 23:26:27 #204
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194199801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
Godver , het wordt steeds gekker _O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_194199940
Het is net als met zwarte piet: al die steden die als eerste besloten om roetveegpieten in te zetten kregen de meeste kritiek van KOZP. Alsof ze aanvoelen dat daar meer resultaat te halen valt waardoor je af kan dwingen dat ze snel helemaal van zwarte piet af stappen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 23:47:42 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194200041
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 22 juli 2020 @ 01:34:09 #207
3542 Gia
User under construction
pi_194200909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
Jeetje, echt niet normaal dit.
Ben blij dat ik in Brabant zuidoost woon. Hier hebben we zulke wappies (nog) niet.
  woensdag 22 juli 2020 @ 01:36:10 #208
3542 Gia
User under construction
pi_194200920
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:47 schreef Nikonlover het volgende:
:') [ afbeelding ]
🤣🤣😂
pi_194200924
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:47 schreef Nikonlover het volgende:
:') [ afbeelding ]
Naked Athena, de heldin die we ook hier in Nederland nodig hebben. _O_
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 01:44:12 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194200960
verkeerde topic man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194201693
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:17 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het bijhouden van dat soort eigenschappen vrij bizar.

Ook weer dat eeuwige Engels als communicatietaal ;(
Het bijhouden van niet-relevante eigenschappen van deelnemers, dat is in deze tijd wel vrij logisch.

Kijk eens naar vorig jaar, met de wet privacybescherming:
Is het wel AVG proof om dit soort gegevens bij te houden?
  woensdag 22 juli 2020 @ 05:52:40 #212
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194201912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
De revolutie eet haar kinderen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_194203590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is echt hilarisch:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Kan niet quoten, volkskrant.

Maar gaat om deugclub die net niet hard genoeg deugde en nu gecancelled wordt door eigen troepen.
dus de School staat of stond bekend als een deugclub.
ok
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:39:18 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194205162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 05:52 schreef nixxx het volgende:

[..]

De revolutie eet haar kinderen.
Letterlijk dat dacht ik ook
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194205440
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:15 schreef Dejannn het volgende:
Fascinerend artikel. Dit ook:
[..]

Gewoon even een plek opeisen, waarom niet? 'Ik ben zwart dus ik heb daar recht op'. Zo doe je dat :7
[..]

Kortom: een prima afspiegeling van de Nederlandse maatschappij, maar er wordt weer eens ingestoken op de bekende overcorrectie.
[..]

In beide situaties dus al een dikke oververtegenwoordiging. Maar uiteraard is men nóg niet tevreden.
Ik wilde hem net posten.
https://www.volkskrant.nl(...)cismedebat~b34fae70/

Als je dit leest zou je uit frustratie PVV gaan stemmen. Mijn god wat een overdreven gedoe. Het mooie is dat ze nu voor elkaar hebben dat er straks geen gekleurde meer werken want die tent gaat failliet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194206543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik wilde hem net posten.
https://www.volkskrant.nl(...)cismedebat~b34fae70/

Als je dit leest zou je uit frustratie PVV gaan stemmen. Mijn god wat een overdreven gedoe. Het mooie is dat ze nu voor elkaar hebben dat er straks geen gekleurde meer werken want die tent gaat failliet.
Verschrikkelijk dit, wellicht is het een voorbode van de mainstream.
pi_194206802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Verschrikkelijk dit, wellicht is het een voorbode van de mainstream.
Die kans is absoluut aanwezig. Sowieso zal dit hele gedachtegoed zich verder gaan verspreiden. De enige manier om het te stoppen is direct een halt toeroepen, zodra je een centimeter toegeeft zal er een meter worden gevraagd en daarna tien meter. Dit is dan ook weer een goed voorbeeld dat juist instanties, bedrijven en organisaties die al redelijk links zijn zich het meest zorgen moeten maken, die geven namelijk die eerste centimeter toe.

Wat dat betreft moet je enorm veel respect hebben voor Red Bull waar deze week even een aantal marketing managers werden ontslagen (Amerikanen uiteraard) die de hele inclusiviteit-en diversiteit religie wilden pushen binnen het bedrijf. Daar heeft men schijnbaar wel door dat je niet aan die cultish troep moet beginnen.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 20:45:27 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194212853
quote:
Ohio police investigate disturbing photo of man kneeling on baby’s neck

WARNING: Distressing content

Police in Ohio say they are investigating a horrifying photo circulating on social media that shows a man kneeling on the neck of a baby in an apparent reference to the death of George Floyd. The photo, which went viral on Twitter on Tuesday night, shows a tattooed man making hand signs while kneeling on the screaming child’s neck. A second person is holding the child’s hands behind their back. The caption reads, “Blm now mf (Black Lives Matter now, motherf***er).”



The Clark County Sheriff’s Office told local CBS affiliate WHIO-TV it was investigating the photo, but said no arrests had been made and charges had not been filed. “We are looking into this case, however it is still an active investigation,” Major Chris Clark told the broadcaster in an emailed statement. “At this point we are actively looking into it and we are VERY early on into this investigation.” The photo generated uproar on social media. “Life in prison would be far too lenient here,” conservative blogger Matt Walsh wrote on Twitter.

https://www.dailytelegrap(...)4f7cd63ed2445dee4513
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:48:53 #219
236264 crew  capricia
pi_194212932
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Heb je ook een betere bron?
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:54:49 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194213057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik wilde hem net posten.
https://www.volkskrant.nl(...)cismedebat~b34fae70/

Als je dit leest zou je uit frustratie PVV gaan stemmen. Mijn god wat een overdreven gedoe. Het mooie is dat ze nu voor elkaar hebben dat er straks geen gekleurde meer werken want die tent gaat failliet.
mwah

ze moeten gewoon rebranden richting een normaler en/of minder ondankbaar publiek
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 20:55:03 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194213061
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb je ook een betere bron?
https://www.whio.com/news(...)JHevcuYI3vicOhKPQWJ/

Inclusief reactie politie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:56:42 #222
236264 crew  capricia
pi_194213088
quote:
'Sorry, the page you are looking for cannot be found.'
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 20:57:31 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194213094
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:56 schreef capricia het volgende:

[..]

'Sorry, the page you are looking for cannot be found.'
Doet t nu wel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:58:36 #224
236264 crew  capricia
pi_194213112
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Doet t nu wel
Dank je. Ik ga even kijken naar dit walgelijke beeld.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 21:02:31 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194213185
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Dank je. Ik ga even kijken naar dit walgelijke beeld.
Op Twitter staan foto's waarop het gezicht van het kind te zien is. Duidelijk aan het janken. -O- -O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 21:05:55 #226
236264 crew  capricia
pi_194213251
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:02 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Op Twitter staan foto's waarop het gezicht van het kind te zien is. Duidelijk aan het janken. -O- -O-
Ik dacht dat het een blanke man was, maar dat is kennelijk niet zo?
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 21:07:10 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194213276
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een blanke man was, maar dat is kennelijk niet zo?
Op Twitter staan andere foto's van hem die van zn facebook geplukt zijn. Hij is lichtgetint
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 21:09:22 #228
236264 crew  capricia
pi_194213311
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Op Twitter staan foto's die van zn facebook geplukt zijn. Hij is lichtgetint
Ontzettend ziek. In elk geval.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 21:23:23 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194213551
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Ontzettend ziek. In elk geval.
Ooh wacht dit is het NL BLM topic :') Sorry. Ik dacht dat het VS was :@ Sorry :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194237492
twitter
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:12:32 #231
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194253336
Dennis van de Ven heeft doodsbedreigingen ontvangen omdat hij jaren geleden het typetje Nikker Simon speelde.
https://www.ad.nl/show/de(...)igingen-op~a4e16cbf/

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:04:13 #233
3542 Gia
User under construction
pi_194253393
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dennis van de Ven heeft doodsbedreigingen ontvangen omdat hij jaren geleden het typetje Nikker Simon speelde.
https://www.ad.nl/show/de(...)igingen-op~a4e16cbf/

Huh? Maar dat is Jeroen van Koningsbrugge, niet Dennis van de Ven.
pi_194253404
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Huh? Maar dat is Jeroen van Koningsbrugge, niet Dennis van de Ven.
Staat in het artikel:

quote:
Van de Ven: ,,Ik schreef ooit een scène met daarin het personage ‘Nikker Simon’, gespeeld door mijn collega Jeroen van Koningsbrugge, over een zwarte vluchteling die in de handen valt van een foute blanke platenbaas die hem die naam in zijn maag splitst. Het ontplofte. Het heeft me zelfs nog een paar doodsbedreigingen opgeleverd. Op social media vroeg ik aan iedereen die hoog in de boom klom, wie de scène überhaupt in zijn geheel had gezien. Toen viel al driekwart af.”
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 14:05:17 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194253409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dennis van de Ven heeft doodsbedreigingen ontvangen omdat hij jaren geleden het typetje Nikker Simon speelde.
https://www.ad.nl/show/de(...)igingen-op~a4e16cbf/

Nikker Simon _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:15:44 #236
3542 Gia
User under construction
pi_194253488
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Staat in het artikel:
[..]

Klopt, maar in de post staat dat Dennis van de Ven nikker Simon speelde, en dat is niet zo.
pi_194253506
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Klopt, maar in de post staat dat Dennis van de Ven nikker Simon speelde, en dat is niet zo.
Ik maakte een typefoutje, het artikel klopt verder.

Niks racistisch aan dat typetje trouwens:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 25 juli 2020 @ 22:13:10 #238
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194259617
Hee lijkt het nou maar zo of is dit lekker een beetje dood aan het bloeden in NL?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194260753
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 22:13 schreef Tyr80 het volgende:
Hee lijkt het nou maar zo of is dit lekker een beetje dood aan het bloeden in NL?
Begin juni zijn er 2 weken geweest waarin iedere dag wel een BLM demonstratie was en vaker meerdere. Maar na die 2 weken was iedere stad in Nederland wel geweest. Vervolgens had je nog steden zoals Amsterdam die nog een keer demonstreerde, maar op een gegeven moment ebt dat wel weg.

Maar na die reeks demonstraties is er nog genoeg gebeurd. Alleen pikt de media dat lang niet altijd op. Zo was er vandaag nog een grote Black Pride demonstratie, uiteraard in Amsterdam.

quote:
Op het Museumplein vond vanavond het eerste Black Pride-protest plaats. De betogers demonstreerden tegen homogeweld tegen de zwarte gemeenschap.
Tijdens het protest werden meerdere speeches gehouden. Ook kwamen tussendoor enkele muzikale nummers ten gehore. Het protest werd georganiseerd door Black Queer & Trans Resistance NL.

De organisatie wilde zich met dit protest ook uitspreken tegen politiegeweld, institutioneel racisme en discriminatie van de Nederlandse overheid. Daarnaast werden ook de vorige generaties herdacht die onderdrukt zijn geweest.

Verder pleitte Black Queer & Trans Resistance NL onder meer voor volledige en gelijke toegang tot (daklozen)opvang voor LHBTQI+ mensen en beschikbaarheid van veilige asielzoekerscentra voor LHBTQI+ migranten.
https://www.at5.nl/artike(...)et-museumplein-eruit
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194262606
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 23:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Begin juni zijn er 2 weken geweest waarin iedere dag wel een BLM demonstratie was en vaker meerdere. Maar na die 2 weken was iedere stad in Nederland wel geweest. Vervolgens had je nog steden zoals Amsterdam die nog een keer demonstreerde, maar op een gegeven moment ebt dat wel weg.

Maar na die reeks demonstraties is er nog genoeg gebeurd. Alleen pikt de media dat lang niet altijd op. Zo was er vandaag nog een grote Black Pride demonstratie, uiteraard in Amsterdam.
[..]

Goeie zaak dat de media racisme geen podium biedt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194263427
Racisme bestaat niet. Wel het niet kunnen omgaan met andere groepen mensen. Maar dat was zo...dat is zo...dat blijft zo. Zie de werken van Maslow...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 26 juli 2020 @ 07:06:36 #242
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194263456
quote:
Op het Museumplein vond vanavond het eerste Black Pride-protest plaats. De betogers demonstreerden tegen homogeweld tegen de zwarte gemeenschap.
Tijdens het protest werden meerdere speeches gehouden. Ook kwamen tussendoor enkele muzikale nummers ten gehore. Het protest werd georganiseerd door Black Queer & Trans Resistance NL.

De organisatie wilde zich met dit protest ook uitspreken tegen politiegeweld, institutioneel racisme en discriminatie van de Nederlandse overheid. Daarnaast werden ook de vorige generaties herdacht die onderdrukt zijn geweest.

Verder pleitte Black Queer & Trans Resistance NL onder meer voor volledige en gelijke toegang tot (daklozen)opvang voor LHBTQI+ mensen en beschikbaarheid van veilige asielzoekerscentra voor LHBTQI+ migranten.
Huh, tegen homogeweld tegen de zwarte gemeenschap... zijn er homos die geweld gebruiken tegen de zwarte gemeenschap?
Politie geweld? Welk geweld dan. Vorige generaties die onderdrukt zijn? Godverdomme zeg, vang je eens wat mensen op.. krijg je stank voor dank. Gelijke opvang voor lhbt etc, is er al lijkt me, misschien niet met genderneutrale toiletten maar dat lijkt me niet de prio of wel? Veilige asielzoekers centra voor lhbti? Kan, maar dan moet je alle andere asielzoekers uit Midden-Oosten, nabije oosten en Afrika daar weglaten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_194263559
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 07:06 schreef nixxx het volgende:

[..]

Huh, tegen homogeweld tegen de zwarte gemeenschap... zijn er homos die geweld gebruiken tegen de zwarte gemeenschap?
Politie geweld? Welk geweld dan. Vorige generaties die onderdrukt zijn? Godverdomme zeg, vang je eens wat mensen op.. krijg je stank voor dank. Gelijke opvang voor lhbt etc, is er al lijkt me, misschien niet met genderneutrale toiletten maar dat lijkt me niet de prio of wel? Veilige asielzoekers centra voor lhbti? Kan, maar dan moet je alle andere asielzoekers uit Midden-Oosten, nabije oosten en Afrika daar weglaten.
Je zou natuurlijk een asielzoekerscentrum kunnen inrichten waar alleen LGBTQ+ asielzoekers geplaatst worden.
Het is wel een probleem dat vluchtelingen die vanwege hun geslacht of geaardheid gevlucht zijn nog steeds te maken hebben met intimidatie en pesterijen in de asielzoekerscentra.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 26 juli 2020 @ 07:57:26 #244
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194263581
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 07:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk een asielzoekerscentrum kunnen inrichten waar alleen LGBTQ+ asielzoekers geplaatst worden.
Het is wel een probleem dat vluchtelingen die vanwege hun geslacht of geaardheid gevlucht zijn nog steeds te maken hebben met intimidatie en pesterijen in de asielzoekerscentra.
Dat is dan weer discriminatie op basis van de geaardheid. Zou mogelijk nog wel te rechtvaardigen zijn in dit geval. Een tweede probleem is dat er behalve echte lhbt ook een boel nepperds tussen zitten die het alleen maar als asiel verhaal gebruiken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_194263593
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 07:57 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat is dan weer discriminatie op basis van de geaardheid. Zou mogelijk nog wel te rechtvaardigen zijn in dit geval. Een tweede probleem is dat er behalve echte lhbt ook een boel nepperds tussen zitten die het alleen maar als asiel verhaal gebruiken.
Hoezo zou dat discriminatie zijn?
Bij binnenkomst geeft iemand bijvoorbeeld aan dat hij homoseksueel is, dan geeft de intaker hem de mogelijkheid om naar een speciale opvang daarvoor te gaan.
Er zijn inderdaad neppers, maar die gaan heus hun dekmantel niet laten vallen door anderen te intimideren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 26 juli 2020 @ 08:30:24 #246
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194263691
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 07:06 schreef nixxx het volgende:

[..]

Huh, tegen homogeweld tegen de zwarte gemeenschap... zijn er homos die geweld gebruiken tegen de zwarte gemeenschap?
Politie geweld? Welk geweld dan. Vorige generaties die onderdrukt zijn? Godverdomme zeg, vang je eens wat mensen op.. krijg je stank voor dank. Gelijke opvang voor lhbt etc, is er al lijkt me, misschien niet met genderneutrale toiletten maar dat lijkt me niet de prio of wel? Veilige asielzoekers centra voor lhbti? Kan, maar dan moet je alle andere asielzoekers uit Midden-Oosten, nabije oosten en Afrika daar weglaten.
Dat krijg je wanneer mensen interpunctie niet beheersen. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 26 juli 2020 @ 08:41:04 #247
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194263764
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoezo zou dat discriminatie zijn?
Bij binnenkomst geeft iemand bijvoorbeeld aan dat hij homoseksueel is, dan geeft de intaker hem de mogelijkheid om naar een speciale opvang daarvoor te gaan.
Er zijn inderdaad neppers, maar die gaan heus hun dekmantel niet laten vallen door anderen te intimideren.
En komt er iemand die niet aangeeft dat hij homoseksueel is, dan geeft de intaker hem die optie niet. Discriminatie op geaardheid. Maar zoals ik zei, mogelijk te rechtvaardigen in deze omstandigheid.

Die neppers, ik weet het niet hoor. Als het homoverhaal niet werkt “bekeren” ze zich wel tot het christendom, om uiteindelijk gewoon de illegaliteit in te gaan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 26 juli 2020 @ 09:15:17 #248
117098 Hathor
Effe niet
pi_194263960
Die BLM lui weten geloof ik van gekkigheid niet meer waar ze tegen moeten demonstreren, zo'n beetje alles wat ze verzinnen is in Nederland niet eens aan de orde. Begint een beetje een zielig verhaal te worden zo. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 26 juli 2020 @ 09:35:11 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194264132
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:15 schreef Hathor het volgende:
Die BLM lui weten geloof ik van gekkigheid niet meer waar ze tegen moeten demonstreren, zo'n beetje alles wat ze verzinnen is in Nederland niet eens aan de orde. Begint een beetje een zielig verhaal te worden zo. :')
Begint?
pi_194264256
Ze weten inderdaad alles uit het verband te trekken met een focus op huidskleur. In de VS is dit her en der ook al langer aan de gang. Het is de 'Oppression Olympics' at its finest. LGBT'ers zijn onderdrukt, maar witte LGBT'ers hebben hier minder last van door hun vermeende white privilege, kortom donkere LGBT'ers hebben het veel zwaarder. Zij zijn LGBT (slachtoffer) én donker (nog een keer slachtoffer).

En moet je dan nog nagaan dat je donker bent én transgender MTF dan gaat ook seksisme nog een rol spelen, immers, vrouwen worden onderdrukt door het patriarchaat. In dit soort situaties hebben mensen dan ook te maken met een fenomeen 'multiple jeopardy' soms ook wel 'triple oppression' genoemd.

Kimberlé Crenshaw zal likkebaardend toekijken hoe al haar theorieën voor complete fragmentatie van de Westerse maatschappij zorgen :s).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2020 09:49:01 ]
pi_194264323
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:48 schreef Dejannn het volgende:
Ze weten inderdaad alles uit het verband te trekken met een focus op huidskleur. In de VS is dit her en der ook al langer aan de gang. Het is de 'Oppression Olympics' at its finest. LGBT'ers zijn onderdrukt, maar witte LGBT'ers hebben hier minder last van door hun vermeende white privilege, kortom donkere LGBT'ers hebben het veel zwaarder. Zij zijn LGBT (slachtoffer) én donker (nog een keer slachtoffer).

En moet je dan nog nagaan dat je donker bent én transgender MTF dan gaat ook seksisme nog een rol spelen, immers, vrouwen worden onderdrukt door het patriarchaat. In dit soort situaties hebben mensen dan ook te maken met een fenomeen 'multiple jeopardy' soms ook wel 'triple oppression' genoemd.

Kimberlé Crenshaw zal likkebaardend toekijken hoe al haar theorieën voor complete fragmentatie van de Westerse maatschappij zorgen :s).
Het is wel een kleine groep van de BLM organisators die vrij radicaal zijn maar het irriteert mij ook enorm.

Bijvoorbeeld wat er met de school in Amsterdam is gebeurd. Ik heb naar die podcast geluisterd waar de eigenaars voor een zwart queer tribunaal staan..

Moet je luisteren vanaf 1:18.. jezus dit is zooooooo gigantisch vervelend.
my ambition is handicapped by my laziness
  zondag 26 juli 2020 @ 09:56:19 #252
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194264335
Als we Naomi Blackhammer nou het presidentschap aanbieden, zijn we van een hoop gezeik af vermoed ik.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194397638


Dit is in Arnhem. Als die activisten dan zo graag openbare gebouwen vol graffiti kalken met politieke leuzen....laat ze dan in ieder geval die boodschap correct spellen. Nu moeten Arnhemmers tientallen jaren tegen zo'n lelijke spelfout aankijken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:46:45 #254
168739 Red_85
'echt wel'
pi_194397734
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is in Arnhem. Als die activisten dan zo graag openbare gebouwen vol graffiti kalken met politieke leuzen....laat ze dan in ieder geval die boodschap correct spellen. Nu moeten Arnhemmers tientallen jaren tegen zo'n lelijke spelfout aankijken.
Laat ze ook maar opdraaien voor de schoonmaak kosten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198502299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor racistisch gelul? Omdat er veel zwarten zijn moet het wel op rellen uitlopen als je gaat handhaven? Je kan toch gewoon oproepen om afstand te houden? Als dat niet werkt dan breek je de demonstratie rustig af, hoezo zouden de demonstranten daar geen begrip voor hebben? Het is ook nog eens het bewijs van hun succes, teveel mensen.

In het onwaarschijnlijke geval dat men massaal weigert kom je met het waterkanon het plein schoonspuiten, eerst op de straatstenen mikken en niet in de ogen, het zijn immers geen Ajax-supporters. Laten we nou niet doen alsof er een grimmige sfeer was.
Hear, hear.
pi_198942609
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')