abonnement Unibet Coolblue
pi_193714023

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp en Genee mee om geld in te zamelen voor de afgebrande kantine van een amateurclub uit de provincie of nieuwe palen bij de lokale palendansvereniging.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije en in de flop2000 stond met Rollerkooster. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden in de categorie funny videos waar niemand om moet lachen.
Zo. - Marcel van Roosmalen.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs 'Graydonmannetje' Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Tom Egbers, Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, de vermakelijke hork, Koos Tompé, Barney, Michael van Gerwen, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Ruud Terzijde, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, Hugo Borst, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, Joep van NAC tv, Aletha Leidelmeijer, Fresia, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Toine from Pepperstreets, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Recep Tayyip Erdoğan, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Sjaak Swart, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Eva Braun, George Baker, Man bijt Hond, Lellebel, Jandino, Humberto Tan, Bart Nolles, de UEFA Europa League, Gerard Joling, Patricia Paay, Kees Jansma, Jack van Gelder, Koning Toto, Sjeik Telmachientje, Harry Vermeegen, Jaap Stam, Marco 'Sieg Heil' van Basten, Celine, de sidekicks van Genee, Jan Mulder, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Mark van Bommel, Jan van Halst, Frank en Ronald de Boer, Willy en René van de Kerkhof, Ron Jans, Chris Woerts, Hans Kraay sr., Johan Cruijff, Jules Deelder en RTL7.









pi_193714055
pi_193714093
Wat als ze nu maandag gewoon hele uitzending echt 0.0 het erover hebben :D

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 20-06-2020 18:48:44 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 20 juni 2020 @ 18:40:42 #4
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_193714096
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_193714103
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:40 schreef RipCity het volgende:
Wat als ze jou maandag gewoon hele uitzending echt 0.0 het erover hebben :D
dat zou grappig zijn
pi_193714166
Wijnaldum vergelijkt uitspraak Derksen met reacties op selfie uit 2014


https://www.nu.nl/281501/(...)selfie-uit-2014.html
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193714524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
Wijnaldum vergelijkt uitspraak Derksen met reacties op selfie uit 2014


https://www.nu.nl/281501/(...)selfie-uit-2014.html
Goede middenvelder. Jammer dat ie niet meegaat naar het wk in Qatar.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193714570
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
Wijnaldum vergelijkt uitspraak Derksen met reacties op selfie uit 2014


https://www.nu.nl/281501/(...)selfie-uit-2014.html
Dat slaat echt nergens op. Dat was een gekkie op twitter. Derksen gad 10 jaar terug al aan dat hij met de meest vreselijke dingen werd geconfronteerd per mail.
Ook over zijn vrouw. Ik zag trouwens op fok hier ook iemand een opmerking maken dat hij zijn vrouw zelf van de trap heeft geduwd. Heeft die al een ban gehad? Of gaan we lekker selectief lopen doen op fok?
pi_193714601
Maar wel alles doen voor de centjes dan hebben we geen moreel meer
pi_193714637
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat slaat echt nergens op. Dat was een gekkie op twitter. Derksen gad 10 jaar terug al aan dat hij met de meest vreselijke dingen werd geconfronteerd per mail.
Ook over zijn vrouw. Ik zag trouwens op fok hier ook iemand een opmerking maken dat hij zijn vrouw zelf van de trap heeft geduwd. Heeft die al een ban gehad? Of gaan we lekker selectief lopen doen op fok?
Fok is pro zwarte piet
pi_193714680
Maar wel lekker in Qatar voetballen.
SOONY
pi_193714683
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:38 schreef Stofje het volgende:

[..]

Zou wel een briljante stunt zijn.
Irritant figuur is het.
pi_193714688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
Wijnaldum vergelijkt uitspraak Derksen met reacties op selfie uit 2014

https://www.nu.nl/281501/(...)selfie-uit-2014.html
Treurig. :') Mijn sympathie voor onze donkere spelers is flink minder geworden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2020 19:49:28 ]
pi_193714718
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:47 schreef DKUp het volgende:
Maar wel lekker in Qatar voetballen.
[ afbeelding ]
Hypocriet volk "onze" jongens.

https://www.independent.c(...)la-a7980816.html?amp
blablablabla
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 juni 2020 @ 19:53:15 #15
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193714724
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:40 schreef RipCity het volgende:
Wat als ze nu maandag gewoon hele uitzending echt 0.0 het erover hebben :D
Zou zomaar kunnen :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_193714786
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Treurig. :') Mijn sympathie voor onze donkere spelers is flink minder geworden.
Is altijd al zo geweest. Bogarde, Kluivert en Davids waren ook van die vermoeiende figuren.
pi_193714796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat slaat echt nergens op. Dat was een gekkie op twitter. Derksen gad 10 jaar terug al aan dat hij met de meest vreselijke dingen werd geconfronteerd per mail.
Ook over zijn vrouw. Ik zag trouwens op fok hier ook iemand een opmerking maken dat hij zijn vrouw zelf van de trap heeft geduwd. Heeft die al een ban gehad? Of gaan we lekker selectief lopen doen op fok?
@Old_Pal GOD
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193714805
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:00 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

@:Old_Pal GOD
Who damn
pi_193714830
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:59 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is altijd al zo geweest. Bogarde, Kluivert en Davids waren ook van die vermoeiende figuren.
Mwa, ik ga ook niet alle donkere jongens over één kam scheren (noemde al goede jongens zoals Gullit en Rijkaard) maar de neiging om de slachtofferkaart te trekken blijft wel erg vermoeiend.

En ik vind Wijnaldum verder echt een aardige jongen, dus het is jammer dat hij zich tot niveau verlaagt. Depay heeft niemand ooit serieus kunnen nemen natuurlijk.
pi_193714848
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Treurig. :') Mijn sympathie voor onze donkere spelers is flink minder geworden.
Waarom alleen de donkere spelers? Het blijft een statement van alle spelers he, alleen lijkt het me ook logisch dat de donkere spelers wat meer uitgesproken zijn op social media..
pi_193714867
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Waarom alleen de donkere spelers? Het blijft een statement van alle spelers he, alleen lijkt het me ook logisch dat de donkere spelers wat meer uitgesproken zijn op social media..
De blanke jongens moeten wel, worden meegetrokken in deze hype.
pi_193714870
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:59 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is altijd al zo geweest. Bogarde, Kluivert en Davids waren ook van die vermoeiende figuren.
Mja, van Persie sprak gewoon een heel toernooi niet met de pers omdat hij er geen zin in had..
pi_193714872
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De blanke jongens moeten wel, worden meegetrokken in deze hype.
En dat lijkt me dus te simpel gedacht..
pi_193714878
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, van Persie sprak gewoon een heel toernooi niet met de pers omdat hij er geen zin in had..
En kreeg het hele land over zich heen toen.
pi_193714879
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Who damn
VUILE TYFUSHOND
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193714887
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, van Persie sprak gewoon een heel toernooi niet met de pers omdat hij er geen zin in had..
Robin is ook een vermoeiende jongen. Later heeft hij media training gehad toen werd het een soort Dirk de 2e.
pi_193714958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, ik ga ook niet alle donkere jongens over één kam scheren (noemde al goede jongens zoals Gullit en Rijkaard) maar de neiging om de slachtofferkaart te trekken blijft wel erg vermoeiend.

En ik vind Wijnaldum verder echt een aardige jongen, dus het is jammer dat hij zich tot niveau verlaagt. Depay heeft niemand ooit serieus kunnen nemen natuurlijk.
Wijnaldum voetbalt al jaren in Engeland, maar hij blijft tenminste normaal Nederlands praten ^O^
In tegenstelling tot wat ik de hele dag aan verengelst gebrabbel hoor op Radio 1 tegenwoordig
pi_193715019
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Wijnaldum voetbalt al jaren in Engeland, maar hij blijft tenminste normaal Nederlands praten ^O^
In tegenstelling tot wat ik de hele dag aan verengelst gebrabbel hoor op Radio 1 tegenwoordig
Wijnaldum is een lieve maar beïnvloedbare jongen. Dat hele rascisme ding is zwaar overtrokken. Ja je wordt voor katoenplukker of zwarte piet uitgemaakt. Een moslim voor geitenneuker, een jood voor kankerjood. Een homo voor kutnicht, een rooie voor kk rooie etc etc.
Dan moet je alles verbannen niet alleen tegen donkere mensen.
pi_193715026
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wijnaldum is een lieve maar beïnvloedbare jongen. Dat hele rascisme ding is zwaar overtrokken. Ja je wordt voor katoenplukker of zwarte piet uitgemaakt. Een moslim voor geitenneuker, een jood voor kankerjood. Een homo voor kutnicht, een rooie voor kk rooie etc etc.
Dan moet je alles verbannen niet alleen tegen donkere mensen.
Eens.
pi_193715027
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En kreeg het hele land over zich heen toen.
En dat maakt hem geen vermoeiend figuur dan? Het is wel een beetje selectief allemaal..
pi_193715045
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Wijnaldum voetbalt al jaren in Engeland, maar hij blijft tenminste normaal Nederlands praten ^O^
In tegenstelling tot wat ik de hele dag aan verengelst gebrabbel hoor op Radio 1 tegenwoordig
Daarom waardeerde ik hem inderdaad ook altijd zo. Nu iets minder.
pi_193715065
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193715087
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:28 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Goede middenvelder. Jammer dat ie niet meegaat naar het wk in Qatar.
Wat is er mis met Qatar,best een mooi land volgens mij.
Die bouwvakkers uit India hebben er zelf voor gekozen om op werkkamp te gaan naar Qatar ,wellicht krijgen ze na afloop gewoon een mooi bedrag mee naar huis
pi_193715111
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Robin is ook een vermoeiende jongen. Later heeft hij media training gehad toen werd het een soort Dirk de 2e.
Af en toe sloeg hij wat door.

'De trainingen bij Feyenoord zijn van hetzelfde niveau als bij Arsenal'

Uh..oke. Maar ik vond hem bij Feyenoord in zijn laatste periode wel een prettig persoon.
pi_193715112
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat is er mis met Qatar,best een mooi land volgens mij.
Die bouwvakkers uit India hebben er zelf voor gekozen om op werkkamp te gaan naar Qatar ,wellicht krijgen ze na afloop gewoon een mooi bedrag mee naar huis
Wanneer je iemand zijn paspoort afpakt en niet betaald dan is gewoon slavernij en misdadig gedrag.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:35:59 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193715132
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Af en toe sloeg hij wat door.

'De trainingen bij Feyenoord zijn van hetzelfde niveau als bij Arsenal'

Uh..oke. Maar ik vond hem bij Feyenoord in zijn laatste periode wel een prettig persoon.
Als ik Arsenal zie klopt dat wel aardig.
pi_193715151
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Af en toe sloeg hij wat door.

'De trainingen bij Feyenoord zijn van hetzelfde niveau als bij Arsenal'

Uh..oke. Maar ik vond hem bij Feyenoord in zijn laatste periode wel een prettig persoon.
Ja als het echt is wel. Maar ik ken hem nog toen hij met als zijn moslim broeders bij ons op de hogeschool kwam na de training. En ik was daar ook mee bevriend dus niks mis mee. Maar hij was geen heilige toen. En veel van die gasten zijn later naar Syrie vertrokken, terwijl ze vrolijk met ons liepen te roken en zuipen.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:39:14 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193715158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja als het echt is wel. Maar ik ken hem nog toen hij met als zijn moslim broeders bij ons op de hogeschool kwam na de training. En ik was daar ook mee bevriend dus niks mis mee. Maar hij was geen heilige toen. En veel van die gasten zijn later naar Syrie vertrokken, terwijl ze vrolijk met ons liepen te roken en zuipen.
En mensen kunnen vanaf hun puberjaren niet meer veranderen?
pi_193715165
quote:
Dit blijft genot _O_
JohanGod heeft ook nog veel vragen van mij voorgelezen destijds
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:41:53 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193715182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:40 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dit blijft genot _O_
JohanGod heeft ook nog veel vragen van mij voorgelezen destijds
Heeft hij je ook weleens iets toegebeten? Johan was niet altijd mild voor de vragenstellers.
pi_193715183
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

En mensen kunnen vanaf hun puberjaren niet meer veranderen?
Dat zeg ik ook. Ik twijfel er een beetje over. Ik vond het allemaal ietwat nep die laatste 2 jaar bij Feyenoord. Maar kan aan mij liggen. Hij was toen overigens 19,20 jaar. Dus geen vroegpuberaal kind.
pi_193715221
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:40 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dit blijft genot _O_
JohanGod heeft ook nog veel vragen van mij voorgelezen destijds
Demen is it you?
pi_193715239
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Af en toe sloeg hij wat door.

'De trainingen bij Feyenoord zijn van hetzelfde niveau als bij Arsenal'
Arsenal wint ook nooit wat dus dat klopt wel aardig.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193715241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Heeft hij je ook weleens iets toegebeten? Johan was niet altijd mild voor de vragenstellers.
Volgens mij niet. Maar het niveau van de vragen, en vast ook die van mij, was idd lachwekkend laag.
pi_193715246
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:47 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Arsenal wint ook nooit wat dus dat klopt wel aardig.
Arsenal pakt ook amper bekers. Feyenoord wel. En een titel. Europa cup in 2002.
  Miss 200.000.000! zaterdag 20 juni 2020 @ 20:56:47 #46
367000 roos94
pi_193715366
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:56 schreef roos94 het volgende:

[..]

Genot
Dat verhaal van die clowns in Waalwijk was ook mooi.
pi_193716834
Je mag alles over Johan Derksen zeggen
vanaf 4.37 in onderstaande clip

pi_193716887
De opmerkingen van Johan Derksen in Veronica Inside zorgen voor “een soort opluchting in dit totaal verkrampte en humorloze debat”. Dat zegt opiniemaker en Telegraafjournalist Wierd Duk in WNL Opiniemakers op NPO Radio 1. “Het is een debat dat steeds verder dreigt te escaleren”, aldus Duk.

Duk kijkt als voetballiefhebber graag naar Veronica Inside, ook vanwege de grappen over actualiteit en politieke thema’s. “Tegenwoordig zijn er zo weinig recalcitrante persoonlijkheden die eens een keer tegen de mainstream in durven te gaan, dat ik blij ben met Johan Derksen.”

Dat Veronica Inside na de uitspraken over rapper Akwasi geboycot wordt door adverteerders en sommige voetballers, baart ook Ulysse Ellian, VVD-fractievoorzitter in Almere, zorgen. Hij roept hen op om juist in discussie te gaan. “Johan maakt een grap, die ik persoonlijk niet erg grappig vond. Ik snap dat mensen daar iets van vinden, maar dan moet je daarover in discussie gaan. Hij zegt iets over iemand die een strafbare uitlating heeft gedaan. Daar hoor ik nu helemaal niets meer over.”

‘Akwasi is strafbaar’

Ellian doelt op de uitspraak van Akwasi tijdens het protest op De Dam, waarin hij riep dat hij Zwarte Piet in z’n gezicht zou schoppen. “Wat Johan doet, wat wij doen in de politiek, dat is spelen met woorden, dat is ons werk”, zegt Ellian. “Dat betekent niet dat je oneindig ver mag gaan. Op De Dam zeggen dat je iemand in z’n gezicht gaat trappen, dat is bedreiging.”

Dat Akwasi zich niet hoeft te verantwoorden voor zijn bedreiging, vindt Ellian onbegrijpelijk. “Geert Wilders moet zich in dit land voor ‘minder, minder, minder’ tot aan het Gerechtshof verantwoorden. En dit, ‘ik trap je in je gezicht’, ik vind het onbestaanbaar dat daar geen massale ophef over is. Als Akwasi een woordkunstenaar is, is Geert Wilders het zeker.”
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193716897
Heksenjacht gaande op Johan Derksen, BN’ers vinden hem een kwast’

Meerdere adverteerders zijn gestopt met het sponsoren van Veronica Inside en het Nederlands Elftal weigert interviews te houden tegenover het programma. Dit naar aanleiding van uitspraken van Johan Derksen in het programma op maandagavond. Hierin zou Derksen een vermeende racistische grap hebben gemaakt over rapper Akwasi. RTL Z-columnist Roderick Veelo vindt dat er sprake is van een ‘heksenjacht’ op Derksen en heeft zijn twijfels over de motieven van verschillende BN’ers die vinden dat het programma moet stoppen.

“Het gaat meteen over het voortbestaan van Veronica Inside. Die stoere BN’ers vinden dat het programma op moet houden omdat ze Johan Derksen al langer een kwast vinden. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, ga met hem in gesprek, zeg iets, doe iets. Maar ga niet aan zijn brood zitten”, zegt Veelo in WNL op Zaterdag op NPO Radio 1.

In het programma werd een tegendemonstrant bij een Black Lives Matter-protest in Leeuwarden besproken, die als Zwarte Piet verscheen. Toen de foto van de man in beeld kwam, zei Derksen: “Weten we zeker dat dat niet Akwasi was?”. Op social media werd er vervolgens met woede gereageerd en werd Derksen een racist genoemd. Mediadeskundige Mark Koster denkt dat de uitspraken die Johan Derksen en Akwasi in de media doen, te maken hebben met een businessmodel.

‘Hogere entertainment van beide kanten’

“Het is de business of feeling good, dat moeten we gewoon eerlijk durven vaststellen. Het is van beide kanten een geldkwestie. Derksen zegt het expres om maandag weer kijkers te trekken en Akwasi heeft ook weer Paradiso volgeboekt. We moeten dit als hogere entertainment zien.”
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193717321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:18 schreef RipCity het volgende:
De opmerkingen van Johan Derksen in Veronica Inside zorgen voor “een soort opluchting in dit totaal verkrampte en humorloze debat”. Dat zegt opiniemaker en Telegraafjournalist Wierd Duk in WNL Opiniemakers op NPO Radio 1. “Het is een debat dat steeds verder dreigt te escaleren”, aldus Duk.

Duk kijkt als voetballiefhebber graag naar Veronica Inside, ook vanwege de grappen over actualiteit en politieke thema’s. “Tegenwoordig zijn er zo weinig recalcitrante persoonlijkheden die eens een keer tegen de mainstream in durven te gaan, dat ik blij ben met Johan Derksen.”

Dat Veronica Inside na de uitspraken over rapper Akwasi geboycot wordt door adverteerders en sommige voetballers, baart ook Ulysse Ellian, VVD-fractievoorzitter in Almere, zorgen. Hij roept hen op om juist in discussie te gaan. “Johan maakt een grap, die ik persoonlijk niet erg grappig vond. Ik snap dat mensen daar iets van vinden, maar dan moet je daarover in discussie gaan. Hij zegt iets over iemand die een strafbare uitlating heeft gedaan. Daar hoor ik nu helemaal niets meer over.”

‘Akwasi is strafbaar’

Ellian doelt op de uitspraak van Akwasi tijdens het protest op De Dam, waarin hij riep dat hij Zwarte Piet in z’n gezicht zou schoppen. “Wat Johan doet, wat wij doen in de politiek, dat is spelen met woorden, dat is ons werk”, zegt Ellian. “Dat betekent niet dat je oneindig ver mag gaan. Op De Dam zeggen dat je iemand in z’n gezicht gaat trappen, dat is bedreiging.”

Dat Akwasi zich niet hoeft te verantwoorden voor zijn bedreiging, vindt Ellian onbegrijpelijk. “Geert Wilders moet zich in dit land voor ‘minder, minder, minder’ tot aan het Gerechtshof verantwoorden. En dit, ‘ik trap je in je gezicht’, ik vind het onbestaanbaar dat daar geen massale ophef over is. Als Akwasi een woordkunstenaar is, is Geert Wilders het zeker.”
Klopt, dat deel vergeten mensen, dat Johan het niet over zomaar iemand zei, maar over iemand die net de menigte had opgehitst met 'Zwarte Piet schoppen in gezicht'. Dan is de 'grap' sowieso wat meer als, met die lul hadden we nog een appeltje te schillen.

Over dat vervolgen van Akwasi, daar was het OM nog naar aan het kijken toch, of is er al definitief besloten dat men er niets mee doet?
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 22:38:24 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193717359
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Waarom alleen de donkere spelers? Het blijft een statement van alle spelers he, alleen lijkt het me ook logisch dat de donkere spelers wat meer uitgesproken zijn op social media..
Ik vraag me af of er überhaupt één speler is geweest die gezegd heeft ; 'Jongens, als we dit statement naar buiten brengen dan kunnen we toch niet anders dan bedanken voor Qatar 2022?'

Als ze naar Qatar 2022 gaan is het echt volledig gedaan met de geloofwaardigheid van deze selectie, Koeman en de KNVB als geheel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2020 @ 22:43:35 #53
232445 crew  Specularium
pi_193717468
Als je remlof over de zeik krijgt doe je wel iets goed.
pi_193717890
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er überhaupt één speler is geweest die gezegd heeft ; 'Jongens, als we dit statement naar buiten brengen dan kunnen we toch niet anders dan bedanken voor Qatar 2022?'

Als ze naar Qatar 2022 gaan is het echt volledig gedaan met de geloofwaardigheid van deze selectie, Koeman en de KNVB als geheel.
Maar waarom kan je niet tegen het 1 zijn, zonder dat je over andere zaken ook iets roept? Ik ga er vanuit dat er nog genoeg gezegd/geschreven gaat worden over dat WK als het echt dichterbij komt, maar dat staat toch los van deze boycot?

(En ik vind de boycot/ophef ook onzin hoor, maar ik vind dat er ook wel wat slechte argumenten voorbij komen waarom ze het niet mogen doen)
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:06:12 #55
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193717911
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar waarom kan je niet tegen het 1 zijn, zonder dat je over andere zaken ook iets roept? Ik ga er vanuit dat er nog genoeg gezegd/geschreven gaat worden over dat WK als het echt dichterbij komt, maar dat staat toch los van deze boycot?

(En ik vind de boycot/ophef ook onzin hoor, maar ik vind dat er ook wel wat slechte argumenten voorbij komen waarom ze het niet mogen doen)
Ze benoemen een splinter terwijl er diverse boomstammen voor hun voeten liggen.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 23:06:32 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193717919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar waarom kan je niet tegen het 1 zijn, zonder dat je over andere zaken ook iets roept? Ik ga er vanuit dat er nog genoeg gezegd/geschreven gaat worden over dat WK als het echt dichterbij komt, maar dat staat toch los van deze boycot?

(En ik vind de boycot/ophef ook onzin hoor, maar ik vind dat er ook wel wat slechte argumenten voorbij komen waarom ze het niet mogen doen)
Omdat je dan nogal selectief overkomt en je gewoon echt al je geloofwaardigheid kwijt bent als je wel naar Qatar gaat. Zo'n statement is in dat geval precies wat critici zeggen ; meegaan met de hype die BN'ers nu over VI uitstrooien.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193717981
Ach, zo boeiend is die boycot van de NL-spelers toch niet? Ze hebben toch al nauwelijks interviews met die spelers en dat hebben ze ook helemaal niet nodig.

En ik snap als speler best dat je je niet wilt laten interviewen door iemand die in jouw ogen niet zulke leuke dingen heeft gezegd.

De adverteerders die opgeroepen worden om te stoppen, dat is erger.
pi_193718709
TeamJohan *O*
Twinning = boring
pi_193718812
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef BobW het volgende:
Ach, zo boeiend is die boycot van de NL-spelers toch niet? Ze hebben toch al nauwelijks interviews met die spelers en dat hebben ze ook helemaal niet nodig.

En ik snap als speler best dat je je niet wilt laten interviewen door iemand die in jouw ogen niet zulke leuke dingen heeft gezegd.

De adverteerders die opgeroepen worden om te stoppen, dat is erger.
VI draait inderdaad al ruim 10 jaar zonder noemenswaardig contact met spelers. Soms een telefoontje met Royston Drenthe en her en der nog eens wat.

Alleen een VI oranje lijkt me wel wat lastiger als je officieel ‘geboycot’ wordt door die moraalridders in het Nederlands elftal
٩๏̯͡๏)۶
pi_193718856
Ik vraag me trouwens af wat Virgil van Dijk gaat doen komende champions league als hij geïnterviewd wordt door bijvoorbeeld Helene Hendricks op Veronica. Geldt de boycot dan ook?
٩๏̯͡๏)۶
pi_193718941
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:07 schreef Ronald het volgende:

[..]

VI draait inderdaad al ruim 10 jaar zonder noemenswaardig contact met spelers. Soms een telefoontje met Royston Drenthe en her en der nog eens wat.

Alleen een VI oranje lijkt me wel wat lastiger als je officieel ‘geboycot’ wordt door die moraalridders in het Nederlands elftal
Duurt nog ff.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 00:17:00 ]
pi_193718955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef BobW het volgende:
Ach, zo boeiend is die boycot van de NL-spelers toch niet? Ze hebben toch al nauwelijks interviews met die spelers en dat hebben ze ook helemaal niet nodig.

En ik snap als speler best dat je je niet wilt laten interviewen door iemand die in jouw ogen niet zulke leuke dingen heeft gezegd.

De adverteerders die opgeroepen worden om te stoppen, dat is erger.
En als er al interviews zijn wordt er niks gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 00:17:57 ]
pi_193720039
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]


Ook over zijn vrouw. Ik zag trouwens op fok hier ook iemand een opmerking maken dat hij zijn vrouw zelf van de trap heeft geduwd. Heeft die al een ban gehad? Of gaan we lekker selectief lopen doen op fok?
Je kan Fritz Korbach geen ban meer geven.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 21 juni 2020 @ 06:56:32 #64
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_193720085
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Irritant figuur is het.
Wie?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 21 juni 2020 @ 08:31:40 #65
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193720391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:40 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dit blijft genot _O_
JohanGod heeft ook nog veel vragen van mij voorgelezen destijds
Het mailadres gaat naar Who damn _O_
Rini dankjewel.
  zondag 21 juni 2020 @ 08:39:38 #66
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193720432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er überhaupt één speler is geweest die gezegd heeft ; 'Jongens, als we dit statement naar buiten brengen dan kunnen we toch niet anders dan bedanken voor Qatar 2022?'

Als ze naar Qatar 2022 gaan is het echt volledig gedaan met de geloofwaardigheid van deze selectie, Koeman en de KNVB als geheel.
Dat boeit ze toch geen reet. Hun kleurtje, dat vinden ze belangrijk. Die duizenden Indiërs en Pakistani zal ze een worst zijn. Zíj zijn slachtoffer, niet die tweederangs Aziaten. Zo denken ze hoor, echt walgelijk.

Ik mis die interviews verder helemaal niet. Zoals Johan zou zeggen: ze maken nog wel geluid, maar ze zeggen niets.
Rini dankjewel.
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 08:49:27 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193720484
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Dat boeit ze toch geen reet. Hun kleurtje, dat vinden ze belangrijk. Die duizenden Indiërs en Pakistani zal ze een worst zijn. Zíj zijn slachtoffer, niet die tweederangs Aziaten. Zo denken ze hoor, echt walgelijk.
Dat kan zijn en geloof ik ergens ook wel. Alleen dan gaat dit statement ze nog wel hard backfiren :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193720500
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:10 schreef Ronald het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat Virgil van Dijk gaat doen komende champions league als hij geïnterviewd wordt door bijvoorbeeld Helene Hendricks op Veronica. Geldt de boycot dan ook?
of wanneer Veronica een wedstrijd gaat uitzenden van de Oranje dames? Praten ze dan ook niet met Veronica? Volgens mij kan dat niet eens?
  zondag 21 juni 2020 @ 09:31:32 #69
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193720709
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat kan zijn en geloof ik ergens ook wel. Alleen dan gaat dit statement ze nog wel hard backfiren :)
Als het sportief een ramp wordt wel ja. Maar in 78 was het WK ook niet in zo’n fris land, maar toen we dreigden kampioen te worden draaide het land weer snel om qua stemming.
Rini dankjewel.
pi_193720864
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 06:56 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wie?
Akwasi
  zondag 21 juni 2020 @ 09:57:54 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193720875
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat kan zijn en geloof ik ergens ook wel. Alleen dan gaat dit statement ze nog wel hard backfiren :)
Dat krijg je ook als emotie regeert, zag al iets voorbij komen over de hoofdsponsor (Standard Chartered) van Liverpool waar het ook allemaal geen zuivere koek is wat racisme aangaat maar daar hebben de spelers (nog) niets over gezegd.
pi_193720962
Fuck de goegemeente. Johan is een held.

Kijk uit naar morgen
Love is in the air!
pi_193721193
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 10:09 schreef Landgeld het volgende:
Fuck de goegemeente. Johan is een held.

Kijk uit naar morgen
Als het nog doorgaat... ?!?!
pi_193721214
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 10:35 schreef JaapKroket het volgende:

[..]

Als het nog doorgaat... ?!?!
Waarom zou het niet doorgaan?
pi_193721218
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Casual. Iemand/fan die het programma/sport team niet echt volgt, die het niet normaal/met regelmaat kijkt. Want anders had je wel geweten dat sinds juni men niet op vrijdag uitzendt
sow, niet regelmatig naar een voetbal praatprogramma kijken als er niet wordt gevoetbald... poe poe.
pi_193721329
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 10:35 schreef JaapKroket het volgende:

[..]

Als het nog doorgaat... ?!?!
Tuurlijk gaat het door. Ze stoppen niet om een paar opmerkingen van de Goegemeente.

Johan vermaakt zich er wel mee.
Love is in the air!
pi_193721642
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 10:51 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het door. Ze stoppen niet om een paar opmerkingen van de Goegemeente.

Johan vermaakt zich er wel mee.
mja
het wordt straks dus een ''jij bent een racist!!'' verhaal als je daar wel aanschuift als voetballer, journalist, scheids of wat anders

dit is niet goed voor de show hoor

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 11:19:08 ]
  zondag 21 juni 2020 @ 11:23:16 #78
279824 Mansjester
City>United
pi_193721688
MaAr oVeR QuAtAr Hoor jE Ze nIeT
pi_193721741
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mja
het wordt straks dus een ''jij bent een racist!!'' verhaal als je daar wel aanschuift als voetballer, journalist, scheids of wat anders

dit is niet goed voor de show hoor
Gaat niet gebeuren...
Love is in the air!
pi_193721748
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mja
het wordt straks dus een ''jij bent een racist!!'' verhaal als je daar wel aanschuift als voetballer, journalist, scheids of wat anders

dit is niet goed voor de show hoor
Zo'n Valentijn moet straks weer al die spelers interviewen, benieuwd of die nog aan gaat schuiven of wellicht ook bang is voor een boycot.
blablablabla
pi_193721767
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo'n Valentijn moet straks weer al die spelers interviewen, benieuwd of die nog aan gaat schuiven of wellicht ook bang is voor een boycot.
Dat bedoel ik ja, of zo'n Krabby die straks weer met Feyenoorders om de tafel moet. Is hij ook niet Oranje watcher trouwens bij VI?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 11:31:53 ]
pi_193721822
Straks willen ze basje Nijhuis niet meer als scheids omdat die daar zit.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193721868
Ik ben het als ultieme leftie volkedig eens met Duk en Veelo. What a time to be alive. O+.
  zondag 21 juni 2020 @ 11:45:49 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193721900
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:38 schreef RipCity het volgende:
Straks willen ze basje Nijhuis niet meer als scheids omdat die daar zit.
dat zou een fijne bijkomstigheid zijn want ik vind het een kutscheids met eigen regels
pi_193721907
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja, of zo'n Krabby die straks weer met Feyenoorders om de tafel moet. Is hij ook niet Oranje watcher trouwens bij VI?
Nou nou, valentijn en martijn krabbendam uit de show. Waar houdt deze ellende in godsnaam op?
pi_193721916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:38 schreef RipCity het volgende:
Straks willen ze basje Nijhuis niet meer als scheids omdat die daar zit.
Nijhuis gaat daar niet meer zitten hoor. Die is veel te bang voor reputatieschade. Zijn bazen zijn tenslotte solidair met de spelers.

Lijkt me verstandig dat Johan met een publiek excuus komt, of als zijn trots hem in de weg staat op stapt.
blablablabla
pi_193721922
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zou een fijne bijkomstigheid zijn want ik vind het een kutscheids met eigen regels
vind het leuker om naar te kijken dan de andere kant van het spectrum waar ze de zaak dood fluiten
pi_193721928
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou, valentijn en martijn krabbendam uit de show. Waar houdt deze ellende in godsnaam op?
heb je nog wat nuttigs toe te voegen of blijf je zo dom doen? :)


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 11:48:00 ]
  zondag 21 juni 2020 @ 11:48:12 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193721938
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

vind het leuker om naar te kijken dan de andere kant van het spectrum waar ze de zaak dood fluiten
zit nog wat tussen in en dat is de regels hanteren
  zondag 21 juni 2020 @ 11:49:47 #90
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193721960
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Nijhuis gaat daar niet meer zitten hoor. Die is veel te bang voor reputatieschade. Zijn bazen zijn tenslotte solidair met de spelers.

Lijkt me verstandig dat Johan met een publiek excuus komt, of als zijn trots hem in de weg staat op stapt.
lol :')
  zondag 21 juni 2020 @ 11:50:38 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193721971
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
Lijkt me verstandig dat Johan met een publiek excuus komt, of als zijn trots hem in de weg staat op stapt.
Dan kun je het programma net zo goed opdoeken.
pi_193721986
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

heb je nog wat nuttigs toe te voegen of blijf je zo dom doen? :)
[ afbeelding ]
Nee dan liever schijtlollige plaatjes van 10 jaar oud idd :) het zou een zegen voor het programma zijn als Valentijn en Martijn beide besluiten nooit weer te komen.
pi_193721989
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dan kun je het programma net zo goed opdoeken.
Daar zou ik ook geen problemen mee hebben.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 11:52:33 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193721995
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Nijhuis gaat daar niet meer zitten hoor. Die is veel te bang voor reputatieschade. Zijn bazen zijn tenslotte solidair met de spelers.

Lijkt me verstandig dat Johan met een publiek excuus komt, of als zijn trots hem in de weg staat op stapt.
zonder hem is er geen programma meer dus dat laatste zal hij niet doen en excuses na al dit is ook enorm moeilijk, ben benieuwd hoe hij (zelfs of hij) het gaat benoemen
pi_193721996
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

zit nog wat tussen in en dat is de regels hanteren
jup, alleen is voetbal een spel met regels die niet goed te handhaven zijn

bijna elk moment is interpretatie naast ballen die buiten de lijnen komen en buitenspel
pi_193721999
Volgend jaar VI Oranje zonder reacties van de spelers.
Genot hoor.
blablablabla
pi_193722005
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee dan liever schijtlollige plaatjes van 10 jaar oud idd :) het zou een zegen voor het programma zijn als Valentijn en Martijn beide besluiten nooit weer te komen.
het gaat niet om de specifieke namen
ga eens buitenspelen ofzo ipv met zo'n gare take komen
  zondag 21 juni 2020 @ 11:53:51 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722013
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Daar zou ik ook geen problemen mee hebben.
Ik ook niet maar wat heeft dat opstappen dan voor nut.
pi_193722016
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

zonder hem is er geen programma meer dus dat laatste zal hij niet doen en excuses na al dit is ook enorm moeilijk, ben benieuwd hoe hij (zelfs of hij) het gaat benoemen
Dat is de vraag.
blablablabla
pi_193722018
altijd schattig als @nickhguitar denkt een goed punt te maken :)
  zondag 21 juni 2020 @ 11:54:19 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722020
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
Volgend jaar VI Oranje zonder reacties van de spelers.
Genot hoor.
En zonder sponsors.
pi_193722025
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

En zonder sponsors.
wel met de VI HOOLIGANS
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 11:54:43 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722026
Alsof Johan excuus gaat maken :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193722038
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Alsof Johan excuus gaat maken :')
zou wel echt genot zijn als ze het helemaal niet behandelen en gewoon de aflevering vullen met Premier League _O-
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 11:56:01 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722043
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

zou wel echt genot zijn als ze het helemaal niet behandelen en gewoon de aflevering vullen met Premier League _O-
Hebben ze dat niet een keer eerder gedaan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 21 juni 2020 @ 11:56:24 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722044
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is de vraag.
voor mij niet, het is niet voor niets dat die andere 2 hem al enkele keren ervan weerhouden hebben te stoppen
pi_193722047
quote:
5s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hebben ze dat niet een keer eerder gedaan?
geen idee, kijk ook niet meer elke week
pi_193722053
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik ook niet maar wat heeft dat opstappen dan voor nut.
Het is toch geen one man show waarbij alles alleen maar om Derksen draait? Zo'n Gijp blijft vermakelijk, Wilfred een goede presentator en Hans blijft Hans.

Je moet alleen een andere zuurpruim vinden met een uitgesproken mening en recalcitrant gedrag die daar wil gaan zitten.

Die is heus wel te vinden , ik denk aan een Hugo Borst. Al zal die het niet doen waarschijnlijk.
blablablabla
pi_193722057
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

voor mij niet, het is niet voor niets dat die andere 2 hem al enkele keren ervan weerhouden hebben te stoppen
hangt er ook een beetje vanaf wie dan zijn vervanger zou zijn
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 11:57:30 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722061
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is toch geen one man show waarbij alles alleen maar om Derksen draait? Zo'n Gijp blijft vermakelijk, Wilfred een goede presentator en Hans blijft Hans.

Je moet alleen een andere zuurpruim vinden met een uitgesproken mening en recalcitrant gedrag die daar wil gaan zitten.

Die is heus wel te vinden , ik denk aan een Hugo Borst. Al zal die het niet doen waarschijnlijk.
Als je één van die 3 weghaalt valt de hele chemie van dat programma uit elkaar.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193722066
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

zou wel echt genot zijn als ze het helemaal niet behandelen en gewoon de aflevering vullen met Premier League _O-
:D
Zie ik nog wel gebeuren ook.
blablablabla
pi_193722069
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je één van die 3 weghaalt valt de hele chemie van dat programma uit elkaar.
ging toch best goed toen gijp uit de running was?
  zondag 21 juni 2020 @ 11:58:05 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722070
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is toch geen one man show waarbij alles alleen maar om Derksen draait? Zo'n Gijp blijft vermakelijk, Wilfred een goede presentator en Hans blijft Hans.

Je moet alleen een andere zuurpruim vinden met een uitgesproken mening en recalcitrant gedrag die daar wil gaan zitten.

Die is heus wel te vinden , ik denk aan een Hugo Borst. Al zal die het niet doen waarschijnlijk.
Nou ja wel veel, en met name om de chemie tussen deze 3. Dat zal zonder Johan een stuk minder zijn. Niet dat het verder iets boeit want hij stapt toch niet op.
pi_193722096
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je één van die 3 weghaalt valt de hele chemie van dat programma uit elkaar.
Gijp is weggeweest, en ook toen Johan er niet was keken er nog behoorlijk wat mensen.

Je moet alleen wel zorgen voor een ander spraakmakend figuur.
blablablabla
pi_193722097
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
Volgend jaar VI Oranje zonder reacties van de spelers.
Genot hoor.
De mening van Antonie Kamerling vind ik boeiender dan van een of andere speler met een lijger.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 21 juni 2020 @ 12:04:40 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722141
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:00 schreef RipCity het volgende:

[..]

De mening van Antonie Kamerling vind ik boeiender dan van een of andere speler met een lijger.
Ik denk niet dat Antonie Kamerling nog komt.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 juni 2020 @ 12:05:16 #117
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193722149
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Antonie Kamerling nog komt.
Waar hangt hij tegenwoordig uit?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193722181
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waar hangt hij tegenwoordig uit?
Hij is nu een echte ster.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 21 juni 2020 @ 12:22:27 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193722316
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is toch geen one man show waarbij alles alleen maar om Derksen draait? Zo'n Gijp blijft vermakelijk, Wilfred een goede presentator en Hans blijft Hans.

Je moet alleen een andere zuurpruim vinden met een uitgesproken mening en recalcitrant gedrag die daar wil gaan zitten.

Die is heus wel te vinden , ik denk aan een Hugo Borst. Al zal die het niet doen waarschijnlijk.
Kenneth Perez _O_ Raffie _O_ Die zouden echt lekker loskomen in zo'n format.
  zondag 21 juni 2020 @ 12:23:35 #120
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193722327
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je één van die 3 weghaalt valt de hele chemie van dat programma uit elkaar.
Dat denk ik niet. Je ziet dat Kieft er ook wel goed bij past bijvoorbeeld. De chemie gaat pas weg als ze gaan toegeven aan die klaagfiguren. Zolang Johan daar zit gaat dat niet gebeuren.
pi_193722341
Grappig genoeg was eigenlijk was de enige substantiële daling in kijkcijfers toen Wilfried naar Talpa ging en Barbara het over nam.
blablablabla
pi_193722348
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
Volgend jaar VI Oranje zonder reacties van de spelers.
Genot hoor.
Ja, wat ontzettend balen zeg. Moeten we die drie minuten compleet gestuurde flauwekul missen. Mijn hart huilt.
  zondag 21 juni 2020 @ 12:26:13 #123
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193722351
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
Grappig genoeg was eigenlijk was de enige substantiële daling in kijkcijfers toen Wilfried naar Talpa ging en Barbara het over nam.
Dat is niet gek toch? :D
pi_193722362
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, wat ontzettend balen zeg. Moeten we die drie minuten compleet gestuurde flauwekul missen. Mijn hart huilt.
wie wil er nog wel aanschuiven als het sentiment zo blijft?

kijk eens niet naar zo'n enkel voorbeeld maar naar het geheel
pi_193722372
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wie wil er nog wel aanschuiven als het sentiment zo blijft?

kijk eens niet naar zo'n enkel voorbeeld maar naar het geheel
Volgend jaar? Genoeg.
pi_193722374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, wat ontzettend balen zeg. Moeten we die drie minuten compleet gestuurde flauwekul missen. Mijn hart huilt.
Ook geen bondscoach, vind ik eigenlijk wel een behoorlijke aderlating.
blablablabla
pi_193722389
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook geen bondscoach, vind ik eigenlijk wel een behoorlijke aderlating.
Hopelijk krijgt Koeman de tyfus.
pi_193722392
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Volgend jaar? Genoeg.
lees jij wel?
pi_193722394
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lees jij wel?
Nee.
pi_193722406
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee.
ik moet je voor vandaag in hetzelfde rijtje als @nickhguitar plaatsen scrum, sorry
pi_193722409
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt Koeman de tyfus.
Heeft hij al gehad.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 12:31:10 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722416
Behalve de voetballers en bondscoach gaan er ook weinig gasten meer aanschuiven vrees ik.
  zondag 21 juni 2020 @ 12:31:12 #133
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_193722418
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
Grappig genoeg was eigenlijk was de enige substantiële daling in kijkcijfers toen Wilfried naar Talpa ging en Barbara het over nam.
"Als het over Ajax ging, moest er een dweil onder haar stoel."
Johan Derksen
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 21 juni 2020 @ 12:32:10 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722432
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook geen bondscoach, vind ik eigenlijk wel een behoorlijke aderlating.
vinden ze wel weer wat op, uiteindelijk kunnen ze wel reageren op wat Koeman tegen de NOS zegt of buitenlandse media dus lijkt me niet echt een punt als het programma dan nog bestaat.
pi_193722465
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

vinden ze wel weer wat op, uiteindelijk kunnen ze wel reageren op wat Koeman tegen de NOS zegt of buitenlandse media dus lijkt me niet echt een punt als het programma dan nog bestaat.
Dat is waar. Maar de zweem van racisme die er nu om heen hangt gaat ze uiteindelijk de das om doen. Je kan dat soort sentimenten niet negeren.
Sprak Louis tijdens WK in Brazilië nou eigenlijk ook niet meer met VI?
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 12:38:40 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722502
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar de zweem van racisme die er nu om heen hangt gaat ze uiteindelijk de das om doen. Je kan dat soort sentimenten niet negeren.
Sprak Louis tijdens WK in Brazilië nou eigenlijk ook niet meer met VI?
het valt of staat allemaal met geld, die enorme steun in de media die ze nu krijgen vanuit FVD PVV hoek is eigenlijk gevaarlijker voor het programma dan die verkeerde opmerking van Johan
pi_193722523
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

het valt of staat allemaal met geld, die enorme steun in de media die ze nu krijgen vanuit FVD PVV hoek is eigenlijk gevaarlijker voor het programma dan die verkeerde opmerking van Johan
Die betalen niet maar inderdaad geen sponsor is geen programma.
blablablabla
pi_193722527
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Behalve de voetballers en bondscoach gaan er ook weinig gasten meer aanschuiven vrees ik.
Theo Jansen is al bijna binnen, die heeft ook schijt als achterbuurtbewoner aan de politieke correcte deugers

Bossie, Hans, Kieft, Verbeek, Valentijn, Bas, Martijn, Chris, Carlo als bondscoach...

Er moeten stoelen bij!
  zondag 21 juni 2020 @ 12:42:12 #139
258802 Yreal
henk..!
pi_193722538
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar de zweem van racisme die er nu om heen hangt gaat ze uiteindelijk de das om doen. Je kan dat soort sentimenten niet negeren.
Sprak Louis tijdens WK in Brazilië nou eigenlijk ook niet meer met VI?
Iedereen heeft een hekel aan ze en Derksen en vd gijp liggen er echt geen moment wakker van als ze van de buis gaan...
  zondag 21 juni 2020 @ 12:46:30 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722569
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Theo Jansen is al bijna binnen, die heeft ook schijt als achterbuurtbewoner aan de politieke correcte deugers

Bossie, Hans, Kieft, Verbeek, Valentijn, Bas, Martijn, Chris, Carlo als bondscoach...

Er moeten stoelen bij!
Waar baseer je op dat die gasten allemaal komen?
pi_193722570
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Iedereen heeft een hekel aan ze en Derksen en vd gijp liggen er echt geen moment wakker van als ze van de buis gaan...
Geloof ik niet.
blablablabla
pi_193722587
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat die gasten allemaal komen?
Hansie doet of deed toch die interviews met spelers op SBS 6?
blablablabla
pi_193722606
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Theo Jansen is al bijna binnen, die heeft ook schijt als achterbuurtbewoner aan de politieke correcte deugers

Bossie, Hans, Kieft, Verbeek, Valentijn, Bas, Martijn, Chris, Carlo als bondscoach...

Er moeten stoelen bij!
theo al bijna binnen? sinds wanneer? wie zegt dat? :P
  zondag 21 juni 2020 @ 12:50:55 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722609
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Hansie doet of deed toch die interviews met spelers op SBS 6?
Hans zit volgens mij niet meer bij SBS6.
pi_193722611
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook geen bondscoach, vind ik eigenlijk wel een behoorlijke aderlating.
VI is nog gewoon welkom bij de persconferentie. En de boycot komt van de spelers, niet van Koeman zelf.. Die heeft alleen gezegd dat hij het snapt, niet dat hij er ook aan meedoet.

Maar goed, bij de volgende echt serieuze wedstrijd ben je alweer een tijdje verder en het EK helemaal, dan kan het alweer anders zijn.
pi_193722634
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]

VI is nog gewoon welkom bij de persconferentie toch? En de boycot komt van de spelers, niet van Koeman zelf toch? Die heeft alleen gezegd dat hij het snapt, niet dat hij er ook aan meedoet.
Als je aangeeft solidair te zijn met je spelers kun je niet zelf wel met VI praten, dat zou echt heel vreemd zijn.

Maar zoals Tarado al zegt valt daar nog wel een draai aan te geven. Al konden ze op die manier vaak wel hun persoonlijke twist aan zo'n persconferentie geven. Nu ben je volledig afhankelijk van de vragen van anderen. Die vaak toch minder kritisch of gevat zijn.
blablablabla
pi_193722641
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hans zit volgens mij niet meer bij SBS6.
Ok dat scheelt een stuk, ik ben wel benieuwd wie de ballen heeft straks. Naar mijn idee is het programma wel behoorlijk besmeurd.
blablablabla
pi_193722658
wat posten er trouwens een hoop nobuddies mee in dit topic? Allemaal mensen die nog nooit een aflevering VI hebben gezien maar er wel een mening over hebben
  zondag 21 juni 2020 @ 12:58:02 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722660
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Ok dat scheelt een stuk, ik ben wel benieuwd wie de ballen heeft straks. Naar mijn idee is het programma wel behoorlijk besmeurd.
De lol is er ook wel een beetje af denk ik, ook voor de mannen. (ik vond het al een tijd niets meer aan eigenlijk) Elk woordje zal nu op een weegschaal worden gelegd, weinig gasten geen interviews minder sponsors etc.
  zondag 21 juni 2020 @ 12:58:26 #150
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722663
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:57 schreef Evertjan het volgende:
wat posten er trouwens een hoop nobuddies mee in dit topic? Allemaal mensen die nog nooit een aflevering VI hebben gezien maar er wel een mening over hebben
Bedankt voor je bijdrage Evertjan.
pi_193722669
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:57 schreef Evertjan het volgende:
wat posten er trouwens een hoop nobuddies mee in dit topic? Allemaal mensen die nog nooit een aflevering VI hebben gezien maar er wel een mening over hebben
Hier hebben we wat aan inderdaad!
pi_193722677
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:57 schreef Evertjan het volgende:
wat posten er trouwens een hoop nobuddies mee in dit topic? Allemaal mensen die nog nooit een aflevering VI hebben gezien maar er wel een mening over hebben
ik kijk al ruim een decennium VI, maar geeft niet verder
pi_193722683
quote:
12s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:00 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

ik kijk al ruim een decennium VI, maar geeft niet verder
maar je voelt je eigen wel aangesproken?
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:01:55 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722686
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je aangeeft solidair te zijn met je spelers kun je niet zelf wel met VI praten, dat zou echt heel vreemd zijn.

Net zoals het heel raar is om nu nog vrolijk naar Qatar 2022 te gaan :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193722690
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je aangeeft solidair te zijn met je spelers kun je niet zelf wel met VI praten, dat zou echt heel vreemd zijn.

Maar zoals Tarado al zegt valt daar nog wel een draai aan te geven. Al konden ze op die manier vaak wel hun persoonlijke twist aan zo'n persconferentie geven. Nu ben je volledig afhankelijk van de vragen van anderen. Die vaak toch minder kritisch of gevat zijn.
Ze zijn in ieder geval nog gewoon welkom bij de persconferentie, al kan het zijn dat ze gewoon geen mogelijkheid krijgen om een vraag te stellen :D
quote:
De KNVB benadrukt verder: "Veronica Inside blijft welkom bij persactiviteiten van onze teams/KNVB, maar de spelers/speelsters zijn niet verplicht om hen te woord te staan of op andere wijze medewerking te verlenen aan de inhoud van het programma. Overigens zijn dit de normale werkafspraken bij de Oranjeteams."
pi_193722696
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Net zoals het heel raar is om nu nog vrolijk naar Qatar 2022 te gaan :)
Ze besloten uit solidariteit al niet naar het WK in Rusland te gaan, je moet ze wel een beetje credits geven!
  zondag 21 juni 2020 @ 13:03:33 #157
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193722700
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

het valt of staat allemaal met geld, die enorme steun in de media die ze nu krijgen vanuit FVD PVV hoek is eigenlijk gevaarlijker voor het programma dan die verkeerde opmerking van Johan
En waar haal je het gegeven vandaan dat de steun louter uit de FvD/PVV hoek komt?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193722707
quote:
12s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:00 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

ik kijk al ruim een decennium VI, maar geeft niet verder
20 jaar hier. Sunday United goden.
Hugo Camps die wodka dronk alsof het water was en ziedende oude Kraay _O_
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 13:04:57 #159
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722709
Evertjan zijn hele repertoire bestaat louter uit onzin, er is nog nooit een volzin uit zijn toetsenbord gekomen en die gaat hier even Mr. Bigstar uithangen. Lachwekkond.
pi_193722716
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Net zoals het heel raar is om nu nog vrolijk naar Qatar 2022 te gaan :)
Hoezo
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 13:06:04 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722721
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:03 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En waar haal je het gegeven vandaan dat de steun louter uit de FvD/PVV hoek komt?
waar staat louter?
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:07:09 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722725
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo
Nou ja, je spreekt je uit tegen racisme en discriminatie. Je vindt dat 'genoeg genoeg' is, maar je gaat wel naar een land waar er al meer dan 1000 mensen zijn omgekomen bij de bouw van al die stadions. Mensen stelselmatig onderdrukt worden om maar door te werken. Personeel al maanden wordt uitgebuit en geen salaris krijgt.

_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 21 juni 2020 @ 13:07:11 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722727
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]

20 jaar hier. Sunday United goden.
Hugo Camps die wodka dronk alsof het water was en ziedende oude Kraay _O_
Hugo Camps ja leeft die man nog?
  zondag 21 juni 2020 @ 13:08:34 #164
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722751
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hugo Camps ja leeft die man nog?
Jazeker.
pi_193722753
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ze zijn in ieder geval nog gewoon welkom bij de persconferentie, al kan het zijn dat ze gewoon geen mogelijkheid krijgen om een vraag te stellen :D
[..]

Komt niet echt duidelijk naar voren wat Koeman nou precies gaat doen. Als er een crisis uitbreekt zijn ze vaak bij VI wel de eerste met kritische vragen.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 13:08:57 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722758
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, je spreekt je uit tegen racisme en discriminatie. Je vindt dat 'genoeg genoeg' is, maar je gaat wel naar een land waar er al meer dan 1000 mensen zijn omgekomen bij de bouw van al die stadions. Mensen stelselmatig onderdrukt worden om maar door te werken. Personeel al maanden wordt uitgebuit en geen salaris krijgt.

_O_
ze zijn nog niet gegaan hè, wie weet wat er nog van komt als dat internationaal opgepakt wordt
pi_193722759
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:01 schreef Evertjan het volgende:

[..]

maar je voelt je eigen wel aangesproken?
nouja ik post hier zelden tot nooit, dus ja, gok dat ik onder de noemer "nobuddie" val volgens jou
  zondag 21 juni 2020 @ 13:09:25 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722763
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Komt niet echt duidelijk naar voren wat Koeman nou precies gaat doen. Als er een crisis uitbreekt zijn ze vaak bij VI wel de eerste met kritische vragen.
Bertje Maalderink to the rescue.
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:10:20 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722774
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze zijn nog niet gegaan hè, wie weet wat er nog van komt als dat internationaal opgepakt wordt
Wat ik vanmorgen al zei ; Met dit afgegeven statement manoeuvreer je jezelf wel in een positie waar je eigenlijk onmogelijk nog kan gaan. Tenzij je niet langer serieus genomen wil worden natuurlijk :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193722775
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, je spreekt je uit tegen racisme en discriminatie. Je vindt dat 'genoeg genoeg' is, maar je gaat wel naar een land waar er al meer dan 1000 mensen zijn omgekomen bij de bouw van al die stadions. Mensen stelselmatig onderdrukt worden om maar door te werken. Personeel al maanden wordt uitgebuit en geen salaris krijgt.

_O_
Als ronduit waardeloze arbeidsomstandigheden een criteria zijn kan je de halve wereld wel boycotten.

Elk continent buiten Europa kun je dan eigenlijk niet spelen.
blablablabla
pi_193722777
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]

20 jaar hier. Sunday United goden.
Hugo Camps die wodka dronk alsof het water was en ziedende oude Kraay _O_
Zou master zijn als je ergens oude uitzendingen terug zou kunnen kijken. Die tijd heb ik zelf helemaal niet meegekregen. Toen was ik met hele andere dingen bezig.
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:10:47 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722778
Ik mag aannemen dat journalisten daar stevig op in zullen hakken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 21 juni 2020 @ 13:10:56 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722782
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Bertje Maalderink to the rescue.
helaas ook vervangen door een nitwit, over nepotisme gesproken
  zondag 21 juni 2020 @ 13:11:06 #174
279824 Mansjester
City>United
pi_193722783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat ik vanmorgen al zei ; Met dit afgegeven statement manoeuvreer je jezelf wel in een positie waar je eigenlijk onmogelijk nog kan gaan. Tenzij je niet langer serieus genomen wil worden natuurlijk :)
Focus jij je nou maar lekker op het vinden van spelfouten, want dit gaat echt nergens over
pi_193722786
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:03 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En waar haal je het gegeven vandaan dat de steun louter uit de FvD/PVV hoek komt?
Ik vind dat grappig. Ik heb enorme moeite met die twee partijen, want het zijn stuk voor stuk hufters waar ik het nevernooitniet mee eens ben. Ik voel me nu plots voor het eerst een beetje rechts, de enige mensen die pro-Derksen zijn komen nu idd uit die hoek. Gek gevoel wel, voor een enome leftie O+.
  zondag 21 juni 2020 @ 13:12:04 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722798
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

helaas ook vervangen door een nitwit, over nepotisme gesproken
Bert doet die toernooien ook niet meer?
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:12:17 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722800
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Als ronduit waardeloze arbeidsomstandigheden een criteria zijn kan je de halve wereld wel boycotten.

Elk continent buiten Europa kun je dan eigenlijk niet spelen.
https://www.independent.c(...)kafala-a7980816.html
quote:
World Cup 2022: Qatar's workers are not workers, they are slaves, and they are building mausoleums, not stadiums
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:12:38 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722805
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:11 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Focus jij je nou maar lekker op het vinden van spelfouten, want dit gaat echt nergens over
Eh, ok.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193722817
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:10 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Zou master zijn als je ergens oude uitzendingen terug zou kunnen kijken. Die tijd heb ik zelf helemaal niet meegekregen. Toen was ik met hele andere dingen bezig.
Heb ik ook al eens tevergeefs naar gezocht het was dit idee.

blablablabla
pi_193722828
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Bert doet die toernooien ook niet meer?
Stekelenburg had dit EK anders gedaan ja
pi_193722833
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:11 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik vind dat grappig. Ik heb enorme moeite met die twee partijen, want het zijn stuk voor stuk hufters waar ik het nevernooitniet mee eens ben. Ik voel me nu plots voor het eerst een beetje rechts, de enige mensen die pro-Derksen zijn komen nu idd uit die hoek. Gek gevoel wel, voor een enome leftie O+.
het is zo ontzettend lastig want je krijgt dan ineens bijval van mensen waar je ontzettend je bedenkingen bij hebt.. mensen aan beide kanten slaan überhaupt vaak ontzettend door. zo vermoeiend. want ik hoor dus niet bij de #AllLivesMatter mongooltjes, ik verafschuw die lui. maar aan de andere kant vind ik de far left crowd ook weer een verschrikking.
pi_193722841
quote:
Er zijn ook mensen die zo praten over Polen die in Nederland werken, ik vind dat je zoiets altijd wel binnen een bepaalde context moet plaatsen. Namelijk dat ze in eigen land creperen van armoede en dat die 200 dollar die ze vangen alsnog het verschil is tussen verhongeren en enigszins een bestaan hebben.
blablablabla
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:17:20 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722853
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die zo praten over Polen die in Nederland werken, ik vind dat je zoiets altijd wel binnen een bepaalde context moet plaatsen. Namelijk dat ze in eigen land creperen van armoede en dat die 200 dollar die ze vangen alsnog het verschil is tussen verhongeren en enigszins een bestaan hebben.
Mwah. Ik vind dat 'de context zoeken' niet echt meer van toepassing is als er al sinds het begin van de bouw honderden mensen om het leven zijn gekomen. Maar misschien ben ik wel een beetje een aansteller.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193722855
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb ik ook al eens tevergeefs naar gezocht het was dit idee.

high quality audio zeg. jeetje. gekkigheid.
  zondag 21 juni 2020 @ 13:17:59 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722858
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Bert doet die toernooien ook niet meer?
nee die doet alleen schaatsen
  zondag 21 juni 2020 @ 13:19:02 #186
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193722874
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

waar staat louter?
Ah meneer duikt alweer weg.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 21 juni 2020 @ 13:20:24 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722886
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mwah. Ik vind dat 'de context zoeken' niet echt meer van toepassing is als er al sinds het begin van de bouw honderden mensen om het leven zijn gekomen. Maar misschien ben ik wel een beetje een aansteller.
met je eens hoor, dit gaat echt wel wat verder dan wat Polen die voor weinig asperges komen steken
pi_193722890
spelen er hier ook mensen WoW? zoja, hier een introzant filmpje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 juni 2020 @ 13:21:02 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193722894
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:19 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ah meneer duikt alweer weg.
welke meneer?
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:21:36 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722900
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:20 schreef TheGentleman het volgende:
spelen er hier ook mensen WoW? zoja, hier een introzant filmpje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiits ya boy Asmongold
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193722905
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mwah. Ik vind dat 'de context zoeken' niet echt meer van toepassing is als er al sinds het begin van de bouw honderden mensen om het leven zijn gekomen. Maar misschien ben ik wel een beetje een aansteller.
Dat het waardeloos gesteld is met de arbeidsomstandigheden maakt het nog geen moderne slavernij.
blablablabla
pi_193722906
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiits ya boy Asmongold
DEEP DICK THE BOSS
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:23:46 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193722926
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat het waardeloos gesteld is met de arbeidsomstandigheden maakt het nog geen moderne slavernij.
:')

Lees je eens in voordat je weer wat onzin de wereld in slingert maat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 21 juni 2020 @ 13:27:39 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193722966
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat het waardeloos gesteld is met de arbeidsomstandigheden maakt het nog geen moderne slavernij.
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/qatar/
(o.a.)
pi_193722979
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:')

Lees je eens in voordat je weer wat onzin de wereld in slingert maat.
:')
Je roept gewoon maar wat met je moderne slavernij. Slavernij gebaseerd op wat? Westerse arbeidsomstandigheden?

Hoe "veilig" denk je dat het destijds in Brazilië of Zuid Afrika gegaan is met die stadions bouwen? Of hoe het dichterbij gesteld is met rechten van homo's in Polen.

GEWOON ALLES BOYCOTTEN!!!
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 13:29:32 #196
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193722990
.

[ Bericht 95% gewijzigd door Immerdebestebob op 21-06-2020 13:30:33 ]
pi_193722991
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:28 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
Je roept gewoon maar wat met je moderne slavernij. Slavernij gebaseerd op wat? Westerse arbeidsomstandigheden?

Hoe "veilig" denk je dat het destijds in Brazilië of Zuid Afrika gegaan is met die stadions bouwen? Of hoe het dichterbij gesteld is met rechten van homo's in Polen.

GRWOON ALLES BOYCOTTEN!!!
'ga nou niet te diep in op een mening van onlo, dan raakt hij in paniek en gaat hij gekke dingen zeggen
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:33:46 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193723029
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

'ga nou niet te diep in op een mening van onlo, dan raakt hij in paniek en gaat hij gekke dingen zeggen
Het is niet per se mijn mening. O.a. amnesty international vindt dat. En zij zijn niet de enige.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193723060
Je mag inderdaad helemaal niks meer roepen/vinden over zaken die misgaan (in jouw ogen dan) zonder eerst te roepen hoe slecht de arbeidsomstandigheden in Qatar zijn!
pi_193723128
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:36 schreef Marcoss het volgende:
Je mag inderdaad helemaal niks meer roepen/vinden over zaken die misgaan (in jouw ogen dan) zonder eerst te roepen hoe slecht de arbeidsomstandigheden in Qatar zijn!
Dat ze alleen maar wat zeggen om te deugen, daar gaat het over.

Die hele ophef begon pas op donderdag via Arie die zijn gram wil halen, zo erg was het dus allemaal niet.
pi_193723191
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat ze alleen maar wat zeggen om te deugen, daar gaat het over.

Die hele ophef begon pas op donderdag via Arie die zijn gram wil halen, zo erg was het dus allemaal niet.
Nadat iemand het fragment kort had geknipt en iedereen het makkelijk kon delen op z'n socials.

Letterlijk geen 1 iemand van die oproerkraaiers kijkt ooit een hele uitzending. Was toen bij die 2 andere ophef momenten ook al zo. Als ze werden gevraagd van kijk je het wel eens zeiden ze allemaal nee. Dus puur kopieergedrag op basis van 'n fragmentje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193723203
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat ze alleen maar wat zeggen om te deugen, daar gaat het over.

Die hele ophef begon pas op donderdag via Arie die zijn gram wil halen, zo erg was het dus allemaal niet.
Dus ophef kan alleen terecht zijn als het meteen na de uitzending ontstaat? Oké..
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 13:45:57 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193723210
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:36 schreef Marcoss het volgende:
Je mag inderdaad helemaal niks meer roepen/vinden over zaken die misgaan (in jouw ogen dan) zonder eerst te roepen hoe slecht de arbeidsomstandigheden in Qatar zijn!
Dat zeg ik nergens. Ik neem enkel een voorschot op de hypocrisie die ik van de internationals verwacht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193723263
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat ze alleen maar wat zeggen om te deugen, daar gaat het over.

Die hele ophef begon pas op donderdag via Arie die zijn gram wil halen, zo erg was het dus allemaal niet.
Veel van die donkere jongens zitten diep in die materie van organisaties als BLM. Had ik met het @maxi-mus nog over, zo'n Dumfries die individueel moet trainen omdat hij zonodig bij een demonstratie aanwezig moest zijn.

Johan had gewoon na moeten denken, de grap was niet eens zo erg maar de timing ronduit waardeloos.
blablablabla
pi_193723277
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Ik neem enkel een voorschot op de hypocrisie die ik van de internationals verwacht.
Logisch inderdaad, internationals veroordelen op uitspraken die ze eventueel/misschien in de toekomst wel/niet gaan doen waardoor een eerdere uitspraak hypocriet is geworden!
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 13:52:37 #206
35723 crew  GGMM
pi_193723289
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dus ophef kan alleen terecht zijn als het meteen na de uitzending ontstaat? Oké..
Nee het laat vooral zien dat iedereen elkaar na begint te praten nadat een BN'er er iets van zegt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193723297
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dus ophef kan alleen terecht zijn als het meteen na de uitzending ontstaat? Oké..
We leven in een vrij land, die hele ophefcultuur vegen wij van VI onze kont mee af.
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 13:53:40 #208
35723 crew  GGMM
pi_193723306
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Veel van die donkere jongens zitten diep in die materie van organisaties als BLM. Had ik met het @:maxi-mus nog over, zo'n Dumfries die individueel moet trainen omdat hij zonodig bij een demonstratie aanwezig moest zijn.

Johan had gewoon na moeten denken, de grap was niet eens zo erg maar de timing ronduit waardeloos.
Nou en.

Dat die hele BLM-zooi uit Amerika misbruikt wordt voor Zwarte Piet is al treurig en bespottelijk genoeg en daar mogen we geen grapjes over maken?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193723389
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou en.

Dat die hele BLM-zooi uit Amerika misbruikt wordt voor Zwarte Piet is al treurig en bespottelijk genoeg en daar mogen we geen grapjes over maken?
Zij zien zwarte piet als een toonbeeld van racisme dan is een belangrijke pion in HUN strijd tegen racisme zwarte piet noemen gewoon een enorm domme en vooral kleinerende opmerking.

Het is mij inderdaad ook vaak onduidelijk op wie de woede zich nu precies richt, maar er zit overduidelijk heel veel emotie achter bij die donkere jongens. Dat heeft Johan totaal verkeerd ingeschat.
blablablabla
pi_193723423
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Veel van die donkere jongens zitten diep in die materie van organisaties als BLM. Had ik met het @:maxi-mus nog over, zo'n Dumfries die individueel moet trainen omdat hij zonodig bij een demonstratie aanwezig moest zijn.

Johan had gewoon na moeten denken, de grap was niet eens zo erg maar de timing ronduit waardeloos.
Timing was perfect. Wekenlang alleen maar racisme op tv en mensen hebben alles kunnen roepen zonder enige vorm van tegenspraak. Met één grap werd de afgelopen tijd in één klap gerelativeerd waardoor de ware intenties van de discussie wederom naar de voorgrond werd gebracht.
Het ligt aan de instanties zelf
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:02:24 #211
35723 crew  GGMM
pi_193723424
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Zij zien zwarte piet als een toonbeeld van racisme dan is een belangrijke pion in HUN strijd tegen racisme zwarte piet noemen gewoon een enorm domme en vooral kleinerende opmerking.

Het is mij inderdaad ook vaak onduidelijk op wie de woede zich nu precies richt, maar er zit overduidelijk heel veel emotie achter bij die donkere jongens. Dat heeft Johan totaal verkeerd ingeschat.
Of het boeit hem gewoon niet.
Het is niet zo dat als ergens onverklaarbaar veel emotie achter zit dat ze opeens gelijk hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193723468
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:02 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Timing was perfect. Wekenlang alleen maar racisme op tv en mensen hebben alles kunnen roepen zonder enige vorm van tegenspraak. Met één grap werd de afgelopen tijd in één klap gerelativeerd waardoor de ware intenties van de discussie wederom naar de voorgrond werd gebracht.
Het was ook geen 'gemene grap' over zomaar een donker persoon, over noem maar eens, John Williams of Humberto Tan. Het was over de persoon die even ervoor had lopen ophitsen voor een menigte van duizenden op de Dam dat hij Zwarte Piet wel eens ff in z'n gezicht zou trappen als hij hem tegenkomt in November.
pi_193723472
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:59 schreef Elan het volgende:
maar er zit overduidelijk heel veel emotie achter bij die donkere jongens
Dat komt vooral doordat ze jarenlang zijn voorgehouden dat zij slachtoffer zijn en iedereen heeft tegenwoordig hele fragiele egotjes en lange tenen.
pi_193723488
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Of het boeit hem gewoon niet.
Het is niet zo dat als ergens onverklaarbaar veel emotie achter zit dat ze opeens gelijk hebben.
Als iemand nou duidelijk aangeeft dat iets wat jij zegt hem of haar diep kwetst, moet je dan per se daar over doorgaan en er tegen aan blijven schoppen, of kan je gewoon kappen en zijn of haar gevoelens respecteren?

Ik ben geen zwarte Nederlander dus een hoop heb ik ook vraagtekens of geen idee bij van waar zij nu precies zo ziedend over zijn maar kennelijk zitten dit soort gevoelens heel diep bij die mensen.
blablablabla
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:08:48 #215
35723 crew  GGMM
pi_193723506
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:07 schreef Elan het volgende:
Als iemand nou duidelijk aangeeft dat iets wat jij zegt hem of haar diep kwetst, moet je dan per se daar over doorgaan en er tegen aan blijven schoppen, of kan je gewoon kappen en zijn of haar gevoelens respecteren?
Gewoon doorgaan.

Als we alles moeten gaan verbieden omdat mensen zich gekwetst voelen (zich aanstellen) wordt het namelijk een hele droevige maatschappij.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193723570
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan.

Als we alles moeten gaan verbieden omdat mensen zich gekwetst voelen (zich aanstellen) wordt het namelijk een hele droevige maatschappij.
Precies. Ik walg echt van die hele kwets en jank samenleving.
pi_193723639
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan.

Als we alles moeten gaan verbieden omdat mensen zich gekwetst voelen (zich aanstellen) wordt het namelijk een hele droevige maatschappij.
Wie heeft het over verbieden? _O- :')
Ik ben het helemaal eens met Koeman, je kan niet zogenaamd onder de noemer van satire, kroeg praat maar tegen mensen aan blijven trappen zonder consequenties :) .
blablablabla
pi_193723661
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:06 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat komt vooral doordat ze jarenlang zijn voorgehouden dat zij slachtoffer zijn en iedereen heeft tegenwoordig hele fragiele egotjes en lange tenen.
Ja, of heel misschien is discriminatie en racisme wel degelijk een dingetje in onze samenleving en zijn ze terecht boos.
blablablabla
pi_193723705
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, of heel misschien is discriminatie en racisme wel degelijk een dingetje in onze samenleving en zijn ze terecht boos.
op de verkeerde.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:22:21 #220
35723 crew  GGMM
pi_193723726
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:17 schreef Elan het volgende:
Wie heeft het over verbieden? _O- :')
Die akwasi gast toch, waar het over gaat.

Maar dan niet verbieden maar niet meer mogen zeggen, dat is alsnog verbieden, alleen niet officieel. :)

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Koeman, je kan niet zogenaamd onder de noemer van satire, kroeg praat maar tegen mensen aan blijven trappen zonder consequenties :) .
Dat mag. Die voetballers moeten ook vooral doen wat ze zelf willen. Ik vind het alleen nogal een sneue actie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:22:41 #221
35723 crew  GGMM
pi_193723731
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, of heel misschien is discriminatie en racisme wel degelijk een dingetje in onze samenleving en zijn ze terecht boos.
Dat denk ik niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:25:12 #222
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193723781
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Koeman, je kan niet zogenaamd onder de noemer van satire, kroeg praat maar tegen mensen aan blijven trappen zonder consequenties .
Waar ligt de grens dan precies?
pi_193723784
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, of heel misschien is discriminatie en racisme wel degelijk een dingetje in onze samenleving en zijn ze terecht boos.
Ze zijn vooral ontzettend hysterisch aan het doen. Overigens zou ik niet willen beweren dat racisme niet voorkomt maar er wordt nu net gedaan of wij hier dezelfde problemen hebben als in de VS.

En los daarvan; racistische en discriminerende grappen moeten gewoon kunnen. Zo'n Jandino maakt toch ook grappen over blanken. In een open samenleving moet je die vrijheid hebben.
pi_193723798
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, of heel misschien is discriminatie en racisme wel degelijk een dingetje in onze samenleving en zijn ze terecht boos.
Denk dat de meeste van die opmerkingen die ze eventueel in hun leven eens hebben gehoord mbt hun huidskleur eerder als pesten gekenmerkt kunnen worden. Waar anderen vanwege hun haarkleur (rooie) of flaporen of dikkigheid opmerkingen krijgen te verduren, krijgen mensen met een donkere huidskleur dat ook soms vanwege hun huidskleur, mede omdat je in Nederland als donker persoon toch vooralsnog in de minderheid bent en dus 'eruit steekt' met een eigenschap die men dan aangrijpt als ze je willen kwetsen.
pi_193723858
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Discriminatie op de arbeidsmarkt? Dit zijn de cijfers

https://www.ad.nl/ad-werk(...)de-cijfers~a31e53d0/

Inb4 je zegt net dat je niet zwart bent :@ .

Maar 40% dit kan toch niet man?
blablablabla
pi_193723878
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waar ligt de grens dan precies?
Een donker iemand zwarte piet noemen is gewoon racistisch, zou niet weten hoe je dat anders wil uitleggen eigenlijk.

Ja, misschien als onderdeel van een satirisch sketch in een duidelijk humoristische setting. Maar Johan was bloedserieus.
blablablabla
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:31:30 #227
35723 crew  GGMM
pi_193723880
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Discriminatie op de arbeidsmarkt? Dit zijn de cijfers

https://www.ad.nl/ad-werk(...)de-cijfers~a31e53d0/

Inb4 je zegt net dat je niet zwart bent :@ .

Maar 40% dit kan toch niet man?
Dat ga ik niet lezen verder, maar dat heeft ook helemaal niks met deze specifieke situatie te maken.
Als dat waar is zouden ze zich daar eens druk om moeten maken ipv zwarte piet en een grapje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:31:58 #228
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193723886
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Een donker iemand zwarte piet noemen is gewoon racistisch, zou niet weten hoe je dat anders wil uitleggen eigenlijk.

Ja, misschien als onderdeel van een satirisch sketch in een duidelijk humoristische setting. Maar Johan was bloedserieus.
Dit is geen antwoord op mijn vraag. En ik zou hem daar niet bloedserieus noemen eigenlijk. :D
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:32:03 #229
35723 crew  GGMM
pi_193723888
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:31 schreef Elan het volgende:

Ja, misschien als onderdeel van een satirisch sketch in een duidelijk humoristische setting. Maar Johan was bloedserieus.
huh

Heb je het fragment wel gezien?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:33:10 #230
232445 crew  Specularium
pi_193723909
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Een donker iemand zwarte piet noemen is gewoon racistisch, zou niet weten hoe je dat anders wil uitleggen eigenlijk.

Ja, misschien als onderdeel van een satirisch sketch in een duidelijk humoristische setting. Maar Johan was bloedserieus.
Lijkt me niet want hij ziet ook dat het Akwasi niet is.
pi_193723923
Die hele selectieve verontwaardiging vind ik ook maar walgelijk. Jandino maakt continu racistische grappen en karikaturen over blanken waar je (terecht) niemand over hoort maar owee als een blanke een grapje maakt over een gekleurd persoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 14:36:19 ]
  zondag 21 juni 2020 @ 14:35:11 #232
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193723936
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Een donker iemand zwarte piet noemen is gewoon racistisch, zou niet weten hoe je dat anders wil uitleggen eigenlijk.

Ja, misschien als onderdeel van een satirisch sketch in een duidelijk humoristische setting. Maar Johan was bloedserieus.
Als je daaruit opmaakt dat Johan serieus was dan heb je echt geen mensenkennis.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 21 juni 2020 @ 14:35:25 #233
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193723939
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:34 schreef Gehrman het volgende:
Die hele selectieve verontwaardiging vind ik ook maar walgelijk. Jandino maakt continu racistische grappen en karikaturen over blanken waar je (terecht) niemand over hoort maar owee als je een grapje maakt over een gekleurd persoon.
Jandino gaat zelfs verkleed als donker vrouwtje.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:36:59 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193723965

Jandino die even een leuk stukje mag doen op een gala. Oh wacht,hij gaat vanaf seconde 1 lopen zeiken. Lijkt toch enigszins op minderwaardigheidscomplex.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:37:18 #235
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193723969
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Een donker iemand zwarte piet noemen is gewoon racistisch, zou niet weten hoe je dat anders wil uitleggen eigenlijk.

Ja, misschien als onderdeel van een satirisch sketch in een duidelijk humoristische setting. Maar Johan was bloedserieus.
Nee joh, Johan was alles behalve serieus.
pi_193724000
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Als je daaruit opmaakt dat Johan serieus was dan heb je echt geen mensenkennis.
Het was allemaal een grapje maar stiekem ook weer niet.
Want hij koestert wel degelijk persoonlijke aversie tegen die rapper en heeft dat ook net daar voor zeer concreet uitgesproken. Dan spreek je dus niet puur over een satirische setting.

Of je doet lollig of je doet serieus, je kan niet eerst een heel politiek relaas houden en vervolgens iets kwetsends roepen onder de noemer JA MAAR DAT WAS MAAR EEN GRAPJE HOOR!!!!
blablablabla
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 14:40:31 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_193724021
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:34 schreef Gehrman het volgende:
Die hele selectieve verontwaardiging vind ik ook maar walgelijk. Jandino maakt continu racistische grappen en karikaturen over blanken waar je (terecht) niemand over hoort maar owee als een blanke een grapje maakt over een gekleurd persoon.
Het is bizar hoe dit ene grapje misbruikt wordt om een hele hetze op te zetten tegen Johan Derksen en VI. Ze hebben zeker het begin van de uitzending gemist waar Derksen heel serieus over dit onderwerp sprak.
pi_193724033
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dit is geen antwoord op mijn vraag. En ik zou hem daar niet bloedserieus noemen eigenlijk. :D
Wat wil je precies weten makker? Die betrokken bepalen in dezen de grens lijkt me, dus de spelers die zich gekwetst voelen en niet meer met VI in conclaaf willen :) .
blablablabla
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 14:43:43 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_193724055
Ik denk zelf dat de voetballers die zich nu achter de donkere spelers scharen niet anders kunnen. Als ze dit niet doen worden ze meteen uitgemaakt voor racist. Ze zitten in een onmogelijke positie.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:44:07 #240
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193724064
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat wil je precies weten makker? Die betrokken bepalen in dezen de grens lijkt me, dus de spelers die zich gekwetst voelen en niet meer met VI in conclaaf willen :) .
Als iedereen zelf die grens bepaald (niet specifiek dit onderwerp per se) dan kun je grapjes maken wel afschaffen. punt was dat het nogal lastig is om deze grens vast te stellen.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:44:35 #241
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193724070
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Een donker iemand zwarte piet noemen is gewoon racistisch, zou niet weten hoe je dat anders wil uitleggen eigenlijk.

Ja, misschien als onderdeel van een satirisch sketch in een duidelijk humoristische setting. Maar Johan was bloedserieus.
Onhandig, misschien wat onbeschoft gezien de huidige situatie ja, maar racistisch? Natuurlijk niet. Misschien moet je even opzoeken wat racisme betekent. Zou je het racistisch vinden als iemand jou Sinterklaas noemt?

En als je zegt dat hij bloedserieus was heb je al helemaal niet goed opgelet
  Forum Admin zondag 21 juni 2020 @ 14:45:15 #242
232445 crew  Specularium
pi_193724077
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat wil je precies weten makker? Die betrokken bepalen in dezen de grens lijkt me, dus de spelers die zich gekwetst voelen en niet meer met VI in conclaaf willen :) .
De gekwetsten bepalen de grens niet.
pi_193724155
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Onhandig, misschien wat onbeschoft gezien de huidige situatie ja, maar racistisch? Natuurlijk niet. Misschien moet je even opzoeken wat racisme betekent. Zou je het racistisch vinden als iemand jou Sinterklaas noemt?

En als je zegt dat hij bloedserieus was heb je al helemaal niet goed opgelet
Misschien niet eerst een heel serieus verhaal afsteken en dan afsluiten met zo'n 'grapje' ?

Ik durf @GGMM stiekem best een waardeloze FA te noemen in de slowchat. Maar niet als ik net uitgebreide kritiek heb geuit in een feedback topic. Context is alles.
blablablabla
pi_193724172
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

De gekwetsten bepalen de grens niet.
Volgens mij hebben ze dat van de week gedaan.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 15:02:46 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193724335
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]


Of je doet lollig of je doet serieus
klinkt gezellig
Laffe huichelaar
pi_193724368
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien niet eerst een heel serieus verhaal afsteken en dan afsluiten met zo'n 'grapje' ?

Ik durf @:GGMM stiekem best een waardeloze FA te noemen in de slowchat. Maar niet als ik net uitgebreide kritiek heb geuit in een feedback topic. Context is alles.
VI is vaak grappen maken, dus na een serieus verhaaltje weer overgaan tot de 'orde van de dag' (grapjes maken) is niet zo vreemd

En context is alles, dan moet je Akwasi zijn daden (dreigen met schoppen in gezicht van Piet) ook meenemen in de context van die grap
  zondag 21 juni 2020 @ 15:16:36 #247
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193724528
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien niet eerst een heel serieus verhaal afsteken en dan afsluiten met zo'n 'grapje' ?

Ik durf @:GGMM stiekem best een waardeloze FA te noemen in de slowchat. Maar niet als ik net uitgebreide kritiek heb geuit in een feedback topic. Context is alles.
Dus iemand moet of continu serieus zijn of continu grapjes maken? Wat een onzin. Ik kan me zeker niet vinden in alles wat Derksen en Gijp zeggen en de zwarte piet-opmerking was (zeker in deze tijd) niet helemaal gepast maar alles wat ze zeggen wordt wel door een stelletje jankerds continu onder een vergrootglas gelegd. Zij zijn juist twee personen die zich sterk uitspreken tegen racisme en dan krijgen ze zulk geneuzel te horen, kan toch niet :D
pi_193724595
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

VI is vaak grappen maken, dus na een serieus verhaaltje weer overgaan tot de 'orde van de dag' (grapjes maken) is niet zo vreemd

En context is alles, dan moet je Akwasi zijn daden (dreigen met schoppen in gezicht van Piet) ook meenemen in de context van die grap
Klopt maar het is ook niet de eerste keer dat ze er door in opspraak raken.

Dat constant de grens van het toelaatbare opzoeken is voor veel mensen kennelijk ook de charme van het programma. Het is allemaal een beetje puberaal en nu is de grens kennelijk een keer bereikt.
blablablabla
pi_193724618
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:16 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dus iemand moet of continu serieus zijn of continu grapjes maken?
Als je het over maatschappelijk gevoelige thema's of persoonlijke zaken hebt moet je daar wel heel duidelijk in zijn ja.

Nouja, niks moet in principe. Maar dan kan het zich natuurlijk wel een keer tegen je keren.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 15:28:04 #250
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193724658
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je het over maatschappelijk gevoelige thema's of persoonlijke zaken hebt moet je daar wel heel duidelijk in zijn ja.

Nouja, niks moet in principe. Maar dan kan het zich natuurlijk wel een keer tegen je keren.
Mwah, iedereen die op regelmatige basis VI kijkt weet wel hoe het gaat in dat programma en weet ook hoe hij/zij dat moet/kan interpreteren. Kan me wel voorstellen als je alleen af en toe wat fragmenten ziet dat je je afvraagt of ze wel helemaal goed bij hun hoofd zijn
pi_193724775
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mwah, iedereen die op regelmatige basis VI kijkt weet wel hoe het gaat in dat programma en weet ook hoe hij/zij dat moet/kan interpreteren. Kan me wel voorstellen als je alleen af en toe wat fragmenten ziet dat je je afvraagt of ze wel helemaal goed bij hun hoofd zijn
Het is allemaal hartstikke grappig en onschuldig. Alleen voor veel mensen (ook hier) tot het over jouw persoontje gaat.

Ze gaan vaak eigenlijk gewoon veel te lang door.Iets dat Gijp ook zelf heeft toegegeven.

Ik geloof eigenlijk ook niet dat Johan een racist is maar dit is een gevalletje karma.
blablablabla
pi_193725120
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is allemaal hartstikke grappig en onschuldig. Alleen voor veel mensen (ook hier) tot het over jouw persoontje gaat.

Ze gaan vaak eigenlijk gewoon veel te lang door.Iets dat Gijp ook zelf heeft toegegeven.

Ik geloof eigenlijk ook niet dat Johan een racist is maar dit is een gevalletje karma.
Wtf.

Karma?

Ik vind het echt bizar hoeveel mensen dit gedrag gewoon goed lopen te praten (dus niet het gedrag van Derksen, maar het gedrag van 'de andere kant'). Kan daar echt niet bij met mijn hoofd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 15:59:27 ]
pi_193725491
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef Elan het volgende:
Alleen voor veel mensen (ook hier) tot het over jouw persoontje gaat.
Dat gaat het vaak genoeg alleen geeft niemand een neuk omdat normale mensen een dikke huid hebben ontwikkeld.

Overigens denk ik dat het effectiever is als we donkere personen met een slachtoffercomplex hulp bieden in mentale weerbaarheid ipv de hele samenleving monddood te maken en iedere vorm van expressie die mogelijk kwetsend is te censureren.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 16:34:59 ]
pi_193725707
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wtf.

Karma?

Ja.

Jarenlang kleineren en pesten van mensen.
blablablabla
pi_193725799
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.

Jarenlang kleineren en pesten van mensen.
_O-
pi_193725805
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:32 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat gaat het vaak genoeg alleen geeft niemand een neuk omdat normale mensen een dikke huid hebben ontwikkeld.


Fout.
Veel mensen laten het gaan omdat het averechts werkt als je er tegen in gaat. En juridisch heb je geen poot om op te staan.

Wil niet zeggen dat mensen het niet als kwetsend ervaren.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 16:58:48 #257
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193725831
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.

Jarenlang kleineren en pesten van mensen.
:')
pi_193725881
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

:')
Het is grappig zolang het niet over jou gaat.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 17:07:34 #259
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193725945
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is grappig zolang het niet over jou gaat.
Als ze Friesland, mensen die bij Ziggy werken of darters belachelijk maken kan ik er ook prima om lachen hoor. Een mens die zonder zelfspot door het leven gaat is heel droevig.

(om een voorbeeld te geven; 'darters behoren tot het laagste en domste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht'. Daar heb ik smakelijk om gelachen)
pi_193726116
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als ze Friesland, mensen die bij Ziggy werken of darters belachelijk maken kan ik er ook prima om lachen hoor. Een mens die zonder zelfspot door het leven gaat is heel droevig.

(om een voorbeeld te geven; 'darters behoren tot het laagste en domste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht'. Daar heb ik smakelijk om gelachen)
Het is wel wat anders als je een sneertje uit deelt richting een hele provincie of wat darters.
Bij VI is het vrijwel altijd persoonlijk en neigt naar karaktermoord. De onweerstaanbare drang mensen persoonlijk te schofferen is een rode lijn door het programma.

Neem zo'n Manolev, een keer een grapje is leuk maar je zet iemand constant voor lul (voor 900.000 mensen) .

Dat is gewoon treiteren.
blablablabla
pi_193726165
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.

Jarenlang kleineren en pesten van mensen.
Mimimimimimi.

@GGMM check deze
pi_193726173
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als ze Friesland, mensen die bij Ziggy werken of darters belachelijk maken kan ik er ook prima om lachen hoor. Een mens die zonder zelfspot door het leven gaat is heel droevig.

(om een voorbeeld te geven; 'darters behoren tot het laagste en domste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht'. Daar heb ik smakelijk om gelachen)
Ik heb een tijdje dartscompetitie gespeeld, daar kan ik het niet mee oneens zijn.
  zondag 21 juni 2020 @ 17:22:57 #263
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726174
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is wel wat anders als je een sneertje uit deelt richting een hele provincie of wat darters.
Bij VI is het vrijwel altijd persoonlijk en neigt naar karaktermoord. De onweerstaanbare drang mensen persoonlijk te schofferen is een rode lijn door het programma.

Neem zo'n Manolev, een keer een grapje is leuk maar je zet iemand constant voor lul (voor 900.000 mensen) .

Dat is gewoon treiteren.
Het is geen 'sneertje', ze doen dat ook structureel. Dus je punt over als het over mij gaat kan je er niet om lachen gaat niet op, waarvan akte. Dan kun je dat wel downgraden tot een 'sneertje' en je eigen punt overdrijven maar dat is een beetje te doorzichtig. Beetje raar ook want volgens jou mogen de mensen waar het over gaat zelf de grens bepalen. Manolev is een professionele voetballer, meestal ging het om zijn belachelijke spel dus daar moet je maar tegen kunnen. Bij VI is het helemaal niet altijd persoonlijk, ze zetten gewoon iedereen voor lul, ook bijvoorbeeld Wim Kieft die aan tafel zit.
  zondag 21 juni 2020 @ 17:23:22 #264
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726182
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje dartscompetitie gespeeld, daar kan ik het niet mee oneens zijn.
Oh ik zal dat ook zeker niet betwisten hoor.
pi_193726333
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het is geen 'sneertje', ze doen dat ook structureel. Dus je punt over als het over mij gaat kan je er niet om lachen gaat niet op, waarvan akte. Dan kun je dat wel downgraden tot een 'sneertje' en je eigen punt overdrijven maar dat is een beetje te doorzichtig. Manolev is een professionele voetballer, meestal ging het om zijn belachelijke spel dus daar moet je maar tegen kunnen. Bij VI is het helemaal niet altijd persoonlijk, ze zetten gewoon iedereen voor lul, ook bijvoorbeeld Wim Kieft die aan tafel zit.
Als je serieus niet begrijpt dat er een wezenlijk verschil zit in een provincie, of bijvoorbeeld club waar je toevallig supporter van bent belachelijk maken. Of jou op persoonlijke titel vanwege een of ander blundertje of opmerking herhaaldelijk en publiek voor lul zetten ben ik wel klaar met de discussie eigenlijk.

Geloof namelijk echt niet dat er heel veel mensen zijn die dat oprecht kunnen waarderen of dat het je totaal niks zou doen als je keer op keer het lijdend voorwerp bent.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 17:34:26 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726398
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je serieus niet begrijpt dat er een wezenlijk verschil zit in een provincie, of bijvoorbeeld club waar je toevallig supporter van bent belachelijk maken. Of jou op persoonlijke titel vanwege een of ander blundertje of opmerking herhaaldelijk en publiek voor lul zetten ben ik wel klaar met de discussie eigenlijk.

Geloof namelijk echt niet dat er heel veel mensen zijn die dat oprecht kunnen waarderen of dat het je totaal niks zou doen als je keer op keer het lijdend voorwerp bent.
Oké als jij nu opeens wel voor mensen gaat bepalen wanneer ze zich beledigt moeten voelen terwijl eerder mensen zelf die grens moesten aangeven ben ik er ook wel klaar mee. :D
  zondag 21 juni 2020 @ 17:35:52 #267
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193726421
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als ze Friesland, mensen die bij Ziggy werken of darters belachelijk maken kan ik er ook prima om lachen hoor. Een mens die zonder zelfspot door het leven gaat is heel droevig.

(om een voorbeeld te geven; 'darters behoren tot het laagste en domste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht'. Daar heb ik smakelijk om gelachen)
Jij werkt bij Ziggy, doet aan darten en komt uit Friesland? :D Ben jij Danny Noppert? Dan heb je ook nog die grappen over je voorkomen :D
  zondag 21 juni 2020 @ 17:36:35 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726435
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Jij werkt bij Ziggy, doet aan darten en komt uit Friesland? :D Ben jij Danny Noppert? Dan heb je ook nog die grappen over je voorkomen :D
Danny werkt niet bij Ziggy. Dus nee,om met René te spreken ;ik ben niet een homofiele darter.
  zondag 21 juni 2020 @ 17:38:30 #269
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193726461
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Danny werkt niet bij Ziggy. Dus nee,om met René te spreken ;ik ben niet een homofiele darter.
Scheelt weer. Zijn er ook een aar minuten dat je niet aangepakt wordt :7
pi_193726472
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Oké als jij nu opeens wel voor mensen gaat bepalen wanneer ze zich beledigt moeten voelen terwijl eerder mensen zelf die grens moesten aangeven ben ik er ook wel klaar mee. :D
Alsof ze ooit luisteren als mensen hun grenzen aangeven :')
Johan: IK LAAT ME DE MOND DOOR NIEMAND NIET SNOEREN!!!!
Daarom prima zo, heerlijk.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 17:39:50 #271
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193726494
Zo'n opmerking over Akwasi ging ook voornamelijk over zijn retoriek en zijn uitspraak. Denk als hij excuses maakt dat de mannen van VI dat prima kunnen waarderen. Het is niet dat ze de pik op hem hebben.
pi_193726512
Hoe vaak kijk jij nog VI eigenlijk @Elan?
  zondag 21 juni 2020 @ 17:42:42 #273
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193726536
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is wel wat anders als je een sneertje uit deelt richting een hele provincie of wat darters.
Bij VI is het vrijwel altijd persoonlijk en neigt naar karaktermoord. De onweerstaanbare drang mensen persoonlijk te schofferen is een rode lijn door het programma.

Neem zo'n Manolev, een keer een grapje is leuk maar je zet iemand constant voor lul (voor 900.000 mensen) .

Dat is gewoon treiteren.
Dan kun je de TV-kantine ook wel afschaffen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193726543
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe vaak kijk jij nog VI eigenlijk @:elan?
Zelden, en terecht blijkt wel. Flopshow.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 17:44:01 #275
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726561
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof ze ooit luisteren als mensen hun grenzen aangeven :')
Johan: IK LAAT ME DE MOND DOOR NIEMAND NIET SNOEREN!!!!
Daarom prima zo, heerlijk.
Waarom zou je daar je oren ook naar laten hangen? En dat over homo's,transgenders e.d. ging ook over groepen niet over iemand persoonlijk maar dit geheel terzijde.
  zondag 21 juni 2020 @ 17:45:47 #276
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193726590
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dan kun je de TV-kantine ook wel afschaffen.
En geen eerste rij mee bij Daniel Arends :D
pi_193726601
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dan kun je de TV-kantine ook wel afschaffen.
Goede vergelijking wel Hans.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 17:47:26 #278
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193726618
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Goede vergelijking wel Hans.
Vond ik ook, daarom maak ik hem.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193726667
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als ze Friesland, mensen die bij Ziggy werken of darters belachelijk maken kan ik er ook prima om lachen hoor. Een mens die zonder zelfspot door het leven gaat is heel droevig.

(om een voorbeeld te geven; 'darters behoren tot het laagste en domste allooi wat de samenleving heeft voortgebracht'. Daar heb ik smakelijk om gelachen)
_O- goh
pi_193726710
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelden, en terecht blijkt wel. Flopshow.
:D

Dat dacht ik al, gezien je voorbeeld van Manolev. Man man man.
  zondag 21 juni 2020 @ 17:56:03 #281
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726737
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O- goh
pi_193726754
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waarom zou je daar je oren ook naar laten hangen? En dat over homo's,transgenders e.d. ging ook over groepen niet over iemand persoonlijk maar dit geheel terzijde.
Omdat mensen aangeven het als kwetsend ervaren?Tering hey.
Homohaat is net als racisme nogal een maatschappelijk beladen thema. Volgens mij is minachting richting de provincie of darters (voor zover dat überhaupt bestaat) dat niet bepaald.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 17:58:21 #283
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193726774
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O- goh
#DARTERSLIVEMATTERS
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 21 juni 2020 @ 17:58:47 #284
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726780
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat mensen aangeven het als kwetsend ervaren?Tering hey.
Homohaat is net als racisme nogal een maatschappelijk beladen thema. Volgens mij is minachting richting de provincie of darters (voor zover dat überhaupt bestaat) dat niet bepaald.
Dus elke keer als iemand gekwetst is moet je maar je bek houden? Nee, zo werkt dat niet.
Oh, nu mag je opeens alleen beledigt zijn als het over een maatschappelijk beladen thema gaat. Je verzint ook elke keer wat nieuws hé. _O-
pi_193726811
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dus elke keer als iemand gekwetst is moet je maar je bek houden? Nee, zo werkt dat niet.
Oh, nu mag je opeens alleen beledigt zijn als het over een maatschappelijk beladen thema gaat. Je verzint ook elke keer wat nieuws hé. _O-
Over een week zit Elan weer de idioten uit te schelden die juist die adverteerders bellen en is ie een vaste kijker van VI.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:01:56 #286
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193726840
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Over een week zit Elan weer de idioten uit te schelden die juist die adverteerders bellen en is ie een vaste kijker van VI.
Als Elan zijn oorspronkelijk punt wordt gecounterd omdat het niet klopt gaat hij altijd allemaal dingen er omheen verzinnen om het weer recht te praten. Classic Elan.
pi_193726848
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Over een week zit Elan weer de idioten uit te schelden die juist die adverteerders bellen en is ie een vaste kijker van VI.
Verschillende usernames zou voor Elan wel een uitkomst zijn, dan is het voor ons ook wat duidelijker met welke persoonlijkheid we te maken hebben.
pi_193726852
Elan is weer redelijk hypocriet
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_193726965
Maar goed, we kunnen inmiddels wel concluderen dat het kwetsen van gekleurde personen nu VERBOTEN is. Die tere zieltjes moeten beschermd worden tegen grappen en kritische meningen want gekwetst worden is ontzettend kwalijk!
pi_193726983
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waarom zou je daar je oren ook naar laten hangen? En dat over homo's,transgenders e.d. ging ook over groepen niet over iemand persoonlijk maar dit geheel terzijde.
;)

  zondag 21 juni 2020 @ 18:12:16 #291
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193727016
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:10 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

;)

[ afbeelding ]
Ja ze hebben ook wel eens wat over Albert gezegd (nou ja best vaak eigenlijk lol) dat wil niet automatisch zeggen dat ze verder nooit wat over homo's als groep hebben gezegd. (weinig in de voetballerij o.i.d., die discussie staat mij niet heel helder meer voor de geest) In dit specifieke geval kan ik het mij wel voorstellen trouwens dat iemand dit niet zo leuk vindt. :D
pi_193727116
User @Elan zit vol in de vuurlinie.
pi_193727254
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:21 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Elan zit vol in de vuurlinie.
pi_193727275
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als Elan zijn oorspronkelijk punt wordt gecounterd omdat het niet klopt gaat hij altijd allemaal dingen er omheen verzinnen om het weer recht te praten. Classic Elan.
Jij komt met compleet infantiele vergelijkingen waarin je sneren richting een specifieke provincie, ziggomedewerkers en darters op een lijn stelt met actuele maatschappelijke thema's zoals homodiscriminatie, pesten en verkapt racisme.

Als je die nuance al niet kunt aanbrengen heeft een discussie met jou verder vrij weinig zin.
blablablabla
pi_193727306
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Verschillende usernames zou voor Elan wel een uitkomst zijn, dan is het voor ons ook wat duidelijker met welke persoonlijkheid we te maken hebben.
Dat heeft bij jou anders ook niet helemaal lekker uitgepakt.
blablablabla
  zondag 21 juni 2020 @ 18:37:52 #296
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193727324
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij komt met compleet infantiele vergelijkingen waarin je sneren richting een specifieke provincie, ziggomedewerkers en darters op een lijn stelt met actuele maatschappelijke thema's zoals homodiscriminatie, pesten en verkapt racisme.

Als je die nuance al niet kunt aanbrengen heeft een discussie met jou verder vrij weinig zin.
Oh nee hoor, ik zeg helemaal niet dat het op één lijn staat. Ik reageerde enkel op deze opmerking:
Het is grappig zolang het niet over jou gaat. Daar ben ik het dus niet mee eens, dan kun je daarna wel met allemaal gradaties van beledigingen komen en jouw eisen daaraan maar dat was het punt niet. Maar kennelijk bepaal jij wanneer iemand beledigt wordt, veel plezier daarmee.
pi_193727334
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dus elke keer als iemand gekwetst is moet je maar je bek houden? Nee, zo werkt dat niet.
Oh, nu mag je opeens alleen beledigt zijn als het over een maatschappelijk beladen thema gaat. Je verzint ook elke keer wat nieuws hé. _O-
Als mensen nou aangeven het niet tof te vinden en je gaat daar mee door ben je toch gewoon ordinair aan het treiteren, of zie ik dat verkeerd? Welk specifieke doel (behalve misschien vrijheid van meningsuiting) dien je hier mee dan volgens jou?

Verboden is het sowieso niet, maar wel heerlijke karma dat je dan vervolgens zelf een keer zo door een onschuldig grapje in je kont geneukt wordt.
blablablabla
pi_193727345
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij komt met compleet infantiele vergelijkingen waarin je sneren richting een specifieke provincie, ziggomedewerkers en darters op een lijn stelt met actuele maatschappelijke thema's zoals homodiscriminatie, pesten en verkapt racisme.

Als je die nuance al niet kunt aanbrengen heeft een discussie met jou verder vrij weinig zin.
Eens
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 juni 2020 @ 18:40:55 #299
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193727359
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Eens
Nou jongens de moderator heeft gesproken dus klaar met deze discussie

Morgen excuses van Derksen en weer verder
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 juni 2020 @ 18:40:58 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193727360
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Als mensen nou aangeven het niet tof te vinden en je gaat daar mee door ben je toch gewoon ordinair aan het treiteren, of zie ik dat verkeerd? Welk specifieke doel (behalve misschien vrijheid van meningsuiting) dien je hier mee dan volgens jou?

Verboden is het sowieso niet, maar wel heerlijke karma dat je dan vervolgens zelf een keer zo door een onschuldig grapje in je kont geneukt wordt.
Nee dat vind ik niet, want dan mag je elke keer als iemand zegt 'ik vind dit niet leuk' niks meer zeggen. Nou, dat wordt een weerbare maatschappij die we dan krijgen.

Het specifieke doel van VI is niet zo moeilijk volgens mij, en inderdaad vrijheid van meningsuiting vind ik nogal een dingetje ik hou niet zo van de gedachtepolitie.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:41:13 #301
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193727366
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')