Hier hebben we wat aan inderdaad!quote:Op zondag 21 juni 2020 12:57 schreef Evertjan het volgende:
wat posten er trouwens een hoop nobuddies mee in dit topic? Allemaal mensen die nog nooit een aflevering VI hebben gezien maar er wel een mening over hebben
ik kijk al ruim een decennium VI, maar geeft niet verderquote:Op zondag 21 juni 2020 12:57 schreef Evertjan het volgende:
wat posten er trouwens een hoop nobuddies mee in dit topic? Allemaal mensen die nog nooit een aflevering VI hebben gezien maar er wel een mening over hebben
maar je voelt je eigen wel aangesproken?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:00 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
ik kijk al ruim een decennium VI, maar geeft niet verder
Net zoals het heel raar is om nu nog vrolijk naar Qatar 2022 te gaanquote:Op zondag 21 juni 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je aangeeft solidair te zijn met je spelers kun je niet zelf wel met VI praten, dat zou echt heel vreemd zijn.
Ze zijn in ieder geval nog gewoon welkom bij de persconferentie, al kan het zijn dat ze gewoon geen mogelijkheid krijgen om een vraag te stellenquote:Op zondag 21 juni 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je aangeeft solidair te zijn met je spelers kun je niet zelf wel met VI praten, dat zou echt heel vreemd zijn.
Maar zoals Tarado al zegt valt daar nog wel een draai aan te geven. Al konden ze op die manier vaak wel hun persoonlijke twist aan zo'n persconferentie geven. Nu ben je volledig afhankelijk van de vragen van anderen. Die vaak toch minder kritisch of gevat zijn.
quote:De KNVB benadrukt verder: "Veronica Inside blijft welkom bij persactiviteiten van onze teams/KNVB, maar de spelers/speelsters zijn niet verplicht om hen te woord te staan of op andere wijze medewerking te verlenen aan de inhoud van het programma. Overigens zijn dit de normale werkafspraken bij de Oranjeteams."
Ze besloten uit solidariteit al niet naar het WK in Rusland te gaan, je moet ze wel een beetje credits geven!quote:Op zondag 21 juni 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals het heel raar is om nu nog vrolijk naar Qatar 2022 te gaan
En waar haal je het gegeven vandaan dat de steun louter uit de FvD/PVV hoek komt?quote:Op zondag 21 juni 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het valt of staat allemaal met geld, die enorme steun in de media die ze nu krijgen vanuit FVD PVV hoek is eigenlijk gevaarlijker voor het programma dan die verkeerde opmerking van Johan
20 jaar hier. Sunday United goden.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:00 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
ik kijk al ruim een decennium VI, maar geeft niet verder
Hoezoquote:Op zondag 21 juni 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals het heel raar is om nu nog vrolijk naar Qatar 2022 te gaan
waar staat louter?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En waar haal je het gegeven vandaan dat de steun louter uit de FvD/PVV hoek komt?
Nou ja, je spreekt je uit tegen racisme en discriminatie. Je vindt dat 'genoeg genoeg' is, maar je gaat wel naar een land waar er al meer dan 1000 mensen zijn omgekomen bij de bouw van al die stadions. Mensen stelselmatig onderdrukt worden om maar door te werken. Personeel al maanden wordt uitgebuit en geen salaris krijgt.quote:
Hugo Camps ja leeft die man nog?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
20 jaar hier. Sunday United goden.
Hugo Camps die wodka dronk alsof het water was en ziedende oude Kraay
Komt niet echt duidelijk naar voren wat Koeman nou precies gaat doen. Als er een crisis uitbreekt zijn ze vaak bij VI wel de eerste met kritische vragen.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval nog gewoon welkom bij de persconferentie, al kan het zijn dat ze gewoon geen mogelijkheid krijgen om een vraag te stellen
[..]
ze zijn nog niet gegaan hè, wie weet wat er nog van komt als dat internationaal opgepakt wordtquote:Op zondag 21 juni 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je spreekt je uit tegen racisme en discriminatie. Je vindt dat 'genoeg genoeg' is, maar je gaat wel naar een land waar er al meer dan 1000 mensen zijn omgekomen bij de bouw van al die stadions. Mensen stelselmatig onderdrukt worden om maar door te werken. Personeel al maanden wordt uitgebuit en geen salaris krijgt.
nouja ik post hier zelden tot nooit, dus ja, gok dat ik onder de noemer "nobuddie" val volgens jouquote:Op zondag 21 juni 2020 13:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar je voelt je eigen wel aangesproken?
Bertje Maalderink to the rescue.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt niet echt duidelijk naar voren wat Koeman nou precies gaat doen. Als er een crisis uitbreekt zijn ze vaak bij VI wel de eerste met kritische vragen.
Wat ik vanmorgen al zei ; Met dit afgegeven statement manoeuvreer je jezelf wel in een positie waar je eigenlijk onmogelijk nog kan gaan. Tenzij je niet langer serieus genomen wil worden natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2020 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn nog niet gegaan hè, wie weet wat er nog van komt als dat internationaal opgepakt wordt
Als ronduit waardeloze arbeidsomstandigheden een criteria zijn kan je de halve wereld wel boycotten.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je spreekt je uit tegen racisme en discriminatie. Je vindt dat 'genoeg genoeg' is, maar je gaat wel naar een land waar er al meer dan 1000 mensen zijn omgekomen bij de bouw van al die stadions. Mensen stelselmatig onderdrukt worden om maar door te werken. Personeel al maanden wordt uitgebuit en geen salaris krijgt.
Zou master zijn als je ergens oude uitzendingen terug zou kunnen kijken. Die tijd heb ik zelf helemaal niet meegekregen. Toen was ik met hele andere dingen bezig.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
20 jaar hier. Sunday United goden.
Hugo Camps die wodka dronk alsof het water was en ziedende oude Kraay
Focus jij je nou maar lekker op het vinden van spelfouten, want dit gaat echt nergens overquote:Op zondag 21 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ik vanmorgen al zei ; Met dit afgegeven statement manoeuvreer je jezelf wel in een positie waar je eigenlijk onmogelijk nog kan gaan. Tenzij je niet langer serieus genomen wil worden natuurlijk
Ik vind dat grappig. Ik heb enorme moeite met die twee partijen, want het zijn stuk voor stuk hufters waar ik het nevernooitniet mee eens ben. Ik voel me nu plots voor het eerst een beetje rechts, de enige mensen die pro-Derksen zijn komen nu idd uit die hoek. Gek gevoel wel, voor een enome leftiequote:Op zondag 21 juni 2020 13:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En waar haal je het gegeven vandaan dat de steun louter uit de FvD/PVV hoek komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |