Tuurlijk gaat het door. Ze stoppen niet om een paar opmerkingen van de Goegemeente.quote:
mjaquote:Op zondag 21 juni 2020 10:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het door. Ze stoppen niet om een paar opmerkingen van de Goegemeente.
Johan vermaakt zich er wel mee.
Gaat niet gebeuren...quote:Op zondag 21 juni 2020 11:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mja
het wordt straks dus een ''jij bent een racist!!'' verhaal als je daar wel aanschuift als voetballer, journalist, scheids of wat anders
dit is niet goed voor de show hoor
Zo'n Valentijn moet straks weer al die spelers interviewen, benieuwd of die nog aan gaat schuiven of wellicht ook bang is voor een boycot.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mja
het wordt straks dus een ''jij bent een racist!!'' verhaal als je daar wel aanschuift als voetballer, journalist, scheids of wat anders
dit is niet goed voor de show hoor
Dat bedoel ik ja, of zo'n Krabby die straks weer met Feyenoorders om de tafel moet. Is hij ook niet Oranje watcher trouwens bij VI?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Valentijn moet straks weer al die spelers interviewen, benieuwd of die nog aan gaat schuiven of wellicht ook bang is voor een boycot.
dat zou een fijne bijkomstigheid zijn want ik vind het een kutscheids met eigen regelsquote:Op zondag 21 juni 2020 11:38 schreef RipCity het volgende:
Straks willen ze basje Nijhuis niet meer als scheids omdat die daar zit.
Nou nou, valentijn en martijn krabbendam uit de show. Waar houdt deze ellende in godsnaam op?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, of zo'n Krabby die straks weer met Feyenoorders om de tafel moet. Is hij ook niet Oranje watcher trouwens bij VI?
Nijhuis gaat daar niet meer zitten hoor. Die is veel te bang voor reputatieschade. Zijn bazen zijn tenslotte solidair met de spelers.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:38 schreef RipCity het volgende:
Straks willen ze basje Nijhuis niet meer als scheids omdat die daar zit.
vind het leuker om naar te kijken dan de andere kant van het spectrum waar ze de zaak dood fluitenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou een fijne bijkomstigheid zijn want ik vind het een kutscheids met eigen regels
heb je nog wat nuttigs toe te voegen of blijf je zo dom doen?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou nou, valentijn en martijn krabbendam uit de show. Waar houdt deze ellende in godsnaam op?
zit nog wat tussen in en dat is de regels hanterenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het leuker om naar te kijken dan de andere kant van het spectrum waar ze de zaak dood fluiten
lolquote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nijhuis gaat daar niet meer zitten hoor. Die is veel te bang voor reputatieschade. Zijn bazen zijn tenslotte solidair met de spelers.
Lijkt me verstandig dat Johan met een publiek excuus komt, of als zijn trots hem in de weg staat op stapt.
Dan kun je het programma net zo goed opdoeken.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
Lijkt me verstandig dat Johan met een publiek excuus komt, of als zijn trots hem in de weg staat op stapt.
Nee dan liever schijtlollige plaatjes van 10 jaar oud iddquote:Op zondag 21 juni 2020 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je nog wat nuttigs toe te voegen of blijf je zo dom doen?
[ afbeelding ]
Daar zou ik ook geen problemen mee hebben.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je het programma net zo goed opdoeken.
zonder hem is er geen programma meer dus dat laatste zal hij niet doen en excuses na al dit is ook enorm moeilijk, ben benieuwd hoe hij (zelfs of hij) het gaat benoemenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nijhuis gaat daar niet meer zitten hoor. Die is veel te bang voor reputatieschade. Zijn bazen zijn tenslotte solidair met de spelers.
jup, alleen is voetbal een spel met regels die niet goed te handhaven zijnquote:Op zondag 21 juni 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit nog wat tussen in en dat is de regels hanteren
het gaat niet om de specifieke namenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dan liever schijtlollige plaatjes van 10 jaar oud iddhet zou een zegen voor het programma zijn als Valentijn en Martijn beide besluiten nooit weer te komen.
Ik ook niet maar wat heeft dat opstappen dan voor nut.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zou ik ook geen problemen mee hebben.
Dat is de vraag.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder hem is er geen programma meer dus dat laatste zal hij niet doen en excuses na al dit is ook enorm moeilijk, ben benieuwd hoe hij (zelfs of hij) het gaat benoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |