Is dit de natte vinger van Johan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
78-22.
Zelfde als zwarte Piet. Als je iedereen in NL verplicht laat stemmen voor/tegen denk ik dat het 78-22 wordt qua winst voor behoud ZP.
Boeit me niet mag best een optie zijn, vind ik. Daar val ik onder. Heb überhaupt van betrouwbare bronnen vernomen dat Sinterklaas niet bestaat, maar daar wil ik niet teveel over uit de school klappen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
78-22.
Zelfde als zwarte Piet. Als je iedereen in NL verplicht laat stemmen voor/tegen denk ik dat het 78-22 wordt qua winst voor behoud ZP.
16 voor ZP, 9 boeit me niet, 9 tegen ZP. Dan is duidelijk wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Boeit me niet mag best een optie zijn, vind ik. Daar val ik onder. Heb überhaupt van betrouwbare bronnen vernomen dat Sinterklaas niet bestaat, maar daar wil ik niet teveel over uit de school klappen.
als jij dacht dat ze dit voor niks zouden zouden doen heb je het toch wel misquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kwalijk van die bedrijven die nu even een zogenaamd statement maken, puur omdat ze bang zijn dat die massahysterie ervoor gaat zorgen dat de winstcijfertjes terug gaan lopen. Stelletje neoliberale hypocriete tuigbedrijven. Laat ze de tering krijgen en Veronica Inside op een onafhankelijk stream plaatsen, zonder sponsoren. De vaste aanhang van Veronica Inside boeit het niet, als ze maar bij elkaar zitten. Geld hebben ze inmiddels genoeg!
Kinderachtig,Koeman boycotte het blad VI in 1994 ook met interviews omdat Derksen in het blad VI de internationals een stel Grijze muizen noemde.En daarnaast als Koeman hier niet in meegaat spelen ze niet meer voor hemquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:45 schreef RipCity het volgende:
Koeman steunt Veronica Inside-boycot: ‘Kan het me goed voorstellen’
https://www.ad.nl/nederla(...)oorstellen~a7fcce91/
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk ik ook. Heb 't racisme debat redelijk ontweken, maar wel veel ingelezen. Feit is dat er zeker racisme is. In de arbeidsmarkt, woningmarkt etc. Geloof ook dat er wel enig voordeel is aan dezelfde etniciteit delen als de meerderheid in een land.
Maar jeez soms lijkt het nu alsof we de apartheid nog lijken te hanteren. Ik hoor mensen praten over concentratiekampen gevuld met zwarten en dan denk ik.. Huh? Maar goed lekker laten gaan.
Ik stoor me vooral aan de mate waarin personen en bedrijven opeens over elkaar duikelen om het te veroordelen. Om goed te zijn. En de enorme hypocrisie die daar bij komt kijken.
Nike die zwijgt over China. LeBron die zichzelf niet geschikt vindt om uitspraken te doen over Hong Kong. Elia die ik nog nooit heb gehoord over de behandeling van Koerden. Mojo die allerlei twijfelachtige rappers als Boef laten optreden maar Derksen nu gaan onderzoeken. Michael Jordan die zn schoenen door wat armoedzaaiers laat maken in Azië. Albert Heijn met een roomblank directie die zich nu uitspreekt. Voetballers die zich niet afmeldt voor Qatar en zelfs op zomerkamp er heen gaan voor het geld. Feministen die gerust kunnen zijn dat VI aangepakt wordt maar religies met vrouwelijke besnijdenissen gaan vrijuit.. Zelfde geld voor homo's.
Het is werkelijk ongelooflijk hoe erg die hypocrisie zich uitvouwt. Men kiest de makkelijkste route lijkt 't en daar ben ik wel beetje klaar mee.
Als alle 500.000 kijkers nou een euro per aflevering betalen, dan kan hun kas gespekt worden en heeft iedereen plezier! Ik ben ertoe bereid, al is het maar als statement, want ik zie sociale druk uitoefenen om iemand van de buis te krijgen ook als een vorm van beperking van vrijheid van meningsuiting. En die is heilig. Gezien dat de essentie van een rechtsaat is, en alle problemen in landen starten met een beperking daarvan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij dacht dat ze dit voor niks zouden zouden doen heb je het toch wel mis
Eh.. daar heeft akwasi tering veel shit over zich heen door gekregen. Heel (racistisch) Nederland op hem, moest zich verdedigen bij Beauquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:27 schreef macca728 het volgende:
Maar wat Akwasi zei mag wel ?
Mensen oproepen iemand dood te trappen ? Ok
Dat ging ook veel te ver, maar dan kan je het nog steeds eens zijn met het aanpakken van Derksen en co, die al jarenlang dit soort kwetsende ongenuanceerde opmerkingen maken met als slap excuus dat het in de voetbalkantine ook gebeurd.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:27 schreef macca728 het volgende:
Maar wat Akwasi zei mag wel ?
Mensen oproepen iemand dood te trappen ? Ok
Zelfspot, relativering en gevoel voor realiteit ontbreekt nog wel eens in de voetballerijquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:50 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Kinderachtig,Koeman boycotte het blad VI in 1994 ook met interviews omdat Derksen in het blad VI de internationals een stel Grijze muizen noemde.En daarnaast als Koeman hier niet in meegaat spelen ze niet meer voor hem
Dit is nieuws voor mij, dat een persoon geen sponsors kan hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:56 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Eh.. daar heeft akwasi tering veel shit over zich heen door gekregen. Heel (racistisch) Nederland op hem, moest zich verdedigen bij Beau
Het mag wel omdat sponsors zich bij Akwasi niet terug trekken bedoel je? Akwasi is een persoon en heeft geen sponsors
Witheetquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Zelfs het Nederlands elftal, wat voor het eerst in jaren weer respect kon genieten van heel Nederland, is nu verpest door dat kankervolk van BLM.
Alsof het überhaupt ooit iemand wat boeide wat die Nederlandse voetballers te zeggen hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Zelfs het Nederlands elftal, wat voor het eerst in jaren weer respect kon genieten van heel Nederland, is nu verpest door dat kankervolk van BLM.
Lang leve de BLM-jugend!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Domquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is nieuws voor mij, dat een persoon geen sponsors kan hebben.
Ik sta volledig achter die Mannschaft.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Een akwasi wordt wel massaal gepromoot doorquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een vrij domme opmerking van jou maar kan gebeuren hoor.
Ik zie veel mensen online zeggen ‘en wat akwasi zei mocht wel?’. Dus dan vraag ik me af waar ze op doelen? Want met Akwasi kan niet hetzelfde gebeuren als met VI. Alwasi heeft moeilijk veel (racistische) shit over zich heen gekregen laatste paar wekenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een vrij domme opmerking van jou maar kan gebeuren hoor.
Dat is een andere discussie (waar ik geen zin in heb) en daar reageerde ik niet op.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:10 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik zie veel mensen online zeggen ‘en wat akwasi zei mocht wel?’. Dus dan vraag ik me af waar ze op doelen? Want met Akwasi kan niet hetzelfde gebeuren als met VI. Alwasi heeft moeilijk veel (racistische) shit over zich heen gekregen laatste paar weken
Dus ja. Kan je een domme opmerking vinden, maar die mensen die dat zeggen snappen het volgens mij ook niet helemaal.
Dit is op geen enkel vlak een inhoudelijke reactie op mijn beperkte bijdrage maar inderdaad, Akwasi wordt wel gepromoot door Mojo.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een akwasi wordt wel massaal gepromoot door
Mojo die het wel nodig vinden een statement te maken over Johan en z’n festival.
twitter:sanderroks twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 09:43:34Olcay Gulsen wil graag terug naar waar de discussie écht om draait: Akwasi bashen. Teeeering zeg. https://t.co/8PwfqUVZdS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |