quote:
Ik denk dat ik van de meesten al wel weet wie het zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja oke, maar weet je dan de username bij het gezicht?
Wel van Salt & Vinegar hoop ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:12 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben me echt van helemaal niets bewust @:aoibhin en @:usagi414
NIETS!!
We zijn een stelletje Mikolasjesquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh sterkte
Wel veel verrekkingen en kneuzingen deze week met z'n allen hè
Ik sluit dit niet uit als verklaringquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door dat vele stilzitten thuis al maanden en dan nu opeens weer fanatiek gaan bewegen.
Oh ja en dan kunnen we je overhalen om toch naar het Enige Ware Geloof over te stappen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik vind de patatmensen ook leuk!
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik vind de patatmensen ook leuk!
Dat willen we allemaal welquote:
Hooguit is mijn paniek-gezicht eng als ik weer eens een technische fout maakquote:
DOE MEE JIJ EIKEL VLEGEL ZAK FRIETquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:19 schreef skysherrif het volgende:
durf eigenlijk niet meer mee te doen uit angst dat ik de naam van iemand ben vergeten
Nee. Vrij weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Lopen jullie allemaal superveel te dm'en onderling?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
En als je @:Strani negeert zijn het best leuke mensen
Jammer. Beterschap in ieder geval.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
Jongens, ik heb denk ik een spier verrekt net rond mijn schouder ergens. Ik skip een keer Jitsi en ga wat eerder op bed liggen.
Hahaha ja het ligt wellicht een beetje aan de nick.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt heel snel gek om juist niet de echte naam te gebruikenHamlapjes klinkt hier leuk maar om een kerel van vlees en bloed nou zo te noemen
Ja want loop al zo ver achter, dat dit ene akkefietje me niet meer boeitquote:
Waar ben jij heen joh?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
Ik zit net pas in de trein dus sluit misschien nog wel even aan zonder geluid
Dus ik kan je eigenlijk nu voor van alles uitmaken en eer je hier bent heb je me dat al vergevenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja want loop al zo ver achter, dat dit ene akkefietje me niet meer boeit
Haha ja maar dat went ook snel hoor. In de calls vind ik me ook echt niet 'Strani' maar gewoon me eige naam.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ja het ligt wellicht een beetje aan de nick.
Denk dat het bijvoorbeeld niet per se heel raar is om mij Guana te noemen en jou Strani.
Aparte is vooral dat we hier in het topic elkaar allemaal kennen als [username] en dan bij Jitsi/meet de echte naam terwijl je diegene helemaal nooit als zodanig kent/noemt, en dan hier weer terug naar username.
Snap ik. Mijn echte naam is nogal mogelijk in vergelijking tot mijn usernamequote:Op woensdag 17 juni 2020 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik weet zéker dat ik iemands naam vergeten ben als ik weer meedoe, ik ben zo verschrikkelijk slecht in namen onthouden
In Brabant al geweest, liet mijn broer zien.quote:
Mij herkende je meteen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik weet hoe dat gaat hoor meke
'wie was jij ook alweeer?'
- 8 gezichten die me doordringend aankijken met tegelijkertijd: 'nou????'
Ja als je eenmaal bezig bent is het vast niet eng meer, maar het moment dat ik inlog en ik zie iedereens gezicht voor het eerst en zij mijne en je moet iets gaan zeggen, hoe weird is datquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:25 schreef Strani het volgende:
Maar serieus hè, die calls zijn echt totaal niet eng. Sommige mensen zijn stiller dan anderen en dat maakt ook niks uit. En als je iets wil zeggen en opeens niet uit je woorden kan komen lachen we je gewoon uit negeren we het gewoon.
Wie huh, jij of ik?quote:
Klopt wel hoor, ik vind dat ook een beetje schakelen. In mijn hoofd blijft het toch de nicknaam en is de echte naam niet de "goede" naam voor die persoonquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat het bijvoorbeeld niet per se heel raar is om mij Guana te noemen en jou Strani.
Aparte is vooral dat we hier in het topic elkaar allemaal kennen als [username] en dan bij Jitsi/meet de echte naam terwijl je diegene helemaal nooit als zodanig kent/noemt, en dan hier weer terug naar username.
Over algemeen vraagt Strani dan hoe het met je gaat. Ben je er meteen lekker in.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal bezig bent is het vast niet eng meer, maar het moment dat ik inlog en ik zie iedereens gezicht voor het eerst en zij mijne en je moet iets gaan zeggen, hoe weird is dat
Ik zou je aanraden die dag stipt om 20:30 te arriveren zodat je niet een volle Jitsi binnenkomt en dan van iedereen moet raden wie het isquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal bezig bent is het vast niet eng meer, maar het moment dat ik inlog en ik zie iedereens gezicht voor het eerst en zij mijne en je moet iets gaan zeggen, hoe weird is dat
nogal mogelijk wat? eenvoudig? cyrillisch? palindroom?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn echte naam is nogal mogelijk in vergelijking tot mijn username
Hahaha, ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over algemeen vraagt Strani dan hoe het met je gaat. Ben je er meteen lekker in.
Dat zeg jij, mij overvalt die vraag mij elke keerquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over algemeen vraagt Strani dan hoe het met je gaat. Ben je er meteen lekker in.
Ik vond dat ook awkard. Zo van hoii!!! ..... wie zijn jullie allemaal?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon een keer een standaardantwoord bedenken, valt vast niet opquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg jij, mij overvalt die vraag mij elke keer
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. En als je mij niet negeert dan komen ze er qua contrast minder goed vanaf natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt heel snel gek om juist niet de echte naam te gebruikenHamlapjes klinkt hier leuk maar om een kerel van vlees en bloed nou zo te noemen
'Nou eigenlijk dacht ik er aan om me vanavond laveloos te zuipen omdat het zo slecht gaat, maar nu je het vraag; Goed hoor!'quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg jij, mij overvalt die vraag mij elke keer
Mensen kunnen ook leuk zijn zonder gelijk te hebben!quote:
Tot zo!quote:
Ik ben helemaal niet makkelijk!quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet wel dat ik ijs_beer sowieso lang bij zijn username ben gaan noemen, terwijl zijn echte naam nota bene gewoon makkelijk is
Oh wacht. Makkelijke naam, vooruit dan.quote:
Ik noem Strani ook gewoon Strani inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Naar m'n oudersquote:
Was je bij mij in de buurtquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hooguit is mijn paniek-gezicht eng als ik weer eens een technische fout maak
Van veel heb ik al foto's gezien of weet ik qua beschrijving hoe ze eruitzien.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden die dag stipt om 20:30 te arriveren zodat je niet een volle Jitsi binnenkomt en dan van iedereen moet raden wie het is
Nee maar over twee uur welquote:
owaleueueuk!quote:
He fuck wat heb ik in gang gezetquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus ik kan je eigenlijk nu voor van alles uitmaken en eer je hier bent heb je me dat al vergeven
Dit ook jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja maar dat went ook snel hoor. In de calls vind ik me ook echt niet 'Strani' maar gewoon me eige naam.
Dan zeg ik het wel voor jequote:Op woensdag 17 juni 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vaker voorkomend vooralquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
nogal mogelijk wat? eenvoudig? cyrillisch? palindroom?
En terecht wel, qua naam.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ook jaIk noem jou in de calls ook al snel bij jouw echte naam
Eh neequote:
Oké, ja, sorry, moeilijk dan!quote:
Oke nou have fun!quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eh neeMeer een Jitsi stream. Waar de anderen vast nu al zitten
Have fun!quote:
Ik ben hier ook nog! Ik Jitsnie.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke nou have fun!
Ik wacht hier wel.
*pakt er een boek bij*
Ik bedoelde mijzelf. Zeeland is echt zo`n provincie waar je niet vaak aan denkt.quote:
Ik keek net even in de telefoon hoe ik eruit zag maar ik kan me ook beter nergens meer vertonenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Heb wel zin om mee te doen, moet nu weer een week wachten, maar gaat 'm vandaag niet meer worden.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek net even in de telefoon hoe ik eruit zag maar ik kan me ook beter nergens meer vertonen![]()
Heb een beetje slaapgebrek de laatste tijd.
Het is wel een relatief rustige meet vandaag, ideaal voor nieuwkomers.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Heb wel zin om mee te doen, moet nu weer een week wachten, maar gaat 'm vandaag niet meer worden.
Ja hequote:Op woensdag 17 juni 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ja bij mij is het ook mijn uiterlijk. Lekker oppervlakkig allemaal weer maarja, gaat om de eerste indruk
Blijkbaar. Ik DM weinig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Lopen jullie allemaal superveel te dm'en onderling?
Die ene keer dat ik er was had ik ook geen make upquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ja bij mij is het ook mijn uiterlijk. Lekker oppervlakkig allemaal weer maarja, gaat om de eerste indruk
Hij is klaar voor de strijdquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:45 schreef Arizona het volgende:
Onze kat ligt normaliter rond deze tijd op de vensterbank naar buiten te loeren. Want altijd rond zonsondergang komt er een rode kat buiten op onze vensterbank zitten en dan gaan ze door het glas heen vechten. Onze kat verdedigt dan met verve ons territorium en daarna krijgen we heel veel kopjes. Maar onze kat is nu in slaap gevallen tijdens het wachten, ligt languit te snurken![]()
Benieuwd of hij nog wakker wordt als De Rode straks komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wel een kek jurkje aan toch?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik er was had ik ook geen make up
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is klaar voor de strijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Je kent me toch?quote:
quote:
Alsof ik ooit zo'n kettinkje zou dragenquote:
Dat schortje doet ook niet veel, is ook niet echt “jij”quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zo'n kettinkje zou dragen
Zo jammer dat ik nu even van huis ben, haal dochter op van het werk. Ivm de regen had ik haar gebrachtquote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zulk slecht weer bij jullie?quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar die kleur vind ik nog wel leukquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat schortje doet ook niet veel, is ook niet echt “jij”
Het regent fors en blijft nog wel ff doorregenen volgens BRquote:
Waar zit je nu?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:29 schreef skysherrif het volgende:
oeh het komt hier nu ook met bakken uit de hemel
Half Nederland staat onder water, maar in Noord-Holland is er nog steeds niets van te merken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:29 schreef skysherrif het volgende:
oeh het komt hier nu ook met bakken uit de hemel
Hier is ook veel te weinig gevallen vandaag. We hebben nog steeds een neerslagtekort.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Half Nederland staat onder water, maar in Noord-Holland is er nog steeds niets van te merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens buienradar krijgt een groot deel van Noord-Holland wel binnen een uur regenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Half Nederland staat onder water, maar in Noord-Holland is er nog steeds niets van te merken.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:35 schreef skysherrif het volgende:
ahhh dan is het logisch dat het niet zoveel scheeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |