Het wordt heel snel gek om juist niet de echte naam te gebruikenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iedereen gewoon bij de username noem, anderd vind ik het weird.
quote:
Ik denk dat ik van de meesten al wel weet wie het zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja oke, maar weet je dan de username bij het gezicht?
Wel van Salt & Vinegar hoop ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:12 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben me echt van helemaal niets bewust @:aoibhin en @:usagi414
NIETS!!
We zijn een stelletje Mikolasjesquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh sterkte
Wel veel verrekkingen en kneuzingen deze week met z'n allen hè
Ik sluit dit niet uit als verklaringquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door dat vele stilzitten thuis al maanden en dan nu opeens weer fanatiek gaan bewegen.
Oh ja en dan kunnen we je overhalen om toch naar het Enige Ware Geloof over te stappen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik vind de patatmensen ook leuk!
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik vind de patatmensen ook leuk!
Dat willen we allemaal welquote:
Hooguit is mijn paniek-gezicht eng als ik weer eens een technische fout maakquote:
DOE MEE JIJ EIKEL VLEGEL ZAK FRIETquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:19 schreef skysherrif het volgende:
durf eigenlijk niet meer mee te doen uit angst dat ik de naam van iemand ben vergeten
Nee. Vrij weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Lopen jullie allemaal superveel te dm'en onderling?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
En als je @:Strani negeert zijn het best leuke mensen
Jammer. Beterschap in ieder geval.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
Jongens, ik heb denk ik een spier verrekt net rond mijn schouder ergens. Ik skip een keer Jitsi en ga wat eerder op bed liggen.
Hahaha ja het ligt wellicht een beetje aan de nick.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt heel snel gek om juist niet de echte naam te gebruikenHamlapjes klinkt hier leuk maar om een kerel van vlees en bloed nou zo te noemen
Ja want loop al zo ver achter, dat dit ene akkefietje me niet meer boeitquote:
Waar ben jij heen joh?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
Ik zit net pas in de trein dus sluit misschien nog wel even aan zonder geluid
Dus ik kan je eigenlijk nu voor van alles uitmaken en eer je hier bent heb je me dat al vergevenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja want loop al zo ver achter, dat dit ene akkefietje me niet meer boeit
Haha ja maar dat went ook snel hoor. In de calls vind ik me ook echt niet 'Strani' maar gewoon me eige naam.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ja het ligt wellicht een beetje aan de nick.
Denk dat het bijvoorbeeld niet per se heel raar is om mij Guana te noemen en jou Strani.
Aparte is vooral dat we hier in het topic elkaar allemaal kennen als [username] en dan bij Jitsi/meet de echte naam terwijl je diegene helemaal nooit als zodanig kent/noemt, en dan hier weer terug naar username.
Snap ik. Mijn echte naam is nogal mogelijk in vergelijking tot mijn usernamequote:Op woensdag 17 juni 2020 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik weet zéker dat ik iemands naam vergeten ben als ik weer meedoe, ik ben zo verschrikkelijk slecht in namen onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |