quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:29:31@:Fr1908Mark Dat gaat helaas lastig met een mondkapje op, dus is het eigenlijk niet de bedoeling. Misschien een terrasje pakken na aankomst? Dat drinkt ook veel fijner.
^LR reageer retweet
Zelfkennis heb je gelukkig wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vooral kleine kinderen en verstandelijke beperkten spelen het.
Roze elastiekjesquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Samen met moeder de vrouw, of heb je sportattributen in de keet?
twitter:timdewit twitterde op donderdag 11-06-2020 om 22:15:49De beroemde Fawlty Towers-aflevering “Don’t mention the war” is niet langer in overeenstemming met de racisme-richtlijnen van UKTV, een Britse online streaming service. En is zodoende niet meer te bekijken. https://t.co/swDSH1CMLB reageer retweet
Nee ik kijk eigenlijk zelden tvquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Herken je het wel? Is de NS reclame met een stukje lesbiflirt op het terras.
Darten in de kroeg, heb weekend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Samen met moeder de vrouw, of heb je sportattributen in de keet?
Ja lama durf niet meerquote:
Goed bezig makkerquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Alle posts perongelijk verwijderd van rozevla
Sorry
Stoer van jequote:Op donderdag 11 juni 2020 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Alle posts perongelijk verwijderd van rozevla
Sorry
Wat kijk jequote:Op donderdag 11 juni 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
IPTV weer aangeschaft
Skeere leef @:lenny_leonard
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:19 schreef Solotovski het volgende:
Tyf toch op met die kankerdiscussie elke keer, man
Zal eens nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
User @:aTypisch gaat behoorlijk hard af in het Feyenoordtopic.
Ik vraag mij wel af of Johnny depp wel helemaal tof is.quote:
Maar dat is andersquote:
heb jij geen last meer van natuurlijk omdat je zaad kwijt kan bij amaquote:
We roddelen hier niet. @Amarantha ben jij de zaadsilo van user @Solotovski ?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij geen last meer van natuurlijk omdat je zaad kwijt kan bij ama
Zo laat op de avond even de deksel op de neus krijgen, oei oei oei.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Gek hèquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:02 schreef Rozevla het volgende:
Er verdwijnen hier alleen maar berichten
Jouw probleemquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Even in KLB wat TR's zetten tegen rozevla
een beetje wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Hoi typquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef aTypisch het volgende:
ah, klb heeft weer aandacht tekort
leuk hoor
Hallo zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Lekker hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We roddelen hier niet. @:Amarantha ben jij de zaadsilo van user @:solotovski ?
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 07:08:56Goedemorgen https://t.co/OQ6tvsrr9r reageer retweet
Marian is ook wakkerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:24 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 07:08:56Goedemorgen https://t.co/OQ6tvsrr9r reageer retweet
User @aTypisch kan beter instappen @ de Vechaintrain (stiekem denk ik dat hij dit reeds gedaan heeft.)quote:
Ben je al een beetje over je afgang heen maat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij heeft weer een plaatje op facebook gezien
Zeer matig, geen FIFA en CoDquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond je van de presentatie? (Waren er genoeg plaatjes voor je?)
Dat lelijke ding komt er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer matig, geen FIFA en CoD
Maar ik denk dat er voor @:GGMM en @:aTypisch wel leuke dingen tussen zaten met die kinderspelletjes
Maar er loopt wel een kat met anorexia rond de hele dag.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lelijke ding komt er bij mij niet in.
White past prima in mijn huis, PS4 is ook ALL WHITEquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lelijke ding komt er bij mij niet in.
Dat hele design schreeuwt "Kijk eens hoe futuristisch!".
Ik ben erg benieuwd wat @:jr-style-93 hiervan vindt.
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:22:03PEC Zwolle neemt afscheid van het kunstgras #peczwolle #eredivisie https://t.co/xzAmhq84y9 reageer retweet
Die loopt niet de hele dag rond hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar er loopt wel een kat met anorexia rond de hele dag.
Ik hoef dat kut beest niet te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor een foto van Benji
wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef dat kut beest niet te zien
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @onlogisch wel voor een kwartiertje.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef dat kut beest niet te zien
7/10quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @:onlogisch wel voor een kwartiertje.
6/10quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @:onlogisch wel voor een kwartiertje.
Praat niet meer tegen mijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch kan beter instappen @ de Vechaintrain (stiekem denk ik dat hij dit reeds gedaan heeft.)
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je al een beetje over je afgang heen maat?
Hier VET goed geslapen maat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapen
Snap ik makker, kan de beste overkomen!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapen
wat een kutfunctie ook @Dannyquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik makker, kan de beste overkomen!
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest.
Wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest.
Je zei dat het je niet zoveel boeidequote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mensen niet mocht mentionen als ze er 'last van hadden.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet iemand voor betalen? Zelf krijg je het nooit zo strak, helemaal niet aan de buitenkant.quote:
@trein2000 @Kyranquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch mooi dat onze strijd niet voor niks was, al die bans niet voor niks want @Kyran is gedoogdquote:
Zeker. Project van een paar weekjes. Ik heb geen haast.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succes, daar ben je wel even mee bezig lijkt mij?
Omdat het moker duur is. Nu ben ik voor 400 euro klaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet iemand voor betalen? Zelf krijg je het nooit zo strak, helemaal niet aan de buitenkant.
hoe duur is dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Project van een paar weekjes. Ik heb geen haast.
[..]
Omdat het moker duur is. Nu ben ik voor 400 euro klaar.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, sorry maar ik wilde geen zeikerd zijn voor de verandering en ik had er geen last van.
nee je bent nog niet klaar maar je hebt wel al 400euro uitgegevenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Omdat het moker duur is. Nu ben ik voor 400 euro klaar.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee je bent nog niet klaar maar je hebt wel al 400euro uitgegeven
Oei wat vervelend ik stop er onmiddellijk mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb er wel last van en wil dat je er mee stopt
onlo is ook al jaren mod, dan kan hij in zijn vrije tijd ook wel effe verven toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft het laten doen, zwart, die was 2400 euro kwijt. En die liet alleen zijn huis doen. Ik heb de schuur ook gelijk meegepakt. Daar ben ik nu klaar mee.quote:
bedanktquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei wat vervelend ik stop er onmiddellijk mee.
kun je weer bitcoin kopen voor het studiefonds van young onloquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft het laten doen, zwart, die was 2400 euro kwijt. En die liet alleen zijn huis doen. Ik heb de schuur ook gelijk meegepakt. Daar ben ik nu klaar mee.
Ik heb alle materialen die ik nodig heb. Ik heb voldoende verf. Ik heb 400 uitgegeven. Het enige wat het mij nu nog kost is vrije tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
De bankrekening van onlo jr wordt VET gespektquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun je weer bitcoin kopen voor het studiefonds van young onlo
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
nog wel gedaan als vakantiewerk dat schilderen, doet me denken aan een project dat de eigenaar vroeg waarom het zo langzaam ging, ik kon toen moeilijk zeggen omdat je vrouw iedere dag lang wil neuken
jij gaat VET 10+ jaar vasthouden?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bankrekening van onlo jr wordt VET gespekt
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
nog wel gedaan als vakantiewerk dat schilderen, doet me denken aan een project dat de eigenaar vroeg waarom het zo langzaam ging, ik kon toen moeilijk zeggen omdat je vrouw iedere dag lang wil neuken
Hier niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier behoorlijk bewolkt.Flopshow.
ik zit in de zonquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier behoorlijk bewolkt.Flopshow.
Of hebben we gewoon geen zin om werk te maken van dergelijk kinderachtig gedrag?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch mooi dat onze strijd niet voor niks was, al die bans niet voor niks want @:kyran is gedoogd
Toen met KingFlopLand en @:Trein2000 ook, beest ben ik ook
Dat hoop ik ook voor je maatquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het zo beter wordt.
ik vind dat niet zo'n probleem als het qua temperatuur maar goed isquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het zo beter wordt.
Ik heb wel graag het zonnetje er bij hoor maar koud wordt het niet vandaag nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo'n probleem als het qua temperatuur maar goed is
Niet zo mad doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of hebben we gewoon geen zin om werk te maken van dergelijk kinderachtig gedrag?
Ach, dat is nou eenmaail het verschil bij Onlo. Zn moeder wordt goed afgewerkt, hijzelf kiest voor een matige afwerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch liever wat geld kwijt dan dat ik jarenlang tegen matige afwerking zit aan te kijken.
Hoezo je mag toch een hobby hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende maand zit ik hier al 10 jaar
Wat een triest leven hebben we ook
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach, dat is nou eenmaail het verschil bij Onlo. Zn moeder wordt goed afgewerkt, hijzelf kiest voor een matige afwerking.
Uh.. okequote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach, dat is nou eenmaail het verschil bij Onlo. Zn moeder wordt goed afgewerkt, hijzelf kiest voor een matige afwerking.
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom opeens deze vijandigheid, René?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wil je zo nieuwe gaan halen en blijkt dat je je lampen weer aan hebt laten staan.
Sorry grapjequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom opeens deze vijandigheid, René?
Telegraaf, derhalve niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Dit kan echt niet.
Telegraaf, derhalve niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan echt niet.
Want het AD is zoveel kwaliteit.quote:
maxi-mus zeiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je de meningen van tjacka en GGMM niet serieus neemt.
Gelukkig zijn jouw grapjes erg leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je de meningen van tjacka en GGMM niet serieus neemt.
Oei, iemand is viesmad.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want het AD is zoveel kwaliteit.![]()
(maar dat plaatje kan echt niet, wat lelijk. En het oude logo van Juve o.a)
Geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan echt niet.
Goh.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind hem meer toevoegen dan sommige users hier
Namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind hem meer toevoegen dan sommige users hier
Ans PVV Een lintje voor alle mensen in de zorg heb een lief gedichtje gemaakt.twitter:Ankoenders65 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:55:35@Antonkarel @mojoconcerts Laten we nu ophouden .
Met een discussie.
Vanaf vandaag zijn we er klaar mee.
We hebben letterlijk en figuurlijk boete gedaan.
De geschiedenis is gewist.
Beelden zijn vernietigd.
Wat moet er nog gebeuren
Om het iedereen naar de zin te maken
Corona heeft doden genoeg gebracht. reageer retweet
Erg mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ans PVV Een lintje voor alle mensen in de zorg heb een lief gedichtje gemaakt.twitter:Ankoenders65 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:55:35@:Antonkarel @:mojoconcerts Laten we nu ophouden .
Met een discussie.
Vanaf vandaag zijn we er klaar mee.
We hebben letterlijk en figuurlijk boete gedaan.
De geschiedenis is gewist.
Beelden zijn vernietigd.
Wat moet er nog gebeuren
Om het iedereen naar de zin te maken
Corona heeft doden genoeg gebracht. reageer retweet
Zie alleen een bericht van René.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De opmerkingen onder zo'n tweet van de altijd vervelende Akwasi zijn sowieso wel genot.
Hij stuurt toch het bericht van Ans. Waarom zou ik dan kijken onder het bericht van Akwasi?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je onder de berichten van Ans kijkt, niet onder de berichten van Akwasi
Moest weer eens een keer lachen om Cherry.twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:36:51Afschuwelijk. Dit moet NU stoppen. Politie moet optreden, daders oppakken, twintig nieuwe Piet Hein beelden in heel Nederland erbij, overal Sinterklaas vieren — deze beeldenstorm mag niet lonen! #FVD https://t.co/wkUs8teXpd https://t.co/fpJdrac6vs reageer retweet
Waarom ga je een beeld van Piet Hein bekladden? Dan heb je ook een geschiedenislesje gemist op school.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Moest weer eens een keer lachen om Cherry.twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:36:51Afschuwelijk. Dit moet NU stoppen. Politie moet optreden, daders oppakken, twintig nieuwe Piet Hein beelden in heel Nederland erbij, overal Sinterklaas vieren — deze beeldenstorm mag niet lonen! #FVD https://t.co/wkUs8teXpd https://t.co/fpJdrac6vs reageer retweet
Ja mee eens, maar ik vond TWINTIG BEELDEN ERBIJ OVERAL SINTERKLAAS VIEREN wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ga je een beeld van Piet Hein bekladden? Dan heb je ook een geschiedenislesje gemist op school.
Daar moest ik wel om gniffelen ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar ik vond TWINTIG BEELDEN ERBIJ OVERAL SINTERKLAAS VIEREN wel een beetje overdreven.
Wtftwitter:Falkenhage twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:03:42@Fr1908Mark @NS_online Het is nooit te laat om met heroïne te beginnen. Kapje blijft op, iedereen blij👍 reageer retweet
BNW, niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #33
dit kan leuk worden
2 komkommers 1 euro zou wel slimme marketing zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ga je een beeld van Piet Hein bekladden? Dan heb je ook een geschiedenislesje gemist op school.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
Wtftwitter:Falkenhage twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:03:42@:Fr1908Mark @:NS_online Het is nooit te laat om met heroïne te beginnen. Kapje blijft op, iedereen blij👍 reageer retweet
Ik had hem niks gevraagd
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #33
dit kan leuk worden
quote:
Volgens mij ben je weer dronken ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik lach om een strip. Ik begin helemaal niet te roepen dat iets waar is.
Broes heeft het ook door en zet Tjacka schaakmat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je weer dronken ofzo
Oh dat is wel handig ja. Ik neem trouwens aan dat het niet superdruk is in de trein nog en je gewoon kunt zuipen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar begreep dat ze die ook op station verkopen
Waarom noem je mij altijd dronkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je weer dronken ofzo
Jij kijkt niet in Bnwquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Broes heeft het ook door en zet Tjacka schaakmat.
Hier is het ook zonnig, genot.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
(de zon begint hier door te komen, topshow)
Al de hele ochtend?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier is het ook zonnig, genot.
Sinds een uur of 10quote:
Hoe dacht je anders dat de voorspelling van 27 graden uit zou komen? Domvarkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier is het ook zonnig, genot.
Zweet je dan op dit soort dagen je bed uit?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds een uur of 10
Gewoon 27 graden vandaag
Want het is nooit bewolkt en 27 graden? Wat een domme opmerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe dacht je anders dat de voorspelling van 27 graden uit zou komen? Domvarken
Ik kijk daar nooit echt naar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe dacht je anders dat de voorspelling van 27 graden uit zou komen? Domvarken
Nee, da's alleen wanneer het echt flink warm wordt. Gelukkig heb ik sinds kort een ventilator in de kamer hangenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zweet je dan op dit soort dagen je bed uit?
En dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want het is nooit bewolkt en 27 graden? Wat een domme opmerking.
Ik ken de titel, even kiekn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij elite dangerous al eens gespeeld?
vind ik wel een spel voor jou
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt daar ook een space trucker zijn
twitter:VrouwvdVrijheid twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:01:16"En laat je land maar in de steek, en laat je land maar in de steek!"
#PSV hooligans tijdens de #KOZP demonstratie in #Eindhoven in 2018.
Kippenvel momentje hoor. 👏🏻👏🏻 https://t.co/VOx60IG4Ku reageer retweet
Dat was zo genieten die filmpjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Oud filmpje maar nog nooit gezien. Hardop gelachen.twitter:VrouwvdVrijheid twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:01:16"En laat je land maar in de steek, en laat je land maar in de steek!"
#PSV hooligans tijdens de #KOZP demonstratie in #Eindhoven in 2018.
Kippenvel momentje hoor. 👏🏻👏🏻 https://t.co/VOx60IG4Ku reageer retweet
Sta je dan met je doorgesnoven kop de hele dag een beetje liedjes te zingen. En aan het eind van de dag trots naar moeders de vrouw.quote:
Stonden toen ook kinderen tussen ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sta je dan met je doorgesnoven kop de hele dag een beetje liedjes te zingen. En aan het eind van de dag trots naar moeders de vrouw.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Stonden toen ook kinderen tussen ja.
MaAr HeT iS eEn KiNdErFeEsT!!!
De gemiddelde away day van Caland.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sta je dan met je doorgesnoven kop de hele dag een beetje liedjes te zingen. En aan het eind van de dag trots naar moeders de vrouw.
Ik zing zelden, zit altijd thuisvakkie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De gemiddelde away day van Caland.
Verdorie. Daar gaat mijn grap!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zing zelden, zit altijd thuisvakkie.
Ben wel benieuwd naar London morgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
Je mag het niet hopen natuurlijk maar stiekem zou het wel vermaak zijn als dit tot confrontaties gaat leiden.
Ik heb extra popcorn ingeslagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar London morgen.
Kan je zeggen dat ik een ongelofelijk debiel benquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat gaat daar precies gebeuren dan? (ik volg echt amper het nieuws de laatste tijd)quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
DONT TAKE ME HOMEquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zing zelden, zit altijd thuisvakkie.
Ik las deze bio op twitterquote:Tegen elke vorm van subsidie en ik haat zakken vullende speculanten, hedgefondsen, investeerders, equitybedrijven en projectontwikkelaars, BAH.
BLM gaat protesteren, Engelse voetbalsupporters gaan standbeelden beschermen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat daar precies gebeuren dan? (ik volg echt amper het nieuws de laatste tijd)
Genot. Net ook wat filmpjes van de VS gezien, daar heeft oom agent ook aardig wat werk. Lijkt me wel heerlijk om met de lange lat wat in te meppen op dat tuig.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
BLM gaat protesteren, Engelse voetbalsupporters gaan standbeelden beschermen.
Genot.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
BLM gaat protesteren, Engelse voetbalsupporters gaan standbeelden beschermen.
Hoe gaan we Heracles ontkunstgrassen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las deze bio op twitter
Wat ontzettend specifiek.
Gewoon opheffen die club, nooit meer over praten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe gaan we Heracles ontkunstgrassen?
Dat zou geen leugen zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat ik een ongelofelijk debiel ben
Waarom dan makker?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou na vandaag mag je er ook tering voor zetten
Echt een tering debiel ben ik
Einde bericht
zijn onbewapend toch nog in het VK?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan toch niet, lekker rennen. Gewoon met scherp schieten.
BLM organisers call off London event to avoid clashes with far rightquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah jammer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
BLM organisers call off London event to avoid clashes with far right
Black Lives Matters activists say hate groups plan to target protests and ‘defend memorials’
https://www.theguardian.c(...)ashes-with-far-right
Laf.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
BLM organisers call off London event to avoid clashes with far right
Black Lives Matters activists say hate groups plan to target protests and ‘defend memorials’
https://www.theguardian.c(...)ashes-with-far-right
Het leger mot de straat op.twitter:Darjeel45907945 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:46:45@thierrybaudet Tijdens Lockdown was ik tegen het leger op straat, maar nu voor!! Kom maar op, strijd voor onze vrijheid en onze witte verworvenheden, waar wij keihard voor gewerkt hebben. We geven al genoeg weg. reageer retweet
tering wat een mongoolquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het leger mot de straat op.twitter:Darjeel45907945 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:46:45@:thierrybaudet Tijdens Lockdown was ik tegen het leger op straat, maar nu voor!! Kom maar op, strijd voor onze vrijheid en onze witte verworvenheden, waar wij keihard voor gewerkt hebben. We geven al genoeg weg. reageer retweet
Uit dat artikel;quote:
Toch potentie voor een topshow.quote:However, it is unclear whether BLM protesters will heed the call to stay away because other protests are still currently listed as going ahead.
Another event – “Antifascists support Black Lives Matter” – is also due to take place on Saturday lunchtime. This event is supported by the Labour pressure group Momentum, among others.
Als ik op twitter open verbaas ik mij er altijd over wat voor rare ideeën mensen erop nahouden.quote:
vooral de incognito'squote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik op twitter open verbaas ik mij er altijd over wat voor rare ideeën mensen erop nahouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |