wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef dat kut beest niet te zien
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @onlogisch wel voor een kwartiertje.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef dat kut beest niet te zien
7/10quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @:onlogisch wel voor een kwartiertje.
6/10quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @:onlogisch wel voor een kwartiertje.
Praat niet meer tegen mijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch kan beter instappen @ de Vechaintrain (stiekem denk ik dat hij dit reeds gedaan heeft.)
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je al een beetje over je afgang heen maat?
Hier VET goed geslapen maat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapen
Snap ik makker, kan de beste overkomen!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapen
wat een kutfunctie ook @Dannyquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik makker, kan de beste overkomen!
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest.
Wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest.
Je zei dat het je niet zoveel boeidequote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mensen niet mocht mentionen als ze er 'last van hadden.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet iemand voor betalen? Zelf krijg je het nooit zo strak, helemaal niet aan de buitenkant.quote:
@trein2000 @Kyranquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch mooi dat onze strijd niet voor niks was, al die bans niet voor niks want @Kyran is gedoogdquote:
Zeker. Project van een paar weekjes. Ik heb geen haast.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succes, daar ben je wel even mee bezig lijkt mij?
Omdat het moker duur is. Nu ben ik voor 400 euro klaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet iemand voor betalen? Zelf krijg je het nooit zo strak, helemaal niet aan de buitenkant.
hoe duur is dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Project van een paar weekjes. Ik heb geen haast.
[..]
Omdat het moker duur is. Nu ben ik voor 400 euro klaar.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, sorry maar ik wilde geen zeikerd zijn voor de verandering en ik had er geen last van.
nee je bent nog niet klaar maar je hebt wel al 400euro uitgegevenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Omdat het moker duur is. Nu ben ik voor 400 euro klaar.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee je bent nog niet klaar maar je hebt wel al 400euro uitgegeven
Oei wat vervelend ik stop er onmiddellijk mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb er wel last van en wil dat je er mee stopt
onlo is ook al jaren mod, dan kan hij in zijn vrije tijd ook wel effe verven toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee je bent nog niet klaar maar je hebt wel al 400euro uitgegeven
Mijn buurman heeft het laten doen, zwart, die was 2400 euro kwijt. En die liet alleen zijn huis doen. Ik heb de schuur ook gelijk meegepakt. Daar ben ik nu klaar mee.quote:
bedanktquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei wat vervelend ik stop er onmiddellijk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |