Ben je al een beetje over je afgang heen maat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij heeft weer een plaatje op facebook gezien
Zeer matig, geen FIFA en CoDquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond je van de presentatie? (Waren er genoeg plaatjes voor je?)
Dat lelijke ding komt er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer matig, geen FIFA en CoD
Maar ik denk dat er voor @:GGMM en @:aTypisch wel leuke dingen tussen zaten met die kinderspelletjes
Maar er loopt wel een kat met anorexia rond de hele dag.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lelijke ding komt er bij mij niet in.
White past prima in mijn huis, PS4 is ook ALL WHITEquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lelijke ding komt er bij mij niet in.
Dat hele design schreeuwt "Kijk eens hoe futuristisch!".
Ik ben erg benieuwd wat @:jr-style-93 hiervan vindt.
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:22:03PEC Zwolle neemt afscheid van het kunstgras #peczwolle #eredivisie https://t.co/xzAmhq84y9 reageer retweet
Die loopt niet de hele dag rond hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar er loopt wel een kat met anorexia rond de hele dag.
Ik hoef dat kut beest niet te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor een foto van Benji
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |