wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef dat kut beest niet te zien
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @onlogisch wel voor een kwartiertje.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef dat kut beest niet te zien
7/10quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @:onlogisch wel voor een kwartiertje.
6/10quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een misvormde poes wil zien boek ik de moeder van @:onlogisch wel voor een kwartiertje.
Praat niet meer tegen mijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch kan beter instappen @ de Vechaintrain (stiekem denk ik dat hij dit reeds gedaan heeft.)
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je al een beetje over je afgang heen maat?
Hier VET goed geslapen maat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapen
Snap ik makker, kan de beste overkomen!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, al heb ik er wel moeilijk door geslapen
wat een kutfunctie ook @Dannyquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik makker, kan de beste overkomen!
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |