Zie alleen een bericht van René.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De opmerkingen onder zo'n tweet van de altijd vervelende Akwasi zijn sowieso wel genot.
Hij stuurt toch het bericht van Ans. Waarom zou ik dan kijken onder het bericht van Akwasi?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je onder de berichten van Ans kijkt, niet onder de berichten van Akwasi
Moest weer eens een keer lachen om Cherry.twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:36:51Afschuwelijk. Dit moet NU stoppen. Politie moet optreden, daders oppakken, twintig nieuwe Piet Hein beelden in heel Nederland erbij, overal Sinterklaas vieren — deze beeldenstorm mag niet lonen! #FVD https://t.co/wkUs8teXpd https://t.co/fpJdrac6vs reageer retweet
Waarom ga je een beeld van Piet Hein bekladden? Dan heb je ook een geschiedenislesje gemist op school.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Moest weer eens een keer lachen om Cherry.twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:36:51Afschuwelijk. Dit moet NU stoppen. Politie moet optreden, daders oppakken, twintig nieuwe Piet Hein beelden in heel Nederland erbij, overal Sinterklaas vieren — deze beeldenstorm mag niet lonen! #FVD https://t.co/wkUs8teXpd https://t.co/fpJdrac6vs reageer retweet
Ja mee eens, maar ik vond TWINTIG BEELDEN ERBIJ OVERAL SINTERKLAAS VIEREN wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ga je een beeld van Piet Hein bekladden? Dan heb je ook een geschiedenislesje gemist op school.
Daar moest ik wel om gniffelen ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar ik vond TWINTIG BEELDEN ERBIJ OVERAL SINTERKLAAS VIEREN wel een beetje overdreven.
Wtftwitter:Falkenhage twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:03:42@Fr1908Mark @NS_online Het is nooit te laat om met heroïne te beginnen. Kapje blijft op, iedereen blij👍 reageer retweet
BNW, niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #33
dit kan leuk worden
2 komkommers 1 euro zou wel slimme marketing zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ga je een beeld van Piet Hein bekladden? Dan heb je ook een geschiedenislesje gemist op school.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
Wtftwitter:Falkenhage twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:03:42@:Fr1908Mark @:NS_online Het is nooit te laat om met heroïne te beginnen. Kapje blijft op, iedereen blij👍 reageer retweet
Ik had hem niks gevraagd
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #33
dit kan leuk worden
quote:
Volgens mij ben je weer dronken ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik lach om een strip. Ik begin helemaal niet te roepen dat iets waar is.
Broes heeft het ook door en zet Tjacka schaakmat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je weer dronken ofzo
Oh dat is wel handig ja. Ik neem trouwens aan dat het niet superdruk is in de trein nog en je gewoon kunt zuipen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar begreep dat ze die ook op station verkopen
Waarom noem je mij altijd dronkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je weer dronken ofzo
Jij kijkt niet in Bnwquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Broes heeft het ook door en zet Tjacka schaakmat.
Hier is het ook zonnig, genot.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
(de zon begint hier door te komen, topshow)
Al de hele ochtend?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier is het ook zonnig, genot.
Sinds een uur of 10quote:
Hoe dacht je anders dat de voorspelling van 27 graden uit zou komen? Domvarkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier is het ook zonnig, genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |