DONT TAKE ME HOMEquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zing zelden, zit altijd thuisvakkie.
Ik las deze bio op twitterquote:Tegen elke vorm van subsidie en ik haat zakken vullende speculanten, hedgefondsen, investeerders, equitybedrijven en projectontwikkelaars, BAH.
BLM gaat protesteren, Engelse voetbalsupporters gaan standbeelden beschermen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat daar precies gebeuren dan? (ik volg echt amper het nieuws de laatste tijd)
Genot. Net ook wat filmpjes van de VS gezien, daar heeft oom agent ook aardig wat werk. Lijkt me wel heerlijk om met de lange lat wat in te meppen op dat tuig.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
BLM gaat protesteren, Engelse voetbalsupporters gaan standbeelden beschermen.
Genot.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
BLM gaat protesteren, Engelse voetbalsupporters gaan standbeelden beschermen.
Hoe gaan we Heracles ontkunstgrassen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las deze bio op twitter
Wat ontzettend specifiek.
Gewoon opheffen die club, nooit meer over praten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe gaan we Heracles ontkunstgrassen?
Dat zou geen leugen zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat ik een ongelofelijk debiel ben
Waarom dan makker?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou na vandaag mag je er ook tering voor zetten
Echt een tering debiel ben ik
Einde bericht
zijn onbewapend toch nog in het VK?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan toch niet, lekker rennen. Gewoon met scherp schieten.
BLM organisers call off London event to avoid clashes with far rightquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar London morgen.
Ah jammer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
BLM organisers call off London event to avoid clashes with far right
Black Lives Matters activists say hate groups plan to target protests and ‘defend memorials’
https://www.theguardian.c(...)ashes-with-far-right
Laf.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
BLM organisers call off London event to avoid clashes with far right
Black Lives Matters activists say hate groups plan to target protests and ‘defend memorials’
https://www.theguardian.c(...)ashes-with-far-right
Het leger mot de straat op.twitter:Darjeel45907945 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:46:45@thierrybaudet Tijdens Lockdown was ik tegen het leger op straat, maar nu voor!! Kom maar op, strijd voor onze vrijheid en onze witte verworvenheden, waar wij keihard voor gewerkt hebben. We geven al genoeg weg. reageer retweet
tering wat een mongoolquote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het leger mot de straat op.twitter:Darjeel45907945 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:46:45@:thierrybaudet Tijdens Lockdown was ik tegen het leger op straat, maar nu voor!! Kom maar op, strijd voor onze vrijheid en onze witte verworvenheden, waar wij keihard voor gewerkt hebben. We geven al genoeg weg. reageer retweet
Uit dat artikel;quote:
Toch potentie voor een topshow.quote:However, it is unclear whether BLM protesters will heed the call to stay away because other protests are still currently listed as going ahead.
Another event – “Antifascists support Black Lives Matter” – is also due to take place on Saturday lunchtime. This event is supported by the Labour pressure group Momentum, among others.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |