jammer dat juist zon soort vaders hun kinderen niet van die achterlijke namen gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:10 schreef pferdfahrer het volgende:
Kinderen boeit het geen reet als ze maar kados krijgen.
Conservatieve oermensen welke niet in kunnen zien hoe racistisch dit karakter is. Een witte man op een boot vol met zwarte hulpjes aka slaven.
MuH fEeSTjE!!! 11
Prima oplossing de kleurpieten. Kinderen zie ik nog steeds heel blij bij de optochten. Enkel Jayvano en zn kale getattoeerde vader staan met een zuur gezicht langs de kant.
Dat komt omdat jij je niet kan vinden in een zwart persoon. Omdat je wit bent is het makkelijk te oordelen over alles vanuit je eigen perspectief. Je witte privilege.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:14 schreef BasEnAad het volgende:
Het gaat niet alleen om zwarte piet op zich, maar ook dat je niet over heen moet laten lopen en gelijk toegeven en alles willen veranderen als enkelen zich gekwetst voelen.
Is goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:10 schreef pferdfahrer het volgende:
Conservatieve oermensen welke niet in kunnen zien hoe racistisch dit karakter is. Een witte man op een boot vol met zwarte hulpjes aka slaven.
MuH fEeSTjE!!! 11
Prima oplossing de kleurpieten. Kinderen zie ik nog steeds heel blij bij de optochten. Enkel Jayvano en zn kale getattoeerde vader staan met een zuur gezicht langs de kant.
Oke laat maar...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij je niet kan vinden in een zwart persoon. Omdat je wit bent is het makkelijk te oordelen over alles vanuit je eigen perspectief. Je witte privilege.
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:10 schreef pferdfahrer het volgende:
MuH fEeSTjE!!! 11
Dit is actueel en nog steeds een groot probleem in onze multiculturele samenleving waar we met zn allen door 1 deur moeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:19 schreef Solotovski het volgende:
Tyf toch op met die kankerdiscussie elke keer, man
Dus zet je mensen tegen elkaar op. Goed idee!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit is actueel en nog steeds een groot probleem in onze multiculturele samenleving waar we met zn allen door 1 deur moeten.
Tradities veranderen nu eenmaal om de zoveel tijd. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus zet je mensen tegen elkaar op. Goed idee!
Zo ook dat je zulke taal uitslaat, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Tradities veranderen nu eenmaal om de zoveel tijd. Wen er maar aan.
Ja ik zit er ook heel erg mee jaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit is actueel en nog steeds een groot probleem in onze multiculturele samenleving waar we met zn allen door 1 deur moeten.
Dreigementen houd ik niet zo vanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zo ook dat je zulke taal uitslaat, wen er maar aan.
Iets met zwarte pieten en klappen, ninja edit.quote:
snitchquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:29 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Iets met zwarte pieten en klappen, ninja edit.
Pussy.
Hčt kenmerk van een traditie is dat het juist niet veranderd, panne(n)koekquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Tradities veranderen nu eenmaal om de zoveel tijd. Wen er maar aan.
https://www.metronieuws.n(...)tveegpiet-te-spelen/quote:Alicia ‘te zwart’ om roetveegpiet te spelen
Vier jaar lang speelde Alicia Suárez uit Utrecht met veel plezier voor Zwarte Piet bij een groot bedrijf, maar dat is nu afgelopen. Het bedrijf wil volgend jaar alleen nog met roetveegpieten werken en de uit Colombia afkomstige Alicia past met haar van nature donkere huidskleur niet in dat plaatje.
Roetveeg
„Vlak voor het feest begon, werd mij medegedeeld dat ik volgend jaar niet meer hoef te komen omdat er dan alleen nog met roetveegpieten gewerkt wordt”, vertelt Alicia aan Metro. „Als ik dat ook zou doen, zou ik toch worden geassocieerd met een Zwarte Piet en dat wil dat bedrijf niet meer.”
Mooie reactie.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:56 schreef Näsenbar het volgende:
Terechte klacht. Kwestie van voortschrijdend inzicht, in de loop der tijd zijn er talloze dingen afgeschaft omdat ze niet meer in het tijdsbeeld passen. Mensen die gaan lopen miepen zijn bang dat er wat wordt afgepakt door de grote boze policor elite en ze nooit meer mogen doen wat ze altijd deden. Als je zo nodig een zwarte piet wilt hebben met Sinterklaas dan kan je dat lekker binnenshuis doen.
Niet nodigquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
usericon, @:pferdfahrer, usericon..
welkop op FOK! als je dat niet weet..
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:57 schreef MichaelScott het volgende:
Voortaan alleen nog maar witte pieten.
[..]
https://www.metronieuws.n(...)tveegpiet-te-spelen/
Als zelfs het bijbelse verhaal zich kan aanpassen de huidige tijdsgeest kunnen tradities dat al helemaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hčt kenmerk van een traditie is dat het juist niet veranderd, panne(n)koek
de bijbel is een sprookjesboek, tradities nietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:04 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als zelfs het bijbelse verhaal zich kan aanpassen de huidige tijdsgeest kunnen tradities dat al helemaal.
Sinterklaas is ook een sprookje, dus kan prima veranderd worden dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:06 schreef boik het volgende:
[..]
de bijbel is een sprookjesboek, tradities niet
Poging 2quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, heb jij zelf ook ervaringen met onheus bejegend worden?
maar de traditie is geen sprookjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:09 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Sinterklaas is ook een sprookje, dus kan prima veranderd worden dan.
In de geschiedenis van de traditie van het Sinterklaasfeest is er al genoeg veranderd de afgelopen decennia, en het wordt nog steeds gevierd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:04 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als zelfs het bijbelse verhaal zich kan aanpassen de huidige tijdsgeest kunnen tradities dat al helemaal.
Sinterklaas is iets fictiefs, een sprookje. Ergo kan dus makkelijk veranderen zodat het voor iedereen leuk is en niet enkel voor de schuimhuilies.quote:
Mensen die scheldwoorden nodig hebben om een punt maken hoef je sowieso niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Sinterklaas is iets fictiefs, een sprookje. Ergo kan dus makkelijk veranderen zodat het voor iedereen leuk is en niet enkel voor de schuimhuilies.
Welk nietszeggend usertje was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen die scheldwoorden nodig hebben om een punt maken hoef je sowieso niet serieus te nemen.
Zou je omgedraaid ook binnen kunnen blijven als je geen zwarte piet wil zien?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:56 schreef Näsenbar het volgende:
Terechte klacht. Kwestie van voortschrijdend inzicht, in de loop der tijd zijn er talloze dingen afgeschaft omdat ze niet meer in het tijdsbeeld passen. Mensen die gaan lopen miepen zijn bang dat er wat wordt afgepakt door de grote boze policor elite en ze nooit meer mogen doen wat ze altijd deden. Als je zo nodig een zwarte piet wilt hebben met Sinterklaas dan kan je dat lekker binnenshuis doen.
Mag van mij het hele jaar door ter discussie staan, net zolang tot het voor iedereen leuk is gemaakt. Rutte zelf begint het gelukkig zelf ook steeds meer in te zien dat er verandering in moet komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:21 schreef borbit het volgende:
Ik hoorde het al op de radio. Erg fijn dat het zwarte piet discussie seizoen 2020 nu eindelijk officieel is geopend.
Zou in theorie kunnen, maar dan ga je voorbij aan hetgeen wat ik eerder in die post schreef.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zou je omgedraaid ook binnen kunnen blijven als je geen zwarte piet wil zien?
Gelukkig maar dat er nog progressievelingen zich hier durven te mengen in deze cesspool of conservatism.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:24 schreef leeell het volgende:
Terecht, maar op StormFOK! een controversieel denkbeeld blijkbaar.
Zo nietszeggend dat je je wel geroepen voelt om op me te reageren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:23 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Welk nietszeggend usertje was jij ook alweer?
Neem je Rennie anders even, je bent nogal zuurmad weer vandaag.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo nietszeggend dat je je wel geroepen voelt om op me te reageren.
Wat zegt dat over jou, denk je?
De discussies zijn vaak erg makkelijk en dan druipen ze wel af, veel verder dan brown people = bad komen ze vaak niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:25 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er nog progressievelingen zich hier durven te mengen in deze cesspool of conservatism.
Ah, een vraag proberen te pareren met een nietszeggende persoonlijke aanval. Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Neem je Rennie anders even, je bent nogal zuurmad weer vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |