jammer dat juist zon soort vaders hun kinderen niet van die achterlijke namen gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:10 schreef pferdfahrer het volgende:
Kinderen boeit het geen reet als ze maar kados krijgen.
Conservatieve oermensen welke niet in kunnen zien hoe racistisch dit karakter is. Een witte man op een boot vol met zwarte hulpjes aka slaven.
MuH fEeSTjE!!! 11
Prima oplossing de kleurpieten. Kinderen zie ik nog steeds heel blij bij de optochten. Enkel Jayvano en zn kale getattoeerde vader staan met een zuur gezicht langs de kant.
Dat komt omdat jij je niet kan vinden in een zwart persoon. Omdat je wit bent is het makkelijk te oordelen over alles vanuit je eigen perspectief. Je witte privilege.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:14 schreef BasEnAad het volgende:
Het gaat niet alleen om zwarte piet op zich, maar ook dat je niet over heen moet laten lopen en gelijk toegeven en alles willen veranderen als enkelen zich gekwetst voelen.
Is goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:10 schreef pferdfahrer het volgende:
Conservatieve oermensen welke niet in kunnen zien hoe racistisch dit karakter is. Een witte man op een boot vol met zwarte hulpjes aka slaven.
MuH fEeSTjE!!! 11
Prima oplossing de kleurpieten. Kinderen zie ik nog steeds heel blij bij de optochten. Enkel Jayvano en zn kale getattoeerde vader staan met een zuur gezicht langs de kant.
Oke laat maar...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij je niet kan vinden in een zwart persoon. Omdat je wit bent is het makkelijk te oordelen over alles vanuit je eigen perspectief. Je witte privilege.
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:10 schreef pferdfahrer het volgende:
MuH fEeSTjE!!! 11
Dit is actueel en nog steeds een groot probleem in onze multiculturele samenleving waar we met zn allen door 1 deur moeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:19 schreef Solotovski het volgende:
Tyf toch op met die kankerdiscussie elke keer, man
Dus zet je mensen tegen elkaar op. Goed idee!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit is actueel en nog steeds een groot probleem in onze multiculturele samenleving waar we met zn allen door 1 deur moeten.
Tradities veranderen nu eenmaal om de zoveel tijd. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus zet je mensen tegen elkaar op. Goed idee!
Zo ook dat je zulke taal uitslaat, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Tradities veranderen nu eenmaal om de zoveel tijd. Wen er maar aan.
Ja ik zit er ook heel erg mee jaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit is actueel en nog steeds een groot probleem in onze multiculturele samenleving waar we met zn allen door 1 deur moeten.
Dreigementen houd ik niet zo vanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zo ook dat je zulke taal uitslaat, wen er maar aan.
Iets met zwarte pieten en klappen, ninja edit.quote:
snitchquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:29 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Iets met zwarte pieten en klappen, ninja edit.
Pussy.
Hèt kenmerk van een traditie is dat het juist niet veranderd, panne(n)koekquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Tradities veranderen nu eenmaal om de zoveel tijd. Wen er maar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |