kun je weer bitcoin kopen voor het studiefonds van young onloquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft het laten doen, zwart, die was 2400 euro kwijt. En die liet alleen zijn huis doen. Ik heb de schuur ook gelijk meegepakt. Daar ben ik nu klaar mee.
Ik heb alle materialen die ik nodig heb. Ik heb voldoende verf. Ik heb 400 uitgegeven. Het enige wat het mij nu nog kost is vrije tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee je bent nog niet klaar maar je hebt wel al 400euro uitgegeven
De bankrekening van onlo jr wordt VET gespektquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun je weer bitcoin kopen voor het studiefonds van young onlo
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
nog wel gedaan als vakantiewerk dat schilderen, doet me denken aan een project dat de eigenaar vroeg waarom het zo langzaam ging, ik kon toen moeilijk zeggen omdat je vrouw iedere dag lang wil neuken
jij gaat VET 10+ jaar vasthouden?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bankrekening van onlo jr wordt VET gespekt
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
nog wel gedaan als vakantiewerk dat schilderen, doet me denken aan een project dat de eigenaar vroeg waarom het zo langzaam ging, ik kon toen moeilijk zeggen omdat je vrouw iedere dag lang wil neuken
Hier niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier behoorlijk bewolkt.Flopshow.
ik zit in de zonquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier behoorlijk bewolkt.Flopshow.
Of hebben we gewoon geen zin om werk te maken van dergelijk kinderachtig gedrag?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch mooi dat onze strijd niet voor niks was, al die bans niet voor niks want @:kyran is gedoogd
Toen met KingFlopLand en @:Trein2000 ook, beest ben ik ook
Dat hoop ik ook voor je maatquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het zo beter wordt.
ik vind dat niet zo'n probleem als het qua temperatuur maar goed isquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het zo beter wordt.
Ik heb wel graag het zonnetje er bij hoor maar koud wordt het niet vandaag nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo'n probleem als het qua temperatuur maar goed is
Niet zo mad doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of hebben we gewoon geen zin om werk te maken van dergelijk kinderachtig gedrag?
Ach, dat is nou eenmaail het verschil bij Onlo. Zn moeder wordt goed afgewerkt, hijzelf kiest voor een matige afwerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch liever wat geld kwijt dan dat ik jarenlang tegen matige afwerking zit aan te kijken.
Hoezo je mag toch een hobby hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende maand zit ik hier al 10 jaar
Wat een triest leven hebben we ook
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach, dat is nou eenmaail het verschil bij Onlo. Zn moeder wordt goed afgewerkt, hijzelf kiest voor een matige afwerking.
Uh.. okequote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach, dat is nou eenmaail het verschil bij Onlo. Zn moeder wordt goed afgewerkt, hijzelf kiest voor een matige afwerking.
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom opeens deze vijandigheid, René?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wil je zo nieuwe gaan halen en blijkt dat je je lampen weer aan hebt laten staan.
Sorry grapjequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom opeens deze vijandigheid, René?
Telegraaf, derhalve niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Dit kan echt niet.
Telegraaf, derhalve niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan echt niet.
Want het AD is zoveel kwaliteit.quote:
maxi-mus zeiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je de meningen van tjacka en GGMM niet serieus neemt.
Gelukkig zijn jouw grapjes erg leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je de meningen van tjacka en GGMM niet serieus neemt.
Oei, iemand is viesmad.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want het AD is zoveel kwaliteit.![]()
(maar dat plaatje kan echt niet, wat lelijk. En het oude logo van Juve o.a)
Geklikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |