Wut sinds wanneer staat dat erquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Lees dit nu pas![]()
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
quote:
A schöne guete morgequote:
ik ben gisteren geweestquote:Op woensdag 3 juni 2020 06:55 schreef mschol het volgende:
veel te vroeg, ik draai me nog eff om ; half 10 kapper afspraak
alsjeblieft..... dit MOET toch een trol zijn he.........quote:
ben erg druk en met een plots ingelaszte hersteloperatie op de loer moet ik erg veel regelen (prive/zakelijk).....quote:Op woensdag 3 juni 2020 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Guete morge crvSchon lang nümme gseh!
Maar goed, ik was zelf ook stil hier
Niet meer stil zijn hier danquote:Op woensdag 3 juni 2020 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Guete morge crvSchon lang nümme gseh!
Maar goed, ik was zelf ook stil hier
klinkt echt ontzettend smerigquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:41 schreef Molo het volgende:
Terva likeur besteld, eindelijk, na drie jaar dus blijkbaar![]()
Plus teersnoepjes en teerzeep
Houtteer, kom maar naar me toe
Dat ja. Maar er schijnen ook eetbare en zo teersoorten te bestaan. Ben benieuwd.quote:
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvanquote:
Hars hoort op een handbalquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvan
Hars en houtvuur associaties
in een snoepje?quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvan
Ja dat hoop je altijd, maar hier weet je maar nooitquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alsjeblieft..... dit MOET toch een trol zijn he.........
Waar is "hier"?quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat hoop je altijd, maar hier weet je maar nooit
Op fok vind je tenminste betrouwbare informatiequote:Op woensdag 3 juni 2020 08:15 schreef Toekito het volgende:
COR / Collega heeft corona, wat nu?
Hoezo vraag je het aan ons ipv aan de GGD
Oh dat fenomeen ken ik dan weer nietquote:
Uhuh, ben er benieuwd naarquote:
Waarom zou je dat legaal willen doen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:24 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.culy.nl/nieuws/postzegels-bitterballen/
Zo, kan iedereen die wil legaal aan een bitterbal likken.
Plakbal.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat fenomeen ken ik dan weer niet
[..]
Uhuh, ben er benieuwd naar
De GGD is alleen niet heel lekker bereikbaar begreep ik. Die waren qua capaciteit wat overdonderd door de vraagquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:15 schreef Toekito het volgende:
COR / Collega heeft corona, wat nu?
Hoezo vraag je het aan ons ipv aan de GGD
Ja! Goeie! Even bestellen voor komend weekend. Kunnen we twee peuters uitlachen die daar geen reet van bakkenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Plakbal.
Dat vangt beter..
Ken je dat principe nog van die soort van tennis rackets, met klitteband, met de tennisballen. Gooien en vangen.
Mijn dochtertje is ook met rackets en alles bezig, en dan een ballon wegslaan. Maar ze doet dus gewoon uit zichzelf al backhands en forehands aan de hand van waar de ballon zweeft.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja! Goeie! Even bestellen voor komend weekend. Kunnen we twee peuters uitlachen die daar geen reet van bakken
Oh wat goed man! Die van mij wil nu wel fietsen omdat de grotere kinderen haar anders inhalen en een kneus vindenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn dochtertje is ook met rackets en alles bezig, en dan een ballon wegslaan. Maar ze doet dus gewoon uit zichzelf al backhands en forehands aan de hand van waar de ballon zweeft.
Ik stond er zelf ook van te kijken. En fietsen vertikt ze....
Ballen vangen is nog wel een dingetje.... ziet er altijd komisch uit, net als weggooien.. die gaan vaker recht omhoog of naar achteren dan naar voren.
Heb je een groot huisje? Want het zal wel binnen moeten als ik zo naar het weer kijk.
Dat is omdat Bep en Gert die al 8 weken niemand zien toch een test willen. Er bellen teveel nono's.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:28 schreef Molo het volgende:
[..]
De GGD is alleen niet heel lekker bereikbaar begreep ik. Die waren qua capaciteit wat overdonderd door de vraag![]()
![]()
Maple syrup is ook boomhars...quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Een derde had geen klachtenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is omdat Bep en Gert die al 8 weken niemand zien toch een test willen. Er bellen teveel nono's.
Uhuh!quote:
en iets meer dan 5% is al immuum!quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Een derde had geen klachten
En ja, klopt, maar dat kun je toch voorzien man
Gaat enorm hard jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
en iets meer dan 5% is al immuum!
Schiet al lekker op zo.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:28 schreef Molo het volgende:
[..]
De GGD is alleen niet heel lekker bereikbaar begreep ik. Die waren qua capaciteit wat overdonderd door de vraag![]()
![]()
Voorzien wel maar weet niet goed hoe je het kan voorkomen. Via de huisarts laten lopen wellicht. Maar kans is groot dat die dan verzuipt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Een derde had geen klachten
En ja, klopt, maar dat kun je toch voorzien man
Viel mij wel op dat 10 procent daarvan al weer minder antistoffen had. Neemt dat zo snel af? Dan ben je toch over jaartje of zo niet meer immuum?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat enorm hard ja![]()
Misschien dat ik komend weekend mee help eraan
Is beleid van @Dannyquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan je iemand die geblokt is nou weer zien
Faalbeleidquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die hebben juist zo lang gewacht met aanbieden van dit OM die capaciteit op peil te krijgen. Overdonderd is echt het laatste wat ze nu kunnen zijn.
Klinkt een beetje als Halsema wel...quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die hebben juist zo lang gewacht met aanbieden van dit OM die capaciteit op peil te krijgen. Overdonderd is echt het laatste wat ze nu kunnen zijn.
Nee moet juist buiten de huisarts om om die idd te beschermen tegen verzuipen in dit soort vragenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voorzien wel maar weet niet goed hoe je het kan voorkomen. Via de huisarts laten lopen wellicht. Maar kans is groot dat die dan verzuipt.
In quotes toch alleen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan je iemand die geblokt is nou weer zien
Was grapjequote:Op woensdag 3 juni 2020 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heeft blokkeren toch geen zin meer?
Zou goed kunnen, weet ik eigenlijk niet zeker maar heb ergens wel zoiets veen op men jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat 10 procent daarvan al weer minder antistoffen had. Neemt dat zo snel af? Dan ben je toch over jaartje of zo niet meer immuum?
Da's raar.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er sijpelde een gewone post doorheen
Blocken kan wel, mobiel nu ook, maar je ziet dan nog wel gequote berichtenquote:
Yep, vreemdquote:
Is die nou nog steeds aan de machtquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, die act van Trump met die bijbel
quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga met de hooivorken naar het fok hoofdkantoor
Ja dat heb ik ook weleens. Dan is het topic al opgebouwd voordat alle policies over alle posts toegepast zijn of zo. Het zal wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe manier van serveren tijdens corona?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
zit ze in die tafel?
https://9gag.com/gag/ax9DmEL
Tenzij al zijn stemmers aan Corona overlijden ben ik daar bang voor.quote:
Ziet er wel veilig uit toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe manier van serveren tijdens corona?
Dat was toch die dikzak uit big brother?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het ging hier laatst toch even over neuro-linguīstisch programmeren? Blijkbaar doet Terror Jaap van de Gouden Kooi dat en is hij nu coach Jaap.
Lijkt mij toch niet zo lekker voor mijn rug. En... hoe zie je waar je heen moet? Denk dat er veel meer ongelukken met hete soep zo gaan gebeurenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Overweeg je een terugkeer naar de horeca als jij zo'n karretje krijgt?
Een hoop pluspunten dusquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet zo lekker voor mijn rug. En... hoe zie je waar je heen moet? Denk dat er veel meer ongelukken met hete soep zo gaan gebeurenZeker als je het druk hebt en haast ;P
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij serveert gaat het meer om Bitterbal The Experience dan om dat kommetje soep.
Yepquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het ging hier laatst toch even over neuro-linguīstisch programmeren? Blijkbaar doet Terror Jaap van de Gouden Kooi dat en is hij nu coach Jaap.
Ik leerde het dus pas kennen toen het hier benoemd werd en las eigenlijk alleen maar dat het grote kwakzalverij is voor mensen die verder niet zo veel kunnen. Het cirkeltje was zo mooi rond toen ik net las dat Jaap er ook aan doetquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
De engste mensen der wereld die daaraan doen
Tevens de slapste karakters
veel van die bedrijfscoaching dingen vind ik maar onzinquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik leerde het dus pas kennen toen het hier benoemd werd en las eigenlijk alleen maar dat het grote kwakzalverij is voor mensen die verder niet zo veel kunnen. Het cirkeltje was zo mooi rond toen ik net las dat Jaap er ook aan doet![]()
.
Ik vraag me nu wel af welk soort mensen cliënt (?) worden bij dergelijke coaches.
Daarom pancakesquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh!
Heel af en toe wel lekker, als het maar niet op pannekoekenis
Wanhopige vrouwen of zijige mannen met teveel geld en te weinig zelfvertrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik leerde het dus pas kennen toen het hier benoemd werd en las eigenlijk alleen maar dat het grote kwakzalverij is voor mensen die verder niet zo veel kunnen. Het cirkeltje was zo mooi rond toen ik net las dat Jaap er ook aan doet![]()
.
Ik vraag me nu wel af welk soort mensen cliënt (?) worden bij dergelijke coaches.
Check, is het ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel van die bedrijfscoaching dingen vind ik maar onzin
Blehquote:
Je gaat maar gewoon bowlen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag mijn teambuilding dag dan ook niet meer?
ook al die semi bekende nederlanders die dan inspirational speeches gaan geven en zo.quote:
Jazeker wel, tenzij je bedrijfsgerichte onzin gaat doen zonder doel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag mijn teambuilding dag dan ook niet meer?
leukquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Stiefvader en zus gaan ook mee, mogen nu met zijn vieren
mogen we inmiddels weer bowlen?quote:
De vraag stellen is m beantwoorden zoals je zietquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook al die semi bekende nederlanders die dan inspirational speeches gaan geven en zo.
zou daar ooit iemand beter van zijn geworden? Behalve die bn'er dan..
Wel een van mijn lievelingssporten ja. Lekker met ballen zwaaien!quote:
Vroeger had je discobowlen bij de Palacepromenade in Scheveningenquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een van mijn lievelingssporten ja. Lekker met ballen zwaaien!
Nee, zonder dollen, bowlen is leuk. Toen ik 40 werd met mijn hele familie een bowlingzaal afgehuurd met eten en alles erbij. Leuk feestje.
Ook nog eens gedaan ja. Maar vroeger was alles met Disco erbij een extratje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeger had je discobowlen bij de Palacepromenade in Scheveningen
Was zo cheesy, maar toch leuk
Doe nu liever wat anders wel geloof ik
wth is dat?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:14 schreef Molo het volgende:
Zo, loopje naar de Turkse bakker nu![]()
![]()
Verse simit
maar met te veel mensen op dat bankje zitten en bier drinken terwijl je op je beurt wacht zit er niet meer in.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Minimaal 1 baan ertussen, zal wel moeten kunnen toch?
Yep. Facebook op zwart, dus ik ook solidair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep. Facebook op zwart, dus ik ook solidair.
Ik zat te denken he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, dat is ook wel weer zo ja. Maximaal 4 mensen per baan of zo. 1 gooien, altijd linksom het tafeltje lopen, achter aansluiten na het gooien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar met te veel mensen op dat bankje zitten en bier drinken terwijl je op je beurt wacht zit er niet meer in.
quote:
Ik vind bowlen ook wel tof hoor. Ik kan er geen hout van. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een van mijn lievelingssporten ja. Lekker met ballen zwaaien!
Nee, zonder dollen, bowlen is leuk. Toen ik 40 werd met mijn hele familie een bowlingzaal afgehuurd met eten en alles erbij. Leuk feestje.
elke keer nadat dat je met je vingers er in bent geweest..quote:
13 jaar terug, damnquote:
Is dat al weer zo oud jaquote:
lijkt op een Bretzelquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Turks sesambroodje
Aanrader
[ afbeelding ]
Dit gaat nog steeds over bowlen toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke keer nadat dat je met je vingers er in bent geweest..
Is altijd gezellig wel. echt zon groepssport of zo. Wij doen het met de voetbal ook vaak 1 keer per jaar. En met de familie ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind bowlen ook wel tof hoor. Ik kan er geen hout van. Maar dat mag de pret niet drukken.
ah soort pretzel dus iddquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Turks sesambroodje
Aanrader
[ afbeelding ]
Ik had in oostenrijk zon giga grote pretzelf op. Drie keer goed hoesten van het zout erop, maar wel erg lekker.quote:
Neequote:
uiterlijk lijkt er wel op. Innerlijk kan ik niet op beoordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee
Heel ander brood
Wel in de categorie net zo lekker
Langestangen.....quote:
volgens mij niet standaard.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest kocht ik bij Lidl van die laugenbrötchen. Echt superlekkerHeeft Lidl die hier ook?
Yes, soms iigquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest kocht ik bij Lidl van die laugenbrötchen. Echt superlekkerHeeft Lidl die hier ook?
Lekkere wereldburger ben jij toch ookquote:
Desktop met auto refresh?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in combinatie met een grote pot bierquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkere wereldburger ben jij toch ook![]()
Lekker man, volgende keer in een duitsig land, kaufen
Of koffiequote:Op woensdag 3 juni 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in combinatie met een grote pot bier
Ik snap de wereld sowieso af en toe niet meerquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump
pure entertainment dit.
USA zou een reality serie moeten worden ipv een wereldmacht.
Wat een debiel
heb kennelijk in DU nooit gezien dat ze Pretzels daat Brezel noemen (althans, volgens Google is dat hetzelfde) Ben zelf nooit zo'n fan geweest eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkere wereldburger ben jij toch ook![]()
Lekker man, volgende keer in een duitsig land, kaufen
Nee het is niet bepaald koolhydraatarmquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb kennelijk in DU nooit gezien dat ze Pretzels daat Brezel noemen (althans, volgens Google is dat hetzelfde) Ben zelf nooit zo'n fan geweest eigenlijkEn nu eet is sowieso helemaal geen brood-achtige zaken
Here U go, 3 ingredienten:quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee het is niet bepaald koolhydraatarm
Jij had het laatst over wafels van mozzarella
Heb je daar een receptje van?
Heb nieuwe wafelplaten![]()
Dank!quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Here U go, 3 ingredienten:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-chaffle-wafels
je kan ze ook zoetig maken met zoetstof en kaneel erbij en dan eten met aardbeien :0quote:
hoe dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
My God, straks echt ruzie met de verhuurder over een wc-rolhouder.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan ze ook zoetig maken met zoetstof en kaneel erbij en dan eten met aardbeien :0
Maar hoe hang jij je rollen op dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
My God, straks echt ruzie met de verhuurder over een wc-rolhouder.
Wij (telefonisch): "Hallo in de BVG staat dat dat we een wc-rolhouder hebben maar deze hebben we niet wat nu"quote:
wowquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij (telefonisch): "Hallo in de BVG staat dat dat we een wc-rolhouder hebben maar deze hebben we niet wat nu"
Zij (telefonisch): "Haha geen idee doei"
Zij (drie weken later via mail): "Klopt het dat we van jullie nog geen ondertekende BVG ontvangen hebben?"
Wij (via mail): "Dit klopt, deze klopt inhoudelijk namelijk niet en telefonisch konden we niet verder worden geholpen!"
Zij (18 dagen later via mail): "Klopt het dat we van jullie nog geen ondertekende BVG ontvangen hebben?"
Wij (via mail): "Dit klopt, we hebben namelijk nog steeds niets gehoord over de wc-rolhouder die aanwezig zou moeten zijn volgens de BVG en deze is er niet en wij ondertekenen liever geen foutief document"
Dit is nu al wat, 1,5 maand bezig![]()
?
Meerdere keren wow.....quote:
Big wow iddquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meerdere keren wow.....
Waar zijn we mee bezig als een wc rolhouder in een officieel document moet staan als zijnde aanwezig.....
Ja die BVG is echt super specifiek, de kleinste dingen staan erinquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meerdere keren wow.....
Waar zijn we mee bezig als een wc rolhouder in een officieel document moet staan als zijnde aanwezig.....
14,95. Vacuumzuig ding, niks boren, en je voeldoet aan je contract. En je kan zelf ook verder.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja die BVG is echt super specifiek, de kleinste dingen staan erin. Maar goed, ondertekenen betekent dat we het inclusief alles op die lijst moeten opleveren als we over een paar jaar verhuizen. Het is niet dat die wc-rolhouder me zo veel boeit, maar ik heb geen zin er over een paar jaar een dikke boete voor te mogen betalen
.
er is maar 1 juiste manier, elke andere manier is fout:quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar hoe hang jij je rollen op dan?
Met het velletje langs de muur of er juist vanaf?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
14,95. Vacuumzuig ding, niks boren, en je voeldoet aan je contract. En je kan zelf ook verder.
https://www.bol.com/nl/p/(...)FHO9jp4aAr-3EALw_wcB
quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet dat die wc-rolhouder me zo veel boeit, maar ik heb geen zin er over een paar jaar een dikke boete voor te mogen betalen.
Yep, ben ik het mee eens. Velletje moet los van de muur hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
er is maar 1 juiste manier, elke andere manier is fout:
[ afbeelding ]
Maar staat er dan omschreven wat voor type het moet zijn? Laat je die toch hangen, dan is er toch niks aan de hand?quote:
sowieso is andersom hangen raar onhygiënisch (ivm aanraken muur)quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, ben ik het mee eens. Velletje moet los van de muur hangen.
Eensch, dit is de enige juiste manierquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
er is maar 1 juiste manier, elke andere manier is fout:
[ afbeelding ]
De logica waarom ik in godsnaam moeite zou gaan doen voor iets wat ik niet mis waarna ik nog steeds geen document kan ondertekenen gezien het nog steeds valse informatie bevat (wat hier het eigenlijke probleem is, vooral voor de verhuurder) ontgaat me compleetquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar staat er dan omschreven wat voor type het moet zijn? Laat je die toch hangen, dan is er toch niks aan de hand?
Je kunt die lijst toch ondertekenen en achter wc-rolhouder schrijven ‘niet aanwezig’?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De logica waarom ik in godsnaam moeite zou gaan doen voor iets wat ik niet mis waarna ik nog steeds geen document kan ondertekenen gezien het nog steeds valse informatie bevat (wat hier het eigenlijke probleem is, vooral voor de verhuurder) ontgaat me compleet.
Het grappige aan het verhaal is zeg maar dat ze per se willen dat wij iets ondertekenen, maar verder nooit ingaan op het probleem dat het ondertekenen tegenhoudt. Ik ben benieuwd hoe lang ze dit vol gaan houden
.
Wel een kopie maken voor je eigne administratie dan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt die lijst toch ondertekenen en achter wc-rolhouder schrijven ‘niet aanwezig’?
Nope, de opzichter die het document heeft opgemaakt heeft ook meteen alle aan- en afwezigs ingevuld. Enige wat wij mogen is akkoord gaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt die lijst toch ondertekenen en achter wc-rolhouder schrijven ‘niet aanwezig’?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een kopie maken voor je eigne administratie dan.
En ik moet over een uurtje of twee gewoon weer an die arbeitquote:
Jaquote:
Waar werk je tegenwoordig? Of wat voor werk?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik moet over een uurtje of twee gewoon weer an die arbeit
Zie DMquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar werk je tegenwoordig? Of wat voor werk?
Je gaat maar gewoon met je winterjas, muts en sjaal naar buiten hoor.quote:
er zijn mensen die dat met 25+ graden doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon met je winterjas, muts en sjaal naar buiten hoor.
ja kan wel ineens omslaan hequote:Op woensdag 3 juni 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon met je winterjas, muts en sjaal naar buiten hoor.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
https://9gag.com/gag/aXgwRnD
Ballie McBitterface kan ook weer aan het werk
Huh?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
heb voornamelijk de neiging om mayo op mijn schoenen te gooien
Dan snap ik dat de chef altijd boos isquote:
ach die vent moest zijn ongelukkige zure smoel houden. Denk niet eerder iemand meegemaakt die zo negatief wasquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan snap ik dat de chef altijd boos is
In wat voor deprimerende toko heb je dan gewerkt?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach die vent moest zijn ongelukkige zure smoel houden. Denk niet eerder iemand meegemaakt die zo negatief was
nou dat was die laatste zaak met die zure chefquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wat voor deprimerende toko heb je dan gewerkt?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond even wat doen aan die schijtduiven boven mijn balkon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou dit iets voor de boa's zijn?quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat werkt inderdaad niet. Ik heb wel eens werknemers gezien die zo streste, maar dat waren dan vaak jonge broekies die nog nooit een drukke dienst hadden meegemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat was die laatste zaak met die zure chefHij was gewoon echt verbitterd. En ook wat dom als je elke keer weer opnieuw in de stress schiet terwijl je er al 20 jaar werkt
Goed bezig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:09 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een half uurtje hardgelopen.Was vergeten mijn horloge op te laden
, dus veel verder kon niet. En was ik stiekem ook niet van plan...
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan @:kree meteen solliciteren als trainer voor aankomende boa's
Lekkah!quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:09 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een half uurtje hardgelopen.Was vergeten mijn horloge op te laden
, dus veel verder kon niet. En was ik stiekem ook niet van plan...
Ik kon het niet laten om hem niet te maken, zal vast wel weer een note krijgen hiervoorquote:
@Budapestenaarquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om hem niet te maken, zal vast wel weer een note krijgen hiervoor
Lol toen je het over doppenschietpistool had, zag ik iets spectaculairders voor me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb Rabbit even waarschuwend toegesproken via andere kanalen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
@:budapestenaar
Regel dat eens voor hem.
Nee dat soort dingen mag de VS niet uit wat jij bedoeltquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol toen je het over doppenschietpistool had, zag ik iets spectaculairders voor me.
Het was ook weer niet nodig om molo erbij te betrekken, dan zit ik zometeen weer een paar weken in het gipsquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Rabbit even waarschuwend toegesproken via andere kanalen.
Ik denk dat je dankbaar mag zijn. Hij had ook ballie in kunnen schakelen en we weten allemaal wat die met hoofden doet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook weer niet nodig om molo erbij te betrekken, dan zit ik zometeen weer een paar weken in het gips
Ik moet streng zijn. Voor je het weet is het hier één grote, muitende bende.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook weer niet nodig om molo erbij te betrekken, dan zit ik zometeen weer een paar weken in het gips
Ja, zover wilde ik nog niet gaan. Rabbit heeft natuurlijk best wel wat krediet opgebouwd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dankbaar mag zijn. Hij had ook ballie in kunnen schakelen en we weten allemaal wat die met hoofden doet.
Ja die is vet raar johquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dankbaar mag zijn. Hij had ook ballie in kunnen schakelen en we weten allemaal wat die met hoofden doet.
Keertje likken, goeie klap erop, en zo de brievenbus in naar een of andere sahara land. Ben je er vanaf.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
gewoon de broncode exporterenquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen mag de VS niet uit wat jij bedoelt
Wat is dezequote:Op woensdag 3 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://twitter.com/MattWalshBlog/status/1267507181689192448
Dat is twitter Molo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is deze![]()
En hoe krijg je dit in je mail/Whatsapp?
Ik krijg veel rotzooi toegestuurd maar dit is écht kansloos
Daar zaten een paar fokkers tussen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is deze![]()
En hoe krijg je dit in je mail/Whatsapp?
Ik krijg veel rotzooi toegestuurd maar dit is écht kansloos
Ja maar hoe werkt dat dan. Volg jij die mensen of staat dit ineens 'bovenaan' qua populariteit ofzo?quote:
tering.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://twitter.com/MattWalshBlog/status/1267507181689192448
Nee stond gewoon ergens op CNN.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt dat dan. Volg jij die mensen of staat dit ineens 'bovenaan' qua populariteit ofzo?
Ik heb geen Twitter en ook nooit gehad![]()
#socialmediadino
quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tering.
zag vanochtend al ander filmpje van een gast die blonde chick op straat vroeg om de ' knee' te geven en zich te verontschuldigen.
En ze deed het
Is dat niet gewoon angst?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut.
Jezelf verontschuldigen voor iets waar je geen ene flikker invloed op hebt, kom op zeg.
Waarschijnlijk wel ja. Maar sowieso dat vragen ook, dat helpt je doel toch niet.quote:
Yepquote:
Ik dacht serieus toen ik de eerste seconden zag dat hij wilde dat ze hem een knietje gaf.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Maar sowieso dat vragen ook, dat helpt je doel toch niet.
Ik geloof echt niet dat het allemaal angst is. Ook het zo graag "goed" willen doen, zodat je tegen jezelf en de buitenwereld kan zeggen, kijk mij eens!quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Stelletje randdebielen bij elkaar, allema
Knettergek, alleen wel gevaarlijk dat dit soort shit de mindset van driekwart deel van de wereldbevolking beīnvloed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Stelletje randdebielen bij elkaar, allema
Dat is zeker waar ja. Ik bedacht me gisteren dat het gewoon gevaarlijk is om welke mening dan ook te hebben: Stond je op de Dam dan ben je een superverspreider, veroordeel je het dan ben je een racist. Iedereen is zo ontzettend druk met elkaar de maat nemenquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat het allemaal angst is. Ook het zo graag "goed" willen doen, zodat je tegen jezelf en de buitenwereld kan zeggen, kijk mij eens!
Dat ook jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat het allemaal angst is. Ook het zo graag "goed" willen doen, zodat je tegen jezelf en de buitenwereld kan zeggen, kijk mij eens!
Mwah, nu maak je Murica en de gezinden hier wel belangrijker dan het is denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek, alleen wel gevaarlijk dat dit soort shit de mindset van driekwart deel van de wereldbevolking beīnvloed.
Zet muziek op, dan hoort hij je nietquote:
Wat jij zegt klopt helemaal, je bent of zwart of wit in 2020, iedere nuance ontbreekt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja. Ik bedacht me gisteren dat het gewoon gevaarlijk is om welke mening dan ook te hebben: Stond je op de Dam dan ben je een superverspreider, veroordeel je het dan ben je een racist. Iedereen is zo ontzettend druk met elkaar de maat nemen
volgende amerikaanse one drop theorie ben ik ook zwartquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopt helemaal, je bent of zwart of wit in 2020, iedere nuance ontbreekt.
Ja zo werkt racisme helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende amerikaanse one drop theorie ben ik ook zwart
Negerbal.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende amerikaanse one drop theorie ben ik ook zwart
Reported.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Negerbal.
O nee, chocoladebal is de PC-uitdrukking.
Nu zie ik een bruine harige skippybal voor me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Negerbal.
O nee, chocoladebal is de PC-uitdrukking.
En ik heb trek in een Bossche Bol nuquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu zie ik een bruine harige skippybal voor me.
Bakkerij de Groot is gewoon weer open.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik heb trek in een Bossche Bol nu
quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik heb trek in een Bossche Bol nu
nog niet. begin al wat te wiebelen...quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbol zit op het toilet en Buda krijgt spontaan zin in Bossche bollen
Nah, ik doe het maar niet. Ik ben net weer on speaking terms met de weegschaalquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bakkerij de Groot is gewoon weer open.
Ik spreek de mijne gewoon niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, ik doe het maar niet. Ik ben net weer on speaking terms met de weegschaal
Weegschaal er uit, aan zoveel negativiteit heb je niks tochquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang is de timmerman nog bezig?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet. begin al wat te wiebelen...
Die heb ik voor vrijdag op de planning staanquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik spreek de mijne gewoon niet.
Vanavond frietjes.
weet ik nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang is de timmerman nog bezig?
We hebben een haat-liefdeverhoudingquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weegschaal er uit, aan zoveel negativiteit heb je niks toch
Heb jij zo'n sjieke pratende bluetooth weegschaal?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hij maakt een gaatje voor de stroomkabelquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot die tijd ga je het ophouden? Wat is hij aan het doen nu dan?
Nee. Het is een zwijgzaam modelletje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb jij zo'n sjieke pratende bluetooth weegschaal?
Kun je geen klusje buiten verzinnen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij maakt een gaatje voor de stroomkabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |