ja kan wel ineens omslaan hequote:Op woensdag 3 juni 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon met je winterjas, muts en sjaal naar buiten hoor.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
https://9gag.com/gag/aXgwRnD
Ballie McBitterface kan ook weer aan het werk
Huh?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
heb voornamelijk de neiging om mayo op mijn schoenen te gooien
Dan snap ik dat de chef altijd boos isquote:
ach die vent moest zijn ongelukkige zure smoel houden. Denk niet eerder iemand meegemaakt die zo negatief wasquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan snap ik dat de chef altijd boos is
In wat voor deprimerende toko heb je dan gewerkt?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach die vent moest zijn ongelukkige zure smoel houden. Denk niet eerder iemand meegemaakt die zo negatief was
nou dat was die laatste zaak met die zure chefquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wat voor deprimerende toko heb je dan gewerkt?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond even wat doen aan die schijtduiven boven mijn balkon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou dit iets voor de boa's zijn?quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat werkt inderdaad niet. Ik heb wel eens werknemers gezien die zo streste, maar dat waren dan vaak jonge broekies die nog nooit een drukke dienst hadden meegemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat was die laatste zaak met die zure chefHij was gewoon echt verbitterd. En ook wat dom als je elke keer weer opnieuw in de stress schiet terwijl je er al 20 jaar werkt
Goed bezig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:09 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een half uurtje hardgelopen.Was vergeten mijn horloge op te laden
, dus veel verder kon niet. En was ik stiekem ook niet van plan...
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan @:kree meteen solliciteren als trainer voor aankomende boa's
Lekkah!quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:09 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een half uurtje hardgelopen.Was vergeten mijn horloge op te laden
, dus veel verder kon niet. En was ik stiekem ook niet van plan...
Ik kon het niet laten om hem niet te maken, zal vast wel weer een note krijgen hiervoorquote:
@Budapestenaarquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om hem niet te maken, zal vast wel weer een note krijgen hiervoor
Lol toen je het over doppenschietpistool had, zag ik iets spectaculairders voor me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb Rabbit even waarschuwend toegesproken via andere kanalen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
@:budapestenaar
Regel dat eens voor hem.
Nee dat soort dingen mag de VS niet uit wat jij bedoeltquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol toen je het over doppenschietpistool had, zag ik iets spectaculairders voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |