Wat is dezequote:Op woensdag 3 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://twitter.com/MattWalshBlog/status/1267507181689192448
Dat is twitter Molo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is deze![]()
En hoe krijg je dit in je mail/Whatsapp?
Ik krijg veel rotzooi toegestuurd maar dit is écht kansloos
Daar zaten een paar fokkers tussen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is deze![]()
En hoe krijg je dit in je mail/Whatsapp?
Ik krijg veel rotzooi toegestuurd maar dit is écht kansloos
Ja maar hoe werkt dat dan. Volg jij die mensen of staat dit ineens 'bovenaan' qua populariteit ofzo?quote:
tering.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://twitter.com/MattWalshBlog/status/1267507181689192448
Nee stond gewoon ergens op CNN.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt dat dan. Volg jij die mensen of staat dit ineens 'bovenaan' qua populariteit ofzo?
Ik heb geen Twitter en ook nooit gehad![]()
#socialmediadino
quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tering.
zag vanochtend al ander filmpje van een gast die blonde chick op straat vroeg om de ' knee' te geven en zich te verontschuldigen.
En ze deed het
Is dat niet gewoon angst?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut.
Jezelf verontschuldigen voor iets waar je geen ene flikker invloed op hebt, kom op zeg.
Waarschijnlijk wel ja. Maar sowieso dat vragen ook, dat helpt je doel toch niet.quote:
Yepquote:
Ik dacht serieus toen ik de eerste seconden zag dat hij wilde dat ze hem een knietje gaf.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Maar sowieso dat vragen ook, dat helpt je doel toch niet.
Ik geloof echt niet dat het allemaal angst is. Ook het zo graag "goed" willen doen, zodat je tegen jezelf en de buitenwereld kan zeggen, kijk mij eens!quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Stelletje randdebielen bij elkaar, allema
Knettergek, alleen wel gevaarlijk dat dit soort shit de mindset van driekwart deel van de wereldbevolking beïnvloed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Stelletje randdebielen bij elkaar, allema
Dat is zeker waar ja. Ik bedacht me gisteren dat het gewoon gevaarlijk is om welke mening dan ook te hebben: Stond je op de Dam dan ben je een superverspreider, veroordeel je het dan ben je een racist. Iedereen is zo ontzettend druk met elkaar de maat nemenquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat het allemaal angst is. Ook het zo graag "goed" willen doen, zodat je tegen jezelf en de buitenwereld kan zeggen, kijk mij eens!
Dat ook jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat het allemaal angst is. Ook het zo graag "goed" willen doen, zodat je tegen jezelf en de buitenwereld kan zeggen, kijk mij eens!
Mwah, nu maak je Murica en de gezinden hier wel belangrijker dan het is denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek, alleen wel gevaarlijk dat dit soort shit de mindset van driekwart deel van de wereldbevolking beïnvloed.
Zet muziek op, dan hoort hij je nietquote:
Wat jij zegt klopt helemaal, je bent of zwart of wit in 2020, iedere nuance ontbreekt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja. Ik bedacht me gisteren dat het gewoon gevaarlijk is om welke mening dan ook te hebben: Stond je op de Dam dan ben je een superverspreider, veroordeel je het dan ben je een racist. Iedereen is zo ontzettend druk met elkaar de maat nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |