Is dit de nieuwe manier van serveren tijdens corona?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
zit ze in die tafel?
https://9gag.com/gag/ax9DmEL
Tenzij al zijn stemmers aan Corona overlijden ben ik daar bang voor.quote:
Ziet er wel veilig uit toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe manier van serveren tijdens corona?
Dat was toch die dikzak uit big brother?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het ging hier laatst toch even over neuro-linguïstisch programmeren? Blijkbaar doet Terror Jaap van de Gouden Kooi dat en is hij nu coach Jaap.
Lijkt mij toch niet zo lekker voor mijn rug. En... hoe zie je waar je heen moet? Denk dat er veel meer ongelukken met hete soep zo gaan gebeurenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Overweeg je een terugkeer naar de horeca als jij zo'n karretje krijgt?
Een hoop pluspunten dusquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet zo lekker voor mijn rug. En... hoe zie je waar je heen moet? Denk dat er veel meer ongelukken met hete soep zo gaan gebeurenZeker als je het druk hebt en haast ;P
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij serveert gaat het meer om Bitterbal The Experience dan om dat kommetje soep.
Yepquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het ging hier laatst toch even over neuro-linguïstisch programmeren? Blijkbaar doet Terror Jaap van de Gouden Kooi dat en is hij nu coach Jaap.
Ik leerde het dus pas kennen toen het hier benoemd werd en las eigenlijk alleen maar dat het grote kwakzalverij is voor mensen die verder niet zo veel kunnen. Het cirkeltje was zo mooi rond toen ik net las dat Jaap er ook aan doetquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
De engste mensen der wereld die daaraan doen
Tevens de slapste karakters
veel van die bedrijfscoaching dingen vind ik maar onzinquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik leerde het dus pas kennen toen het hier benoemd werd en las eigenlijk alleen maar dat het grote kwakzalverij is voor mensen die verder niet zo veel kunnen. Het cirkeltje was zo mooi rond toen ik net las dat Jaap er ook aan doet![]()
.
Ik vraag me nu wel af welk soort mensen cliënt (?) worden bij dergelijke coaches.
Daarom pancakesquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh!
Heel af en toe wel lekker, als het maar niet op pannekoekenis
Wanhopige vrouwen of zijige mannen met teveel geld en te weinig zelfvertrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik leerde het dus pas kennen toen het hier benoemd werd en las eigenlijk alleen maar dat het grote kwakzalverij is voor mensen die verder niet zo veel kunnen. Het cirkeltje was zo mooi rond toen ik net las dat Jaap er ook aan doet![]()
.
Ik vraag me nu wel af welk soort mensen cliënt (?) worden bij dergelijke coaches.
Check, is het ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel van die bedrijfscoaching dingen vind ik maar onzin
Blehquote:
Je gaat maar gewoon bowlen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag mijn teambuilding dag dan ook niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |