klinkt echt ontzettend smerigquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:41 schreef Molo het volgende:
Terva likeur besteld, eindelijk, na drie jaar dus blijkbaar![]()
Plus teersnoepjes en teerzeep
Houtteer, kom maar naar me toe
Dat ja. Maar er schijnen ook eetbare en zo teersoorten te bestaan. Ben benieuwd.quote:
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvanquote:
Hars hoort op een handbalquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvan
Hars en houtvuur associaties
in een snoepje?quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvan
Ja dat hoop je altijd, maar hier weet je maar nooitquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alsjeblieft..... dit MOET toch een trol zijn he.........
Waar is "hier"?quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat hoop je altijd, maar hier weet je maar nooit
Op FOK!quote:
Op fok vind je tenminste betrouwbare informatiequote:Op woensdag 3 juni 2020 08:15 schreef Toekito het volgende:
COR / Collega heeft corona, wat nu?
Hoezo vraag je het aan ons ipv aan de GGD
Oh dat fenomeen ken ik dan weer nietquote:
Uhuh, ben er benieuwd naarquote:
Waarom zou je dat legaal willen doen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:24 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.culy.nl/nieuws/postzegels-bitterballen/
Zo, kan iedereen die wil legaal aan een bitterbal likken.
Plakbal.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat fenomeen ken ik dan weer niet
[..]
Uhuh, ben er benieuwd naar
De GGD is alleen niet heel lekker bereikbaar begreep ik. Die waren qua capaciteit wat overdonderd door de vraagquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:15 schreef Toekito het volgende:
COR / Collega heeft corona, wat nu?
Hoezo vraag je het aan ons ipv aan de GGD
Ja! Goeie! Even bestellen voor komend weekend. Kunnen we twee peuters uitlachen die daar geen reet van bakkenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Plakbal.
Dat vangt beter..
Ken je dat principe nog van die soort van tennis rackets, met klitteband, met de tennisballen. Gooien en vangen.
Mijn dochtertje is ook met rackets en alles bezig, en dan een ballon wegslaan. Maar ze doet dus gewoon uit zichzelf al backhands en forehands aan de hand van waar de ballon zweeft.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja! Goeie! Even bestellen voor komend weekend. Kunnen we twee peuters uitlachen die daar geen reet van bakken
Oh wat goed man! Die van mij wil nu wel fietsen omdat de grotere kinderen haar anders inhalen en een kneus vindenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn dochtertje is ook met rackets en alles bezig, en dan een ballon wegslaan. Maar ze doet dus gewoon uit zichzelf al backhands en forehands aan de hand van waar de ballon zweeft.
Ik stond er zelf ook van te kijken. En fietsen vertikt ze....
Ballen vangen is nog wel een dingetje.... ziet er altijd komisch uit, net als weggooien.. die gaan vaker recht omhoog of naar achteren dan naar voren.
Heb je een groot huisje? Want het zal wel binnen moeten als ik zo naar het weer kijk.
Dat is omdat Bep en Gert die al 8 weken niemand zien toch een test willen. Er bellen teveel nono's.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:28 schreef Molo het volgende:
[..]
De GGD is alleen niet heel lekker bereikbaar begreep ik. Die waren qua capaciteit wat overdonderd door de vraag![]()
![]()
Maple syrup is ook boomhars...quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Een derde had geen klachtenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is omdat Bep en Gert die al 8 weken niemand zien toch een test willen. Er bellen teveel nono's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |